Been zou wel heel opportunistisch zijn, ik denk eerder een Jans, Verbeek of Brandts.
Zal vast wel een Nederlandse trainer worden.
quote:
Been wil nu nog niet naar Feyenoord
Datum: 3-mrt-2008 17:07
Mario Been (foto) wordt genoemd als opvolger van de naar de KNVB vertrekkende Feyenoord-trainer Bert van Marwijk. Volgens Been is daar geen sprake van. ‘Ik ben geen moment bezig met het trainerschap van Feyenoord,’ meldt de NEC-trainer maandag aan het ANP.
‘Als NEC zich in de zomer kan versterken, komen er nog mooie tijden in Nijmegen waar ik graag bij wil zijn,’ zegt de oud-Feyenoorder. Dat Been tijdens Feyenoord - NEC werd toegezongen door het Rotterdamse legioen verandert daar weinig aan. ‘Die mensen moet ik zo nog even gaan betalen, ik had ze gevraagd dat te doen.’ (DH)
quote:
Nijland: 'Jans zit gewoon nog twee jaar bij FC Groningen'
Datum: 2-mrt-2008 14:35
FC Groningen-directeur Hans Nijland gaat ervan uit dat Ron Jans ook volgend seizoen coach is van de noorderlingen. De 49-jarige Jans is sinds november 2002 hoofdtrainer van Groningen.
Nijland tegenover Sportweek: "Ron Jans zit gewoon nog twee jaar bij ons. Er heeft zich niemand concreet gemeld voor hem. Zolang wij niks horen, hoef ik me geen zorgen te maken. Hij blijft gewoon zitten waar hij zit." (RP)