Jullie hebben er 10 meer tegen ofzo?quote:
Vermaelen-Heitinga is misschien wel beste centrale duo van NL. Jullie daarentegen: Greene & Bahia/Hoflandquote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jullie hebben er 10 meer tegen ofzo?Maar nee, Heitinga en Vermalen horen bij Real Madrid. .
Dat zijn tenminste verdedigers, dat kun je van die mislukte Bijlmer-negerquote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jullie hebben er 10 meer tegen ofzo?Maar nee, Heitinga en Vermalen horen bij Real Madrid. .
Waarom krijgt Ajax dan bijna elke week twee treffers tegen? Vermaelen en Heitinga zijn wel degelijk beter hoor.. dat is elk centrale duo in Nederland zowat... maar is allesbehalve het beste centrale duo in Nederland.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vermaelen-Heitinga is misschien wel beste centrale duo van NL. Jullie daarentegen: Greene & Bahia/Hofland![]()
![]()
![]()
Ja, ze niet meer opstellen? Had Jordi erin gezet ipv hem te verhuren en had er een verdediger bij geeist.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
@De.Kromme: Bert kan er wat aan doen dat Greene en Bahia alles fout doen. Als zij hun duels simpelweg winnen, win je hier met 4, 5-0.
Buijs staat ook weer een keer sinds tijden in de basis. Door blessures e.d.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Onder Mario Been zou dit Feyenoord niet beter spelen.
Buijs, Greene, Bahia en Hofland. Daar zou ik eerst maar eens goed naar kijken.
Mijn god.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:02 schreef De.Kromme het volgende:
Ik kijk liever naar een spits. Als we vandaag Huntelaar ofzo voorin hadden gehad hadden wij deze wedstrijd ook gewonnen, al was het dan wel met 3-2 of 4-3 ofzo geweest..
Maar ik krijg bijna heimwee naar Harry nu, die deed tenminste z'n best nog.
Beide clubs vernaggelen gewoon teveel kansen wat dat betreft kan ik nu eindelijk sinds de eerste seizoenshelft spreken over efficientere spitsen maar om gelijk over 'lucky NEC' te praten vind ik wel heel ver gaan.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:22 schreef Merkie het volgende:
Sjongejonge, bagger tweede helft. En lucky NEC heeft ook wel mazzel
.
Als het slecht gaat met de club is het dan ook een ware martelgang om een wedstrijd te bezoeken.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat kotst ik op dit elftal, en dan heb ik een kaart vooor zondag az-feyenoord![]()
![]()
Doe gelijk je SCC erbij, hebben we van jou geen last meer en kan je gezellig alle wedstrijden bezoeken van die jodenclub in Belgenland.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie wilt de kaart voor az-feyenoord overkopen ?
Die tweede helft ja, die eerste helft was zeer aardig. Veel 1x aanraken voorin, goede combinaties, NEC kwam amper de middenlijn over. Alleen dan komen ze er 1x over, is het gelijk 0-1.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
dacht dat het niet slechter kon na Feyenoord - Zwolle, maar wat ik vandaag heb mogen aanschouwen
Heerlijke speler hoor. Doet er alles aan om te winnen en ergert zich duidelijk dood aan die prusters om hem heen, zoals wij allemaal doen. Speler naar mijn hart.quote:
En die dude die op m ging zittenquote:
komende wedstrijden gooi ik idd me seizoenskaart op skelper. ik ga dit niet meer aanzien in de kuipquote:Op zondag 2 maart 2008 17:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Doe gelijk je SCC erbij, hebben we van jou geen last meer en kan je gezellig alle wedstrijden bezoeken van die jodenclub in Belgenland.
dat bedoel ik. Eerste helft was ook goed: strijd, leuk voetbal. Ongelukkig op 0 - 1. Maar die 2e helft zegquote:Op zondag 2 maart 2008 17:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die tweede helft ja, die eerste helft was zeer aardig. Veel 1x aanraken voorin, goede combinaties, NEC kwam amper de middenlijn over. Alleen dan komen ze er 1x over, is het gelijk 0-1.Zonde, anders win je "gewoon" met 3-0. En dat had een ommekeer kunnnen betekenen. Maarja, het blijft hopen dat De Guzman en Bruins zichzelf weer herpakken, anders wordt het nog een lang seizoen. Voorderest: vasthouden aan de 4-3-2-1 en Sprockel ofzo vastleggen voor volgend jaar, zodat Greene en Bahia allebei kunnen opwieberen. (Eigk Kruiswijk moeten halen voor de breedte, maargoed)
Eens, beste aankoop dit jaar.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heerlijke speler hoor. Doet er alles aan om te winnen en ergert zich duidelijk dood aan die prusters om hem heen, zoals wij allemaal doen. Speler naar mijn hart.
Waarom lopen er idioten zoals jij rond op deze wereld?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom heeft Feyenoord zijn laatste goede wedstrijd op 2 dec tegen heracles gespeeld.![]()
Waarom hebben ze bruins, waarom stelt die klote van marwijk hem op.![]()
Waarom hebben ze de guzman die op doel schiet met 5 km per uur.![]()
Wat was bujs weer slecht zeg.![]()
Waarom hebben ze makaay gekocht, die gast kan NIETS. kan geen bal overspelen, kreeg zn kansen vandaag weer maar verprutsen het weer. waarom hebben wij geen huntelaar , wat een spits![]()
Waarom mag ik van een paar idioten achter mij het elftal niet uitfluiten na de 1-2 en 1-3. En toen riep ik marwijk rot op. ging die gast helemaal losheb je dan zelf ook niet door dat marwijk laf speelt, en dat hij sinds 2 dec geen goede wedstrijd meer heeft gespeeld. En alleen maar bezig is met oranje
![]()
Hoogtepunt van de middag was broodje gyros waar ik 15 minuten aan zat
Wat kotst ik op dit elftal, en dan heb ik een kaart vooor zondag az-feyenoord![]()
![]()
En dan zeker wel naar de halve finale voor de beker...quote:Op zondag 2 maart 2008 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komende wedstrijden gooi ik idd me seizoenskaart op skelper. ik ga dit niet meer aanzien in de kuip
Ik denk dat de mensen in de rij staan om jouw plaatsje over te nemenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komende wedstrijden gooi ik idd me seizoenskaart op skelper. ik ga dit niet meer aanzien in de kuip
1e helft viel ook wel mee met goed spelen. ze gingen jagen naar voren, omdat ze naar de fanatieke kant speelden. in de 1e min , die kneus van een bruins pakt zo de bal af van iemand die er veel beter voor stond. nog ballen die weer niet aan kwamen. makaay die ballen verspeelden enzo.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:58 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen in de rij staan om jouw plaatsje over te nemen.
Tot aan de 0-1 speelde Feyenoord bijna ouderwets, zoals voor de jaarwisseling.
Maar de tweede helft was complete chaos, Sahin speelde zeer behoorlijk onbegrijpelijk dat die gewisseld werd!
Bijna net zo onbegrijpelijk dat Bert bondscoach wordt. Ik denk niet dat hij veel krediet krijgt van de Teletoeters.
Zolang wij maar van hem af zijn.
Ik, tegen kostprijs.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie wilt de kaart voor az-feyenoord overkopen ?
Je probeert gewoon een reactie te ontlokken, hè.quote:
heel de kuip moest greene hebbenquote:Op zondag 2 maart 2008 18:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik, tegen kostprijs.
[..]
Je probeert gewoon een reactie te ontlokken, hè.
Greene was weer top vandaag.
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, alleen de slotfase, maar veroorzaakte hij niet het balverlies bij de 1-3?quote:
Ik vind nog steeds dat Van Marwijk niet het probleem is. Al ben ik een roepende in de woestijn als het daarom gaat. De manier van spelen daarentegen is wel klote, waar dat aan ligt mag joost weten.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:56 schreef RayMania het volgende:
Wat vinden jullie de oorzaak van wederom weer het mindere seizoen? De aanvoer naar Makaay? De verdediging, Bert van Marwijk? In principe staat er op papier een redelijk elftal, in ieder geval een team waar je van zou verwachten dat het zeker tien punten meer kan halen (tegen Heracles, NEC etc.).
Ik vind het toch wel vreemd dat bijna geen enkele trainer Feyenoord niet echt aan het spelen krijgt. Gullit, Koeman, van Marwijk. Ligt het niet aan iets heel anders?
zal wel niet serieus zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 18:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, alleen de slotfase, maar veroorzaakte hij niet het balverlies bij de 1-3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |