Dat heeft er helemaal niks mee te maken, koekebakker.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, lekker joh. Met zo'n minderwaardigheidscomplex kom je er nooit.
Die is er, alleeen Lee geeft volstrekt niet thuis. Daar komt bij dat Slory geblesseerd is/kut speelt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bert heeft verkeerde spelers gehaald, waarom niet een extra spits er bij gehaald?
dan hoefde je niet zo laf te spelen in zo systeem wat wij niet kunnen
Wat je zegt, Hofland valt nu wel door de mand, maar we weten inmiddels waar het aan ligt. Zodra Vlaar weer terug is heb ik er ook weer vertrouwen in. Kunnen we de Roover niet kopen van Groningen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:47 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Die is er, alleeen Lee geeft volstrekt niet thuis. Daar komt bij dat Slory geblesseerd is/kut speelt.
Indien er voor volgend seizoen in ieder geval een goede rechtsback en spits bijkomen zie ik het niet zo somber in hoor. Vlaar komt weer terug en hopelijk is Hofland dan weer wat scherper, want die valt nu wel erg door de mand.
quote:Feyenoord onderneemt zondag voor eigen publiek tegen NEC een nieuwe poging voor de duizendste zege in de eredivisie. Trainer Bert van Marwijk heeft echter nog geen duidelijkheid over wie hij tijdens de ontmoeting met de club uit Nijmegen allemaal kan beschikken.
Giovanni van Bronckhorst sloeg vrijdag de training over. De middenvelder hield een knieblessure over aan de gewonnen bekerwedstrijd van donderdag tegen FC Zwolle (2-1). Theo Lucius (knie) en Jonathan de Guzman (voet) zijn ook nog niet helemaal fit.
Hofland
Kevin Hofland mist het duel met NEC wegens een schorsing. Andwélé Slory (hamstring), Chun-Soo Lee (enkel) en Ron Vlaar (knie) staan wegens blessures al langer buitenspel bij de Rotterdamse nummer drie van de eredivisie.
Hoewel het we het ons moeilijk kunnen permitteren heb ik toch liever dat Van Bronckhorst en met name De Guzman deze wedstrijd overslaan. Vooral De Guzman loopt op zijn laatste benen volgens mij.quote:
Van Bronckhorst (Zo heet hij, niet Gio) mis je ook niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Gio zou jammer zijn, rest missen we toch niet.
Lekker boeiend, zelfs Bert noemt hem zo. Bekt toch een stuk makkelijker dan elke keer Van Bronckhorst. Net zoals dat Van Hooijdonk vaak Pierre genoemd werd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Bronckhorst (Zo heet hij, niet Gio) mis je ook niet.
Gio is veel korterquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Bronckhorst (Zo heet hij, niet Gio) mis je ook niet.
Valt me een beetje tegen ja, maar in zo'n slecht draaiend team instappen bevordert je spel ook niet echt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:55 schreef ruud_fr het volgende:
ik denk dat je Van Bronckhorst zeker wel mist, jullie onderschatten hem
Landzaat daarentegen....
stapt zo over uit de Premier League, mag je best wat van verwachten vind ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Die is er net twee maanden, lijkt me niet echt een maatstaf hè...
Nou nee, vind ik niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
stapt zo over uit de Premier League, mag je best wat van verwachten vind ik
Ben ik niet helemaal met je eens. Bij Wigan speel je degradatievoetbal en dus meer achteruit, bij Feyenoord behoor je het spel te maken en wat meer naar voren te voetballen. In een goed draaiend team gaat zo'n omschakeling veel makkelijker. Maar ja, wij zijn nou eenmaal geen goed draaiend team op het moment.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
stapt zo over uit de Premier League, mag je best wat van verwachten vind ik
En dan nog. Elke speler heeft tijd nodig om zich aan te passen aan de speelwijze.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Bij Wigan speel je degradatievoetbal en dus meer achteruit, bij Feyenoord behoor je het spel te maken en wat meer naar voren te voetballen. In een goed draaiend team gaat zo'n omschakeling veel makkelijker. Maar ja, wij zijn nou eenmaal geen goed draaiend team op het moment.
Timmer speelt er ook wel een belangrijke rol in, uittrap van hem staat gelijk aan de bal inleveren bij de tegenstander.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:42 schreef TC03 het volgende:
Maar je mag Bert niet aanrekenen dat Hofland, Greene, Bahía, Lucius en Buijs zo matig zijn, dat is ook wel weer zo.
Het niveau op de training is erg hoog om Bertje te quotenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:42 schreef TC03 het volgende:
De verdediging is natuurlijk zo extreem matig, dat het lastig wordt om goed te voetballen. Maar eh, ik vraag me soms ook af hoe er in godsnaam getraind wordt, en dat mag je de coach toch wel aanrekenen. Het is echt werkelijk niet om aan te zien, zo amateuristisch. Die ene terugspeelbal in Almelo ook, godsamme zeg. Op dat soort momenten kan ik de haren wel uit mijn kop trekken, zo dom. Er zit totaal GEEN systeem in. Er zijn geen routines. En dat mag je Bert zeker aanrekenen. Om nog maar niet te beginnen over het opportunistische spel met die lange ballen constant.
Maar je mag Bert niet aanrekenen dat Hofland, Greene, Bahía, Lucius en Buijs zo matig zijn, dat is ook wel weer zo.
Ook inderdaad, maar dat soort dingen vind ik altijd lastig. Hoeveel persoonlijke kwaliteit zit er nou in een trap naar voren? Heeft ook gewoon met het gebrek aan pit en felheid op het middenveld te maken. Waarom heeft Feyenoord dat spel tegen Ajax in De Kuip nou niet kunnen herhalen. Toen lieten ze gewoon zien wat ze konden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:44 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Timmer speelt er ook wel een belangrijke rol in, uittrap van hem staat gelijk aan de bal inleveren bij de tegenstander.
Ja man, wij zien ook wekelijks progressie.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het niveau op de training is erg hoog om Bertje te quoten
Heb op 6 uur gestemd.quote:FSV: Stemmen op aanvangstijden Eredivisie
vr, 29/02/2008 - 08:33
De Feyenoord Supportersvereniging heeft ons verzocht u erop te wijzen dat op de website van de FSV een poll staat waarop u op de nieuwe aanvangstijden van de Eredivisie kan stemmen.
Volgens de betaald voetbal organisaties (BVO) hebben wedstrijdbezoekers hun ongenoegen laten blijken inzake voetbalwedstrijden, die om 12.30 uur worden gespeeld. Zij ervaren dit tijdstip als lastig.
Dit zou één van de redenen zijn voor de BVO's om het volgende seizoen de aanvangstijden van wedstrijden te willen veranderen. Maar is het ook zo dat wedstrijdbezoekende voetballiefhebbers hun ongenoegen hebben uitgesproken of zijn het juist die voetballiefhebbers die live wedstrijden via TV volgen. Door aanvangstijden van 14.00, 16.00 en 18.00 uur in te voeren kunnen live wedstrijden opeenvolgend worden uitgezonden via TV of betaaldecoder. Gaat het daarom niet louter en alleen om het commerciële aspect rondom het voetbal. Televisierechten en online kijkgelden zijn een bron van inkomsten voor de BVO.
Waarschijnlijk wordt er dus enkel gekeken naar het commerciële en zijn de wensen van de wedstrijdbezoekende voetballiefhebber minder van belang. Het merendeel van de bezoekers zal aanvangstijden voor thuiswedstrijden van 16.00 en 18.00 uur verafschuwen en zeker bij uitwedstrijden.
Wij zijn daarom benieuwd naar uw mening en die van de wedstrijdbezoeker in het bijzonder.
Via de poll op FeyenoordNet.nl kunt u uw voorkeur van tijd aangeven.
6 uur, gewoon zelfde tijd wegrijden... alleen 3,5 uur langer in de kroeg zittenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:03 schreef ruud_fr het volgende:
16:00 of 18.00 uur
daarna eten + bier + voetbal kijken in de kroeg
ik gun mij na 6 jaar wel een prijs hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:43 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik zat op het einde gewoon te hopen op een doelpunt van Zwolle
Ik zou het bijna jammer vinden als we een prijs pakken dit jaar, dat verbloemd alleen maar hoe dramatisch er wordt gevoetbald. Ik gun ze helemaal niks op het moment.
Dan hop je toch gewoon naar een andere club?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik gun mij na 6 jaar wel een prijs hoor![]()
Echte Feijenoorder hoor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:43 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik zou het bijna jammer vinden als we een prijs pakken dit jaar, dat verbloemd alleen maar hoe dramatisch er wordt gevoetbald. Ik gun ze helemaal niks op het moment.
Dat zegt ie ook niet, maar Van Persie was bij Feyenoord niet belangrijker dan Bruins op dit moment.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Echte Feijenoorder hoor.
Bruins vergelijken met Van Persie. Luigi mag de veters nog niet strikken van Robin.![]()
EnactedChaos.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:27 schreef Sloggi het volgende:
EC? Erwin Coeman?
leuke zinquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:21 schreef don-diablo het volgende:
Voor hetzelfde geld kregen ze eerst een substantieel lager bedrag.
Dan nog een keeperquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:16 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon een goede rechtsback, en 1 centrale verdediger
en een spits
dan ben je wel goed denk ik
Zeker echte Feijenoorder ja. Ze hoeven van mij niet mooi te voetballen, maar het slaat gewoon nergens op. Als je niet beter kan a la, maar dit is gewoon supportertje pesten, wat een wanvoetbal.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Echte Feijenoorder hoor.
Bruins vergelijken met Van Persie. Luigi mag de veters nog niet strikken van Robin.![]()
Goede collumn.quote:Ik zou Van Marwijk niet laf willen noemen, wel aartsconservatief
Bert van Marwijk wilde een gat in de lucht springen toen Michael Mols de 2-1 maakte tegen FC Zwolle. Amper los van zijn stoel bedacht hij zich. Zijn gêne was terecht. Hoe dapper het elftal van de wel eens onderschatte trainer Jan Everse ook speelde, het was máár FC Zwolle, uit de eerste divisie. Dan is, als je even voor tijd de winnende maakt, uitbundig juichen ongepast. Eigenlijk moet je je diep schamen.
Feyenoord beleeft een eigenaardig jubileumjaar. In januari werd in een reeks wedstrijden - weinig punten, waardeloos voetbal - de titel verspeeld aan PSV. Er is geen man overboord, want een plaats in de voorronde van de Champions League zit er nog in.
Het elftal lijkt zich nu te hebben hersteld met drie overwinningen en een gelijkspel, de KNVB-beker is met twee thuiswedstrijden binnen handbereik, de play-offs komen er aan. Toch maakt het de Feyenoord- supporter om de een of andere manier niet euforisch.
Het liefst wilde Van Marwijk vorig jaar in de Bundesliga trainen maar er kwam geen club. Plots werd Feyenoord weer een optie. Dankzij Giovanni van Bronckhorst kwamen er nog meer spelers op het sportief failliete Feyenoord af: Hofland, Makaay en De Cler. Dat schiep verwachtingen, al was na het rampseizoen onder Erwin Koeman eigenlijk alles wel best.
Ik herinner me de openingswedstrijd FC Utrecht-Feyenoord. Van Marwijks team won ogenschijnlijk afgetekend maar zeer gelukkig en geflatteerd. De punten stroomden daarna binnen, maar het aantal goede wedstrijden was op de vingers van één hand te tellen. De bekerwedstrijd tegen FC Groningen, de competitiewedstrijden tegen Heerenveen, NAC én die tegen Ajax, allemaal thuis.
Jammer genoeg voor Feyenoord eindigde die voortreffelijke klassieker gelijk. Voor de rest herinneren we ons dit seizoen abominabele potjes, die nipt werden gewonnen of gelijk gespeeld en een paar blamages.
Ik krijg mails van fans die geen goed woord over hebben voor Van Marwijk. Het woord laf valt meestal. Dat vind ik ver gaan, maar ik begrijp de klacht ook wel een beetje. Moet je, met deze spelersgroep, niet leuker of mooier kunnen voetballen? Staat Roy Makaay dit seizoen niet op een eiland? Waarom zo star vasthouden aan vleugelspelers als je ze niet hebt? Is dit Feyenoord niet bij uitstek geschikt voor 4-4-2? Waarom heeft Van Marwijk geen oplossing gevonden voor het grootste probleem? Zijn elftal kan niet opbouwen.
VVV-Feyenoord 0-0. Zelden verdedigers zo hun best zien doen om een middenvelder te bereiken. Het lukte niet. FC Zwolle slaagde er donderdagavond ook eenvoudig in om Feyenoord het voetballen te beletten. Het is pijnlijk en we zien het steeds.
Hofland, Bahia, Greene, ze kúnnen het niet, opbouwen. Daarom begrijp ik niet dat Landzaat niet een linie naar achteren verhuist. Als Van Marwijk dan Bruins (die natuurlijk geen buitenspeler is) ook nog op de plaats van Landzaat laat spelen dan zou Feyenoord zeker meer aan voetballen toekomen. Maar het gebeurt niet.
Ik zou Van Marwijk niet laf willen noemen, wel aartsconservatief. Neem eens een klein risico. Laat Hofs bijvoorbeeld ook eens dichter achter Makaay spelen.
Bert van Marwijk zal aanvoeren dat hij speelt naar zijn mogelijkheden. Dat is een interessante discussie waard. Als Van Marwijk gelijk heeft, betekent dat dat Feyenoord niet de goede spelers aantrekt. De scouting faalt dus kennelijk.
Waarom slagen pakweg FC Groningen en Heerenveen er thuis wel in de tegenstander de duimschroeven aan te draaien? Zij vinden, meestal in Scandinavië, de ideale voetballers. Waarom die subtoppers wel en topclub Feyenoord niet?
Hoe zit het trouwens met de scouting bij Feyenoord? De laatste speler die kwam was Lee, die er helemaal niets van bakt. Ik kaart het fenomeen scouting aan omdat de dertigers van Feyenoord niet het eeuwige leven hebben.
De komende weken kunnen we de Feyenoord-trainer Van Marwijk al beoordelen als bondscoach. Het grappige is dat het euvel van Feyenoord ook dat van Oranje is. De opbouw is slecht.
Omdat Marco van Basten niet wilde verlengen bij de KNVB, Guus Hiddink en Frank Rijkaard bezet zijn, Martin Jol de banvloek van directeur Henk Kesler over zich weet uitgesproken, wordt (volgende week is de benoeming officieel) Van Marwijk de nieuwe bondscoach.
Hij moet het Nederlands elftal weer een beetje mooi laten voetballen. Bij Feyenoord lukt dat vooralsnog niet, maar wellicht, als hij kan beschikken over alle Nederlandse voetballers, slaagt hij er als bondscoach wel in. Een wereldprestatie zou hij echter pas leveren als hij Feyenoord eindelijk eens echt laat voetballen, want dit is werkelijk geen gezicht.
2 maanden te lang...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Die is er net twee maanden, lijkt me niet echt een maatstaf hè...
Nou deze ploeg heeft inmiddels de speelstijl van Feijenoord helemaal overgenomen hehe..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:14 schreef Happel het volgende:
[..]
En dan nog. Elke speler heeft tijd nodig om zich aan te passen aan de speelwijze.
Met name dit vind ik wel een sterk stuk. Als je een club als Heerenveen ziet spelen thuis, die weten vaak vanaf de aftrap al de tegenstander in een hoog tempo onder druk te zetten, dat zie je bij ons nog nauwelijks.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:38 schreef De.Kromme het volgende:
Waarom slagen pakweg FC Groningen en Heerenveen er thuis wel in de tegenstander de duimschroeven aan te draaien? Zij vinden, meestal in Scandinavië, de ideale voetballers. Waarom die subtoppers wel en topclub Feyenoord niet?
Hoe zit het trouwens met de scouting bij Feyenoord? De laatste speler die kwam was Lee, die er helemaal niets van bakt. Ik kaart het fenomeen scouting aan omdat de dertigers van Feyenoord niet het eeuwige leven hebben.
De komende weken kunnen we de Feyenoord-trainer Van Marwijk al beoordelen als bondscoach. Het grappige is dat het euvel van Feyenoord ook dat van Oranje is. De opbouw is slecht.
tijd dat ze de hele scouting overhoop gooien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Tijd dat Bosz en Jansen ingrijpen en spelers gaan halen en sommige laten gaan!
Want?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:57 schreef Steven184 het volgende:
Wel jammer dat het weer een knakker is die denkt dat Bruins op de positie van Landzaat moet.
precies het oude liedje, talent te koop voor prikkie en feyenoord slaapt!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:03 schreef De.Kromme het volgende:
Goed gedaan weer Bosz, het binnenhalen van Amrabat! Top!
Hij staat bekend als "moeilijke jongen". Dus geen feyenoord materiaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:03 schreef De.Kromme het volgende:
Gelul, is per trainer en persoon afhankelijk dat Leo Verrader en Robin nou moeilijk waren en dus weg moesten wil niks over Nordin zeggen, zeker als Bert (die trainde toen eerder genoemde weg moesten) naar de KNJB gaat!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Hij staat bekend als "moeilijke jongen". Dus geen feyenoord materiaal.
Bijna alle goede jonge spelers zijn 'moeilijke jongens'. Van Persie, Cruijff, Van Hanegem... Allemaal eigenwijze etters toen ze jong waren. Daar moet je gewoon mee om weten te gaan. Dat simpele Bert uut Devent'r dat niet kan is zijn probleem.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Hij staat bekend als "moeilijke jongen". Dus geen feyenoord materiaal.
Kan die meteen in het bestuur bij ons, daar is verstand namelijk erg ver te zoeken!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Amrabat doet overigens Gymnasium, dus over enig verstand beschikt ie wel in elk geval.
triestigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:09 schreef De.Kromme het volgende:
Ach, er komen in de zomer vast wel weer 2 of 3 op en top gemotiveerde 30-plussers bij.
Het kneusje begint weer te janken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:03 schreef De.Kromme het volgende:
Jouw gelobby voor Bruins op het middenveld is natuurlijk wel ergens op gebaseerd?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:09 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Want?
Jij hebt m daar zo vaak zien spelen dat ie het tegendeel heeft bewezen? Of hij heeft daar al een kans gehad bij Feyenoord? Of je hebt m daar heel veel zien spelen op de training? Vertel het me even...
De opbouw is op dit moment dramatisch, je moet op die positie juist iemand hebben staan die het spelletje ziet, die ruimtes ziet liggen waar andere dat niet zien. Daarbij staat hij op die positie verdedigend ook nog wel zn mannetje denk ik. Al zou ik hem het liefste naast Landzaat zien. En van Bronckhorst dan een linie naar achter (of linkshalf).
[quote]Maar jouw loze opmerking is in ieder geval nergens op gebasseerd. De opmerking in de column wel.
Goede onderbouwing weerquote:
Jij bent een kneusje dat jankt. Dat heeft verder toch geen onderbouwing nodig?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:06 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Goede onderbouwing weer.
Amrabat was perfect voor ons geweest, naast Makaay. Betaalbaar, zeer talentvol, jong en haalbaar. Iemand die zich volop inzet, tot de laatste minuut.
Kun je van dat stel afbouwende opa's bij ons niet zeggen.
en jij bent een debiel die zich verder maar niet meer met het technische beleid bezig moet gaan houden, het interesseert je toch geen flikker of we nou 1e of 9e worden en of we komend seizoen weer dikke vernederingen tegen Ajax etc. moeten ondergaan. Maar laat mensen die (terecht) ontevreden zijn over de trainer en de spelers hun gal spuien.quote:
editquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik luister nu trouwens de track die Royston Drenthe op heeft genomen voor het nieuwe album van Uniq, het klinkt wel moet ik eerlijk toegeven
Nee, het interesseert me werkelijk geen flikker, hahaha. Ouwehoer toch niet als een achterlijke man. Je zou zo onderhand wel beter moeten weten. Maar nee, er gebeurt weer wat op transfergebied bij een andere club en meneertje uit Zwolle zit weer te janken en te kankeren op alles en nog wat.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
en jij bent een debiel die zich verder maar niet meer met het technische beleid bezig moet gaan houden, het interesseert je toch geen flikker of we nou 1e of 9e worden en of we komend seizoen weer dikke vernederingen tegen Ajax etc. moeten ondergaan. Maar laat mensen die (terecht) ontevreden zijn over de trainer en de spelers hun gal spuien.
Feyenoord heeft weer eens een dikke kans laten liggen, Amrabat kan in tegenstelling tot Sloryen Lee
wedstrijden voor je winnen.
Die weten zich tenminste wel te motiveren voor zo'n wedstrijd.quote:
Ik kom tenminste met concrete voorbeelden ipv met vage opmerkingen of scheldpartijen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, het interesseert me werkelijk geen flikker, hahaha. Ouwehoer toch niet als een achterlijke man. Je zou zo onderhand wel beter moeten weten. Maar nee, er gebeurt weer wat op transfergebied bij een andere club en meneertje uit Zwolle zit weer te janken en te kankeren op alles en nog wat.
Yeah rightquote:Amrabat is overigens van hetzelfde niveau als Slory en Lee, dus kan er niet rouwig om zijn.
Dat is wederzijds. Je zult het maar op moeten nemen voor Bert Van Marwijkquote:Begin medelijden met je te krijgen. Zwaar leven moet je hebben...
YES!!quote:
Oprotten kneusje, Dat de A1 goede resultaten haalt is gewoon belangrijk.. en al helemaal tegen jullie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
YES!!
Maar wat heeft de F6 dan gedaan tegen die jeauden?
De A1 zit toch wat dichter bij het eerste elftal dan de F6 he?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
YES!!
Daar heb je ook echt veel aanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Oprotten kneusje, Dat de A1 goede resultaten haalt is gewoon belangrijk.. en al helemaal tegen jullie.
Ga nou niet doen alsof alle aankopen van Heerenveen en PSV 100% zekerheidjes zijn. Droeftoeter.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:06 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik kom tenminste met concrete voorbeelden ipv met vage opmerkingen of scheldpartijen.
[..]
Yeah right. Nu lul je wel héél erg dom.
Lee is een spleetoog die niets maar dan ook echt niets kan (behalve janken naar z'n mama), Slory is een prutser die alleen hard kan rennen en wereldkansen kan missen.
Amrabat is een van de meest technische en creatieve spelers van de eredivisie die je bijna niet van de bal afkrijgt, meerdere man kan passeren en bovendien vanuit het niets gevaarlijk kan zijn.
[quote]Maar goed, de aankopen van PSV en Heerenveen's zijn natuurlijk al jaren altijd bagger, en bij ons kun je er vanuit gaan dat elke aankoop top is.
Lekker boeiend inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
YES!!
Wijnaldum, Fer, de Guzman, Mulder, Drenthe, Vincken.. allemaal jongens die uit eigen opleiding komen van de laatste 2 á 3 jaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar heb je ook echt veel aanDe helft van die jongens zie je nooit meer in het betaalde voetbal terug, de andere 45% komt bij andere teams terecht omdat ze het niveau van Feyenoord niet aankunnen. En het talent da er dan wel komt gaat te huur naar De Graafschap met een optie tot koop..
Als het 1e nou eens zou winnen van ons, dan mocht je trots zijn
Wijnaldum speelt amper tot nooit, Guzman is een goeie (Lees: Pareltje) Mulder is ook niet zo goed want waarom wil men anders nog een keeper erbij? Drenthe was een goeie, Vincken heeft het nog nooit waargemaakt. Tuurlijk komen er spelers in het 1e, maar hoeveel ervan heeft een meerwaarde voor het team?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wijnaldum, Fer, de Guzman, Mulder, Drenthe, Vincken.. allemaal jongens die uit eigen opleiding komen van de laatste 2 á 3 jaar.
Het was als voorbeeld, dat zo'n jeugd iets 0.0 zegtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:09 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
De A1 zit toch wat dichter bij het eerste elftal dan de F6 he?.
Dat valt niet te zeggen, het is altijd wachten op die groeibriljantjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wijnaldum speelt amper tot nooit, Guzman is een goeie (Lees: Pareltje) Mulder is ook niet zo goed want waarom wil men anders nog een keeper erbij? Drenthe was een goeie, Vincken heeft het nog nooit waargemaakt. Tuurlijk komen er spelers in het 1e, maar hoeveel ervan heeft een meerwaarde voor het team?
bij ons krijgen ze opdrachten maar worden ze toch niet uitgevoerd, past idd prima bij onsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat valt niet te zeggen, het is altijd wachten op die groeibriljantjes.
En oja, zeiken dat Feyenoord Amrabat niet koopt.![]()
Die jongen speelt sowieso elke week zonder opdracht, VVV hoeft namelijk nooit te winnen. Die gaat het dan ook zonder twijfel goed doen als hij volgend jaar een basiskracht in de Kuip is.
Zo kan je echt wel op alles gaan zeiken.
Bij ons spelen ze ook wekelijks zonder opdrachtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En oja, zeiken dat Feyenoord Amrabat niet koopt.![]()
Die jongen speelt sowieso elke week zonder opdracht, VVV hoeft namelijk nooit te winnen. Die gaat het dan ook zonder twijfel goed doen als hij volgend jaar een basiskracht in de Kuip is.
Het is al goed. Jij bent de beste, jij hebt gelijk. Feijenoord zuigt en gaat naar de klote door al dat wanbeleid.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Bij ons spelen ze ook wekelijks zonder opdracht.
Maar goed, alsof dat wat zegt. Zo kun je elk jong talent wel de grond in trappen. Amrabat schittert volgend jaar in het Philips Stadion, tenminste daar ga ik vanuit. Maar als ik daar over een jaartje op terugkom, word hier toch geroepen dat dat makkelijk praten is nu en dat ie ook net zo makkelijk had kunnen floppen...
Ik weet nog wel dat er hier over Huntelaar hetzelfde werd geroepen 3 jaar geleden. Overschatte spits, die zou het ook nooit redden aan de top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |