abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:05:06 #201
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57084262
Greene mogen ze inderdaad snel op een kapotte vliegtuig richting de Bijlmer zetten.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57084491
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:24 schreef Happel het volgende:

Jouw gelobby voor Bruins op het middenveld is natuurlijk wel ergens op gebaseerd?
Ja.

Het loopt al maanden voor geen ene centimeter op het middenveld. Je moet van te voren niet zoveel zuipen bij DHZ, dan zie je dat wellicht ook een keer

En bij Excelsior heeft ie wel bewezen daar te kunnen voetballen. Kom jij weer met Excelsior is een ander niveau bla bla. Kijk eens naar ons voetbal: dat is helemaal geen ander niveau. En het serieuze punt: Feyenoord heeft m niet weg gehaald bij Excelsior omdat ze denken dat ie het niveau van Feyenoord niet aan kan of denk jij van wel? Geef m dan ook een kans dat te bewijzen.

Bert, heb je al getekend?
pi_57085064
Bruins is de beste voetballer in deze selectie. In potentie. Zie Ono
En ik dacht dat gejank over een jeugdopleiding die niks produceert de laatste jaren wel ontkracht was...
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:06:35 #204
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57085567
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is al goed. Jij bent de beste, jij hebt gelijk. Feijenoord zuigt en gaat naar de klote door al dat wanbeleid.
Feyenoord zuigt niet, het beleid zuigt. En naar de klote gaan we zeker niet, maar een subtopper blijven we zo wel.
pi_57085701
En het tevens in grote getalen te verprutsen aan dure baggerspekers
pi_57085721
Blijven joden he...geld geld geld
  zaterdag 1 maart 2008 @ 20:02:49 #207
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57088076
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:17 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ja.

Het loopt al maanden voor geen ene centimeter op het middenveld. Je moet van te voren niet zoveel zuipen bij DHZ, dan zie je dat wellicht ook een keer
Daar ben ik sinds het begin van de competitie niet meer geweest, dus heb gewoon (nuchter) kunnen kijken naar de ellende die Feijenoord tentoonspreid op het veld.

Ik vind het echt een illussie van je om te denken dat Bruins het wel even beter zal doen dan Van Bronckhorst en Landzaat samen. Beide spelers die het spel goed lezen en daar ook naar handelen (nou, af en toe dan).
quote:
En bij Excelsior heeft ie wel bewezen daar te kunnen voetballen. Kom jij weer met Excelsior is een ander niveau bla bla. Kijk eens naar ons voetbal: dat is helemaal geen ander niveau. En het serieuze punt: Feyenoord heeft m niet weg gehaald bij Excelsior omdat ze denken dat ie het niveau van Feyenoord niet aan kan of denk jij van wel? Geef m dan ook een kans dat te bewijzen.
Bruins heeft vroeger dan verwacht zijn kans gegrepen, dat is mooi. Vergeet echter niet dat hij er pas een seizoen is en er op dit moment genoeg spelers op zijn positie zijn. De positie die jij hem toedicht wordt gewoon niks (en daar moeten we ook niet verder over zeiken, want we worden het toch niet eens. ).

Onze gezamenlijke vriend vertrekt binnenkort, er komt een nieuwe trainer en die zal hem wellicht op de 10-positie zetten. Verwacht sowieso dat De Guzman vertrekt aan het einden van dit seizoen.

Hij heeft een mooie toekomst in het vooruitzicht en blijft hopelijk nog wel een tijdje bij Feijenoord. In die tijd zal hij zich heus wel gaan ontpoppen tot een goede speler. Al verwacht ik niet dat hij het niveau van Van Persie ooit zal benaderen...
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:06 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Feyenoord zuigt niet, het beleid zuigt. En naar de klote gaan we zeker niet, maar een subtopper blijven we zo wel.
Er is niks mis met de ingeslagen weg door Feijenoord. Het enige probleem is dat het voor jou niet snel genoeg gaat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 1 maart 2008 @ 20:15:06 #208
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57088445
Ben benieuwd morgen tegen het zwakelende nec
pi_57089832
quote:
01-03-2008 VAN GASTEL ZIET TOEKOMST ROOSKLEURIG IN
'Het ziet er goed uit voor de jeugdopleiding', zei A1-trainer Jean-Paul van Gastel na afloop van de succesvol verlopen jeugdklassieker. 'Deze dikverdiende overwinning is mede tot stand gekomen door de succesvolle samenwerking met Sportclub Feyenoord.'

Feyenoord A1 creëerde zaterdag voor zichzelf een uitstekende uitgangspositie door al na een kwartier spelen met 2-0 voor te staan. De ploeg deed dit met een B-junior (Kostas Lamprou) op doel en eindigde de wedstrijd met maarliefst vijf B'tjes. 'Een dikverdiende overwinning' vond Van Gastel, die vooral blij was met het feit dat de ploeg speelde zoals hij het voor ogen heeft. 'Agressief en met snel combinatiespel'.

Een kleine smet op de wedstrijd waren de blessures van een aantal bepalende spelers. 'Jammer dat er in topwedstrijden als deze slachtoffers moeten vallen. Van deze spelers wordt het uiterste gevraagd, dat merkte je aan het eind van de wedstrijd. Ik kan nog niet inschatten of we sommige jongens voor langere tijd kwijt zijn.'

Van Gastel is ook te spreken over de inbreng van Leroy Fer, de speler die dit seizoen als centrale middenvelder bij de A1 begon maar de laatste weken in het eerste elftal optreedt als verdediger. 'Leroy is er altijd bij in de kleedkamer en was er ook vandaag als eerst bij om zijn voormalige teamgenoten te feliciteren met de zege. Zijn aanwezigheid is een enorme stimulans voor mijn spelers.'

In de wedstrijd tegen Ajax bleek dat de spoeling bij de A-junioren dun is. Vanwege de vele blessures moet er wekelijks een beroep worden gedaan op spelers uit het B-elftal van trainer Cor Adriaanse. 'Zij klampen moeiteloos aan bij dit niveau' zei Van Gastel, die ook erg te spreken was over het optreden van Lorenzo Piqué. 'Hij speelde vorig seizoen bij de Sportclub Feyenoord. Dat hij vandaag de uitblinker is, is een teken dat de samenwerking met de Stichting heel succesvol kan zijn.'

Volgende week ontvangt Feyenoord Volendam A1. ‘Een lastigere klus dan Ajax’, voorspelt de coach.
Janotta zit ook in dit team toch?

En speciaal voor denthemen: de B2 is vandaag kampioen geworden tegen RKAVV! Wat een helden
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:01:01 #210
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57089979
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Het wat?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_57090106
Bij mijn club(IJsselmeervogels) gaat trouwens het gerucht dat Jol jullie trainer wordt en onze trainer(Wesseling) zijn assistent.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:11:11 #212
139407 jorienvdherik
pi_57090251
Hoera !
pi_57090322
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
??

@Erasmusch: Gelukkig toch nog een team met succes
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:20:17 #214
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57090561
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:02 schreef Happel het volgende:
Er is niks mis met de ingeslagen weg door Feijenoord. Het enige probleem is dat het voor jou niet snel genoeg gaat.
Ik heb al eens uitgelegd waarom. Je kan over 2,5 a 3 jaar niet ineens Makaay, Gio, Landzaat en al dat soort spelers vervangen als je geen geld en aanzien hebt. De vooruitgang die Feyenoord wil boeken kan alleen geboekt worden door prijzen te pakken/CL te spelen.

Als je nu de komende 2 jaar steeds weer 3e of 4e wordt en UEFA Cup speelt, kiezen alle goede spelers voor Ajax en PSV (of zelfs voor Heerenveen) en kunnen we onmogelijk vooruit komen. Tenzij onze scouts met allemaal jonge supertalenten die door iedereen over het hoofd gezien zijn op de proppen komen, maar die kans lijkt me zeer onwaarschijnlijk .

Daarom blijf ik erbij dat we dit seizoen de beker moeten pakken (veel makkelijker dan dit krijg je het niet met alle thuiswedstrijden en Ajax, PSV en Heerenveen uitgeschakeld) en volgend seizoen CL-voetbal moeten behalen.

Bovendien moeten de aankoopbedragen en salarissen van de redelijk dure spelers die we nu onder contract hebben terugverdiend worden.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:58:06 #215
53267 TC03
pi_57092012
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:20 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ik heb al eens uitgelegd waarom. Je kan over 2,5 a 3 jaar niet ineens Makaay, Gio, Landzaat en al dat soort spelers vervangen als je geen geld en aanzien hebt. De vooruitgang die Feyenoord wil boeken kan alleen geboekt worden door prijzen te pakken/CL te spelen.
Je hebt wel gelijk, Feyenoord heeft zichzelf opgelegd haast te maken door spelers te kopen die maar twee/drie jaar meegaan zonder restwaarde. Maar voorlopig vind ik nog niet dat er blijk van gegeven wordt dat Feyenoord niet daadkrachtig genoeg handelt. Omdat ze Amrabat niet hebben gekocht? Is ook onzin natuurlijk.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:03:38 #216
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57092206
Amrabat is slechts 1 voorbeeld.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:20:43 #217
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57092810
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:03 schreef De.Kromme het volgende:
Amrabat is slechts 1 voorbeeld.
Zo kunnen we elke speler, gehaald door een andere club dan Feijenoord, wel als voorbeeld nemen.

Wat je overigens zegt is precies hetgeen wat Feijenoord wil bereiken.

In 1 á 2 jaar de play-offs halen en zolang mogelijk meedoen om de beker. Daarna meedoen om de landstitel en overwinteren in Europa (welk toernooi doet er niet toe) en in 3 tot 5 jaar structureel meedoen op alle fronten.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:32:01 #218
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57093212
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Zo kunnen we elke speler, gehaald door een andere club dan Feijenoord, wel als voorbeeld nemen.
Nee, alleen elke jonge speler die ons beter had gemaakt (al denk jij van niet in dit geval), niet te duur was en die bovendien haalbaar geweest had kunnen zijn.
quote:
Wat je overigens zegt is precies hetgeen wat Feijenoord wil bereiken.

In 1 á 2 jaar de play-offs halen en zolang mogelijk meedoen om de beker. Daarna meedoen om de landstitel en overwinteren in Europa (welk toernooi doet er niet toe) en in 3 tot 5 jaar structureel meedoen op alle fronten.
Heb je wel door hoe enorm groot het verschil tussen de UEFA Cup en de CL is? In alle opzichten?
pi_57093477
Wat is niet duur? Ik denk dat het toch wel een miljoen of 4 moet kosten, en ik denk dat de prioriteiten op andere posities liggen.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:41:09 #220
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57093533
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef De.Kromme het volgende:

[..]
Heb je wel door hoe enorm groot het verschil tussen de UEFA Cup en de CL is? In alle opzichten?
Doet er niet toe. Het gaat om de doelen die de club zich stelt en waar ze alles aan proberen te doen om dat ook te halen.
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Luni het volgende:
Wat is niet duur? Ik denk dat het toch wel een miljoen of 4 moet kosten, en ik denk dat de prioriteiten op andere posities liggen.
Dat ook, ja.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:13:44 #221
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57094727
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Doet er niet toe. Het gaat om de doelen die de club zich stelt en waar ze alles aan proberen te doen om dat ook te halen.
Dat doet er wel toe. Het doel (prijzen pakken, structueel meedoen om de titel) valt bijna onmogelijk te behalen zonder het andere. Zonder geld en aantrekkingskracht (CL) kiezen er geen talentvolle spelers voor Feyenoord en kun je je selectie niet versterken.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:14:51 #222
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57094773
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Luni het volgende:
Wat is niet duur? Ik denk dat het toch wel een miljoen of 4 moet kosten
Heb je het nou over Amrabat? 2,3 miljoen kost ie. En jij wou zeggen dat we geen spitsen nodig hebben?
pi_57095071
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:14 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Heb je het nou over Amrabat? 2,3 miljoen kost ie. En jij wou zeggen dat we geen spitsen nodig hebben?
Dat heeft Heerenveen geboden, maar ze hebben hem nog niet verkocht.

Een spit hebben we wel nodig, maar achter de spitsen komt hij beter tot z'n recht en voor die positie hebben we mensen genoeg
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:32:16 #224
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57095261
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat heeft Heerenveen geboden, maar ze hebben hem nog niet verkocht.
Klopt, maar er is al wel een akkoord tussen de clubs dus hij zal niet opeens 2 miljoen duurder worden.
quote:
Een spit hebben we wel nodig, maar achter de spitsen komt hij beter tot z'n recht en voor die positie hebben we mensen genoeg
Naast Makaay zou ie prima functioneren denk ik .

Maar goed, ik vind het gewoon zonde. Met name omdat ik er vanuit ga dat Feyenoord niet met een beter alternatief aankomt komende zomer.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:40:40 #225
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_57095461
quote:
Bonaventure Kalou: ‘Spelen voor Feyenoord? Graag!’

Bonaventure Kalou staat open voor een terugkeer naar Rotterdam. De aanvaller zou graag opnieuw Feyenoord dienen. Kalou is momenteel actief voor Al Jazeera in de Verenigde Arabische Emiraten. Daar speelt hij samen met oud-PSV’er Phillip Cocu. Kalou wil echter niet dat dit het laatste hoofdstuk uit zijn actieve voetballoopbaan wordt. De voetballer maakt er geen geheim van dat hij graag terugkeert naar Europa. Dit vertelt hij in Voetbal Magazine.

‘Natuurlijk volg ik Feyenoord. Ik bewaar zoveel goede herinneringen aan de club. Ik ben heel blij voor Feyenoord dat het weer goed gaat, zo'n club verdient grote spelers. Of ik voor dit Feyenoord zou willen spelen? Graag!’ (JvE)
Geen Amrabat, maar wel weer Kalou?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_57095507
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:32 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Klopt, maar er is al wel een akkoord tussen de clubs dus hij zal niet opeens 2 miljoen duurder worden.
.
PSV heeft ook intresse
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:43:24 #227
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57095532
Ja, nog zo'n ouwe d'r bij . Sorry Bona, we don't need you.
Eerste aankoop moet onder de 25 zijn (met veel potentie uiteraard) tenzij het Cruz ofzo is.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:46:40 #228
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_57095620
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef De.Kromme het volgende:
Ja, nog zo'n ouwe d'r bij . Sorry Bona, we don't need you.
Eerste aankoop moet onder de 25 zijn (met veel potentie uiteraard) tenzij het Cruz ofzo is.
Nou dan mag Cruz wel haast maken die is ook al 34.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:47:10 #229
139407 jorienvdherik
pi_57095632
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Geen Amrabat, maar wel weer Kalou?
oud bericht zeg
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:48:32 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57095671
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:13 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dat doet er wel toe. Het doel (prijzen pakken, structueel meedoen om de titel) valt bijna onmogelijk te behalen zonder het andere. Zonder geld en aantrekkingskracht (CL) kiezen er geen talentvolle spelers voor Feyenoord en kun je je selectie niet versterken.
Landzaat, Van Bronckhorst, De Cler en Makaay kiezen voor Feijenoord en jij spreekt van een gebrek aan aantrekkingskracht, wanneer we geen C?L zouden spelen?

Het structureel meedoen om de titel staat ook los van het wel of niet spelen van CL.
Elite
Tegen TTIP
pi_57097792
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Daar ben ik sinds het begin van de competitie niet meer geweest, dus heb gewoon (nuchter) kunnen kijken naar de ellende die Feijenoord tentoonspreid op het veld.

Ik vind het echt een illussie van je om te denken dat Bruins het wel even beter zal doen dan Van Bronckhorst en Landzaat samen. Beide spelers die het spel goed lezen en daar ook naar handelen (nou, af en toe dan).
Bruins is een heel ander soort voetballer, en ik zeg ook helemaal niet dat hij het beter zou doen, ik vind alleen wel dat hij een kans mag krijgen op die positie. Niets meer en niets minder. Zeker gezien het huidige niveau. En ik zie nog steeds een mooi middenveld voor me met van Bronckhorst - Bruins - Landzaat en de Guzman (waarbij Hofs een stuk dieper speelt met Makaay).
quote:
[..]

Bruins heeft vroeger dan verwacht zijn kans gegrepen, dat is mooi. Vergeet echter niet dat hij er pas een seizoen is en er op dit moment genoeg spelers op zijn positie zijn. De positie die jij hem toedicht wordt gewoon niks (en daar moeten we ook niet verder over zeiken, want we worden het toch niet eens. ).
Zolang je dat niet probeert weet je dat niet, dat is alles wat ik aangeef. Natuurlijk weet ik niet of dat werkt, maar wat ik wel weet is dat het op deze manier niet werkt. Misschien is hij wel diegene die vanuit achteruit wel openingen ziet. Op dit moment loopt alles vast omdat niemand een oplossing ziet de bal naar voren te krijgen, terwijl hij juist een fantastisch inzicht heeft.
quote:
Onze gezamenlijke vriend vertrekt binnenkort, er komt een nieuwe trainer en die zal hem wellicht op de 10-positie zetten. Verwacht sowieso dat De Guzman vertrekt aan het einden van dit seizoen.
Dat vraag ik me af, de Visser zal m wel flink pushen maar ik zou er ook niet gek van staan te kijken als ie er nog een seizoen aan vast plakt. Ik zou het trouwens erg zonde vinden als ie vertrekt want ook de Guzman is een speler die veel beter kan en dat waarschijnlijk gaat laten zien bij een andere club...
quote:
Hij heeft een mooie toekomst in het vooruitzicht en blijft hopelijk nog wel een tijdje bij Feijenoord. In die tijd zal hij zich heus wel gaan ontpoppen tot een goede speler. Al verwacht ik niet dat hij het niveau van Van Persie ooit zal benaderen...
[..]
Als dat gebeurt geeft het alleen maar aan hoezeer we hem dit seizoen hadden kunnen gebruiken En ik denk dat hij dicht in de buurt kan komen bij van Persie. Al spelen ze natuurlijk wel op andere posities.
  zondag 2 maart 2008 @ 11:01:54 #232
139407 jorienvdherik
pi_57100232
Laat wakker, dus nemen we gyros maar als ontbijt vanmiddag in de kuip
pi_57100281
hebben jullie ook zo'n zin in weer een fantastische voetbalmiddag?
  zondag 2 maart 2008 @ 11:07:07 #234
139407 jorienvdherik
pi_57100295
ja met 1 spits geweldig
  zondag 2 maart 2008 @ 11:29:56 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57100627
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:05 schreef ruud_fr het volgende:
Ik heb er altijd zin in.
Elite
Tegen TTIP
pi_57101596
quote:
Zeker weten ,ga zo weer richting trein
  zondag 2 maart 2008 @ 12:28:59 #237
139407 jorienvdherik
pi_57101653
Ik niet zo, maat waar ik altijd mee gaat heeft al week voicemail aan, geen idee wat er aan de hand is
pi_57101666
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik niet zo, maat waar ik altijd mee gaat heeft al week voicemail aan, geen idee wat er aan de hand is
heb je wel 0032 gedraaid?
pi_57101667
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij heeft ook genoeg van je
pi_57101875
Ach ja, we zijn weer even van de straat he...
  zondag 2 maart 2008 @ 12:44:15 #241
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_57101940
quote:
wordt weer genieten
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  zondag 2 maart 2008 @ 12:44:49 #242
139407 jorienvdherik
pi_57101953
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:29 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ja dat wel
pi_57102517
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:29 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Je bedoelt 020 .
  zondag 2 maart 2008 @ 14:21:42 #244
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57103941
Feyenoord: Timmer, D.Buijs, Greene, Bahia, De Cler, De Guzman, Landzaat, Sahin, v.Bronckhorst, Bruins, Makaay

Eindelijk de overstap naar 4-3-2-1?
  zondag 2 maart 2008 @ 15:15:02 #245
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57105123
Happel, we zouden Van Bronckhorst niet missen vandaag?
  zondag 2 maart 2008 @ 15:20:13 #246
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57105259
Hèhè, eindelijk eens goed voetbal. Blijft wel balen dat De Guzman en Bruins niet de vorm hebben om er echt wat mee te doen. Voorderest staat de 4-3-2-1 goed vind ik, al moeten Buijs en De Cler niet tegelijkertijd opkomen wat uiteindelijk leidde tot de 0-1. Vooral Buijs komt steeds zinloos op, en hij is al niet de snelste.
  zondag 2 maart 2008 @ 15:21:59 #247
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57105292
Sahin speelt sterk.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zondag 2 maart 2008 @ 15:28:15 #248
53267 TC03
pi_57105425
Jammer dat de verdediging zo brak is dat je altijd een doelpunt tegen krijgt.
  zondag 2 maart 2008 @ 16:17:30 #249
53267 TC03
pi_57106611
pi_57106652
Jullie verdediging: roflimao
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: