en jij bent een debiel die zich verder maar niet meer met het technische beleid bezig moet gaan houden, het interesseert je toch geen flikker of we nou 1e of 9e worden en of we komend seizoen weer dikke vernederingen tegen Ajax etc. moeten ondergaan. Maar laat mensen die (terecht) ontevreden zijn over de trainer en de spelers hun gal spuien.quote:
editquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik luister nu trouwens de track die Royston Drenthe op heeft genomen voor het nieuwe album van Uniq, het klinkt wel moet ik eerlijk toegeven
Nee, het interesseert me werkelijk geen flikker, hahaha. Ouwehoer toch niet als een achterlijke man. Je zou zo onderhand wel beter moeten weten. Maar nee, er gebeurt weer wat op transfergebied bij een andere club en meneertje uit Zwolle zit weer te janken en te kankeren op alles en nog wat.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
en jij bent een debiel die zich verder maar niet meer met het technische beleid bezig moet gaan houden, het interesseert je toch geen flikker of we nou 1e of 9e worden en of we komend seizoen weer dikke vernederingen tegen Ajax etc. moeten ondergaan. Maar laat mensen die (terecht) ontevreden zijn over de trainer en de spelers hun gal spuien.
Feyenoord heeft weer eens een dikke kans laten liggen, Amrabat kan in tegenstelling tot Sloryen Lee
wedstrijden voor je winnen.
Die weten zich tenminste wel te motiveren voor zo'n wedstrijd.quote:
Ik kom tenminste met concrete voorbeelden ipv met vage opmerkingen of scheldpartijen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, het interesseert me werkelijk geen flikker, hahaha. Ouwehoer toch niet als een achterlijke man. Je zou zo onderhand wel beter moeten weten. Maar nee, er gebeurt weer wat op transfergebied bij een andere club en meneertje uit Zwolle zit weer te janken en te kankeren op alles en nog wat.
Yeah rightquote:Amrabat is overigens van hetzelfde niveau als Slory en Lee, dus kan er niet rouwig om zijn.
Dat is wederzijds. Je zult het maar op moeten nemen voor Bert Van Marwijkquote:Begin medelijden met je te krijgen. Zwaar leven moet je hebben...
YES!!quote:
Oprotten kneusje, Dat de A1 goede resultaten haalt is gewoon belangrijk.. en al helemaal tegen jullie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
YES!!
Maar wat heeft de F6 dan gedaan tegen die jeauden?
De A1 zit toch wat dichter bij het eerste elftal dan de F6 he?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
YES!!
Daar heb je ook echt veel aanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Oprotten kneusje, Dat de A1 goede resultaten haalt is gewoon belangrijk.. en al helemaal tegen jullie.
Ga nou niet doen alsof alle aankopen van Heerenveen en PSV 100% zekerheidjes zijn. Droeftoeter.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:06 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik kom tenminste met concrete voorbeelden ipv met vage opmerkingen of scheldpartijen.
[..]
Yeah right. Nu lul je wel héél erg dom.
Lee is een spleetoog die niets maar dan ook echt niets kan (behalve janken naar z'n mama), Slory is een prutser die alleen hard kan rennen en wereldkansen kan missen.
Amrabat is een van de meest technische en creatieve spelers van de eredivisie die je bijna niet van de bal afkrijgt, meerdere man kan passeren en bovendien vanuit het niets gevaarlijk kan zijn.
[quote]Maar goed, de aankopen van PSV en Heerenveen's zijn natuurlijk al jaren altijd bagger, en bij ons kun je er vanuit gaan dat elke aankoop top is.
Lekker boeiend inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
YES!!
Wijnaldum, Fer, de Guzman, Mulder, Drenthe, Vincken.. allemaal jongens die uit eigen opleiding komen van de laatste 2 á 3 jaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar heb je ook echt veel aanDe helft van die jongens zie je nooit meer in het betaalde voetbal terug, de andere 45% komt bij andere teams terecht omdat ze het niveau van Feyenoord niet aankunnen. En het talent da er dan wel komt gaat te huur naar De Graafschap met een optie tot koop..
Als het 1e nou eens zou winnen van ons, dan mocht je trots zijn
Wijnaldum speelt amper tot nooit, Guzman is een goeie (Lees: Pareltje) Mulder is ook niet zo goed want waarom wil men anders nog een keeper erbij? Drenthe was een goeie, Vincken heeft het nog nooit waargemaakt. Tuurlijk komen er spelers in het 1e, maar hoeveel ervan heeft een meerwaarde voor het team?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wijnaldum, Fer, de Guzman, Mulder, Drenthe, Vincken.. allemaal jongens die uit eigen opleiding komen van de laatste 2 á 3 jaar.
Het was als voorbeeld, dat zo'n jeugd iets 0.0 zegtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:09 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
De A1 zit toch wat dichter bij het eerste elftal dan de F6 he?.
Dat valt niet te zeggen, het is altijd wachten op die groeibriljantjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wijnaldum speelt amper tot nooit, Guzman is een goeie (Lees: Pareltje) Mulder is ook niet zo goed want waarom wil men anders nog een keeper erbij? Drenthe was een goeie, Vincken heeft het nog nooit waargemaakt. Tuurlijk komen er spelers in het 1e, maar hoeveel ervan heeft een meerwaarde voor het team?
bij ons krijgen ze opdrachten maar worden ze toch niet uitgevoerd, past idd prima bij onsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat valt niet te zeggen, het is altijd wachten op die groeibriljantjes.
En oja, zeiken dat Feyenoord Amrabat niet koopt.![]()
Die jongen speelt sowieso elke week zonder opdracht, VVV hoeft namelijk nooit te winnen. Die gaat het dan ook zonder twijfel goed doen als hij volgend jaar een basiskracht in de Kuip is.
Zo kan je echt wel op alles gaan zeiken.
Bij ons spelen ze ook wekelijks zonder opdrachtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En oja, zeiken dat Feyenoord Amrabat niet koopt.![]()
Die jongen speelt sowieso elke week zonder opdracht, VVV hoeft namelijk nooit te winnen. Die gaat het dan ook zonder twijfel goed doen als hij volgend jaar een basiskracht in de Kuip is.
Het is al goed. Jij bent de beste, jij hebt gelijk. Feijenoord zuigt en gaat naar de klote door al dat wanbeleid.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Bij ons spelen ze ook wekelijks zonder opdracht.
Maar goed, alsof dat wat zegt. Zo kun je elk jong talent wel de grond in trappen. Amrabat schittert volgend jaar in het Philips Stadion, tenminste daar ga ik vanuit. Maar als ik daar over een jaartje op terugkom, word hier toch geroepen dat dat makkelijk praten is nu en dat ie ook net zo makkelijk had kunnen floppen...
Ik weet nog wel dat er hier over Huntelaar hetzelfde werd geroepen 3 jaar geleden. Overschatte spits, die zou het ook nooit redden aan de top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |