Ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:24 schreef Happel het volgende:
Jouw gelobby voor Bruins op het middenveld is natuurlijk wel ergens op gebaseerd?
Feyenoord zuigt niet, het beleid zuigt. En naar de klote gaan we zeker niet, maar een subtopper blijven we zo wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is al goed. Jij bent de beste, jij hebt gelijk. Feijenoord zuigt en gaat naar de klote door al dat wanbeleid.
Daar ben ik sinds het begin van de competitie niet meer geweest, dus heb gewoon (nuchter) kunnen kijken naar de ellende die Feijenoord tentoonspreid op het veld.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:17 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja.
Het loopt al maanden voor geen ene centimeter op het middenveld. Je moet van te voren niet zoveel zuipen bij DHZ, dan zie je dat wellicht ook een keer![]()
Bruins heeft vroeger dan verwacht zijn kans gegrepen, dat is mooi. Vergeet echter niet dat hij er pas een seizoen is en er op dit moment genoeg spelers op zijn positie zijn. De positie die jij hem toedicht wordt gewoon niks (en daar moeten we ook niet verder over zeiken, want we worden het toch niet eens.quote:En bij Excelsior heeft ie wel bewezen daar te kunnen voetballen. Kom jij weer met Excelsior is een ander niveau bla bla. Kijk eens naar ons voetbal: dat is helemaal geen ander niveau. En het serieuze punt: Feyenoord heeft m niet weg gehaald bij Excelsior omdat ze denken dat ie het niveau van Feyenoord niet aan kan of denk jij van wel? Geef m dan ook een kans dat te bewijzen.
Er is niks mis met de ingeslagen weg door Feijenoord. Het enige probleem is dat het voor jou niet snel genoeg gaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:06 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Feyenoord zuigt niet, het beleid zuigt. En naar de klote gaan we zeker niet, maar een subtopper blijven we zo wel.
Janotta zit ook in dit team toch?quote:01-03-2008 VAN GASTEL ZIET TOEKOMST ROOSKLEURIG IN
'Het ziet er goed uit voor de jeugdopleiding', zei A1-trainer Jean-Paul van Gastel na afloop van de succesvol verlopen jeugdklassieker. 'Deze dikverdiende overwinning is mede tot stand gekomen door de succesvolle samenwerking met Sportclub Feyenoord.'
Feyenoord A1 creëerde zaterdag voor zichzelf een uitstekende uitgangspositie door al na een kwartier spelen met 2-0 voor te staan. De ploeg deed dit met een B-junior (Kostas Lamprou) op doel en eindigde de wedstrijd met maarliefst vijf B'tjes. 'Een dikverdiende overwinning' vond Van Gastel, die vooral blij was met het feit dat de ploeg speelde zoals hij het voor ogen heeft. 'Agressief en met snel combinatiespel'.
Een kleine smet op de wedstrijd waren de blessures van een aantal bepalende spelers. 'Jammer dat er in topwedstrijden als deze slachtoffers moeten vallen. Van deze spelers wordt het uiterste gevraagd, dat merkte je aan het eind van de wedstrijd. Ik kan nog niet inschatten of we sommige jongens voor langere tijd kwijt zijn.'
Van Gastel is ook te spreken over de inbreng van Leroy Fer, de speler die dit seizoen als centrale middenvelder bij de A1 begon maar de laatste weken in het eerste elftal optreedt als verdediger. 'Leroy is er altijd bij in de kleedkamer en was er ook vandaag als eerst bij om zijn voormalige teamgenoten te feliciteren met de zege. Zijn aanwezigheid is een enorme stimulans voor mijn spelers.'
In de wedstrijd tegen Ajax bleek dat de spoeling bij de A-junioren dun is. Vanwege de vele blessures moet er wekelijks een beroep worden gedaan op spelers uit het B-elftal van trainer Cor Adriaanse. 'Zij klampen moeiteloos aan bij dit niveau' zei Van Gastel, die ook erg te spreken was over het optreden van Lorenzo Piqué. 'Hij speelde vorig seizoen bij de Sportclub Feyenoord. Dat hij vandaag de uitblinker is, is een teken dat de samenwerking met de Stichting heel succesvol kan zijn.'
Volgende week ontvangt Feyenoord Volendam A1. ‘Een lastigere klus dan Ajax’, voorspelt de coach.
Het wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd morgen tegen het zwakelende nec
??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd morgen tegen het zwakelende nec
Ik heb al eens uitgelegd waarom. Je kan over 2,5 a 3 jaar niet ineens Makaay, Gio, Landzaat en al dat soort spelers vervangen als je geen geld en aanzien hebt. De vooruitgang die Feyenoord wil boeken kan alleen geboekt worden door prijzen te pakken/CL te spelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:02 schreef Happel het volgende:
Er is niks mis met de ingeslagen weg door Feijenoord. Het enige probleem is dat het voor jou niet snel genoeg gaat.
Je hebt wel gelijk, Feyenoord heeft zichzelf opgelegd haast te maken door spelers te kopen die maar twee/drie jaar meegaan zonder restwaarde. Maar voorlopig vind ik nog niet dat er blijk van gegeven wordt dat Feyenoord niet daadkrachtig genoeg handelt. Omdat ze Amrabat niet hebben gekocht? Is ook onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik heb al eens uitgelegd waarom. Je kan over 2,5 a 3 jaar niet ineens Makaay, Gio, Landzaat en al dat soort spelers vervangen als je geen geld en aanzien hebt. De vooruitgang die Feyenoord wil boeken kan alleen geboekt worden door prijzen te pakken/CL te spelen.
Zo kunnen we elke speler, gehaald door een andere club dan Feijenoord, wel als voorbeeld nemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:03 schreef De.Kromme het volgende:
Amrabat is slechts 1 voorbeeld.
Nee, alleen elke jonge speler die ons beter had gemaakt (al denk jij van niet in dit geval), niet te duur was en die bovendien haalbaar geweest had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo kunnen we elke speler, gehaald door een andere club dan Feijenoord, wel als voorbeeld nemen.
Heb je wel door hoe enorm groot het verschil tussen de UEFA Cup en de CL is? In alle opzichten?quote:Wat je overigens zegt is precies hetgeen wat Feijenoord wil bereiken.
In 1 á 2 jaar de play-offs halen en zolang mogelijk meedoen om de beker. Daarna meedoen om de landstitel en overwinteren in Europa (welk toernooi doet er niet toe) en in 3 tot 5 jaar structureel meedoen op alle fronten.
Doet er niet toe. Het gaat om de doelen die de club zich stelt en waar ze alles aan proberen te doen om dat ook te halen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Heb je wel door hoe enorm groot het verschil tussen de UEFA Cup en de CL is? In alle opzichten?
Dat ook, ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Luni het volgende:
Wat is niet duur? Ik denk dat het toch wel een miljoen of 4 moet kosten, en ik denk dat de prioriteiten op andere posities liggen.
Dat doet er wel toe. Het doel (prijzen pakken, structueel meedoen om de titel) valt bijna onmogelijk te behalen zonder het andere. Zonder geld en aantrekkingskracht (CL) kiezen er geen talentvolle spelers voor Feyenoord en kun je je selectie niet versterken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Het gaat om de doelen die de club zich stelt en waar ze alles aan proberen te doen om dat ook te halen.
Heb je het nou over Amrabat? 2,3 miljoen kost ie. En jij wou zeggen dat we geen spitsen nodig hebben?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Luni het volgende:
Wat is niet duur? Ik denk dat het toch wel een miljoen of 4 moet kosten
Dat heeft Heerenveen geboden, maar ze hebben hem nog niet verkocht.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:14 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Heb je het nou over Amrabat? 2,3 miljoen kost ie. En jij wou zeggen dat we geen spitsen nodig hebben?
Klopt, maar er is al wel een akkoord tussen de clubs dus hij zal niet opeens 2 miljoen duurder worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat heeft Heerenveen geboden, maar ze hebben hem nog niet verkocht.
Naast Makaay zou ie prima functioneren denk ikquote:Een spit hebben we wel nodig, maar achter de spitsen komt hij beter tot z'n recht en voor die positie hebben we mensen genoeg
Geen Amrabat, maar wel weer Kalou?quote:Bonaventure Kalou: ‘Spelen voor Feyenoord? Graag!’
Bonaventure Kalou staat open voor een terugkeer naar Rotterdam. De aanvaller zou graag opnieuw Feyenoord dienen. Kalou is momenteel actief voor Al Jazeera in de Verenigde Arabische Emiraten. Daar speelt hij samen met oud-PSV’er Phillip Cocu. Kalou wil echter niet dat dit het laatste hoofdstuk uit zijn actieve voetballoopbaan wordt. De voetballer maakt er geen geheim van dat hij graag terugkeert naar Europa. Dit vertelt hij in Voetbal Magazine.
‘Natuurlijk volg ik Feyenoord. Ik bewaar zoveel goede herinneringen aan de club. Ik ben heel blij voor Feyenoord dat het weer goed gaat, zo'n club verdient grote spelers. Of ik voor dit Feyenoord zou willen spelen? Graag!’ (JvE)
PSV heeft ook intressequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:32 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Klopt, maar er is al wel een akkoord tussen de clubs dus hij zal niet opeens 2 miljoen duurder worden.
.
Nou dan mag Cruz wel haast maken die is ook al 34.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef De.Kromme het volgende:
Ja, nog zo'n ouwe d'r bij. Sorry Bona, we don't need you.
Eerste aankoop moet onder de 25 zijn (met veel potentie uiteraard) tenzij het Cruz ofzo is.
oud bericht zegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Geen Amrabat, maar wel weer Kalou?
Landzaat, Van Bronckhorst, De Cler en Makaay kiezen voor Feijenoord en jij spreekt van een gebrek aan aantrekkingskracht, wanneer we geen C?L zouden spelen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat doet er wel toe. Het doel (prijzen pakken, structueel meedoen om de titel) valt bijna onmogelijk te behalen zonder het andere. Zonder geld en aantrekkingskracht (CL) kiezen er geen talentvolle spelers voor Feyenoord en kun je je selectie niet versterken.
Bruins is een heel ander soort voetballer, en ik zeg ook helemaal niet dat hij het beter zou doen, ik vind alleen wel dat hij een kans mag krijgen op die positie. Niets meer en niets minder. Zeker gezien het huidige niveau. En ik zie nog steeds een mooi middenveld voor me met van Bronckhorst - Bruins - Landzaat en de Guzman (waarbij Hofs een stuk dieper speelt met Makaay).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar ben ik sinds het begin van de competitie niet meer geweest, dus heb gewoon (nuchter) kunnen kijken naar de ellende die Feijenoord tentoonspreid op het veld.
Ik vind het echt een illussie van je om te denken dat Bruins het wel even beter zal doen dan Van Bronckhorst en Landzaat samen. Beide spelers die het spel goed lezen en daar ook naar handelen (nou, af en toe dan).
Zolang je dat niet probeert weet je dat niet, dat is alles wat ik aangeef. Natuurlijk weet ik niet of dat werkt, maar wat ik wel weet is dat het op deze manier niet werkt. Misschien is hij wel diegene die vanuit achteruit wel openingen ziet. Op dit moment loopt alles vast omdat niemand een oplossing ziet de bal naar voren te krijgen, terwijl hij juist een fantastisch inzicht heeft.quote:[..]
Bruins heeft vroeger dan verwacht zijn kans gegrepen, dat is mooi. Vergeet echter niet dat hij er pas een seizoen is en er op dit moment genoeg spelers op zijn positie zijn. De positie die jij hem toedicht wordt gewoon niks (en daar moeten we ook niet verder over zeiken, want we worden het toch niet eens.).
Dat vraag ik me af, de Visser zal m wel flink pushen maar ik zou er ook niet gek van staan te kijken als ie er nog een seizoen aan vast plakt. Ik zou het trouwens erg zonde vinden als ie vertrekt want ook de Guzman is een speler die veel beter kan en dat waarschijnlijk gaat laten zien bij een andere club...quote:Onze gezamenlijke vriend vertrekt binnenkort, er komt een nieuwe trainer en die zal hem wellicht op de 10-positie zetten. Verwacht sowieso dat De Guzman vertrekt aan het einden van dit seizoen.
Als dat gebeurt geeft het alleen maar aan hoezeer we hem dit seizoen hadden kunnen gebruikenquote:Hij heeft een mooie toekomst in het vooruitzicht en blijft hopelijk nog wel een tijdje bij Feijenoord. In die tijd zal hij zich heus wel gaan ontpoppen tot een goede speler. Al verwacht ik niet dat hij het niveau van Van Persie ooit zal benaderen...
[..]
Ik heb er altijd zin in.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:05 schreef ruud_fr het volgende:
hebben jullie ook zo'n zin in weer een fantastische voetbalmiddag?
Zeker weten ,ga zo weer richting treinquote:Op zondag 2 maart 2008 11:05 schreef ruud_fr het volgende:
heb je wel 0032 gedraaid?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik niet zo, maat waar ik altijd mee gaat heeft al week voicemail aan, geen idee wat er aan de hand is
Hij heeft ook genoeg van jequote:Op zondag 2 maart 2008 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik niet zo, maat waar ik altijd mee gaat heeft al week voicemail aan, geen idee wat er aan de hand is
wordt weer genietenquote:Op zondag 2 maart 2008 11:05 schreef ruud_fr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |