Maar die hebben nog wel op hoog niveau gespeeld op zich.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:33 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk meteen aan het succesvolle jeugdelftal van Portugal begin jaren 90, die later elke keer de druk kregen om het waar te maken. Met onder andere Luis Figo, Joao Pinto en Rui Costa.
Selectie van de Wereldkampioen -17 in 1991, Ghana.quote:1 GK Ben Owu
2 MF Sebastian Barnes
3 DF Isaac Asare
4 DF Samuel Kuffour
5 Kofi Nimo
6 MF Mohammed Gargo
7 FW Yaw Preko
8 FW Nii Lamptey
9 Willie Brown
10 Nana Opoku
11 FW Emmanuel Duah
12 DF Daniel Addo
13 Kofi Mbeah
14 Abdul Migima
15 Joseph Essien
16 Samuel Kissi
17 MF Mark Edusei
18 Ali Jarra
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspxquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:40 schreef Erasmusch het volgende:
De Feyenoord A1 van 2000 ofzo is ook niet verkeerd terechtgekomen
Buijs, Sprockel, Swerts, Loovens, Van Persie, Boutahar, Buffel, Leonardo, Smolarek en dan nog Van Dieren en Varkevisser enz. Staat er niet ergens een overzichtje?
Nu zitten ze bijna allemaal op de bankquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Over een paar jaar kunnen we zien hoe het met de spelers van Jong Oranje is gegaan, twee keer achter elkaar Europees Kampioen.
owja voor de beker was datquote:
Serieus, geeft RBC hem nog een kans na zijn volledig mislukte periode bij Hoek? Vanmiddag eens navragen dan. Als ze hem aan voetballen krijgen.... Maar ja, de drank he.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:55 schreef Da_Sandman het volgende:
John Schot mag in dit topic natuurlijk niet ontbreken Mich.
Hield als jeugdspeler van psv Wesley Sneijder op de bank in Oranje onder ik meen 16. Was misschien wel het grootste talent van de Herdgang. Gaat het vanaf maart maar weer proberen bij RBC Roosendaal...
Toch wel aardig, Coutinho verdrong Stekelenburg toen uit de ploeg en is nu wisselkeeper bij Den Bosch. Budziak speelt zelfs bij sv Deurne. Alje Schut mede door blessures volledig blijven hangen, Jurgen Colin een verhaal apart door na het mislukken bij PSV uit het niets ineens bij Ajax te belanden. Van Dieren is voor Excelsior nuttig, maar geen topper, Hersi is nooit doorgebroken en Boutahar hangt ook een beetje in de middenmoot. Nog altijd zeer grillig, destijds vond men hem een grote belofte. Voorin was Huntelaar toen reserve en Houwing basisspeler. Houwing speelt nu bij Spakenburg.quote:DOEL: Maarten Stekelenburg (Ajax), Gino Coutinho (PSV) en Guido Budziak (PSV)
VERDEDIGING: Jurgen Colin (PSV), CIVARD SPROCKEL (Feyenoord), Johnny Heitinga (Ajax), Alje Schut (FC Utrecht), David Mendes da Silva (Sparta), Jeffrey Leiwakabessy (NEC), GLENN LOOVENS (Feyenoord)
MIDDENVELD: RENE VAN DIEREN (Feyenoord), Yousouf Hersi (Ajax), Gregoor van Dijk (FC Groningen), Rafael van der Vaart (Ajax), Theo Janssen (Vitesse), SAID BOUTAHAR (Feyenoord)
AANVAL: Santi Kolk (SC Heerenveen), Thijs Houwing (FC Twente), Klaas Huntelaar (PSV), Riga Mustapha (Vitesse), Arjen Robben (FC Groningen)
Hoe heette die zieke keeper ook al weer?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:51 schreef Terreros85 het volgende:
Ik kan me herinneren dat Vitesse begin jaren 2000 ook best een goede A1 had. Met Van Beukering enzo
Olfers zat ook nog bij die lichting dacht ik. Toch een aardige score zoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
Boutahar, Sprockel, Loovens, Buijs, Swerts, Van Persie, Sesay, El Akchaoui, Oost worden daar genoemd.
Volgens die site heeft de halve Nederlandse subtop ook een tijd bij Ajax gelopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:51 schreef Fides het volgende:
Hier een site met de jeugdelftallen van Ajax tijdens 98/99.
Ajax is de club waarvan in Nederland, maar ook in Europa, de meest opgeleide spelers van rondlopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgens die site heeft de halve Nederlandse subtop ook een tijd bij Ajax gelopen.
Leuke site om door te lezen zeg, zóveel bekende spelers waarvan ik geen eens wist dat zij bij Ajax zijn begonnen. Zonneveld, Luirink, Waterman, Koenders.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:51 schreef Fides het volgende:
Hier een site met de jeugdelftallen van Ajax tijdens 98/99.
Heb al wat zitten zoeken, maar ben er nog niet helemaal uit. Lijkt me ook wel aardig om te zien.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben wel benieuwd naar de selecties van Feyenoord en PSV die toen zo op hun donder kregen..
Maar als je kijkt naar hoeveel huidige er profs er een verleden bij Ajax hebben ligt dat aantal beduidend hoger dan bij PSVquote:Op maandag 3 maart 2008 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De A van PSV doet het qua resultaten ongeveer evengoed als Ajax
Huntelaar is geen PSV jeugd toch? Alleen de A bij PSV gedaan dacht ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo effe uit het hoofd van spelers die regelmatig spelen
Hese
Schreuder
Aerts
Verhaegh
Huntelaar
De Roover
Janssen
Wielaert
Janse
Affelay
Marcellis
Aissati
Bakkal
Hoezo 'bijvoorbeeld'? Zijn er nog meer danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En gedeeltelijk B
In het buitenland zitten ook nog Paauwe, Zenden, Eidur, Bogelund en Bouma bijvoorbeeld
Maaroufi bij Twentequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef Erasmusch het volgende:
Zoals?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |