Dat heeft er helemaal niks mee te maken, koekebakker.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, lekker joh. Met zo'n minderwaardigheidscomplex kom je er nooit.
Die is er, alleeen Lee geeft volstrekt niet thuis. Daar komt bij dat Slory geblesseerd is/kut speelt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bert heeft verkeerde spelers gehaald, waarom niet een extra spits er bij gehaald?
dan hoefde je niet zo laf te spelen in zo systeem wat wij niet kunnen
Wat je zegt, Hofland valt nu wel door de mand, maar we weten inmiddels waar het aan ligt. Zodra Vlaar weer terug is heb ik er ook weer vertrouwen in. Kunnen we de Roover niet kopen van Groningen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:47 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Die is er, alleeen Lee geeft volstrekt niet thuis. Daar komt bij dat Slory geblesseerd is/kut speelt.
Indien er voor volgend seizoen in ieder geval een goede rechtsback en spits bijkomen zie ik het niet zo somber in hoor. Vlaar komt weer terug en hopelijk is Hofland dan weer wat scherper, want die valt nu wel erg door de mand.
quote:Feyenoord onderneemt zondag voor eigen publiek tegen NEC een nieuwe poging voor de duizendste zege in de eredivisie. Trainer Bert van Marwijk heeft echter nog geen duidelijkheid over wie hij tijdens de ontmoeting met de club uit Nijmegen allemaal kan beschikken.
Giovanni van Bronckhorst sloeg vrijdag de training over. De middenvelder hield een knieblessure over aan de gewonnen bekerwedstrijd van donderdag tegen FC Zwolle (2-1). Theo Lucius (knie) en Jonathan de Guzman (voet) zijn ook nog niet helemaal fit.
Hofland
Kevin Hofland mist het duel met NEC wegens een schorsing. Andwélé Slory (hamstring), Chun-Soo Lee (enkel) en Ron Vlaar (knie) staan wegens blessures al langer buitenspel bij de Rotterdamse nummer drie van de eredivisie.
Hoewel het we het ons moeilijk kunnen permitteren heb ik toch liever dat Van Bronckhorst en met name De Guzman deze wedstrijd overslaan. Vooral De Guzman loopt op zijn laatste benen volgens mij.quote:
Van Bronckhorst (Zo heet hij, niet Gio) mis je ook niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Gio zou jammer zijn, rest missen we toch niet.
Lekker boeiend, zelfs Bert noemt hem zo. Bekt toch een stuk makkelijker dan elke keer Van Bronckhorst. Net zoals dat Van Hooijdonk vaak Pierre genoemd werd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Bronckhorst (Zo heet hij, niet Gio) mis je ook niet.
Gio is veel korterquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Bronckhorst (Zo heet hij, niet Gio) mis je ook niet.
Valt me een beetje tegen ja, maar in zo'n slecht draaiend team instappen bevordert je spel ook niet echt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:55 schreef ruud_fr het volgende:
ik denk dat je Van Bronckhorst zeker wel mist, jullie onderschatten hem
Landzaat daarentegen....
stapt zo over uit de Premier League, mag je best wat van verwachten vind ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Die is er net twee maanden, lijkt me niet echt een maatstaf hè...
Nou nee, vind ik niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
stapt zo over uit de Premier League, mag je best wat van verwachten vind ik
Ben ik niet helemaal met je eens. Bij Wigan speel je degradatievoetbal en dus meer achteruit, bij Feyenoord behoor je het spel te maken en wat meer naar voren te voetballen. In een goed draaiend team gaat zo'n omschakeling veel makkelijker. Maar ja, wij zijn nou eenmaal geen goed draaiend team op het moment.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
stapt zo over uit de Premier League, mag je best wat van verwachten vind ik
En dan nog. Elke speler heeft tijd nodig om zich aan te passen aan de speelwijze.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Bij Wigan speel je degradatievoetbal en dus meer achteruit, bij Feyenoord behoor je het spel te maken en wat meer naar voren te voetballen. In een goed draaiend team gaat zo'n omschakeling veel makkelijker. Maar ja, wij zijn nou eenmaal geen goed draaiend team op het moment.
Timmer speelt er ook wel een belangrijke rol in, uittrap van hem staat gelijk aan de bal inleveren bij de tegenstander.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:42 schreef TC03 het volgende:
Maar je mag Bert niet aanrekenen dat Hofland, Greene, Bahía, Lucius en Buijs zo matig zijn, dat is ook wel weer zo.
Het niveau op de training is erg hoog om Bertje te quotenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:42 schreef TC03 het volgende:
De verdediging is natuurlijk zo extreem matig, dat het lastig wordt om goed te voetballen. Maar eh, ik vraag me soms ook af hoe er in godsnaam getraind wordt, en dat mag je de coach toch wel aanrekenen. Het is echt werkelijk niet om aan te zien, zo amateuristisch. Die ene terugspeelbal in Almelo ook, godsamme zeg. Op dat soort momenten kan ik de haren wel uit mijn kop trekken, zo dom. Er zit totaal GEEN systeem in. Er zijn geen routines. En dat mag je Bert zeker aanrekenen. Om nog maar niet te beginnen over het opportunistische spel met die lange ballen constant.
Maar je mag Bert niet aanrekenen dat Hofland, Greene, Bahía, Lucius en Buijs zo matig zijn, dat is ook wel weer zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |