Maar die hebben nog wel op hoog niveau gespeeld op zich.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:33 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk meteen aan het succesvolle jeugdelftal van Portugal begin jaren 90, die later elke keer de druk kregen om het waar te maken. Met onder andere Luis Figo, Joao Pinto en Rui Costa.
Selectie van de Wereldkampioen -17 in 1991, Ghana.quote:1 GK Ben Owu
2 MF Sebastian Barnes
3 DF Isaac Asare
4 DF Samuel Kuffour
5 Kofi Nimo
6 MF Mohammed Gargo
7 FW Yaw Preko
8 FW Nii Lamptey
9 Willie Brown
10 Nana Opoku
11 FW Emmanuel Duah
12 DF Daniel Addo
13 Kofi Mbeah
14 Abdul Migima
15 Joseph Essien
16 Samuel Kissi
17 MF Mark Edusei
18 Ali Jarra
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspxquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:40 schreef Erasmusch het volgende:
De Feyenoord A1 van 2000 ofzo is ook niet verkeerd terechtgekomen
Buijs, Sprockel, Swerts, Loovens, Van Persie, Boutahar, Buffel, Leonardo, Smolarek en dan nog Van Dieren en Varkevisser enz. Staat er niet ergens een overzichtje?
Nu zitten ze bijna allemaal op de bankquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Over een paar jaar kunnen we zien hoe het met de spelers van Jong Oranje is gegaan, twee keer achter elkaar Europees Kampioen.
owja voor de beker was datquote:
Serieus, geeft RBC hem nog een kans na zijn volledig mislukte periode bij Hoek? Vanmiddag eens navragen dan. Als ze hem aan voetballen krijgen.... Maar ja, de drank he.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:55 schreef Da_Sandman het volgende:
John Schot mag in dit topic natuurlijk niet ontbreken Mich.
Hield als jeugdspeler van psv Wesley Sneijder op de bank in Oranje onder ik meen 16. Was misschien wel het grootste talent van de Herdgang. Gaat het vanaf maart maar weer proberen bij RBC Roosendaal...
Toch wel aardig, Coutinho verdrong Stekelenburg toen uit de ploeg en is nu wisselkeeper bij Den Bosch. Budziak speelt zelfs bij sv Deurne. Alje Schut mede door blessures volledig blijven hangen, Jurgen Colin een verhaal apart door na het mislukken bij PSV uit het niets ineens bij Ajax te belanden. Van Dieren is voor Excelsior nuttig, maar geen topper, Hersi is nooit doorgebroken en Boutahar hangt ook een beetje in de middenmoot. Nog altijd zeer grillig, destijds vond men hem een grote belofte. Voorin was Huntelaar toen reserve en Houwing basisspeler. Houwing speelt nu bij Spakenburg.quote:DOEL: Maarten Stekelenburg (Ajax), Gino Coutinho (PSV) en Guido Budziak (PSV)
VERDEDIGING: Jurgen Colin (PSV), CIVARD SPROCKEL (Feyenoord), Johnny Heitinga (Ajax), Alje Schut (FC Utrecht), David Mendes da Silva (Sparta), Jeffrey Leiwakabessy (NEC), GLENN LOOVENS (Feyenoord)
MIDDENVELD: RENE VAN DIEREN (Feyenoord), Yousouf Hersi (Ajax), Gregoor van Dijk (FC Groningen), Rafael van der Vaart (Ajax), Theo Janssen (Vitesse), SAID BOUTAHAR (Feyenoord)
AANVAL: Santi Kolk (SC Heerenveen), Thijs Houwing (FC Twente), Klaas Huntelaar (PSV), Riga Mustapha (Vitesse), Arjen Robben (FC Groningen)
Hoe heette die zieke keeper ook al weer?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:51 schreef Terreros85 het volgende:
Ik kan me herinneren dat Vitesse begin jaren 2000 ook best een goede A1 had. Met Van Beukering enzo
Olfers zat ook nog bij die lichting dacht ik. Toch een aardige score zoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
Boutahar, Sprockel, Loovens, Buijs, Swerts, Van Persie, Sesay, El Akchaoui, Oost worden daar genoemd.
Volgens die site heeft de halve Nederlandse subtop ook een tijd bij Ajax gelopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:51 schreef Fides het volgende:
Hier een site met de jeugdelftallen van Ajax tijdens 98/99.
Ajax is de club waarvan in Nederland, maar ook in Europa, de meest opgeleide spelers van rondlopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgens die site heeft de halve Nederlandse subtop ook een tijd bij Ajax gelopen.
Leuke site om door te lezen zeg, zóveel bekende spelers waarvan ik geen eens wist dat zij bij Ajax zijn begonnen. Zonneveld, Luirink, Waterman, Koenders.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:51 schreef Fides het volgende:
Hier een site met de jeugdelftallen van Ajax tijdens 98/99.
Heb al wat zitten zoeken, maar ben er nog niet helemaal uit. Lijkt me ook wel aardig om te zien.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben wel benieuwd naar de selecties van Feyenoord en PSV die toen zo op hun donder kregen..
Maar als je kijkt naar hoeveel huidige er profs er een verleden bij Ajax hebben ligt dat aantal beduidend hoger dan bij PSVquote:Op maandag 3 maart 2008 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De A van PSV doet het qua resultaten ongeveer evengoed als Ajax
Huntelaar is geen PSV jeugd toch? Alleen de A bij PSV gedaan dacht ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo effe uit het hoofd van spelers die regelmatig spelen
Hese
Schreuder
Aerts
Verhaegh
Huntelaar
De Roover
Janssen
Wielaert
Janse
Affelay
Marcellis
Aissati
Bakkal
Hoezo 'bijvoorbeeld'? Zijn er nog meer danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En gedeeltelijk B
In het buitenland zitten ook nog Paauwe, Zenden, Eidur, Bogelund en Bouma bijvoorbeeld
Maaroufi bij Twentequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef Erasmusch het volgende:
Zoals?
De Jong speelt vanaf zijn 8e voor PSVquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Daarmee bedoel je dus dat Heerenveen beter is dan Ajax op het moment?
Valt ook nog wel mee, Ajax staat ook hoger.
Als jij De Jong noemt kan een Zonneveld ook wel voor Ajax
Dan vergeet je er dus aardig wat. Zie mijn post.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit seizoen volgens mij alle spelers die Feyenoord opgeleidt heeft in de eredivisie en die regelmatig spelen
Boutahar
Altheer
Bandjar
Graafland
van Guldener
Buijs
van Bronckhorst
Davids
Nelisse
Swerts
Mtiglia
El-Gaaouiri
Oost
Engelaar
Wapenaar
De nul houden zal ze echter niet lukken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit team wint van alles wat Feyenoord op de been kan brengen
Aerts
De Roover
Marcellis
Wuytens
Janse
Bakkal
Aissati
Affelay
Wielaert
Janssen
Huntelaar
Mag ik dit hypothetische wellus-nietus spelletje cq deze denkbeeldige voetbalwedstrijd aan me voorbij laten gaan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Roover is een prima back, Marcellis een prima verdediger en Bakkel en Wielaert prima controllerend
Maar goed dat Van Dijk en Wapenaar beter zijn dan Aerts
En zelfs dan ontbreken er nog genoeg overigens. Alleen al kijkende naar die site uit dit topic, laat staan als je nog 10 jaar opleiding erbij haalt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:25 schreef pfaf het volgende:Ik volg je even niet...
Enfin, dat lijstje is enkel basisspelers in de eredivisie ofzo?
Douglas, Maaroufi en Schreuder staan er bijvoorbeeld niet opquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
En zelfs dan ontbreken er nog genoeg overigens. Alleen al kijkende naar die site uit dit topic, laat staan als je nog 10 jaar opleiding erbij haalt.
Jermaine Lens?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Spelers die regelmatig speelden. Ik hield meer dan 10 wedstrijden aan
Als je telt zonder de spelers die in het buitenland spelen, en je doet je PSV bril op, dan is het verschil idd maar kleinquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe je ook telt het verschil is gewoon niet zo groot tussen de 3 topclubs
Als je gaat tellen bij de verschillende nationale jeugdteams ook niet
Donk komt toch niet uit de jeugd van Ajax?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
1 Boy Waterman Ajax
2 Gianni Zuiverloon Feyenoord
3 Ron Vlaar AZ
4 Arnold Kruiswijk Groningen
5 Erik Pieters Utrecht
6 Hedwiges Maduro Ajax
7 Julian Jenner Feyenoord
8 Royston Drenthe Feyenoord
9 Ryan Babel Ajax
10 Ismaïl Aissati PSV
11 Daniël de Ridder Ajax
12 Luigi Bruins Excelsior
13 Maceo Rigters Heerenveen
14 Roy Beerens PSV
15 Robbert Schilder Ajax
16 Kenneth Vermeer Ajax
17 Haris Medunjanin AZ
18 Ryan Donk Ajax
19 Calvin Jong-a-Pin Volendam/ Heerenveen
20 Tim Janssen PSV
21 Frank van der Struijk Willem II
22 Otman Bakkal PSV
23 Tim Krul ADO/ Newcastle
7 van Ajax, 3 van Feyenoord, 4 van PSV.
Best wel een verschil
Is overigens de selectie van Jong Oranje in 2007
Verkeerd gelezen, dacht ik te hebben gezien op die site die je postte. Hij komt van RKC, 6 spelers van Ajax dusquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:39 schreef Fides het volgende:
[..]
Donk komt toch niet uit de jeugd van Ajax?
1 GK Germán Lux 7 June 1982 River Platequote:Op donderdag 6 maart 2008 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar kun je die spelers misschien even op een rijtje zetten, van zo'n winnend jeugteam en waar ze nu spelen?
Die zijn wel leuk, de eerste drie. Zijn via Argon 1 alsnog naar het profvoetbal gegaan. Matusiwa speelde wel eerder in de RKC-jeugd overigens.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:21 schreef Fides het volgende:
Wat ook opvallend is dat sommige amateurclubs (vooral die uit de grote steden) soms ook meer dan 5 spelers in de Eredivisie (en Eerste Divisie) hebben rondlopen die daar in de jeugd hebben gezeten:
Argon: Krimp, A. Barrantes, Matusiwa, Breeveld, van Diemen
Mooi artikel over gevonden:quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:31 schreef tong80 het volgende:
Begin jaren tachtig jeugd WK kik meen in 83. van Basten Vanenburg en Mario Been.
Iemand die het terug kan vinden ?
quote:Een groots avontuur
Denken aan het WK jeugd in '83 in Mexico, is mijmeren over Vanenburg, Van Basten, Been en... René Roord uit Oldenzaal. Ruim 22 jaar later kijkt de Twentse nummer 10 van dat elftal terug op dat toernooi, waarop Oranje fantastisch speelde, maar slechts één ding vergat: wereldkampioen worden.
Het Nederlandse voetbal bewaart weinig zoete herinneringen aan jeugdtoernooien, maar het wereldkampioenschap onder 20 jaar in 1983 is daarop een prettige uitzondering. Mexico 1983: dat staat in de beleving van veel liefhebbers voor pure voetbalromantiek, voor een groots avontuur in den vreemde, waarin een prachtige lichting de hoofdrol speelde. René Roord (41) was er 22 jaar geleden bij en de huidige speler van Quick'20 4 kan het alleen maar bevestigen. 'Dit was een unieke ervaring.'
Negentien jaar was hij, een belofte bij FC Twente, toen hij aan de hand van Kees Rijvers in Mexico belandde. 'Rijvers was een echte kluizenaar, die er heel strak bovenop zat en ons nauwelijks vrijheid gunde', vertelt Roord. 'Het is belangrijk dat je als trainer een bepaalde mix vindt als je met jongens van 18, 19 jaar op stap bent, maar Rijvers was daar heel extreem in. Het slot ging erop en ging er pas af toen we weer naar huis konden. Tijdens het toernooi kwamen we in een klooster in Monterrey terecht. En die stad noemen ze ook wel de bakoven van Mexico. Het was er bloedheet en er was voor ons helemaal niets te doen. Het enige dat we bij ons hadden was een videoband van Rocky 3 en die film hebben we ook tig-keer bekeken.'
Zonder een moment van twijfel somt Roord de basisploeg van destijds weer op. 'In het doel stond Laurs, achterin Silooy, Koot, Duut en Snoei. Op het middenveld had Vanenburg een beetje een vrije rol, Teuben speelde centraal met de punt naar achteren en ik was linkshalf. En voorin hadden we Van 't Schip, Van Basten en Bakker/of Been. In Nederland is later de gedachte gaan leven dat Been de absolute uitblinker was, maar dat was niet zo. Mario had niet eens een basisplaats. Maar hij had wel een enorme grote waffel en was daarom zeer geliefd bij de journalisten die hem groter maakten dan hij was. En toen hij als invaller ook nog een paar fraaie doelpunten maakte, kon hij helemaal niet meer kapot. Eigenlijk had Robbie de Wit gewoon linksbuiten moeten spelen, maar die had voor het toernooi een meningsverschil gehad met Rijvers. En dan was Rijvers een rare: hij was dan zo eigenwijs dat hij De Wit gewoon thuisliet.' De grote vedette in die dagen was Gerald Vanenburg, de kleine pingeldoos uit Utrecht die de bal bezwoer met zijn eigen onnavolgbare magie. 'Die belofte heeft hij op dat toernooi echter niet kunnen inlossen. Het was niet zijn WK. Bij Van Basten kon je toen al zien dat hij exceptionele kwaliteiten had. Nee, hij was niet de aardigste jongen van het elftal. Hij was ook niet vervelend of zo, maar een beetje oppervlakkig, wat afstandelijk. Het mooie was wel dat hij toen al een eigen mening had. Ik kan me nog een bijzonder moment herinneren. Het was tijdens een warming-up op de
training toen Marco rustig over het veld sjokte. Bert van Lingen, de assistent van Rijvers, zei hem daar wat van en daaruit ontstond een discussie tussen die twee. Vervolgens kwam Rijvers erbij en tot verbazing van iedereen gaf hij Marco gelijk.'
Het Nederlands team speelde een fantastisch toernooi. 'De Oranje brigade werden we genoemd', weet Roord nog. Uiteindelijk strandde de ploeg na een bizarre nederlaag in de kwartfinales tegen Argentinië. 'We stonden tot een paar minuten voor tijd met 1-0 voor, maar toen maakte doelman Laurs een blunder. Ik heb altijd gevonden dat Theo Snelders moest keepen, want hij was veel beter. Maar ook dat was Rijvers. Hij had zijn keus gemaakt en hield daaraan vast. Een paar tellen na de gelijkmaker werd het nog 1-2 en ontstond er een grote vechtpartij rond Been.'
'Achteraf hadden we wereldkampioen moeten worden. Wij speelden in de openingswedstrijd 1-1 tegen de latere wereldkampioen Brazilië en iedereen was het er wel over eens dat dat eigenlijk de finale was. Omdat het grote Oranje er in die dagen niet veel van bakte, waren wij wel groot nieuws in eigen land. Dat waren we een week later weer, want toen stond in VI het complete spelersrapport van Rijvers. Dat was op de een of andere manier uitgelekt. Ik kwam er gelukkig nog wel redelijk vanaf. Volgens Rijvers had ik een goed toernooi gespeeld, maar ik moest nog wat schroom van me afgooien. De eredivisie met Twente zou ik volgens hem zeker aankunnen en eventueel zat er nog wel meer in.' Alle basisspelers zouden later het betaalde voetbal halen, al beleefden spelers als Teuben, Bakker en Snoei een bescheiden loopbaan. 'Ik had vooral van Addick Koot niet zoveel verwacht, maar hij heeft het later toch knap gedaan', aldus Roord. Dat geluk liet Roord al snel in de steek. Twee jaar na het WK brak hij zijn been, kreeg er later knieproblemen bij en werd in 1986 afgekeurd. Roord hield het daarna bij Quick nog wel tien jaar in de hoofdklasse vol. 'Natuurlijk heb ik het weleens moeilijk gehad dat het zo is gelopen, maar ik heb het allang een plaatsje gegeven. Als je later hoort wat Robbie de Wit is overkomen (hij kreeg op jeugdige leeftijd een hersenbloeding- LtV), dan durf je mijn pech niet eens meer aan te halen.'
Zoop hij veel ja? Heb geloof ik nog tegen hem gespeeld in de vroege jeugd...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Serieus, geeft RBC hem nog een kans na zijn volledig mislukte periode bij Hoek? Vanmiddag eens navragen dan. Als ze hem aan voetballen krijgen.... Maar ja, de drank he.
Hij was bij PSV een enorm talent, ging later naar NEC. Dat was geen succes om de één of andere reden, waarna Kloetinge hem vorig seizoen oppikte. Hij maakte daar een prima indruk en kreeg mede door zijn geringe lengte en traptechniek de bijnaam "Wesley Sneijder van het amateurvoetbal." Het kapitaalkrachtigere Hoek haalde hem vervolgens weg. Helaas niet met veel succes. Het begon al met een merkwaardig incident in de voorbereiding, toen hij niet kwam opdagen voor een oefenduel. Medespelers wisten dit al, naar eigen zeggen had Schot pech met de auto van zijn moeder en de trainer was niet blij. Mede door een verstoorde verhouding met Schot en enkele spelers moest trainer Wim Hofkens al voor hij één officieel duel had geleid de club verlaten, omdat de leiding koos voor de klasse van Schot. Dat betaalde hij niet echt uit, want hij is sinds januari weg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zoop hij veel ja? Heb geloof ik nog tegen hem gespeeld in de vroege jeugd...
Die lichting kan het nog steeds wel gaan maken, zo oud zijn die niet...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:58 schreef DANILXL het volgende:
dat argentinie met messi was volgens mij steengoed
Denk zelfs nog dat Kloetinge vanaf Tholen dichterbij is dan Hoek toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij komt Kloetinge ook gewoon uit Zeeland simpele.
Zeer zekerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk zelfs nog dat Kloetinge vanaf Tholen dichterbij is dan Hoek toch?
Klopt niet helemaal meer, maar wel leuk om na te lezen.quote:A1 2004/2005
Jeffrey Altheer- nu Excelsior (verhuurd door Feyenoord)
Rico Kogeldans-Nu ADO Den Haag
Lorenzo Davids-Nu NEC Nijmegen
Robin Demeijer-nu BVO Emmen
Dion Dickhoff-nu FC Dordrecht
Stef Doedee-nu RKC Waalwijk
Arjan van Dijk-Nu Excelsior
Jonathan de Guzman-nu Feyenoord 1
Frank de Haan-Nu FC Dordrecht
Mohammed Hammouti-Clubloos
Ryan Holman-nu Willem II 2
Ajsel Kujovic-nu Halmstad BK (Zweden)
Erik Lagas-nu Quick Boys
Timon van Leeuwen-nu Jong Feyenoord
Levi Marengo- nu Az Alkmaar 2
Mitchell Poot- nu ADO Den Haag 2
Daryl van de Veer-nu AZ Alkmaar 2
Tim Vincken-nu Feyenoord 1
Gianni Zuiverloon-nu SC Heerenveen
Jong Feyenoord 2004/2005
Doelmannen: Jesper Hogedoorn-nu FC Volendam
Bas van Wegen-NAC Breda
Verdediging: Gianni Zuiverloon-nu SC Heerenveen
Mark van den Boogaart-nu Sevilla FC-
Sigourney Bandjar-nu Excelsior
Ard van Peppen-nu de Graafschap
Wouter Artz-nu Cercle Brugge
Middenveld: Elroy Lammers-nu Katwijk
Richard Blonk-Clubloos
Reshem Sardar-Clubloos
Joep van de Ouweland-nu de Graafschap
Aanval: Prince Addai-nu SC Feijenoord
Jeppe Curth-nu Aalborg
Felino Jardim nu Sparta Rotterdam 2
Coach: Mario Been
Assist. Coach: Henk Duut
Feyenoord A1 2003/2004
Helaas hebben we niet alle spelers, maar degene die we wel hebben zijn:
Tim Vincken nu Feyenoord 1
Mark van den Boogaart Sevilla FC
Ard Peppen nu De Graafschap
Erik Lagas via NAC BREDA naar Quick Boys
Labinot Harbuzi nu Malmo IF
Robin Demeijer nu BVO Emmen
Ryan Holman nu Willem II 2
Gianni Zuiverloon nu SC Heerenveen
Wouter Artz nu Cercle Brugge
Elderick Cristina nu RVVH Ridderkerk
Jesper Hogedoorn nu Transfervrij
Stef Doedee nu RKC Waalwijk
Richard Blonk nu transfervrij
Jonathan de Guzman Feyenoord 1
Feyenoord B1 2002/2003
Javier Brouwer nu Haarlem
Erik Lagas nu Quick Boys Katwijk
Leondro Cabral onbekend
Robin Hofman Nu Excelsior
Ramon Salaz nu SHO (amateurs)
Richard Valkhof nu BVV Barendrecht (amateurs)
Kevin Oliviera onbekend
Jonathan de Guzman nu Feyenoord 1
Ryan Holman nu Willem II
Dion Dickhoff nu FC Dordrecht
Freek Zandbergen onbekend
Gregory Groenemeijer vv de Bataven Gendt
Jong Feyenoord 2001/2002
Jeppe Curth nu Aalborg
Dick Tijdeman nu SC Feijenoord
Shelton Martis Nu Hibernian (Schotland)
Said Boutahar Nu Willem II
Nito Sequiera nu FC Dordrecht
Mels van Driel Nu Fortuna Sittard
Glenn Loovens Nu Cardiff City
Danny Buijs Nu Feyenoord
Ronald Graafland Nu Excelsior
Driss El-Akchaoui Nu pvvDoto
Leonardo Santiago Nu Ajax
Danny Versluis nu ASWH
Leonardo Dos Santos Nu FC DORDRECHT
Carlos Alberto
Jason Oost nu SPARTA ROTTERDAM
Donna Nkunku Via Belgische SK Maldegem nu transfervrij
Civard Sprockel Nu Vitesse Arnhem
Robin van Persie Nu Arsenal FC
Beloftenelftal (2e en A1) 2000/2001
Mels van Driel nu Fortuna Sittard
Jason Oost nu Sparta Rotterdam
CIvard Sprockel nu Vitesse Arnhem
Brad Parker
Dick Tijdeman nu SC Feijenoord (amateurs)
Glenn Loovens nu Cardiff City
Ronny Nouwen nu pvvDoto
Ray Frankel nu FC Den Bosch
Niels Bezemer nu DOTO (amateurs)
Peter van der Linden onbekend
Mike Coffie nu SC Feijenoord (amateurs)
Gill Swerts nu Vitesse Arnhem
Marcel van der Horst nu Quick Boys Katwijk
Ferne Snoyl nu NEC Nijmegen
Emerson Aparecido nu BOTUCATU (Braziliaanse voetvolley club)
Patrick Allotey R.I.P. Op 28-jarige leeftijd overleden in Accra (Ghana)
Robin van Persie nu Arsenal
Said Boutahar nu Willem II
Pitshou Muzaliya-Nduku onbekend
Allesandro Nunes via Fluminense, America, Flamengo en Lierse Sk nu transfervrij
Erwin Friebel nu RBC Roosendaal
Henk Rutten onbekend
Davide Pedrini onbekend
Danny Buijs nu Feyenoord 1
Alper Ozguven nu asv DWV
Alhaoui Sesay onbekend
Levi Risamasu nu AGOVV APELDOORN
Donna Nkunku transfervrij
Jusef El-Akchaoui nu NEC Nijmegen
Ade Muhamad nu ASWH
Feyenoord B1 2000/2001
Carlos Croes onbekend
Quentin Bles onbekend
Elroy Lammers nu vvKatwijk
Mark van de Boogaart nu Sevilla FC
Reshem Sardar nu FC Dordrecht
Henrique de Andrade Silva onbekend
Sylvester Sabajo via Excelsior naar SV Heienoord (amateurs)
Dustley Mulder nu RKC Waalwijk
Bas Akkermans onbekend
Jesper Hogedoorn nu transfervrij
Richard Blonk nu transfervrij
Felino Jardim nu Jong Sparta Rotterdam
Jurien Heskes nu Excelsior Maasluis
SC Feijenoord A1 seizoen 2000/2001
Rob Busscher onbekend
Roy Versluis via RBC Roosendaal, AGOVV en Top Oss nu GVVV
Dick Tol nu pvvDOTO
Driss El-Akchaoui nu pvvDoto
Evans Bonsu nu ergens in GHANA
Rory de Groot inmiddels gestopt; nu stand-up comedian
Joeke Braun nu SV Nootdorp
Danny Versluis nu ASWH
Djilmar Lawansuka via Helsingborgs en Excelsior naar Zuid-Afrika
Shelton Martis nu Hibernian (Schotland)
Sandro Calabro nu VVV Venlo
Merlijn Swennen nu Kloetinge
Frank Karreman nu transfervrij
Pim Bruins nu SSV'65
Richal Leitoe nu transfervrij
Jan Houwaard nu Quick Boys
SC Feijenoord 2000/2001
Samuel Scheimann nu Kozakken Boys (amateurs)
Arie van Houwelingen nu Jong FC Dordrecht
Jeffrey Altheer nu Excelsior (verhuurd door Feyenoord)
Tim Edelman onbekend
Sander Barragan nu Jong FC Dordrecht
Andro Franca nu Jong NAC Breda
Frank de Haan nu FC Dordrecht
Kelvin Potuyt nu Jong Excelsior
Laurens Visser nu BVV Barendrecht (amateurs)
Dorus van der Voort nu FC Lisse
Tavinho Karg nu Capelle
Matthijs Tabbers nu BVV Barendrecht (amateurs)
Aaron Balk nu Argon (amateurs)
Timon van Leeuwen nu Jong Feyenoord
Mohammed Hammouti Transfervrij
Royston Drenthe nu Feyenoord 1
Belofte elftal 1998/1999
Ferdi Claessen via Jong Excelsior en Forum Sport naar Voorschoten'97 (Amateurs)
Ronald Ermes nu BVV Barendrecht (amateurs)
Sam Afana (de Meester) via Excelsior en Cercle Brugge nu SK Maldegem (Belgie)
Ebi Smolarek nu Borussia Dortmund
Ruben Muskiet nu TOGR (amateurs)
Onur Turfanda via Stormvogels/Telstar nu Kocaelispor (Turkije)
Henk Rutten onbekend
Anouar Hamdi via NAC Breda, Voorschoten'97 nu Heerjansdam
Pim Bruins nu SSV'65 (amateurs)
Brad Parker
Steve Olfers nu Sparta Rotterdam
Rene van Dieren nu Excelsior
Civard Sprockel nu Vitesse Arnhem
Donna Nkunku Transfervrij
Marphe Redjosetiko nu ASWH (amateurs)
Alhaoui (Alahji) Sesay via FC Dordrecht, FC Flora (Finland) en RBC Roosendaal clubloos.
Orlando Engelaar nu FC Twente
Yussef El-Akchoui nu NEC Nijmegen
Cor Varkevisser nu Sparta Rotterdam
Leonardo Santiago nu ajax
Rudi Witvoet nu Leonidas (amateurs)
Feyenoord B1 1998/1999
Levi Risamasu via NAC BREDA naar AGOVV APELDOORN
Ade Muhamad ASWH (amateurs)
Ben Kinds onbekend
Gert de Best onbekend
Shelton Martis via Excelsior en Eindhoven nu Hibernian (Schotland)
Dick Tijdeman SC Feijenoord amateurs
Ray Frankel nu FC Den Bosch
Davide Pedrini onbekend
Dick Tol nu pvvDoto
Rob Busscher onbekend
Ackah Polley onbekend
SC Feijenoord D1
Eric Cummins nu Jong Feyenoord
Johan Aarts nu Helmond Sport A1
Michael Sieberts onbekend
Kai Fens nu Xerxes/DZB
Jordy Buijs nu Jong Feyenoord
Samir Mokhtar onbekend
Ingmar Maayen nu Jong FC Utrecht
Marciano Gangadin nu Jong Excelsior
Jeffrey Schenk onbekend
Melvin Zwijnstra onbekend
Remco Langerveld nu Nieuwerkerk
Martin van Eerwijk onbekend
Yarsine Hajar nu Kloetinge
Michel Poldervaart nu Jong Feyenoord
SC Feijenoord B1 1998/1999
Matthew van la Parra onbekend
Rob Busscher onbekend
Wesley Hogendorp nu Wilhelmus (amateurs)
Kevin Harrand nu DoCoS Leiden (amateurs)
Gert de Best onbekend
Levi Risamasu nu AGOVV Apeldoorn
Ade Muhamad nu ASWH
Bemnet Tadese onbekend
Rory de Groot gestopt; nu stand-up comedian
Driss el-Akchaoui nu pvvDoto
Dick Tol nu pvvDoto
Bob van der Vlugt onbekend
Roel de Graaff nu HFC Haarlem
Bas Voogt nu DHC Delft (amateurs)
quote:A1 2004/2005
Jeffrey Altheer- nu Excelsior (verhuurd door Feyenoord)
Rico Kogeldans-Nu ADO Den Haag
Lorenzo Davids-Nu NEC Nijmegen
Robin Demeijer-nu BVO Emmen
Dion Dickhoff-nu FC Dordrecht
Stef Doedee-nu RKC Waalwijk
Arjan van Dijk-Nu Excelsior
Jonathan de Guzman-nu Feyenoord 1
Frank de Haan-Nu FC Dordrecht
Mohammed Hammouti-Clubloos, wil naar Unitas, mag pas in de zomer van de KNVB
Ryan Holman-nu Willem II 2 is Haarlem, gaat naar Ter Leede
Ajsel Kujovic-nu Halmstad BK (Zweden)
Erik Lagas-nu Quick Boys Is weg bij QB, speelt nu voor Ter Leede
Timon van Leeuwen-nu Jong Feyenoord
Levi Marengo- nu Az Alkmaar 2
Mitchell Poot- nu ADO Den Haag 2
Daryl van de Veer-nu AZ Alkmaar 2
Tim Vincken-nu Feyenoord 1
Gianni Zuiverloon-nu SC Heerenveen
Jong Feyenoord 2004/2005
Doelmannen: Jesper Hogedoorn-nu FC Volendam Inmiddels FC Zwolle
Bas van Wegen-NAC Breda
Verdediging: Gianni Zuiverloon-nu SC Heerenveen
Mark van den Boogaart-nu Sevilla FC-
Sigourney Bandjar-nu Excelsior
Ard van Peppen-nu de Graafschap Excelsior op huurbasis
Wouter Artz-nu Cercle Brugge
Middenveld: Elroy Lammers-nu Katwijk
Richard Blonk-Clubloos ADO Den Haag 2
Reshem Sardar-Clubloos FC Dordrecht
Joep van de Ouweland-nu de Graafschap
Aanval: Prince Addai-nu SC Feijenoord
Jeppe Curth-nu Aalborg
Coach: Mario Been
Assist. Coach: Henk Duut
Feyenoord A1 2003/2004
Helaas hebben we niet alle spelers, maar degene die we wel hebben zijn:
Mark van den Boogaart Sevilla FC
Ard Peppen nu De Graafschap zie boven
Erik Lagas via NAC BREDA naar Quick Boys zie boven
Ryan Holman nu Willem II 2 zie boven
Jesper Hogedoorn nu Transfervrij zie boven
Richard Blonk nu transfervrij zie boven
Jonathan de Guzman Feyenoord 1
Feyenoord B1 2002/2003
Javier Brouwer nu Haarlem
Erik Lagas nu Quick Boys Katwijk zie boven
Leondro Cabral onbekend Nieuwerkerk
Robin Hofman Nu Excelsior
Ramon Salaz nu SHO (amateurs) Inmiddels DOTO
Richard Valkhof nu BVV Barendrecht (amateurs) geen idee, geen BVV
Kevin Oliviera onbekend
Jonathan de Guzman nu Feyenoord 1
Ryan Holman nu Willem II zie boven
Dion Dickhoff nu FC Dordrecht
Freek Zandbergen onbekend
Gregory Groenemeijer vv de Bataven Gendt
Jong Feyenoord 2001/2002
Jeppe Curth nu Aalborg
Dick Tijdeman nu SC Feijenoord
Shelton Martis Nu Hibernian (Schotland)
Said Boutahar Nu Willem II
Mels van Driel Nu Fortuna Sittard Inmiddels RBC
Glenn Loovens Nu Cardiff City
Danny Buijs Nu Feyenoord
Ronald Graafland Nu Excelsior
Driss El-Akchaoui Nu pvvDoto
Leonardo Santiago Nu Ajax
Danny Versluis nu ASWH
Leonardo Dos Santos Nu FC DORDRECHT
Carlos Alberto
Jason Oost nu SPARTA ROTTERDAM
Donna Nkunku Via Belgische SK Maldegem nu transfervrij
Robin van Persie Nu Arsenal FC
Beloftenelftal (2e en A1) 2000/2001
Mels van Driel nu Fortuna Sittard zie boven
Jason Oost nu Sparta Rotterdam Inmiddels VVV
CIvard Sprockel nu Vitesse Arnhem
Brad Parker
Dick Tijdeman nu SC Feijenoord (amateurs)
Ronny Nouwen nu pvvDoto Speelt bij Excelsior Maassluis
Ray Frankel nu FC Den Bosch Haarlem dacht ik, anders buitenland
Niels Bezemer nu DOTO (amateurs) Op wereldreis
Peter van der Linden onbekend Heinenoord
Mike Coffie nu SC Feijenoord (amateurs) Leonidas
Marcel van der Horst nu Quick Boys Katwijk Voorschoten '97
Ferne Snoyl nu NEC Nijmegen RKC
Emerson Aparecido nu BOTUCATU (Braziliaanse voetvolley club)
Robin van Persie nu Arsenal
Pitshou Muzaliya-Nduku onbekend
Allesandro Nunes via Fluminense, America, Flamengo en Lierse Sk nu transfervrij
Erwin Friebel nu RBC Roosendaal
Henk Rutten onbekend
Davide Pedrini onbekend
Alper Ozguven nu asv DWV
Alhaoui Sesay onbekend
Levi Risamasu nu AGOVV APELDOORN
Jusef El-Akchaoui nu NEC Nijmegen
Ade Muhamad nu ASWH Nooit bij ASWH gespeeld, zat bij Heerjansdam en is nu bij VUC, was ook een tijdje gestopt..
Feyenoord B1 2000/2001
Carlos Croes onbekend
Quentin Bles onbekend
Elroy Lammers nu vvKatwijk
Mark van de Boogaart nu Sevilla FC
Reshem Sardar nu FC Dordrecht
Henrique de Andrade Silva onbekend
Sylvester Sabajo via Excelsior naar SV Heienoord (amateurs)
Dustley Mulder nu RKC Waalwijk
Bas Akkermans onbekend Nieuwerkerk
Jesper Hogedoorn nu transfervrij zie boven
Richard Blonk nu transfervrij zie boven
Felino Jardim nu Jong Sparta Rotterdam
Jurien Heskes nu Excelsior Maasluis is bij Verburch
SC Feijenoord A1 seizoen 2000/2001
Rob Busscher onbekend
Roy Versluis via RBC Roosendaal, AGOVV en Top Oss nu GVVV
Dick Tol nu pvvDOTO
Driss El-Akchaoui nu pvvDoto
Evans Bonsu nu ergens in GHANA
Rory de Groot inmiddels gestopt; nu stand-up comedian
Joeke Braun nu SV Nootdorp
Danny Versluis nu ASWH
Djilmar Lawansuka via Helsingborgs en Excelsior naar Zuid-Afrika Speelde nog even bij Capelle, is nu gestopt dacht ik
Sandro Calabro nu VVV Venlo
Merlijn Swennen nu Kloetinge gestopt
Frank Karreman nu transfervrij FC Haarlem
Pim Bruins nu SSV'65
Richal Leitoe nu transfervrij FC Lisse, gaat naar Rijnsburgse Boys
Jan Houwaard nu Quick Boys
SC Feijenoord 2000/2001
Samuel Scheimann nu Kozakken Boys (amateurs)
Arie van Houwelingen nu Jong FC Dordrecht Schelluinen
Jeffrey Altheer nu Excelsior (verhuurd door Feyenoord)
Tim Edelman onbekend
Sander Barragan nu Jong FC Dordrecht
Andro Franca nu Jong NAC Breda
Frank de Haan nu FC Dordrecht
Kelvin Potuyt nu Jong Excelsior
Laurens Visser nu BVV Barendrecht (amateurs)
Dorus van der Voort nu FC Lisse geen Lisse meer
Tavinho Karg nu Capelle Heerjansdam
Matthijs Tabbers nu BVV Barendrecht (amateurs)
Timon van Leeuwen nu Jong Feyenoord
Mohammed Hammouti Transfervrij zie boven
Royston Drenthe nu Feyenoord 1 Real Madrid
Belofte elftal 1998/1999
Ferdi Claessen via Jong Excelsior en Forum Sport naar Voorschoten'97 (Amateurs)
Ronald Ermes nu BVV Barendrecht (amateurs)
Sam Afana (de Meester) via Excelsior en Cercle Brugge nu SK Maldegem (Belgie)
Ebi Smolarek nu Borussia Dortmund Racing Santander
Ruben Muskiet nu TOGR (amateurs)
Onur Turfanda via Stormvogels/Telstar nu Kocaelispor (Turkije)
Henk Rutten onbekend
Anouar Hamdi via NAC Breda, Voorschoten'97 nu Heerjansdam UVS
Pim Bruins nu SSV'65 (amateurs)
Brad Parker
Steve Olfers nu Sparta Rotterdam In Denemarken
Rene van Dieren nu Excelsior
Civard Sprockel nu Vitesse Arnhem
Donna Nkunku Transfervrij
Marphe Redjosetiko nu ASWH (amateurs) Inmiddels TOGR
Alhaoui (Alahji) Sesay via FC Dordrecht, FC Flora (Finland) en RBC Roosendaal clubloos.
Orlando Engelaar nu FC Twente
Yussef El-Akchoui nu NEC Nijmegen
Cor Varkevisser nu Sparta Rotterdam
Leonardo Santiago nu ajax
Rudi Witvoet nu Leonidas (amateurs) Excelsior Maassluis
Feyenoord B1 1998/1999
Levi Risamasu via NAC BREDA naar AGOVV APELDOORN
Jason Oost nu Sparta Rotterdam zie boven
Ade Muhamad ASWH (amateurs) zie boven
Ben Kinds onbekend DOTO
Gert de Best onbekend
Shelton Martis via Excelsior en Eindhoven nu Hibernian (Schotland)
Dick Tijdeman SC Feijenoord amateurs
Ray Frankel nu FC Den Bosch zie boven
Davide Pedrini onbekend
Dick Tol nu pvvDoto
Rob Busscher onbekend
Ackah Polley onbekend
SC Feijenoord D1
Eric Cummins nu Jong Feyenoord
Johan Aarts nu Helmond Sport A1
Michael Sieberts onbekend
Kai Fens nu Xerxes/DZB is daar weg
Jordy Buijs nu Jong Feyenoord De Graafschap huur
Samir Mokhtar onbekend
Ingmar Maayen nu Jong FC Utrecht
Marciano Gangadin nu Jong Excelsior Barendrecht
Jeffrey Schenk onbekend Jong Sparta
Melvin Zwijnstra onbekend
Remco Langerveld nu Nieuwerkerk
Martin van Eerwijk onbekend
Yarsine Hajar nu Kloetinge
Michel Poldervaart nu Jong Feyenoord
SC Feijenoord B1 1998/1999
Matthew van la Parra onbekend
Rob Busscher onbekend
Wesley Hogendorp nu Wilhelmus (amateurs)
Kevin Harrand nu DoCoS Leiden (amateurs)
Gert de Best onbekend
Levi Risamasu nu AGOVV Apeldoorn
Ade Muhamad nu ASWH zie boven
Bemnet Tadese onbekend
Rory de Groot gestopt; nu stand-up comedian
Driss el-Akchaoui nu pvvDoto
Dick Tol nu pvvDoto
Jason Oost nu Sparta Rotterdam zie boven
Bob van der Vlugt onbekend
Roel de Graaff nu HFC Haarlem
Bas Voogt nu DHC Delft (amateurs)
Een jeugdspeler vind ik iemand die zijn hele leven bij één club in de jeugd heeft gespeeld, dus niet tussendoor overgestapt is naar een andere club en daar in de jeugd heeft gespeeld. Dus bijvoorbeeld Heitinga, Van der Vaart, Stekelenburg, Emanuelson (Ajax), Leonardo, Van Persie (Feyenoord), etc. Niet iemand als Género Zeefuik.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:36 schreef Repsak het volgende:
Het is ook maar net wat je criteria zijn om te kunnen zeggen dat een bepaalde speler door een club opgeleid is. Neem Waterman, die heeft bij Ajax gezeten, maar vanaf z'n 16e/17e ofzo al bij Heerenveen, toen nog achter Hans Vonk.
Drie namen die mij wat zeggenquote:PSV A1
Seizoen: '02-'03
Spelers
Ayay Baillieux Verdediger 01-01-1984
Otman Bakkal Middenvelder / Aanvaller 27-02-1985
Marten Boverhof Middenvelder 03-11-1985
Lloyd Bron Middenvelder 05-12-1984
Rachid Chelah Middenvelder / Aanvaller 04-02-1984
Spase Dilevski Verdediger 13-05-1985
Irfan Gadzo Verdediger 26-09-1984
Kristof Goessens Verdediger 13-10-1985
Daniël Guijo Velasco Middenvelder / Aanvaller 24-02-1984
Admir Haznadar Aanvaller 25-07-1985
Sergio Kawarmala Verdediger 02-08-1985
Tim Konings 17-09-1985
Raf Lenaerts Middenvelder 17-04-1985
Gert-Jan Melaard Keeper 01-03-1984
Mark van der Palen Aanvaller 05-04-1984
Jan Plessers Middenvelder 19-02-1985
Twan van Schijndel Aanvaller 14-01-1984
John Schot Middenvelder 07-02-1984
Willem-Jan Thijssen Keeper 08-06-1984
Jan Wuytens Verdediger 09-06-1985
quote:PSV A1
Seizoen: '03-'04
Klasse: Shell A-Junioren
Ibrahim Afellay Aanvaller / Middenvelder 02-04-1986
Kevin Ankersmit Verdediger 16-12-1986
Marten Boverhof Middenvelder 03-11-1985
Guy Dufour Middenvelder 14-03-1987
Jelle Evens Keeper 25-03-1986
Robin Faber Verdediger 02-07-1986
Kristof Goessens Verdediger 13-10-1985
Elvin Hardeveld Verdediger 09-02-1986
Admir Haznadar Aanvaller 25-07-1985
Jens Janse Verdediger / Rechtshalf 01-07-1986
Tim Janssen Aanvaller 06-03-1986
Marcel de Jong Aanvaller 15-10-1986
Sergio Kawarmala Verdediger 02-08-1985
Ferhat Kaya Keeper 11-03-1986
Tim Konings 17-09-1985
Raf Lenaerts Middenvelder 17-04-1985
Mike Louwaars Middenvelder 10-09-1987
Dimitri van Oppens Verdediger/middenvelder 03-07-1986
Sjors Paridaans Verdediger 23-01-1986
Jan Plessers Middenvelder 19-02-1985
Als je het zo bekijkt, breken er ook weinig van door hoorquote:PSV A1
Seizoen: '04-'05
Klasse: A-Junioren (landelijk) - Eredivisie
Roy Beerens Aanvaller 22-12-1987
Bart van Berlo Verdediger 15-01-1987
Rob van Boekel Aanvaller 22-02-1987
Francesco Carratta Middenvelder 17-08-1987
Guy Dufour Middenvelder 14-03-1987
Rens van Eijden Verdediger 03-03-1988
Jelle Evens Keeper 25-03-1986
Andrei Ionescu Middenvelder / Aanvaller 29-03-1988
Jens Janse Verdediger / Rechtshalf 01-07-1986
Fitim Kacik Aanvaller 23-07-1988
Ferhat Kaya Keeper 11-03-1986
Mike Louwaars Middenvelder 10-09-1987
Dirk Marcellis Verdediger 13-04-1988
Christopher Ngombo N'zola Aanvaller 08-06-1987
Sjors Paridaans Verdediger 23-01-1986
Aldin Peljto Verdediger / Middenvelder 06-10-1987
Bernard Quainoo Aanvaller 01-02-1987
Roel Schirra Middenvelder 22-05-1987
Nick Verlijsdonk Verdediger 19-05-1987
quote:Opstelling Heerenveen: Waterman, van Eyk, Verbiest, Wolfgang, van Hoving, de Lange, Hooiveld, Fledderus (Barto), Hakansson (Bizimana), Rigters, Samaras (Dagher).
Dat team van Heerenveen is nog wel te achterhalen toch? Veel eerste divisie en hoofdklasse. En Premier League.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:30 schreef methodmich het volgende:
Ah, via die zoektermen kom ik op een opstelling van de ploeg van Heerenveen een jaar later. Denk dat er wel wat spelers dubbelen.
Opstelling Heerenveen: Waterman, van Eyk, Verbiest, Wolfgang, van Hoving, de Lange, Hooiveld, Fledderus (Barto), Hakansson (Bizimana), Rigters, Samaras (Dagher).
Guy Dufour speelt sinds de winterstop bij FC Eindhoven.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:41 schreef methodmich het volgende:Verder zie ik in latere teams o.a. Guy Dufour die nog bij Volendam speelde, Sjors Paridaans ging via Fortuna Sittard naar Eindhoven, Bernard Quinoo zit bij Haarlem nu dacht ik na Helmond Sport, Elvin Hardeveld speelt voor LRC Leerdam en Roel Schirra bij Helmond Sport
Eigenlijk maar 3-4 goede spelers (Afellay, Bakkal, Marcellis en Beerens), de rest is niet van een hoog niveau. Maar PSV heeft natuurlijk wel weer een uitstekende scouting. Het is waar je je prioriteiten legt.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Drie namen die mij wat zeggen.
[..]
[..]
Als je het zo bekijkt, breken er ook weinig van door hoor.
Kon die een beetje voetballen?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:41 schreef methodmich het volgende:
Bernard Quinoo zit bij Haarlem nu dacht ik na Helmond Sport
Robbie heeft bronnenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:51 schreef methodmich het volgende:
Poeh, volgens mij was het nooit een toptalent. Aardige speler voor Haarlem enzo, maar geen basisklant daar. Zegt ook al wat.
Staat ie ergens in de belangstelling ofzo?
quote:'FC Den Bosch haalt bij PSV opgeleide Quainoo'
16/05/2008 11:51
FC Den Bosch heeft zich versterkt met de 21-jarige Bernard Quainoo. De 21-jarige aanvaller werd opgeleid door PSV en kwam het afgelopen seizoen uit voor Haarlem.
Quainoo, in het bezit van de Nederlandse en de Amerikaanse nationaliteit, speelt eerst een seizoen op amateurbasis, waarna volgens het Brabants Dagblad wordt bekeken of hij in aanmerking komt voor een profcontract.
Tegenover de komst van de voormalige PSV'er staat het vertrek van Arturo ten Heuvel en Nyron Wau. De Brabantse club verlengt hun contracten niet. Ook Nick Paymans houdt het voor gezien bij FC Den Bosch. Hij kon op amateurbasis blijven, maar beschouwde dat niet als een optie.
Haha, het was al een opvallende kick inderdaad. Ben benieuwd wat ie kan gaan doen in Den Bosch.quote:
Omdat'ie niet voor de sport "leeft", geeft'ie ook zelf toe en volgens mij vind'ie het wel best zoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:52 schreef methodmich het volgende:
Ook aardig, de selectie die in 2001 door Van Gaal meegenomen werd naar het jeugd WK in Argentinië.
Komt van een Feyenoord-site, vandaar de hoofdletters af en toe.
[..]
Toch wel aardig, Coutinho verdrong Stekelenburg toen uit de ploeg en is nu wisselkeeper bij Den Bosch. Budziak speelt zelfs bij sv Deurne. Alje Schut mede door blessures volledig blijven hangen, Jurgen Colin een verhaal apart door na het mislukken bij PSV uit het niets ineens bij Ajax te belanden. Van Dieren is voor Excelsior nuttig, maar geen topper, Hersi is nooit doorgebroken en Boutahar hangt ook een beetje in de middenmoot. Nog altijd zeer grillig, destijds vond men hem een grote belofte. Voorin was Huntelaar toen reserve en Houwing basisspeler. Houwing speelt nu bij Spakenburg.
quote:Italië onder 21 dat het Europees kampioenschap onder 21 wint in 1996;
quote:Gianluigi Buffon - Juventus - 95 interlands
Angelo Pagotto - geschorst tot 2014 wegens cocaïnegebruik
Fabio Cannavaro - Juventus - 126 interlands, 2 goals
Salvatore Fresi - gestopt - speelde wel meestal in de Serie A, maar meestal als wissel zoals bij Inter
Fabio Galante - Livorno
Alessandro Nesta - AC Milan - 78 interlands
Christian Panucci - AS Roma - 57 interlands, 4 goals
Alessandro Pistone - gestopt - speelde nog bij Newcastle, Inter en Everton
Luigi Sartor - gestopt - 2 interlands - wisselspeler bij Inter, AS Roma en Parma
Raffaele Ametrano - Juve Stabia
Massimo Brambilla - Pergocrema
Fabio Pecchia - Foggia
Alessio Tacchinardi - gestopt - 13 interlands - aardige carrière gehad bij Juventus en op huurbasis bij Villarreal
Damiano Tommasi - Tianjin Teda - 25 interlands, 2 goals - speelde tien jaar bij AS Roma
Nicola Amoruso - Torino - vooral in de middenmoot gespeeld in de Serie A
Marco Delvecchio - gestopt - 22 interlands, 4 goals - speelde tien jaar niet onverdienstelijk bij AS Roma
Domenico Morfeo - Cremonese - speelde in de subtop/middenmoot in de Serie A
Fransesco Totti - AS Roma - 58 interlands, 9 goals
Trainer: Cesare Maldini
quote:Italië onder 21 dat het Europees kampioenschap onder 21 wint in 2000 in Slowaijke;
quote:Morgan de Sanctis - Sevilla - 3 interlands
Christian Abbiati - AC Milan - 4 interlands
Cristiano Lupatelli - Cagliari
Alessandro Grandoni - Livorno
Luca Mezzano - Treviso
Marco Zanchi - Vicenza
Matteo Ferrari - Genoa - 11 interlands
Fransesco Coco - gestopt - 17 interlands
Claudio Rivalta - Torino
Bruno Cirillo - PAOK Saloniki
Gennaro Gattuso - AC Milan - 69 interlands, 1 goal
Roberto Baronio - Brescia - 1 interland
Andrea Pirlo - AC Milan - 59 interlands, 8 goals
Simone Perrotta - AS Roma - 48 interlands, 2 goals
Ighli Vannucchi - Empoli
Cristiano Zanetti - Juventus - 17 interlands, 1 goal
Fabio Firmani - Lazio Roma
Marco Rossi - Genoa
Aimo Diana - Torino - 13 interlands, 1 goal
Gianni Comandini - gestopt
Nicola Ventola - Torino
Gionotha Spinesi - Catania
Trainer: Marco Tardelli
quote:Tsjechië onder 21 dat het Europees kampioenschap onder 21 wint in Zwitserland
quote:Jaroslav Drobný - Hertha BSC - 2 interlands
Petr Cech - Chelsea - 68 interlands
Ales Chvaloský - Apollon Limassol - 1 interland
Martin Jiránek - Spartak Moskou - 31 interlands
Martin Horák - FC Sibir Novosibirsk
Petr Vorísek - Austria Wien - 4 interlands
Zdenek Grygera - Juventus - 50 interlands, 1 goal
David Rozehnal - Lazio Roma - 43 interlands
Tomás Hübschmann - Shakhtar Donetsk - 22 interlands
Radoslav Kovác - Spartak Moskou - 30 interlands, 2 goals
Václav Drobný - Spartak Trnava - 2 interlands
David Kobylík - Arminia Bielefeld
Lukás Zelenka - Westerlo - 3 interlands
Stepán Vachousek - FK Teplice - 23 interlands, 2 goals
Michal Pospísil - Viktoria Zizkov
Karel Piták - Red Bull Salzburg - 2 interlands
Jan Polák - Anderlecht - 33 interlands, 6 goals
Tomas Hrdlicka - Mlada Boleslav
Milan Baros - Galatasaray - 72 interlands, 32 goals
Tomás Jun - Altach - 10 interlands, 2 goals
Libor Zurek - FC Zlin
Rudolf Skácel - clubloos, ontslagen bij Southampton - 5 interlands, 1 goal
Maakt me nieuwschierig naar het team van Heerenveen in dat jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Werden in dat seizoen 2e achter Heerenveen, en eindigde daarmee dus voor de traditionele top drie.
Is niet veel over bekend, althans ik kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:25 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maakt me nieuwschierig naar het team van Heerenveen in dat jaar.
de lichting Hooiveld, Seip, Van Hoving, een paar Scandi's etc... Hoe heette die negert ook alweer? MAar hoe heette die donkere jongen nou? later bij veendam en in portugal geweest CCCCCquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:25 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maakt me nieuwschierig naar het team van Heerenveen in dat jaar.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De Vitesse A1 van het seizoen 2002/2003, met als trainer Edward Sturing:
Lucien Dors heeft het nog bij Den Bosch geprobeerd, zit nu bij DOVO.
Leon Ramos probeerde het nog bij Dordrecht, Omniworld, RKC, Cambuur en Eindhoven, maar heeft het ook niet gehaald tot de top.
Ook Randy Kortstam is bij de amateurs gaan voetballen, nog op een behoorlijk hoog niveau.
Quito/Kito/Antonio Correia?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
de lichting Hooiveld, Seip, Van Hoving, een paar Scandi's etc... Hoe heette die negert ook alweer? MAar hoe heette die donkere jongen nou? later bij veendam en in portugal geweest CCCCC
Marc van Eijk speelt tegenwoordig voor Alcides op de linkerflank. Een zondaghoofdklasser uit Meppel. Heeft ook nooit uit zijn loopbaan gehaald wat er leek in te zitten.quote:
Was samen met Denneboom het grootste talent van Heerenveen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Marc van Eijk speelt tegenwoordig voor Alcides op de linkerflank. Een zondaghoofdklasser uit Meppel. Heeft ook nooit uit zijn loopbaan gehaald wat er leek in te zitten.
Waar Kito Correia is gebleven is volgens mij een soort van raadsel.
Wie hebben we daar?quote:AJAX A1
Jan Olde Riekerink (trainer)
Cas Harms (leider)
Spelers:
Marcel Akerboom
Kevin Bobson
Daniel Cruz
Jeroen Ketting
Didi Longuet
Aaron Mokoena
Tim Orlowski
Erik Piket
Kwame Quansah
Jürgen Seedorf
Haeler Tamboer
Jerryl Tjon-en-Fa
Karim Touzani
Jeroen Verhoeven
Abubakari Yakubu
Mike Zonneveld
Quansah, Mokoena, Touzani, Daniel Cruz en Bobson hebben ook gewoon een redelijke carrière (gehad).quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:52 schreef RayMania het volgende:
Opvallend dat alleen Yakubu, Zonneveld en Verhoeven redelijk terecht zijn gekomen.
Daar is in een oud SCH topic nog een krantenartikel van geplaatst. Had spijt van zijn (slechte) gedrag bij Heerenveen. Woont nu ergens in Angola dacht ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef methodmich het volgende:
Waar Kito Correia is gebleven is volgens mij een soort van raadsel.
Quansah en Mokoena zullen wel hun NT gehaald hebben. De andere zijn vooral eredivisievoetballers gewordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Quansah, Mokoena, Touzani, Daniel Cruz en Bobson hebben ook gewoon een redelijke carrière (gehad).
Voor één jeugdelftal is dat aantal exceptioneel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |