Nee, waarom erover ophouden... als jij gelijk hebt en ik fout zit ben ik echt niet te beroerd dat toe te geven... misschien kan je me laten zien waar jij door DAM wordt aangevallen of onderuit gehaald... en voor de score, je valt me nu weer aan door te zeggen dat ik loop te janken... 2-0 voor jou dus...quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:31 schreef DarkShine het volgende:
Aangevallen op een forumVolgens mij neem jij het wel heel erg serieus. DAM haalt hier andere onderuit, als die een antwoord terug krijgt kom jij namens hem janken.
Laten we er idd maar over ophouden!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Vaduz jongen, leuk dat je er bent. Goede middag gehad? "Ja hoor, moest nog wat zaakjes buitenshuis regelen, maar is gelukt". Mooi. "Daarna lekker gegeten? "De boerenkool met worst was heerlijk". Is er nog wat over voor meneer de interviewer? "Nee helaas. En nu? "Ja, nu wilde ik even leuk Fok!en in VBL, maar dat zal er even niet van komen vrees ik..."
sorry, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met je post, maar; Hoi Vaduz! Leuk dat je lekker gegeten hebt!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:31 schreef DarkShine het volgende:
Nogmaals; Nee, waarom? Ik geef mijn mening en jij reageert daarop... Als jij verder niet in discussie wil, prima, maar laat mij daar lekker buiten dan...quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:31 schreef DarkShine het volgende:
voor de derde keer *zucht*... Als JIJ niet verder in discussie wil, prima, maar laat MIJ gewoon voor mezelf beslissen waar ik het wel of niet over wil hebben... Dank je vriendelijk en fijne avond verder!quote:
Ik vind het nogal belachelijk dat men hier in VBL zo kinderachtig en onvolwassen bezig is als er even niemand van ons aanwezig is en ik m'n tijd nu kwijt ben om alles weer normaal te krijgen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:41 schreef Tennessee het volgende:
[..]
sorry, ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt met je post, maar; Hoi Vaduz! Leuk dat je lekker gegeten hebt!
Sorry, ik begrijp het nog steeds niet... Gaat dit ook over mij of moet ik nu gewoon even mijn mond houden?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het nogal belachelijk dat men hier in VBL zo kinderachtig en onvolwassen bezig is als er even niemand van ons aanwezig is en ik m'n tijd nu kwijt ben om alles weer normaal te krijgen.
Daar ben je toch mod voor?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het nogal belachelijk dat men hier in VBL zo kinderachtig en onvolwassen bezig is als er even niemand van ons aanwezig is en ik m'n tijd nu kwijt ben om alles weer normaal te krijgen.
Neuh, hier kon ik me wel in vinden:quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:57 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp het nog steeds niet... Gaat dit ook over mij of moet ik nu gewoon even mijn mond houden?
Ik ben een mod, geen schoolmeester of agent ofzo. Zelfregulering blijkt weer ver te zoeken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:25 schreef Tennessee het volgende:
"meester, hij loopt weer te trollen!" riep de trol voordat hij weer zijn grot introk om verder te fappen"
Let eens wat meer op jezelf en wat minder op anderen allemaal!
kee, dankjewel!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neuh, hier kon ik me wel in vinden:
[..]
Ik ben een mod, geen schoolmeester of agent ofzo. Zelfregulering blijkt weer ver te zoeken.
Het was het tweede plaatje, ik heb het weggehaald. Dank voor het opmerken!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:07 schreef borisz het volgende:
Het grote Robert Maaskant topic
plaatjes doen het niet want je krijgt steeds gezeur met Authenticatie.
Ik weet niet of je dit meent, maar zo ja, dankjewel...quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:34 schreef Grulez het volgende:
Je hebt gelijk Tennessee.
Pourquoi?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat helemaal maar Kattevriend. En venom is wat ziekig volgens mij, misschien komt hij straks nog buurten.
Achja, mods zien natuurlijk het liefst een braaf kleuterklasje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat ik niet zo van discutabele posts hou.
en die n had ik expres weggelaten, is meer spreektaalachtig bedoeld
Af en toe doe je in ieder geval wel je best...quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Achja, mods zien natuurlijk het liefst een braaf kleuterklasje.
Live with it, zal nog wel meer worden de komende tijd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff, kom op met dat EK forum. Kunnen dit soort niks toevoegende opsomtopics weg:
Hoe moet de EK slectie eruit zien?
Dat gold vroeger ook voor FB-topics.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Er waren bepaalde standaarden waaraan een topic moest voldoen.
heb zat politeman/schoolmeester gespeeld hier, hoort er een beetje bij hier imho. Af en toe is het net een crechequote:Op donderdag 28 februari 2008 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neuh, hier kon ik me wel in vinden:
[..]
Ik ben een mod, geen schoolmeester of agent ofzo. Zelfregulering blijkt weer ver te zoeken.
er was ten tijde van het vroige grote toernooi zo'n mooie reeks per land over de selecties, volgens mij van de hand van MM. Misschien is dat wat om weer op te starten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Live with it, zal nog wel meer worden de komende tijd.
Dat is waar, hoop is de wens van de gedachte in dezen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb zat politeman/schoolmeester gespeeld hier, hoort er een beetje bij hier imho. Af en toe is het net een creche
Dat lijkt me ook zeker voor herhaling vatbaar over een paar maandenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er was ten tijde van het vroige grote toernooi zo'n mooie reeks per land over de selecties, volgens mij van de hand van MM. Misschien is dat wat om weer op te starten.
destijds startte dat ook in februari zie ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zeker voor herhaling vatbaar over een paar maanden
Vind ook jammer dat pas zo laat komt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff, kom op met dat EK forum. Kunnen dit soort niks toevoegende opsomtopics weg:
Hoe moet de EK selectie van Oranje er uitzien?
Dat zou al een stuk schelen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:34 schreef Suijk het volgende:
Op zich zo'n [EK08] voor die EK topics zou wel wat helpen qua overzicht. Ook voor het kicken van de topics straks. En dan kan TR alles waar dat voor staat gewoon negeren.
Eerlijk gezegd ben ik het hier wel mee eensquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand het toejuicht. Niemand weet meer waar hij / zij aan toe is. Of een bepaald topic wel of niet kan. Vroeger was het tenminste duidelijk, opsomtopics die nergens toe leiden, (ver)zoekjes, onzin etc werd allemaal niet geaccepteerd. Er waren bepaalde standaarden waaraan een topic moest voldoen. Tegenwoordig is een OP van 1 regeltje waarin je ook nog eens iemand tracht te beledigen al voldoende. Kwantiteit boven kwaliteit. En of het door de beugel hangt af van het humeur van de dag van een mod. Ook al hebben ze nog niet zo lang ervoor in een beide identieke zaak tot iets heel anders besloten.
PM's geloof ik ook weinig vanOf diegene wil mod worden zeker
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik het hier wel mee eens
Ik juich toe hoe het nu gaat, al is niets of niemand perfect natuurlijk. Ik zal in de toekomst vast nog wel eens kritiek hebben maar ik vind het hier weer veel leuker dan eind verleden jaar... De oorlog lijkt voorbij zeg maar....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
... De een juicht hoe het nu gaat toe, een ander niet.
Je had ook kunnen vragen hoe ik dat dan bedoel ipv te stellen dat ik niet weet waar ik het over heb, ook al heb ik het over mezelf.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
De prive oorlogjes die jij met jan en allemaal voert hebben niks met het beleid op VBL te maken.
Die TT was gewoon vragen om problemenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef DarkShine het volgende:
Schijnbaar klopt "Gezelligheid troef!" toch echt!
ow ok. ik dacht letterlijk. dom van me.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dat bedoel ik natuurlijk niet letterlijk... er staat ook "zeg maar" achter...
Ja, ik had me ook meteen terug kunnen trekken en dan was er geen "oorlog" geweest. Maar dan had het er hier in VBL nu een heel klein beetje anders uitgezien omdat ik dan geen bijdrage aan VBL had kunnen leveren. En ja, ik denk dat ik ook best wel wat positiefs aan VBL heb bijgedragen, ondanks en dankzij mijn "oorlog"...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:24 schreef Grulez het volgende:
Maar daarmee impliceer eigenlijk je dat je er zelf ook debet deel aan bent ('waar twee vechten...').
Zoals?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
En ja, ik denk dat ik ook best wel wat positiefs aan VBL heb bijgedragen, ondanks en dankzij mijn "oorlog"...
pff, ik heb regelmatig posts gemaakt die nergens op sloegen en/of die ik beter niet had kunnen maken en ik wil mezelf helemaal niet op de borst kloppen of zo, maar ik heb zo nu en dan toch ook best wel wat zinnigs gezegd en als je dat hebt gemist of niet wil zien dan heb je pech...quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
pff, ik heb regelmatig posts gemaakt die nergens op sloegen en/of die ik beter niet had kunnen maken en ik wil mezelf helemaal niet op de borst kloppen of zo, maar ik heb zo nu en dan toch ook best wel wat zinnigs gezegd en als je dat hebt gemist of niet wil zien dan heb je pech...
Dat is een andere discussie dan er nu is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe zij tegenover clubvoetbal staan?
Dat probleem komt vaak voor. Hij houdt vast aan een mening en bouwt daar al dan niet op een irritante manier een groot aantal posts omheen zonder echt in te gaan op andere opinies. Dat zit er blijkbaar niet in.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:52 schreef De_Ananas het volgende:
Het grote Martin van Geel fantopic #2
Boehoeeee DAM leest niet wat ik typ
Permban hem gewoon ofzo, die gast gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat probleem komt vaak voor. Hij houdt vast aan een mening en bouwt daar al dan niet op een irritante manier een groot aantal posts omheen zonder echt in te gaan op andere opinies. Dat zit er blijkbaar niet in.
Nu hij het serieus bedoelt, vind ik het juist wel geinigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Permban hem gewoon ofzo, die gast gaat echt nergens over
Als ie het niet serieus zou bedoelen kan het nog wel grappig zijn maar dat is niet zo
Ik ga even kijken, bedankt.quote:
Prima, zal straks even verwijderen.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:59 schreef rubbereend het volgende:
Het VBL 5 jaar jubileum topicterecht maar zou die laatste post er op den duur weer afmogen, staat niet zo chic bij de rest van het topic
en zou hij in het linkjes overzicht mogen, dan is het altijd terug te vinden
Kan deze kneus de prullenbak in?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:42 schreef Cyberia18iseenpedo het volgende:
[..]
Voor jouw speciaal deze user aangemaakt, loser !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |