abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:45:13 #1
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57239199
Hier verder
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:51:39 #2
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57239271
Geen cent extra voor deze verwende kereltjes!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57239293
Belachelijk, die proberen echt het onderste uit de kan te krijgen. Er ligt een goed bod op tafel, maar weer niet goed genoeg voor deze verwende mannetjes. Mijn sympathie zijn ze definitief kwijt
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57239352
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:53 schreef Samson het volgende:
Belachelijk, die proberen echt het onderste uit de kan te krijgen. Er ligt een goed bod op tafel, maar weer niet goed genoeg voor deze verwende mannetjes. Mijn sympathie zijn ze definitief kwijt
Hoezo een goed bod? Het bod was ruim 3% per jaar extra. Laatst was in het nieuws dat men verwacht dat de gemiddelde loonstijging in Nederland dit jaar 3% zal zijn. Het bod kwam dus eigenlijk gewoon neer op het instand houden van de huidige situatie: onderbetaalde politie.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 maart 2008 @ 10:58:25 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57239371
Schandalig dat het weer ten koste gaat van het voetbal.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57239376
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Hoezo een goed bod? Het bod was ruim 3% per jaar extra. Laatst was in het nieuws dat men verwacht dat de gemiddelde loonstijging in Nederland dit jaar 3% zal zijn. Het bod kwam dus eigenlijk gewoon neer op het instand houden van de huidige situatie: onderbetaalde politie.
Hadden die verijdelde parkeerwachters maar een vak moeten leren
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:59:26 #7
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57239383
quote:

[..]

eindelijk eens iemand die er verstand van heeft.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:01:09 #8
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57239410
Wat geweldig zou zijn is als de clubs vanaf nu gewoon hun eigen beveiliging regelen, en er daardoor onzettend veel agenten op straat komen te staan daarna.
pi_57239425
quote:

[..]

Ik vind het een goed bod, het houd wel wat meer in dan enkel die 3% als je goed geinformeerd bent. Los van dat weet je als je ergens gaat werken wat je gaat verdienen. Dat heb ik zelf ook. Dan is het wel erg makkelijk om maar te gaan staken als datgene waarmee je akkoord bent gegaan je ineens niet meer bevalt. Acties en staken vind ik trouwens belachelijke concepten. Is een infantiel pressiemiddel om maar voor elkaar te krijgen wat je op een andere manier niet lukt. Kinderen die dan maar keihard gaan janken bijvoorbeeld... Dat geeft maar weer aan dat dit een nogal lage beroepgroep betreft met weinig intelligentie.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:02:54 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57239441
Er is toch nog niets bekend over de andere wedstrijden?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57239446
quote:

[..]

Het kan me echt geen ene moer schelen wat ze willen of krijgen. Ze vergallen (zoals wel vaker) het voetbalweekend van menig supporter cq. burgers!

Dat beetje respect wat ik nog voor die jantjes had, heb ik nu helemaal verloren. Ik zeg: Laat de rellen zich maar verplaatsten naar de politiebureau's!
pi_57239455
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:02 schreef Dos37 het volgende:
Er is toch nog niets bekend over de andere wedstrijden?
Om 11.00 is er volgens mij een persconferentie in eindhoven.
Nu dus ongeveer.
tenminste, dat las ik ergens vannochtend.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:04:24 #13
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57239464
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:01 schreef De.Kromme het volgende:
Wat geweldig zou zijn is als de clubs vanaf nu gewoon hun eigen beveiliging regelen, en er daardoor onzettend veel agenten op straat komen te staan daarna.
Het probleem is dat beveiligers niet bevoegd zijn om geweld toe te passen, en dus ook niet mensen kunnen arresteren
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57239485
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:02 schreef Samson het volgende:
Los van dat weet je als je ergens gaat werken wat je gaat verdienen. Dat heb ik zelf ook.
Jij weet nu al wat je over tien jaar verdient? Wauw, knap joh.

De meeste agenten wisten namelijk niet dat de achterstand op de salarissen in het bedrijfsleven verder en verder zou toenemen.
pi_57239497
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

eindelijk eens iemand die er verstand van heeft.
Beetje jammer voor k_man dat jij het zegt

Even serieus, onderbetaald of niet, goed bod of niet, ze staken op de verkeerde plaats. Met staken moet je je baas dwarszitten, niet een willekeurige andere groep die totaal geen invloed heeft op die onderhandelingen, maar wel veel in de belangstelling staat. Een groep die al eerder op deze manier is misbruikt bovendien.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:06:28 #16
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57239503
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het probleem is dat beveiligers niet bevoegd zijn om geweld toe te passen, en dus ook niet mensen kunnen arresteren
Dat is dan weer het probleem van de politie .
pi_57239505
quote:
Aha. En het tekort aan beveiligers dat daarmee ontstaat, hoe vullen we dat op? Met ex-politiepersoneel?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:07:19 #18
52871 Blight
Supersized.
pi_57239521
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:58 schreef borisz het volgende:
Schandalig dat het weer ten koste gaat van het voetbal.
Dat dus.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:07:32 #19
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57239525
quote:
Marechaussee en 't leger inzetten.

Politie daag je voor de rechter wegens:

• Werkweigering;
  • Verstoring van de openbare orde.
  • Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_57239529
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 11:06 schreef DemonCleaner het volgende:
    Beetje jammer voor k_man dat jij het zegt

Even serieus, onderbetaald of niet, goed bod of niet, ze staken op de verkeerde plaats. Met staken moet je je baas dwarszitten, niet een willekeurige andere groep die totaal geen invloed heeft op die onderhandelingen, maar wel veel in de belangstelling staat. Een groep die al eerder op deze manier is misbruikt bovendien.
    De directe baas van de politie is de korpsbeheerder en dat is de burgemeester. De burgemeester van Eindhoven heeft nu dus een probleem.
    pi_57239544
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 11:05 schreef k_man het volgende:

[..]

Jij weet nu al wat je over tien jaar verdient? Wauw, knap joh.

De meeste agenten wisten namelijk niet dat de achterstand op de salarissen in het bedrijfsleven verder en verder zou toenemen.
    Sorry meneer agent, dat ik niet in uw straatje lul
      zaterdag 8 maart 2008 @ 11:09:46 #22
    177966 notunreal
    Amsterdamse Football Club Ajax
    pi_57239558
    Politie
    Mensen die de politie ook nog gaan steunen hier op fok..(omdat ze niks beters te doen hebben)
    Mijn weekend vergallen
    Playstation 3 - This is Living!
      zaterdag 8 maart 2008 @ 11:10:23 #23
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_57239566
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 11:07 schreef k_man het volgende:

[..]

De directe baas van de politie is de korpsbeheerder en dat is de burgemeester. De burgemeester van Eindhoven heeft nu dus een probleem.
    In Eindhoven zit een legerbasis, zet ze maar in.
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_57239586
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 11:07 schreef k_man het volgende:

[..]

Alleen als ie van voetbal houdt. Dat die man de wedstrijd aflast neemt niemand hem kwalijk lijkt me, je kunt moeilijk zonder politie voetballen, zeker niet zo'n duel.

Wat betreft die salarissen, ze mogen van mij best wat meer verdienen, wat ik gehoord heb is het voor sommigen geen vetpot maar het blijft natuurlijk wel laag opgeleid werk. Dat voorstel klonk heel behoorlijk, je moet ook realistisch zijn en niet verwachten dat je er zo even een hoop procent bijkrijgt, dat gebeurt nooit hier.
    AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
    pi_57239601
    Burgemeester van Eindhoven verbiedt PSV-Ajax als de politie vanmiddag het kort geding wint.

http://www.omroepbrabant.(...)ondag+niet+door.aspx
    Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')