Nee, open er ff 1quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:12 schreef Dagonet het volgende:
Is er al een jubileumfeliciteertopic voor Ray met z'n 500 dagen blauw?
Je ziet mogelijkheden om jezelf te ontplooien??quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar als ik het goed begrijp kun je dus niet gebanned worden voor constant gebagger, offtopic gelul en andere irritante posts?
Als het weer de spuigaten uit gaat lopen zal hij zeker niet een ban ontlopen. Verder is het niet de bedoeling dat men nu expres irritant gaat posten op de manier zoals DAM doet, omdat hij nu niet geband isquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar als ik het goed begrijp kun je dus niet gebanned worden voor constant gebagger, offtopic gelul en andere irritante posts?
Ik zal misschien wel één van de weinigen zijn, maar bepaalde stellingen en geopende topics van DAM zijn zeker de moeite waard. Het is alleen zo jammer dat al die discussies gepaard moeten gaan met, wat je zegt, oneliners, nutteloze posts, offtopic, negeren van argumenten, enzovoort. Het beste is negeren, maar dat is echt moeilijk, zelfs ik kan het niet laten om bijvoorbeeld te reageren in het Huntelaar topic of jeugdteams topic.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je ziet mogelijkheden om jezelf te ontplooien??
on-topic (DAM):
Mits er een 'ignore'-functie zou zijn is er prima met DAM te leven. Echter kun je niet van alle (serieuze) users verwachten dat ze DAM maar blijven ontlopen. Het zal lastig zijn, misschien ook wel onmogelijk, maar misschien dat de FA's daar toch eens iets meer aan kunnen doen. Heeft het nu echt geen waarde/resultaat wanneer zij hem op één en ander aanspreken?
Veel post heb ik geen problemen mee en met regelmaat heeft hij ook serieus wel een punt. Echter al die one-liners, nutteloze/onoverzichtelijke statistieken/cijferlijstjes, off-topic gedoe en het compleet negeren van andere argumenten//meningen, dan wel selectief lezen/quoten... Nouja, het kost veel zelfbeheersingsvermogen en het is jammer dat 10-25 (of meer) users zich moeten aanpassen vanwege de 'fratsen' van 1 persoon
oke, dat ik dat niet mocht en een hele pm krijgt zal dan welquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij mag z'n mening hebben toch? Als je er over doordraaft, okee, dan wordt het irritant. Maar dit stelt toch niks voor, 1 zo'n opmerking.
Ik krijg mijn pm's altijd halfquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke, dat ik dat niet mocht en een hele pm krijgt zal dan wel
Bij jou ging het om meer dan 1 post.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke, dat ik dat niet mocht en een hele pm krijgt zal dan wel
kijk eens uit je doppen PULTJUHHHquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar blijft het nieuwe toto topic DNIEK
quote:
want?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk morgen wel even verder, laat het nog open.
mwah in dit geval is het een nieuw nieuwsbericht met ontopic reacties eracheraan, die mogen er wel bij in dat andere topic. Daarbij dan hebben die users meteen dat topic in hun MyATquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Mergens is nieuwe mode? In dat nieuwe topic wordt toch nauwelijks iets inhoudelijks bijgedragen. Schopt een reeds lopende discussie in een ander topic alleen maar in de war.
Crossposts verwijderd, en ik zal hem erop aanspreken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Jorien is weer lekker aan het zuigen en postkrikken, ofwel zijn normale gedrag aan het vertonen. Dat gecrosspost is irritant...
Kan er nu even tegen opgetreden worden? Die jongen is alleen blij omdat het feyenoord wel goed uitkomt dat er vandaag niet gevoetbalt wordt. Dit is dus gewoon een ordinaire troll en dat is niet bepaald de eerste van de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eindelijk eens iemand die er verstand van heeft.
Zie dat venomsnake het al heeft aangepast. Bedankt.quote:
Deze post zie ik niet echt als een troll hoor. Lijkt mij een vrij normale reactie op k_man, niks uitlokkend.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zal me in het betreffende topic even inhouden:
[..]
Kan er nu even tegen opgetreden worden? Die jongen is alleen blij omdat het feyenoord wel goed uitkomt dat er vandaag niet gevoetbalt wordt. Dit is dus gewoon een ordinaire troll en dat is niet bepaald de eerste van de afgelopen dagen.
Belachelijk, die reeks kan echt niet even alleen gelaten worden. Opgeschoond en zal er even bij blijven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:58 schreef DarkShine het volgende:
Politie staakt weer bij wedstrijden. #2
Gezellig topic!
De ziektes vliegen je om de oren en als je uit Enschede komt word er naar een vuurwerkramp gerefereerd...
Dicht, thanks.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn de sopcastadressen van de eredivisiewedstrijden van..
Kan dicht.
Goeie, aangepast in 'Het centrale Erwin Koeman Topic #3'. Zit natuurlijk lekker thuis.quote:Wellicht kan het Erwin Koeman moet ontslagen worden topic ook verandert worden in het erwin koeman topic oid.
ÜberSmurff?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:49 schreef RayMania het volgende:
Nee, zit er niet tussen. Maar ik ben ook geen SuperSmurf.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mag de titel van Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #115 - Twister! naar
VBL foto-onderschrift competitie #115 - Twister!
Kliekjesquote:
TT aangepast en een slot aan gehangen..quote:Op zondag 9 maart 2008 10:02 schreef DarkShine het volgende:
[FA-Cup] Middlesbrough - Cardiff City [BBC 1 14:45]
Maak er even FA ipv. FC van aub
Neeee, mijn avatar is springlevend!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:13 schreef pfaf het volgende:
Gay, je avatar is stuk?
Dank je wel alsjeblieft?quote:Op zondag 9 maart 2008 10:54 schreef DarkShine het volgende:
Danke Bitte;)
Pssst... [FAQ & FB #66] Gezelligheid troef!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:32 schreef pfaf het volgende:
Neuh.
Wellicht eens een discussie hier over het wijzigen van TT's? Misschien ben ik wel de enige die het storend vind hoor. En in het vervolg een vermelding van de wijziging in het topic? Voor je het weet denkt men dat ik werkelijk zulke suffe TT's bedenk.
Valt echt wel mee. Alleen het John de Jong topic en het Erwin Koeman topic (omdat hij nergens meer zit). Verder kan ik mij geen aangepaste TT's herinneren die niet op verzoek van TS zijn.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:59 schreef pfaf het volgende:
Ik zie dat wel vaker tegenwoordig, dat TT zomaar gewijzigd worden.
Sticky is tegenwoordig omgekeerd evenredig aan het aantal views. Dus ik zou het even laten.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef rubbereend het volgende:
ik zag dat er veel ruimte was bij de sticky topics; dus mag deze erbij: De VBL meet; FA cup final editie! 17-5-2008
Ook mijn idee eigenlijk.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sticky is tegenwoordig omgekeerd evenredig aan het aantal views. Dus ik zou het even laten.
Twee maanden van tevoren is wel heel erg vroeg, of niet? Verder heeft EC gelijk, stickytopics worden heel weinig gelezen en vallen amper op. Denk dat je meer views trekt met unsticky, merkte ik hierbij ook al.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef rubbereend het volgende:
ik zag dat er veel ruimte was bij de sticky topics; dus mag deze erbij: De VBL meet; FA cup final editie! 17-5-2008
voglens mij wrden meettopics over het algemeen zo ver van te voren geopend, of zelfs eerder zoals vorige keer....quote:Op maandag 10 maart 2008 18:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twee maanden van tevoren is wel heel erg vroeg, of niet?
inderdaad, niemand leest het, komt ook geen hond op die meet want niemand leest de meettopicsquote:Verder heeft EC gelijk, stickytopics worden heel weinig gelezen en vallen amper op. Denk dat je meer views trekt met unsticky, merkte ik hierbij ook al.
Je zou het best alleen in Hools kunnen opperen; misschien moet je alleen golfer dan PM'en.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voglens mij wrden meettopics over het algemeen zo ver van te voren geopend, of zelfs eerder zoals vorige keer....
[..]
inderdaad, niemand leest het, komt ook geen hond op die meet want niemand leest de meettopics
vorige meet 3 maanden van te voren: De VBL - 5 jaar jubileum - meet! 12-1-08 Utrechtquote:Op maandag 10 maart 2008 18:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twee maanden van tevoren is wel heel erg vroeg, of niet?
Ik zei niet dat niemand het leest hè, dat het minder gelezen wordtquote:Op maandag 10 maart 2008 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voglens mij wrden meettopics over het algemeen zo ver van te voren geopend, of zelfs eerder zoals vorige keer....
[..]
inderdaad, niemand leest het, komt ook geen hond op die meet want niemand leest de meettopics
Slecht idee!quote:Op maandag 10 maart 2008 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is het een idee dat je je kratjes daar komt ophalen BS.
Gesloten, zal kijken of ik wat posts kan overzetten. Bedanktquote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Persconferentie over voetbalrechten om half 7 live op RTL-4 kan misschien beter ook dicht, aangezien er nu twee topics lopen, waarvan de 'reeks' iets serieuzer qua posts is.
Als wij het zien dan verwijderen/wijzigen wij het en wordt het ook genote. Ook de verkorte versies als 'kk'. En als iemand het constant doet wordt die persoon zeker gewaarschuwd. De laatste dagen ben ik niet echt ziektes tegengekomen, maar kan gebeuren dat we het af en toe over het hoofd zien (dan werkt een TR of een post in FB vrij snel)quote:Op maandag 10 maart 2008 19:30 schreef DarkShine het volgende:
Waar ik me mateloos aan irriteer is dat het gebruiken van ziektes de laatste tijd weer toeneemt in diverse topics. Typt men een ziekte niet voluit zie je wel weer afkortingen als kk verschijnen.
Dat men het gebruikt tijdens spreken kan ik inkomen (het is helaas ingeburgerd), maar dat je het daadwerkelijk typt?
Weet je wat het trieste is: dat iedere keer als DAM uitgeluld is hij nog meer uit je nek gaat lullen en dan bij voorkeur met zogenaamd persoonlijke aanvallen, en dat is niet voor het eerst. Keer na keer - en na iedere unban opnieuw. Hij leert het echt niet ...quote:Op maandag 10 maart 2008 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo dom om met iemand te praten wiens enige vriend een boom is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |