Hoezo een goed bod? Het bod was ruim 3% per jaar extra. Laatst was in het nieuws dat men verwacht dat de gemiddelde loonstijging in Nederland dit jaar 3% zal zijn. Het bod kwam dus eigenlijk gewoon neer op het instand houden van de huidige situatie: onderbetaalde politie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:53 schreef Samson het volgende:
Belachelijk, die proberen echt het onderste uit de kan te krijgen. Er ligt een goed bod op tafel, maar weer niet goed genoeg voor deze verwende mannetjes. Mijn sympathie zijn ze definitief kwijt
Hadden die verijdelde parkeerwachters maar een vak moeten lerenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo een goed bod? Het bod was ruim 3% per jaar extra. Laatst was in het nieuws dat men verwacht dat de gemiddelde loonstijging in Nederland dit jaar 3% zal zijn. Het bod kwam dus eigenlijk gewoon neer op het instand houden van de huidige situatie: onderbetaalde politie.
eindelijk eens iemand die er verstand van heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo een goed bod? Het bod was ruim 3% per jaar extra. Laatst was in het nieuws dat men verwacht dat de gemiddelde loonstijging in Nederland dit jaar 3% zal zijn. Het bod kwam dus eigenlijk gewoon neer op het instand houden van de huidige situatie: onderbetaalde politie.
Ik vind het een goed bod, het houd wel wat meer in dan enkel die 3% als je goed geinformeerd bent. Los van dat weet je als je ergens gaat werken wat je gaat verdienen. Dat heb ik zelf ook. Dan is het wel erg makkelijk om maar te gaan staken als datgene waarmee je akkoord bent gegaan je ineens niet meer bevalt. Acties en staken vind ik trouwens belachelijke concepten. Is een infantiel pressiemiddel om maar voor elkaar te krijgen wat je op een andere manier niet lukt. Kinderen die dan maar keihard gaan janken bijvoorbeeld... Dat geeft maar weer aan dat dit een nogal lage beroepgroep betreft met weinig intelligentie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Het kan me echt geen ene moer schelen wat ze willen of krijgen. Ze vergallen (zoals wel vaker) het voetbalweekend van menig supporter cq. burgers!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Om 11.00 is er volgens mij een persconferentie in eindhoven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:02 schreef Dos37 het volgende:
Er is toch nog niets bekend over de andere wedstrijden?
Het probleem is dat beveiligers niet bevoegd zijn om geweld toe te passen, en dus ook niet mensen kunnen arresterenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:01 schreef De.Kromme het volgende:
Wat geweldig zou zijn is als de clubs vanaf nu gewoon hun eigen beveiliging regelen, en er daardoor onzettend veel agenten op straat komen te staan daarna.
Jij weet nu al wat je over tien jaar verdient? Wauw, knap joh.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:02 schreef Samson het volgende:
Los van dat weet je als je ergens gaat werken wat je gaat verdienen. Dat heb ik zelf ook.
Beetje jammer voor k_man dat jij het zegtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eindelijk eens iemand die er verstand van heeft.
Dat is dan weer het probleem van de politiequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het probleem is dat beveiligers niet bevoegd zijn om geweld toe te passen, en dus ook niet mensen kunnen arresteren
Aha. En het tekort aan beveiligers dat daarmee ontstaat, hoe vullen we dat op? Met ex-politiepersoneel?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:01 schreef De.Kromme het volgende:
Wat geweldig zou zijn is als de clubs vanaf nu gewoon hun eigen beveiliging regelen, en er daardoor onzettend veel agenten op straat komen te staan daarna.
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:58 schreef borisz het volgende:
Schandalig dat het weer ten koste gaat van het voetbal.
Marechaussee en 't leger inzetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:01 schreef De.Kromme het volgende:
De directe baas van de politie is de korpsbeheerder en dat is de burgemeester. De burgemeester van Eindhoven heeft nu dus een probleem.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:06 schreef DemonCleaner het volgende:
Beetje jammer voor k_man dat jij het zegt
Even serieus, onderbetaald of niet, goed bod of niet, ze staken op de verkeerde plaats. Met staken moet je je baas dwarszitten, niet een willekeurige andere groep die totaal geen invloed heeft op die onderhandelingen, maar wel veel in de belangstelling staat. Een groep die al eerder op deze manier is misbruikt bovendien.
Sorry meneer agent, dat ik niet in uw straatje lulquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij weet nu al wat je over tien jaar verdient? Wauw, knap joh.
De meeste agenten wisten namelijk niet dat de achterstand op de salarissen in het bedrijfsleven verder en verder zou toenemen.
In Eindhoven zit een legerbasis, zet ze maar in.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:07 schreef k_man het volgende:
[..]
De directe baas van de politie is de korpsbeheerder en dat is de burgemeester. De burgemeester van Eindhoven heeft nu dus een probleem.
Alleen als ie van voetbal houdt. Dat die man de wedstrijd aflast neemt niemand hem kwalijk lijkt me, je kunt moeilijk zonder politie voetballen, zeker niet zo'n duel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:07 schreef k_man het volgende:
[..]
De directe baas van de politie is de korpsbeheerder en dat is de burgemeester. De burgemeester van Eindhoven heeft nu dus een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |