Inderdaad, maargoed Anderlecht heeft net zoals Ajax niks te zoeken in Europa dus het verbaasd me weinig.quote:
Niet overdrijvenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Rensenbrink... Op z'n best was ie nog beter dan de beste Cruyff ...
![]()
Het is 0-5 en bijna afgelopen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:49 schreef tong80 het volgende:
0-4 menen jullier dit hoelang zijn ze bezig
0-5 zelfs, prachtig doelpunt van Ribery.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:49 schreef tong80 het volgende:
0-4 menen jullier dit hoelang zijn ze bezig
Je hebt zelfs tijdens de rust de beelden van Jean-Marie Pfaff die voor de match door de Bayern-spelers/delegatie als een soort halfgod werd ontvangen gemist ...quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:53 schreef tong80 het volgende:
Klote ik wist niet dat het zo vroeg begoin. De hele wedstrijd gemist
[LIVE Sporza] Bayern München - Anderlechtquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:53 schreef ruud_fr het volgende:
wordt die return nog gespeeld?
Nee, toen is alleen alles beslist, verder niet hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
niks gemist dus toen ik weg ging na 30 minuten
Rensenbrink was bij deze match, hij stond tijdens de rust (samen met Pfaff) bij de VRT-interviewer en ze toonden het matchverslag van destijds die Europacupfinale tegen Bayern. Hij was weergaloos en ze rolden Munchen op zodat die nog hulpelozer leken dan het anderlecht van vanavond ...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef tong80 het volgende:
De teloorgang van een top club. Ze wonnen ooit met dezelfde cijfers de superecup met Robbie Rensenbrink.
Wat trouwens wel typerend was voor Wilhelmsson was dat hij dat ook allemaal niet kon tegen de 'topploegen' hoor. Ja, de linksachter van SK Beveren of FC Brussels belachelijk maken, dat was zijn ding, maar tegen de linksachter van Manchester liep hij dan 90 minuten achter een ongrijpbare bal aan ...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:02 schreef taki520 het volgende:
Ze missen een speler als Wilhelmsson. Kijk maar eens wat die allemaal kon bij Anderlecht, http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=12183
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |