FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / [PROJECT] Honda Civic Coupé #2
raulboulidonderdag 28 februari 2008 @ 09:36
N.A.V het vorige topic: Project: Honda Civic Coupé

Hier weer een vervolg + wat dingen aangepast.

Quote van 1e pagina van oude topic:
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:51 schreef raulbouli het volgende:
Zo ik zal mijn auto er eens op zetten. Wellicht zijn sommige termen echt een raadsel, maar als je iets niet weet/snapt kan je het altijd vragen. Ow en flamen mag daar kick ik op

Hij was standaard..D15B7 motor met 102pk en 6750 toeren.. met lichte mods.. inmiddels geswapped naar B16A2 motor met 160pk en 8250 toerenmet de nodige remkracht thanks to Honderdelen.nl

Lijstje met verdere plannen:

Motorisch:

- Hytech replica header
- TestPipe/catvervanger of complete headerback uitlaatlijn 2,5"
- Nokkenassen ben ik nog niet over uit.
- Cam gears idem, nog niet over uit.
- Skunk2/Edelbrock intlaat(welke weet ik nog niet afhankelijk van de plannen)
- Titanium Retainers + klepveren/schotels etc (valvetrain) merk nog niet over uit.
- Grotere injectoren 310cc
- Lichtgewicht vliegwiel
- Exedy organic koppeling
- ECU laten afstellen met Crome of eCtune


Exterieur:

- Paintjob..kleur blifjt geheim
- Carbon kofferbakklep
- Carbon dak....ligt aan prijs...
- stootstrips weghalen
- carbon voorlip
- Civic EK sideskirts monteren
- verder nog andere dingen..
- Airduct ipv de mistlampen.


Interieur:

- Integra DB8 achterbank..
- Oliedruk meter
- Olie Temp meter
- JDM sIR Gauge
- JDM Kachelunit
- Electrische Ramen (ligt klaar)
- Deurpanelen bekleden met rode stof (ligt klaar)


Onderstel/Chasis:

- PasswordJDM 3-point Strutbar voor
- PasswordJDM Strutbar achter
- PasswordJDM trunkbar achter
- B-Pillar


Wat pics van de grootste vorderingen tot nu toe:

De swap:

Oude eruit:
[ afbeelding ]

D15 vs B16
[ afbeelding ]

En toen zat die goed:
[ afbeelding ]


Remmerijswap:

ITR klauw vs DXi klauw:
[ afbeelding ]

282mm schijf vs 240mm schijf:
[ afbeelding ]

Achter gemonteerd:
[ afbeelding ]

Voor gemonteerd:
[ afbeelding ]

En met 17" velg ervoor:
[ afbeelding ]

Speclijst tot nu toe:
Car Brand: Honda
Car Type: EJ2 Civic Coupé
Car Age: 1994
Car Motor: B16A2 1.6 DOHC vtec 160 bhp
Driving Mechanism: FWD

Color: Green BG-29-P3

Engine:
B16A2
Top Fuel Carbon intake
OBX Cat-back mid section and muffler.
Volt Stabilizer
Blox Short Shifter
PU Engine mount rubbers

Exterior:
Spoon Style Carbon Mirrors
Custom made rearbumper.
Custom Trunk shaved & cleaned
Amber Corners
DC2 side repeaters
Mugen style V2 Frontlip
Mugen style Sideskirts
MS design rearlip
Carbon Hood

Suspension:
Apex X-Force full coiloverset
Enkei RS 7 rims 17 inch. with 205/40/17 tires (2 toyo & 2 dunlop)
Front Strutbar (up)
Rear Strutbar (up+down)
VTI Subframe + swaybar
VTI Fuseelichamen

Remmerij:
VTI hoofdremcilinder
Voorzijde: ITR Brakes met Rover SZ 180 282mm schijven + Ferodo DS2500
Achterzijde: Civic 88-00 Schijfremmenswap naar 238mm

Interiour:
Indiglow gauges Aquamarine
Blox Bronze Shift Knob
OEM Lux. Console
OEM handrestconsole
OEM coin pocket
EK9 Recaro Seats (red)
Broadway Mirror 300mm

Wat random pics (zijn wel wat gedateerd, blindering is er inmiddels af):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De krachtbron die vele mensen doen verbazen...
[ afbeelding ]
Recente updates + foto's
Custom valvecover:


mistlampen eruit:


Nieuwe stoelen (oem recaro uit een Integra)



etc
raulboulidonderdag 28 februari 2008 @ 09:37
laatste reactie:
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:30 schreef tevebe het volgende:

[..]

Hol leder Hoe krijg je het verzonnen. Hij heeft een mooi stukje geschreven. Ik heb moeten lachen.
Is je auto op het jappen festival te bewonderen? Zullen ook wel veel praatpeekaa's daar staan. Heb er al zin in
Op jaf sta ik dit jaar, ik doe alleen (nog) niet mee met sprinten en/of circuit want onderstel is nog niet naar mijn zin.

HOL LEDER !!!!11!!
GateWayXdonderdag 28 februari 2008 @ 09:39
Kijk maar uit anders gaat je topic straks weer op slot.
raulboulidonderdag 28 februari 2008 @ 09:41
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:39 schreef GateWayX het volgende:
Kijk maar uit anders gaat je topic straks weer op slot.
Zucht
GateWayXdonderdag 28 februari 2008 @ 09:42
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:41 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Zucht

Hardrebeldonderdag 28 februari 2008 @ 09:47
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:39 schreef GateWayX het volgende:
Kijk maar uit anders gaat je topic straks weer op slot.
StonedKinGdonderdag 28 februari 2008 @ 09:53
Dit topic is nu al gedoemd te mislukken door dat klaagtopic van de TS
Roquefortdonderdag 28 februari 2008 @ 10:10
quote:
Ow en flamen mag daar kick ik op
raulboulidonderdag 28 februari 2008 @ 10:27
Door jullie wordt ik straks een slechte user.. en krijg ik hier ook een ban, net zoals op alle andere forums
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:28 schreef Feitosa het volgende:
Lichtgewicht vliegwiel heeft ook zijn nadelen. Spint makkelijker op, maar de mindere massa wordt ook weer sneller vertraagd.

Ik zou dat laten als ik jou was. Laten balanceren is wel een aanrader.

Wat cams betreft kan ik je deze lui aanraden: http://www.catcams.co.uk/index.asp
Licht vliegwiel komt er zowiezo wel in, vooral met het sprinten straks en circuitrijden. Dat auto sneller afremt op de motor e.d. is idd een nadeel, maar dat neem ik maar voor lief.

Nokkenassen zijn der in overvloed voor mijn auto.

Ik heb momenteel deze op het oog Skunk2 stage "tuner series"

Intake Duration/ Lift: 264°/ 11.9
Exhaust Duration/ Lift: 259°/ 11.0

Die zijn op dit moment perfect voor mijn plannen, ik ga immers niet de kleppen vervangen, slechts de klepveren & schotels en standaard compressie dus ze mogen niet te scherp zijn. Anders krijg ik weer meer nadelen hehe

[ Bericht 77% gewijzigd door raulbouli op 28-02-2008 10:50:36 ]
Feitosadonderdag 28 februari 2008 @ 11:00
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 10:27 schreef raulbouli het volgende:
Door jullie wordt ik straks een slechte user.. en krijg ik hier ook een ban, net zoals op alle andere forums
[..]

Licht vliegwiel komt er zowiezo wel in, vooral met het sprinten straks en circuitrijden. Dat auto sneller afremt op de motor e.d. is idd een nadeel, maar dat neem ik maar voor lief.

Nokkenassen zijn der in overvloed voor mijn auto.

Ik heb momenteel deze op het oog Skunk2 stage "tuner series"

Intake Duration/ Lift: 264°/ 11.9
Exhaust Duration/ Lift: 259°/ 11.0

Die zijn op dit moment perfect voor mijn plannen, ik ga immers niet de kleppen vervangen, slechts de klepveren & schotels en standaard compressie dus ze mogen niet te scherp zijn. Anders krijg ik weer meer nadelen hehe
Naja, wat je wilt. deze info komt wel van iemand die al z,n hele leven in de raceindustie zit en voor menig kampioen heeft gewerkt.

Deze o.a.

Porsche 930 4WD +/- 600pk ( pic is van 1986 )

Ga er verder ook niet op in. Succes met je project iig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Feitosa op 28-02-2008 11:14:32 ]
raulboulidonderdag 28 februari 2008 @ 11:05
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:00 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Naja, wat je wilt. deze info komt wel van iemand die al z,n hele leven in de raceindustie zit en voor menig kampioen heeft gewerkt.

Ga er verder ook niet op in. Succes met je project iig.
Ik hoor graag advies, don't get me wrong.

Wat is dan een groot nadeel van een licht vliegwiel in mijn positie dan ?

En welke nokken raad je me dan aan, wetende dat compressie niet gaat veranderen, maar der alleen bol-ons op mijn blok komen en upgraded valvetrain.
Feitosadonderdag 28 februari 2008 @ 11:09
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:05 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Ik hoor graag advies, don't get me wrong.

Wat is dan een groot nadeel van een licht vliegwiel in mijn positie dan ?

En welke nokken raad je me dan aan, wetende dat compressie niet gaat veranderen, maar der alleen bol-ons op mijn blok komen en upgraded valvetrain.
Nou, het nadeel in een race van een licht vliegwiel is verlies van momentum.
Maar goed, er zijn zat tuners die weer anders beweren.

En wat nokken betreft kan je het beste de mensen informeren van de link die ik heb geplaatst, dat zijn de experts van het maatwerk op nokkengebied.

En dan laat ik het nu echt hierbij. Succes.

[ Bericht 7% gewijzigd door Feitosa op 28-02-2008 11:23:55 ]
raulboulidonderdag 28 februari 2008 @ 11:25
Hmm oke. Ik hou wel van trial en error, kost veel geld, maar dan weet ik iig wat ik wil. Dus wellicht komt der een licht vliegwiel in om te testen, maar uitaard jou advies in mijn achterhoofd houdende.

Catcams heb ik zeker al aan zitten denken en ik zal hun eens gaan benaderen, thanks voor de tip.
Feitosadonderdag 28 februari 2008 @ 11:32
FF een fout gemaakt.

ik bedoel Kentcams ipv catcams.

http://www.kentcams.com

Nog niet goed wakker. ( door de bouwlui vroeg gewekt )
Vond het al zo vreemd dat het een Belgische firma was.......
raulboulidonderdag 28 februari 2008 @ 11:45
Catcams heeft ook naar rare nokkenassen, volgens mij zijn dat "vtec killers" dan klinkt me blok als een v8 stationair... maar das niet zo goed voor dagelijks gebruik.

Ik zal wel even naar kentcams surfen hehe.
tevebedonderdag 28 februari 2008 @ 18:54
Ordinaire tvp!
Malle_beerdonderdag 28 februari 2008 @ 19:44
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:54 schreef tevebe het volgende:
Ordinaire tvp!
S95Sedanvrijdag 29 februari 2008 @ 02:31
Hey, ook hier

enne "Bisimoto"
raulboulivrijdag 29 februari 2008 @ 11:55
hehe huh ik hier ?

bisimoto maakt wel leuke headers

Update:

SRR swaybar + brace gemonteerd aan achterzijde, wegligging stuk omhoog gegaan weer.

En nieuwe einddemper gemonteerd, hij is weer een stuk stiller

Vanavond picje
raulboulivrijdag 29 februari 2008 @ 17:56
plaatjes... nou jah.. voor zoveer het duidelijk is

Skunk2 einddemper + SRR brace & Swaybar





wouter37vrijdag 29 februari 2008 @ 18:19
pas wel op met een vliegwiel afdraaien ! doe het wel goed !
anders:
raulboulivrijdag 29 februari 2008 @ 19:14
Vliegwiel wordt niet afgedraaid, bovenstaande foto komt wss door ongebalanceerd of verkeerd gemonteerde vliegwiel
Malle_beervrijdag 29 februari 2008 @ 19:26
Wat is er bij bovenstaande auto gebeurt dan?
Turquaz52vrijdag 29 februari 2008 @ 20:58
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:26 schreef Malle_beer het volgende:
Wat is er bij bovenstaande auto gebeurt dan?
idemdito.. + tvp
PNGzaterdag 1 maart 2008 @ 01:58
Zet hem eerst eens op kenteken.

Scheelt bij ongeluk pakweg 35.000 euro.

Michel4AGEzaterdag 1 maart 2008 @ 16:18
sjun sjun tvp kekekeke
raulboulizaterdag 1 maart 2008 @ 18:11
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:58 schreef PNG het volgende:
Zet hem eerst eens op kenteken.

Scheelt bij ongeluk pakweg 35.000 euro.

[ afbeelding ]
Da komt nog wel... eerst keuring zien door te komen
DurQzondag 2 maart 2008 @ 14:10
hej bouli, op hoeveel fora zit jij wel niet joh? CCH, Fok, Automaxx....en vast nog wel meer die ik nog niet heb gezien!
bietelboerzondag 2 maart 2008 @ 15:25
Stage One Tuning!
civicclubholland
fok
automaxx
eg-squad
civic-eg
hondaperformermence
honda-fanatics
jdc-tuning

En dat is nog maar een kleine greep van de forums waar die aap op zit
DurQzondag 2 maart 2008 @ 15:31
damn hoe zit t met zn sociale leven verders dan....komt ie wel s buiten spelen:P
bietelboerzondag 2 maart 2008 @ 15:45
sterker nog, hij heeft ook nog een vriendin
DurQzondag 2 maart 2008 @ 15:48
wow ik zeg niks meer!
bietelboerzondag 2 maart 2008 @ 16:05
Die jonge heeft gewoon teveel vrije tijd op zijn werk
Magic75zondag 2 maart 2008 @ 19:06
nice car bouli
spearheadzondag 2 maart 2008 @ 19:26
http://img.photobucket.com/albums/v130/Bouli/DSCF2997-1.jpg

Komt me zo bekend voor... Is dat Nijmegen?
Supra_Turbozondag 2 maart 2008 @ 20:01
TVP'tje
bietelboerzondag 2 maart 2008 @ 23:04
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:26 schreef spearhead het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v130/Bouli/DSCF2997-1.jpg

Komt me zo bekend voor... Is dat Nijmegen?
Dat is nijmegen idd
raulboulimaandag 3 maart 2008 @ 11:45
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:25 schreef bietelboer het volgende:
Stage One Tuning!
civicclubholland
fok
automaxx
eg-squad
civic-eg
hondaperformermence
honda-fanatics
jdc-tuning

En dat is nog maar een kleine greep van de forums waar die aap op zit
Die bovenste niet

Ik zit alleen op fora's niet op maatschappelijke websites.
bietelboermaandag 3 maart 2008 @ 15:13
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:45 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Die bovenste niet
Niet?

Hoorde toch andere verhalen
raulboulimaandag 3 maart 2008 @ 16:33


jij was toch admin daar ?

Mag ik geunbanned worden svp
Turquaz52maandag 3 maart 2008 @ 17:33
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:33 schreef raulbouli het volgende:


jij was toch admin daar ?

Mag ik geunbanned worden svp
bietelboermaandag 3 maart 2008 @ 18:53
Sorry hier zit geen uitroepteken waar ik op kan drukken
raulboulimaandag 3 maart 2008 @ 19:51
haha

paaaaaaaaupers
raulboulidonderdag 6 maart 2008 @ 15:44
Zo... Plastic fantasic sideskirt eraf gehaald en de originele weer gemonteerd.

Nu nog op zoek naar carbon achterklep en achterskirt gaat er ook af...

heeft toch allemaal geen nut meer... auto wordt dramatisch verlaagd met de nieuwe velgen volgende week

Dingen schuren alleen maar over de grond.
bietelboerdonderdag 6 maart 2008 @ 23:22
Oem look is de best
PNGvrijdag 7 maart 2008 @ 02:26
Vooral niet botsen tegen een meeuw.

Zit je nl dwars door je linkerkoplamp met je linkervoorhoofd, en zet hem op kenteken.
raulboulivrijdag 7 maart 2008 @ 19:33
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 02:26 schreef PNG het volgende:
Vooral niet botsen tegen een meeuw.

Zit je nl dwars door je linkerkoplamp met je linkervoorhoofd, en zet hem op kenteken.
broodje meeuw.

Hij staat al op kenteken
PNGwoensdag 12 maart 2008 @ 03:33
Nou dat is dan net niet broodje kabouter:
http://nl.youtube.com/watch?v=WyFkL_TEBDg&NR=1

En zo slecht had ik ook niet verwacht.

Als je ding echt met blok op kenteken hebt gezet, diep respect.
raulbouliwoensdag 12 maart 2008 @ 09:59
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 03:33 schreef PNG het volgende:
Nou dat is dan net niet broodje kabouter:
http://nl.youtube.com/watch?v=WyFkL_TEBDg&NR=1

En zo slecht had ik ook niet verwacht.

Als je ding echt met blok op kenteken hebt gezet, diep respect.
Noujah bijna op kenteken dan, ben der mee bezig. rdw is niet de snelste organisatie ter wereld Waarschijnlijk hoef ik niet eens te herkeuren, das wel beter.

Honda civic is idd niet 1 van de sterkste auto's
Hounietdonderdag 13 maart 2008 @ 13:07
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 02:26 schreef PNG het volgende:
Vooral niet botsen tegen een meeuw.

Zit je nl dwars door je linkerkoplamp met je linkervoorhoofd, en zet hem op kenteken.
Konijnen raken is ook geen pretje .
bietelboerdonderdag 13 maart 2008 @ 22:37
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:07 schreef Houniet het volgende:

[..]

Konijnen raken is ook geen pretje [ afbeelding ].
Duitser!

Ga jij eens ziek in bed liggen...
TunersOnline.nlvrijdag 14 maart 2008 @ 11:35
vet joh!
kom ook es op ons forum
raulboulimaandag 17 maart 2008 @ 10:49
Nee.

Btw nieuwe velgen gekocht... tijdelijke oplossing om het genot van 16 inch te proeven. Kleur vloekt, maar toch heeft het iets...

Voorkant stuk lager geschroefd... negatief camber van 2 graden nu, love the grip. Achterkant gaat ook omlaag nog.

En er komen nog enkele updates aan... maar levertijd van sommige dingen is echt te erg... maargoed..je moet toch wat..

Noujah, 2 picjes..



Supra_Turbomaandag 17 maart 2008 @ 12:21
Veel te laag IMO.
Maar toch... mooie auto!
Alleen die stickers her en der zijn not done!
raulboulimaandag 17 maart 2008 @ 13:41
laag idd, maar toch functioneel hehe.

Stickers...tjah.. vind het zelf wel geinig
garnage-patrickmaandag 17 maart 2008 @ 14:02
amen voor je sticker!


ERRRUG laag trouwens!

die lip ging je er toch nog vanaf halen?

suc6 met het aanschuren aan de grond met je wagen!
raulboulimaandag 17 maart 2008 @ 14:18
Voorlip gaat er vanaf, komt andere voor die op gelijke hoogte zit met zijskirt, staat stuk netter.

Laag valt trouwens nog best mee, het is nog goed rijdbaar...alhoewel ik bij elke drempel pootje tillen moet doen... want anders hoor ik schraap schraap...spruitstuk is nu de lijdende factor onder de auto hehe...
raulboulimaandag 24 maart 2008 @ 17:41
Mensen moeten leren om met hun poten van andermans spullen af te blijven...

vannacht hebben ze geprobeerd in te breken in mijn auto..... waar niks waardevols in ligt overigens...

resultaat....2 onbruikbare sloten...met de nodige schade..



Hounietmaandag 24 maart 2008 @ 17:54
WTF. Waar heb je je auto staan dan? Voor het huis?
tevebemaandag 24 maart 2008 @ 19:33
Ik vind die velgen wel mooi. Kleur vloekt idd wel een beetje. Is dit ook weer Enkei?
Klote van die schade.. Zulke mensen verdienen een steen aan de benen en een enkeltje diepe zee!
wouter37maandag 24 maart 2008 @ 19:56
Mensen moeten leren om met hun poten van andermans spullen af te blijven...

helemaal mee eens !!!
raulboulimaandag 24 maart 2008 @ 21:36
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:54 schreef Houniet het volgende:
WTF. Waar heb je je auto staan dan? Voor het huis?
Jep voor het huis ! Sloten heb ik er nu uitgehaald... dus volgende die het probeerd kan draaien tot dat die een ons weegt.. auto gaat nu alleen nog open met druk op afstandsbediening..

@tevebeee, nieuwe velgen zijn Kosei.. kleur staat niet super maarjah, tis een tijdelijke oplossing
raulboulizaterdag 29 maart 2008 @ 20:19
Tussendoorfoto:

tevebezaterdag 29 maart 2008 @ 20:21
Lijkt alsof de achtervelgen iets verder naar buiten mogen.
Turquaz52zondag 30 maart 2008 @ 00:04
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 20:21 schreef tevebe het volgende:
Lijkt alsof de achtervelgen iets verder naar buiten mogen.
ook eerste gedachte.. maar voor de rest, hele-hele-maardanookecht-hele mooie, strakke civic
raulboulizondag 30 maart 2008 @ 20:11
Velgen staan alleen gelijk, achter alleen iets rechter (minder negatief camber) als voor...is wss de foto

@Turquaz52; thanks !
raulbouliwoensdag 2 april 2008 @ 21:23


Supra_Turbowoensdag 2 april 2008 @ 23:24
Van voren issie erg mooI!!
PNGdonderdag 3 april 2008 @ 00:03
Ja das waarom ik de sloten eruit gehaald heb, toen gingen ze 3 mille schade bekrassen, sja.
Hij ligt goed laag, das mooi, KEDENG. Zo'n zwarte motorkap vind ik nie zo, maar das Japs, zou der witte knippers inleggen.
Camber voor is super, lekker hoeken. Als je dempers derbij hebt zal der niks mis zijn met wegligging.

En ding ziet er lekker simpel strak uit. Mooi ding.
raulboulidonderdag 3 april 2008 @ 15:56
Ik heb dempers die erop berekent zijn idd (Apex X-force schroefset) Camber is idd erg lekker heb ik nu ervaren, achter moet die nog stuk omlaag... interieur gaat er helemaal uit op voorkant na (dus alles vanaf de achterkant van de voorste stoelen) gewichtsbesparing.

Strakke achterklep is vanaf het begin af aan al niet mijn ding geweest, dus die wordt binnenkort eindelijk vervangen door carbon fiber achterklep met originele achter bumper...

andere voorlip is ook onderweg...

En binnenkort maar eens wat motorische upgrades... als eerst zowiezo andere uitlaatlijn... 2,5" heeft dit blok echt nodig.
Turquaz52donderdag 3 april 2008 @ 18:22
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:56 schreef raulbouli het volgende:
Ik heb dempers die erop berekent zijn idd (Apex X-force schroefset) Camber is idd erg lekker heb ik nu ervaren, achter moet die nog stuk omlaag... interieur gaat er helemaal uit op voorkant na (dus alles vanaf de achterkant van de voorste stoelen) gewichtsbesparing.

Strakke achterklep is vanaf het begin af aan al niet mijn ding geweest, dus die wordt binnenkort eindelijk vervangen door carbon fiber achterklep met originele achter bumper...

andere voorlip is ook onderweg...

En binnenkort maar eens wat motorische upgrades... als eerst zowiezo andere uitlaatlijn... 2,5" heeft dit blok echt nodig.
Aight,, gaat de goede kant op.. Dit is nou mijn style tuning..
Maar ik zou toch je interieur in laten zitten (wat schiet je op met 1 bankje en deurpanelen dr af halen? 25KG? hooguit..)
Supra_Turbodonderdag 3 april 2008 @ 18:48
Weight kills acceleration!

Gewichtsreductie brengt, afgezien van wat meer herrie, alleen maar voordelen met zich mee.
Het is nog beter voor het millieu ook nog.
raulboulidonderdag 3 april 2008 @ 19:22
25KG minder, dat is al heel wat !!

hoop ook nog een kilo of 4/5 te winnen door die bittumen matten eruit te slopen..

Dan maar wat meer herrie

Voorzijde van interieur blijft wel gewoon zitten De baas moet nog wel een beetje luxe hebben
Turquaz52donderdag 3 april 2008 @ 19:37
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:22 schreef raulbouli het volgende:
25KG minder, dat is al heel wat !!

hoop ook nog een kilo of 4/5 te winnen door die bittumen matten eruit te slopen..

Dan maar wat meer herrie

Voorzijde van interieur blijft wel gewoon zitten De baas moet nog wel een beetje luxe hebben
ik was ook een beetje te optimistisch jeweet
Maar waarom meer herrie voor maar 4/5KG? Ga zelf op dieeet en val gauw 4/5KG af..
Supra_Turbodonderdag 3 april 2008 @ 22:32
Ik denk dat je wel meer gewicht bespaart met de bitumen matten eruit bikken.
In de Supra zat er meer dan 10kg (ik meen 13 of 14kg) van die rommel in!
In de MR2 zat er ook al ruim 5kg in.

@ Turquaz52
Waarom niet allebij?
Dan heb je 8/10kg te pakken!
Turquaz52donderdag 3 april 2008 @ 23:02
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik denk dat je wel meer gewicht bespaart met de bitumen matten eruit bikken.
In de Supra zat er meer dan 10kg (ik meen 13 of 14kg) van die rommel in!
In de MR2 zat er ook al ruim 5kg in.

@ Turquaz52
Waarom niet allebij?
Dan heb je 8/10kg te pakken!
Ja dat klopt wel.. maar 4 of 5 kg gaat echt niet zo'n rol spelen hoor,, niet eens een tiende van een sec (togh?)
maar tja, 10kg begint in de buurt te komen voor iets te bereiken.. maar dan alsnog, ik zou eerder voor looks/comfort kieze boven gewicht
raulboulidonderdag 3 april 2008 @ 23:08
Koppelloze hondablokjes.. elke kilo scheelt voor mijn blok

Ik merk al een goed verschil bij een bijna lege tank en volle tank !
Turquaz52vrijdag 4 april 2008 @ 19:46
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:08 schreef raulbouli het volgende:
Koppelloze hondablokjes.. elke kilo scheelt voor mijn blok

Ik merk al een goed verschil bij een bijna lege tank en volle tank !
Dan spreek je over 60KG vriend
raulboulivrijdag 4 april 2008 @ 21:35
60KG dan moet ik mijn metalen opschroefpenis thuis laten tijdens de ritjes
Turquaz52zaterdag 5 april 2008 @ 00:59
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:35 schreef raulbouli het volgende:
60KG dan moet ik mijn metalen opschroefpenis thuis laten tijdens de ritjes
hoe groot is je dan je tank?
en 60kg is ruime schatting he, aangezien ik uitging van 60L
raulboulizaterdag 5 april 2008 @ 13:06
1 liter is geen 1 KG

mijn tank is 35 of 40 Liter
Supra_Turbozaterdag 5 april 2008 @ 15:16
Benzine weegt 0,72kg / liter
fathankzaterdag 5 april 2008 @ 18:09
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:37 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

ik was ook een beetje te optimistisch jeweet
Maar waarom meer herrie voor maar 4/5KG? Ga zelf op dieeet en val gauw 4/5KG af..
Dat mag sowieso wel
Turquaz52zaterdag 5 april 2008 @ 19:05
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 15:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
Benzine weegt 0,72kg / liter
Ja, kwam in de buurt
bietelboerzondag 13 april 2008 @ 17:52
Waar was je nou gister op zandvoort? je durfde niet hé
raulboulimaandag 14 april 2008 @ 13:49
quote:
Op zondag 13 april 2008 17:52 schreef bietelboer het volgende:
Waar was je nou gister op zandvoort? je durfde niet hé


Auto is gestript

Volgende keer ik zandvoooort, mits de dinero's het toelaten

Auto staat nu stuk hoger, dus dat moet ook aangepast worden
Turquaz52maandag 14 april 2008 @ 16:32
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:49 schreef raulbouli het volgende:

[..]



Auto is gestript

Volgende keer ik zandvoooort, mits de dinero's het toelaten

Auto staat nu stuk hoger, dus dat moet ook aangepast worden
post es wat pics mann...
raulboulimaandag 14 april 2008 @ 17:05
Hijs vies joraaaan viiiieeeees


ghehehe als het weer meespeelt dan schiet ik wel een kiekje
cygnusxmaandag 14 april 2008 @ 21:47
Leuke auto, ik zou alleen de auto in een ander kleurtje doen (een die sowieso beter bij het carbon past, wat opzich wel erg vet is) en andere koplampen erin doen (die zien er een beetje oud en basic uit).

Verder nice!
raulboulimaandag 14 april 2008 @ 22:02
Andere koplampen doe ik nooit... enige wat er dan gebeurt is slechte pasvorm en kut lichtbeeld

wat pics geschoten van mijn...uhm..."interieur" tis nog vies... erg vies... maar dat komt gelukkig allemaal goed.. ook de bituten moeten eruit worden gehaald, gaatjes dichtlassen etc en schuren en overspuiten.



Youpmaandag 14 april 2008 @ 22:46
2 graden negatief camber voor, zal wel redelijk nerveus rechtuit rijden niet?
Turquaz52maandag 14 april 2008 @ 23:05
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:02 schreef raulbouli het volgende:
Andere koplampen doe ik nooit... enige wat er dan gebeurt is slechte pasvorm en kut lichtbeeld

wat pics geschoten van mijn...uhm..."interieur" tis nog vies... erg vies... maar dat komt gelukkig allemaal goed.. ook de bituten moeten eruit worden gehaald, gaatjes dichtlassen etc en schuren en overspuiten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hmm, extra plaats voor *uhumm* boodschapen aka kratten bier

EN mss toch overwegen om heldere koplampjes te nemen?
raulboulimaandag 14 april 2008 @ 23:29
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:46 schreef Youp het volgende:
2 graden negatief camber voor, zal wel redelijk nerveus rechtuit rijden niet?
Valt best mee, auto blijft wel rechter, maar dat is ook meteen een groot voordeel in de bochten

@turquaaaz: andere koplampen zijn echt allemaal slecht.. allemaal slechte pasvorm.. anders had ik allang mooi setje erin zitten
fathankmaandag 14 april 2008 @ 23:37
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:29 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Valt best mee, auto blijft wel rechter, maar dat is ook meteen een groot voordeel in de bochten

@turquaaaz: andere koplampen zijn echt allemaal slecht.. allemaal slechte pasvorm.. anders had ik allang mooi setje erin zitten
Kerel doe gewoon een 10K aftermarkter xenon setje van 100 euro erin..
SPOILER
bietelboermaandag 14 april 2008 @ 23:40
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Kerel doe gewoon een 10K aftermarkter xenon setje van 100 euro erin..
SPOILER
Doe dat straks maar in die opgeblazen twingo van je
fathankmaandag 14 april 2008 @ 23:42
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:40 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Doe dat straks maar in die opgeblazen twingo van je
Pas maar op, anders maak ik zwarte roetvlekken op je voorbumper
bietelboermaandag 14 april 2008 @ 23:47
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Pas maar op, anders maak ik zwarte roetvlekken op je voorbumper
Je bedoelt dat jij zwarte rook veroorzaakt, die ik alleen maar ik mijn achteruit kijk spiegel kan zien omdat ik al zo ver voor je rijdt
garnage-patrickdinsdag 15 april 2008 @ 00:39
ej, stond je ook zo met JAF erbij? met die lege achterkant?

zoja, dan heb ik me kop nog in je kofferbak gestoken
fathankdinsdag 15 april 2008 @ 00:40
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:47 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Je bedoelt dat jij zwarte rook veroorzaakt, die ik alleen maar ik mijn achteruit kijk spiegel kan zien omdat ik al zo ver voor je rijdt
Als dat wrak van je nog niet weggeroest is
raulboulidinsdag 15 april 2008 @ 09:24
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:39 schreef garnage-patrick het volgende:
ej, stond je ook zo met JAF erbij? met die lege achterkant?

zoja, dan heb ik me kop nog in je kofferbak gestoken
Neuh heb ik pas van het weekend leeggehaald
tevebedinsdag 15 april 2008 @ 12:49
Heb je ook gewogen hoeveel kilo lichter je bent geworden?
raulboulidinsdag 15 april 2008 @ 14:35
jah, natuurlijk.

Ik weeg 2 kilo minder van de 357 kilo
bietelboerwoensdag 16 april 2008 @ 22:32
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Als dat wrak van je nog niet weggeroest is
bietelboerwoensdag 16 april 2008 @ 22:35
Maare boeiliiiemans, binnekort maar eens het lucht gereedschappneumatische zaag op die bak los laten
raulbouliwoensdag 16 april 2008 @ 22:39
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:35 schreef bietelboer het volgende:
Maare boeiliiiemans, binnekort maar eens het lucht gereedschappneumatische zaag op die bak los laten
idd... meteen maar eens een fatsoenlijke koppeling monteren
bietelboerwoensdag 16 april 2008 @ 22:47
Maare hoeveel kilo ben JIJ nu afgevallen met het strippen van je kofferbak?
raulbouliwoensdag 16 april 2008 @ 23:36
hahahahhaha
fathankwoensdag 16 april 2008 @ 23:47
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:47 schreef bietelboer het volgende:
Maare hoeveel kilo ben JIJ nu afgevallen met het strippen van je kofferbak?
Zolang hij nog steeds met zn luie reet op de helpdesk zit zal 't wel meevallen
raulboulidonderdag 17 april 2008 @ 13:51
hehe, niks lui, hard zwoegen tegenwoordig. Tommy is ook al weg, zit nu in Arnhem
fathankdonderdag 17 april 2008 @ 14:01
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef raulbouli het volgende:
hehe, niks lui, hard zwoegen tegenwoordig. Tommy is ook al weg, zit nu in Arnhem
Haha wat een ellende. Blij dat ik dat zinkende schip verlaten heb
Hounietdonderdag 17 april 2008 @ 14:02
Wel lekkere chicks daar .
raulboulidonderdag 17 april 2008 @ 14:45
Met zoveel keuze wordt je op een gegeven moment kieskeurig
fathankdonderdag 17 april 2008 @ 14:46
Zeker lekkere chicks, en het zonnetje begint weer te schijnen
raulboulizondag 27 april 2008 @ 16:53
hmmm zon....

ow armsteun vandaag bekleed, past weer beter bij stoelen...

nog 3 nachtjes slapen en dan binnenkant aanpakken, schuren, schoonmaken spuiten enz enz

bietelboerzondag 27 april 2008 @ 23:28
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Als dat wrak van je nog niet weggeroest is
Ach beetje roest hoort er bij

Civic komt nog steeds lekker van zijn plek

Van de week een fiat bravo/brava (ofzo) weg gereden op velperbroek, nou is dat op zich niks bijzonders...maar ik had nog een auto ambulance achter de civic hangen
Turquaz52maandag 28 april 2008 @ 22:40
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:28 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Ach beetje roest hoort er bij

Civic komt nog steeds lekker van zijn plek

Van de week een fiat bravo/brava (ofzo) weg gereden op velperbroek, nou is dat op zich niks bijzonders...maar ik had nog een auto ambulance achter de civic hangen
Hoooooooooooooooooooooooooooon-tjik-daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Damn, wat mis ik de 1.5je van mijn oom.. die trok ook andere civicjes onderuit.. helemaal standaart op een "Baby aan boord"-stickertje achterop zijn raam en 365.000km op de teller
bietelboerdinsdag 29 april 2008 @ 22:01
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:40 schreef Turquaz52 het volgende:
365.000km op de teller
Wow Nice
Turquaz52dinsdag 29 april 2008 @ 22:52
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:01 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Wow Nice
Het mooie is dat hij elke morgen heel langzaam tot 7000rpm trok puur vanwegen het geluid
heeft het een nachtje gevroren, of heel koud geweest...

geen onderhoud behalve olie bijvullen

Vaak de begrenzer in jagen bij stoplichten, wielspin altijd en handrembochtjes vond ie ook wel leuk

Teller was 120.000 km terug gedraait en verkocht voor 400 eurii aan een handelaar En hij wist dat

Civic? top auto! Onverwoestbaar
bietelboerdinsdag 29 april 2008 @ 22:55
Jappanners in het algemeen
PNGwoensdag 30 april 2008 @ 04:56
Dikke klets is dat, merk maakt me geen reet uit, maar reed mijn jap elk jaar de koppelingsplaten compleet naar de klote, en om het jaar blies ik de koppakking deruit. Wordt je ook moe van. Was allemaal niet bedoelt om te stampen.

Kan me herinneren dat Turquaz zijn vader zijn opa zijn neef zijn nicht zowat 1 op 10 reed met de Nissan Primera standaard bij 120, zal ook echt topmodelleke zijn geweest.

Auto is auto. Stuk mechaniek, gebruik ervan is misbruik ervan. klaar.

Raulbouli, goed bezig.
cygnusxwoensdag 30 april 2008 @ 21:00
quote:
Op woensdag 30 april 2008 04:56 schreef PNG het volgende:
Dikke klets is dat, merk maakt me geen reet uit, maar reed mijn jap elk jaar de koppelingsplaten compleet naar de klote, en om het jaar blies ik de koppakking deruit. Wordt je ook moe van. Was allemaal niet bedoelt om te stampen.

Kan me herinneren dat Turquaz zijn vader zijn opa zijn neef zijn nicht zowat 1 op 10 reed met de Nissan Primera standaard bij 120, zal ook echt topmodelleke zijn geweest.

Auto is auto. Stuk mechaniek, gebruik ervan is misbruik ervan. klaar.

Raulbouli, goed bezig.
Hoe krijg je het voor elkaar je koppelingsplaten naar de klote te helpen?
bietelboerdonderdag 1 mei 2008 @ 00:28
quote:
Op woensdag 30 april 2008 21:00 schreef cygnusx het volgende:

[..]

Hoe krijg je het voor elkaar je koppelingsplaten naar de klote te helpen?
Optrekken met slippende koppeling...je voet op je koppeling laten liggen tijdens het rijden...
raulboulidonderdag 1 mei 2008 @ 14:49
Hehehe, mijn auto wordt ook gemarteld en hij houdt het nog perfect, blijft techniek, het kan zomaar kapot, dus nu nog mooi van genieten.

gisteren wat dingen gedaan, bitumen eruit getikt, alles opgeschuurd en wit gespoten... ziet der wel leuk uit... er wordt nu nog een X bar voor me gemaakt, maar daat plaats ik wel foto's van als die erin zit
Turquaz52donderdag 1 mei 2008 @ 22:39
quote:
Op woensdag 30 april 2008 04:56 schreef PNG het volgende:
Dikke klets is dat, merk maakt me geen reet uit, maar reed mijn jap elk jaar de koppelingsplaten compleet naar de klote, en om het jaar blies ik de koppakking deruit. Wordt je ook moe van. Was allemaal niet bedoelt om te stampen.

Kan me herinneren dat Turquaz zijn vader zijn opa zijn neef zijn nicht zowat 1 op 10 reed met de Nissan Primera standaard bij 120, zal ook echt topmodelleke zijn geweest.

Auto is auto. Stuk mechaniek, gebruik ervan is misbruik ervan. klaar.

Raulbouli, goed bezig.
laag..
qoute 1 bericht hier van mij dat ik zo iets heb beweert En wij rijden degelijk 1 op 10 soms 1 op 11 te halen met de Primera.. het blijft een 2.0 die een beetje dorst krijgt van gas

En nu jij, Jij hebt dus echt een kk hard afgetrapte civic gehad (onwaarschijnlijk) dat jij een idioot bent om met slippende koppeling op te trekken en te langzaam (ont)koppelt is jouwn probleem.. koppakking uitblazen lukt een cup wagen niet eens terwijl het met verlaagde compressies zijn en gevlakte kop + stalen koppaking.. dus wat jij er mee deed weet ik niet.. maar errug goed heb je wel je best gedaan, knap
SPOILER
Wie is de gene die hier bullshit praat,, jij of ik
bietelboervrijdag 2 mei 2008 @ 00:18
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:39 schreef Turquaz52 het volgende:


En nu jij, Jij hebt dus echt een kk hard afgetrapte civic gehad (onwaarschijnlijk) dat jij een idioot bent om met slippende koppeling op te trekken en te langzaam (ont)koppelt is jouwn probleem.. koppakking uitblazen lukt een cup wagen niet eens terwijl het met verlaagde compressies zijn en gevlakte kop + stalen koppaking.. dus wat jij er mee deed weet ik niet.. maar errug goed heb je wel je best gedaan, knap
Duidelijk gevalletje van nooit warm rijden
Turquaz52vrijdag 2 mei 2008 @ 00:38
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:18 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Duidelijk gevalletje van nooit warm rijden
zelfs dan nog
Zoals eerder gezegt.. Mijn oom die trok elke morgen of het nou gevroren had of geregend of warm op van stationair tot aan 7000 toeren langzaam op puur vanwegen het geluid
Niks warm rijden, gas er op..
En toch 365000km gehaald en nog tuft ie door (@ nieuwe eigenaar + zo te zien al 6 maandjes gekeurd!!) ):
quote:
Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk HONDA
Handelsbenaming CIVIC COUPE 1.5 LSI E2
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK Info 03-10-2008
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling Klik hier voor informatie 12-04-2008

BPM Klik hier voor informatie ¤ 3802
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Datum eerste toelating 22-07-1994
Datum aanvang laatste tenaamstelling 12-04-2008
Datum eerste afgifte Nederland 22-07-1994
Wacht op keuren Nee
bietelboervrijdag 2 mei 2008 @ 00:40
damn 365000km

Dat gaat mijn Olie boot niet redden
Turquaz52vrijdag 2 mei 2008 @ 00:45
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:40 schreef bietelboer het volgende:
damn 365000km

Dat gaat mijn Olie boot niet redden
olieboot? maar 1x olieververst in 3/4 jaar, en daarna alleen maar (dat weer wel) Beste van de beste olie dr in (duurste iig) en altijd v-power getankt in duitsland.. voor de rest geen onderhoud, geen bougies, geen filters, geen distributsieriem, v-snaar of dergelijke..

godverdomme wat was dat een wagen zeg

nu hebben ze deze gedrocht gekocht en een sunny 1.4


Als je iemand kent met een coupe VTI/VTEC die hem in de bingo heeft.. meld het dan ff,, hij zoekt weer un civic
bietelboervrijdag 2 mei 2008 @ 00:57
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:45 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

olieboot? maar 1x olieververst in 3/4 jaar, en daarna alleen maar (dat weer wel) Beste van de beste olie dr in (duurste iig) en altijd v-power getankt in duitsland.. voor de rest geen onderhoud, geen bougies, geen filters, geen distributsieriem, v-snaar of dergelijke..


Als je iemand kent met een coupe VTI/VTEC die hem in de bingo heeft.. meld het dan ff,, hij zoekt weer un civic
Ja Esi's gaan na zoveel km gewoon een beetje meer drinken, net als je ouder word drink je meer bier


Btw, Coupé is niet in VTI uit gevoerd...alleen in ESI helaas
fathankvrijdag 2 mei 2008 @ 00:58
Ik zie alleen een blauwe Seat
bietelboervrijdag 2 mei 2008 @ 00:59
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:58 schreef fathank het volgende:
Ik zie alleen een blauwe Seat
Zo 1 hebben ze gekocht, afgekeurde schietschijf
Arclight-Svrijdag 2 mei 2008 @ 02:29
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

zelfs dan nog
Zoals eerder gezegt.. Mijn oom die trok elke morgen of het nou gevroren had of geregend of warm op van stationair tot aan 7000 toeren langzaam op puur vanwegen het geluid
Niks warm rijden, gas er op..
En toch 365000km gehaald en nog tuft ie door (@ nieuwe eigenaar + zo te zien al 6 maandjes gekeurd!!) ):
[..]

[ afbeelding ]
365000 is niet zo bijzonder hoor...

Op die van mijn oom staat er 732.xxx.
kabelhaspelvrijdag 2 mei 2008 @ 09:12
Ik hoop voor de nieuwe eigenaar van die afgeragte bak dat hij daar van op de hoogte is
raulboulivrijdag 2 mei 2008 @ 10:03
tis snel gedaan, maar tis stukje beter dan dat het was

voor:


na:


Turquaz52vrijdag 2 mei 2008 @ 12:36
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:57 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Ja Esi's gaan na zoveel km gewoon een beetje meer drinken, net als je ouder word drink je meer bier


Btw, Coupé is niet in VTI uit gevoerd...alleen in ESI helaas
Damn, dat is jammer.. ken je dan wel iemand met een VTI Hatch?
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:59 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Zo 1 hebben ze gekocht, afgekeurde schietschijf
Dat is die wat ze gekocht hebben
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:29 schreef Arclight-S het volgende:

[..]

365000 is niet zo bijzonder hoor...

Op die van mijn oom staat er 732.xxx.
Bij mijn oom stond er 250 ofzo, maar was 115000km terug gedraait (niet door hem maar door de handelaar )
+ het is een honda, 732000km vinden die hogetoeren blokies niet zo fijn, maar laat staan dat.. het is niet fijn om zo veel km te rijden in een lage auto waar je elke steentje voelt o.a.
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:03 schreef raulbouli het volgende:
tis snel gedaan, maar tis stukje beter dan dat het was

voor:
[ afbeelding ]

na:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Keep up the good work!
bietelboervrijdag 2 mei 2008 @ 13:14
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:03 schreef raulbouli het volgende:
tis snel gedaan, maar tis stukje beter dan dat het was

voor:
[ afbeelding ]

na:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je die nou volgespoten met de krk crew?
raulboulivrijdag 2 mei 2008 @ 19:08
jaah lekka spuituh met de krk crew hehahahaheheaheaheaheahea

Coupé VTI bestaat wel, ik heb der ook 1 WHHAhaGhAGhAl;llkjxzhc
Turquaz52vrijdag 2 mei 2008 @ 19:21
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:08 schreef raulbouli het volgende:
jaah lekka spuituh met de krk crew hehahahaheheaheaheaheahea

Coupé VTI bestaat wel, ik heb der ook 1 WHHAhaGhAGhAl;llkjxzhc

Er bestaat ook een Prelude V8, Civic Hatch V8 (beide uit een corvette) en er bestaat ook nog een Civic Hatch V8 uit een Ford en nog een Civic coupe V6 en ga zo ma door

Het ging er om welke blok er fabrieks af in geleverd was
raulboulivrijdag 2 mei 2008 @ 20:15
Die van mij komt uit de Bouli-Fabriek
bietelboerdonderdag 29 mei 2008 @ 18:32
Wanneer ga je die B nou eens onder handen nemen?
SPOILER
Dan weet ik hoeveel bar druk ik straks moet gaan draaien
Hounietdonderdag 29 mei 2008 @ 18:59
Ik zag je wagen vd week achter bij school staan geen porum man die zooi er uit.
Supra_Turbodonderdag 29 mei 2008 @ 20:59
Maakt niet uit!
Zolang hij er maar harder door gaat
bietelboerdonderdag 29 mei 2008 @ 23:17
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 20:59 schreef Supra_Turbo het volgende:
Maakt niet uit!
Zolang hij er maar harder door gaat
Doe dan het interieur terug en zet een goeie turbo setup op die b16
Supra_Turbovrijdag 30 mei 2008 @ 15:46
Dan wil ik weten welk merk banden hij eronder heeft.
Even een berg aandelen kopen!
raulboulivrijdag 30 mei 2008 @ 15:48
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:59 schreef Houniet het volgende:
Ik zag je wagen vd week achter bij school staan geen porum man die zooi er uit.
Wehehehe

Function over fashion


Mark... ik ga zo snel mogelijk het blok onder handen nemen... ben eventjes aan het wachten nog... wil alles in 1 keer gaan doen....
fathankvrijdag 30 mei 2008 @ 15:50
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:59 schreef Houniet het volgende:
Ik zag je wagen vd week achter bij school staan geen porum man die zooi er uit.
Jouw kofferbak is veel mooier
raulboulivrijdag 30 mei 2008 @ 19:04
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Jouw kofferbak is veel mooier
Liggen er lekkere strakke thaise meisjes in dan ?
bietelboervrijdag 30 mei 2008 @ 19:58
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 19:04 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Liggen er lekkere strakke thaise meisjes in dan ?
Sinds wanneer zijn Thaise meisjes lekker dan?
bietelboervrijdag 30 mei 2008 @ 19:59
Je bleef N/A toch?
raulboulizaterdag 31 mei 2008 @ 01:25
Als ze klein en jong zijn....

maar ik blijf idd N/A

Tenzij er mij een aanbod wordt gedaan, dat ik niet kan weigeren
bietelboerzaterdag 31 mei 2008 @ 19:29
Mooi, je doel is 200 pk ofzo?
Turquaz52zondag 1 juni 2008 @ 13:37
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:29 schreef bietelboer het volgende:
Mooi, je doel is 200 pk ofzo?
importeer dan meteen een B16b (licht) 180PK, of een H22a (zwaar) 210PK..
Een setje trottleboddies en je kop vlakken/flowen en hup
raulboulimaandag 2 juni 2008 @ 12:48
Turquaz52 Das te makkelijk, das niet leuk... heb ik wel aan gedacht overigens

Bietelknoeder 200bhp is wel een doel idd...


Ik ben de "kleine" schijfremmen achter zat... dus die ga ik upgraden met EP3 klauwen (nieuwe honda Type-R) en 260mm schijven.... en uiteraard weer een nieuwe HRC.. van een EP3
Turquaz52maandag 2 juni 2008 @ 21:59
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:48 schreef raulbouli het volgende:
Turquaz52 Das te makkelijk, das niet leuk... heb ik wel aan gedacht overigens

Bietelknoeder 200bhp is wel een doel idd...
En een stuk goedkoper Of wat dacht je van de nieuwe K series?

Ik ken wel een leuk adresje als je aan N/A onderdelen wilt komen.
Zoals Trottleboddies e.d.
Eventuele Vermogentest op een rem*
(*krukas vermogenbank)

pm me maar als je intresse hebt?

heb ook contact via via met een persoon die honda motoren tuned N/A
raulboulimaandag 2 juni 2008 @ 22:19
quote:
Op maandag 2 juni 2008 21:59 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

En een stuk goedkoper Of wat dacht je van de nieuwe K series?

Ik ken wel een leuk adresje als je aan N/A onderdelen wilt komen.
Zoals Trottleboddies e.d.
Eventuele Vermogentest op een rem*
(*krukas vermogenbank)

pm me maar als je intresse hebt?

heb ook contact via via met een persoon die honda motoren tuned N/A
Bankje e.d. heb ik ook wel adres voor Maar eerst wat upgrades en afstelwerk, alvorens ik wat runs ga doen

Intresse heb ik altijd, mits de prijzen mooi zijn
raulboulivrijdag 6 juni 2008 @ 20:34
Voor erbij:

fathankvrijdag 6 juni 2008 @ 20:43
Niet zo tof als die andere die je hebt
raulboulivrijdag 6 juni 2008 @ 20:44
ja maja, je moet toch wat he met je vrije tijd

wanneer gaan we keer uit ofzo man... ik heb dorst..
PNGzaterdag 7 juni 2008 @ 05:22
Goed bezig raulbouli. flink verliefT op die wagen. Goed bezig.
bietelboerzaterdag 7 juni 2008 @ 19:29
Ik moet zeggen dat de kleur van je velgen en je interieur een beetje tegen valt...
Hounietzaterdag 7 juni 2008 @ 19:31
Wat voor kleur velgen heb je dan .
bietelboerzaterdag 7 juni 2008 @ 19:37
Ik vind het meer op mat bruin lijken dan wat anders:')
raulboulizondag 8 juni 2008 @ 00:45
Ze zijn vies... heel erg vies... wacht maar todat jij goede remmen hebt en ferodo blokjes
Turquaz52zondag 8 juni 2008 @ 01:00
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Bankje e.d. heb ik ook wel adres voor Maar eerst wat upgrades en afstelwerk, alvorens ik wat runs ga doen

Intresse heb ik altijd, mits de prijzen mooi zijn
Prijzen zijn altijd overeen te komen
maar laatste tijd erruggg druk.. de Race seizoen is weer begonne
bietelboerzondag 8 juni 2008 @ 02:46
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:45 schreef raulbouli het volgende:
Ze zijn vies... heel erg vies... wacht maar todat jij goede remmen hebt en ferodo blokjes
Die heb ik al 2 jaar
raulboulizondag 8 juni 2008 @ 19:35
quote:
Op zondag 8 juni 2008 02:46 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Die heb ik al 2 jaar
Wat goede remmen ?
bietelboerzondag 8 juni 2008 @ 20:23
Jup brembo schijven en ferodo ds2500
bietelboerzondag 8 juni 2008 @ 20:24
O enne ik heb slicks gekoopt
Hardrebelzondag 8 juni 2008 @ 23:43
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef raulbouli het volgende:
hehe, niks lui, hard zwoegen tegenwoordig. Tommy is ook al weg, zit nu in Arnhem
je werkt tovh niet in beek toevallig he?
fathankmaandag 9 juni 2008 @ 00:50
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:43 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

je werkt tovh niet in beek toevallig he?
Hij werkt in Nijmegen
raulboulimaandag 9 juni 2008 @ 08:48
Wat moet ik in Beek ?
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:24 schreef bietelboer het volgende:
O enne ik heb slicks gekoopt
nice !
fathankmaandag 9 juni 2008 @ 11:13
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:24 schreef bietelboer het volgende:
O enne ik heb slicks gekoopt
Voor je eigen auto of voor dat raghok voor 't circuit? (doe daar eens een topic over openen )
bietelboermaandag 9 juni 2008 @ 15:42
Hij staat volgende week hier op de stoep, kom dan maar kijken
fathankmaandag 9 juni 2008 @ 15:47
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:42 schreef bietelboer het volgende:
Hij staat volgende week hier op de stoep, kom dan maar kijken
* fathank Schrijft in agenda
raulboulizaterdag 14 juni 2008 @ 16:44
DC2 (Integra) airbox (thanks to Rising Sun Performance) + Spoon Sports filtertje geïnstalleerd..geluid van het blok is stuk beter..

Moet alleen nog slang aan onderkant maken, zodat die maximaal koude lucht aanzuigt..

En ik heb een Wiretuck nodig... maar begon te regen, dus geen zin meer in vandaag iig..

Slechte telefoonplaatjes, maar het geeft een idee:







_Drake_zaterdag 14 juni 2008 @ 21:08
hehe eindelijk iemand die een fatsoenlijke airbox gebruikt ipv van een stom stuk alu bleerpijp.

Goed werk, auto is alleen niet mijn ding. Heb wel eens in een coupe gereden maar het kon mij niet bekeren.Maarja ik ben iemand van de kleine gooi en smijtauto's (denk aan kleine franse meuk en mini's )

Een goede extra upgrade zou een quick steering rack zijn gezien standaard de stuuruitslag enorm is (bij rontonde's blijf ik maar draaien ).
tevebezaterdag 14 juni 2008 @ 21:31
quote:
Nintendo
raulboulizondag 15 juni 2008 @ 14:42
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:08 schreef _Drake_ het volgende:
hehe eindelijk iemand die een fatsoenlijke airbox gebruikt ipv van een stom stuk alu bleerpijp.

Goed werk, auto is alleen niet mijn ding. Heb wel eens in een coupe gereden maar het kon mij niet bekeren.Maarja ik ben iemand van de kleine gooi en smijtauto's (denk aan kleine franse meuk en mini's )

Een goede extra upgrade zou een quick steering rack zijn gezien standaard de stuuruitslag enorm is (bij rontonde's blijf ik maar draaien ).
Je hebt waarschijnlijk in een stock Coupé gereden :-) Dingen zijn lomp en sturen helemaal niet lekker... zonder modificaties hehe..

Airbox bevalt me prima, heb het allemaal gehad, WAI, CAI... allemaal zonde geld... (CAI dan niet, maar die zoog water op) Airbox + een goed filter (Spoon in mijn geval) levert toch de beste gasreactie op...
_Drake_zondag 15 juni 2008 @ 15:28
Nah was al aardig aangepast (schroefset e.d) maar het voelde vrij log aan vooral de stuuruitslag was enorm maar dat schijnt voor een civic normaal te zijn. Maargoed dat is vast ook wel aan te passen.
Rosbiefzondag 15 juni 2008 @ 17:14
Die NES-controller
Verder vind ik het een lelijke sjonniewagen, maargoed wie ben ik om daar over te oordelen.
raulboulizondag 15 juni 2008 @ 19:55
quote:
Op zondag 15 juni 2008 17:14 schreef Rosbief het volgende:
Die NES-controller
Verder vind ik het een lelijke sjonniewagen, maargoed wie ben ik om daar over te oordelen.
Die nes controller is juist sjonnie
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:28 schreef _Drake_ het volgende:
Nah was al aardig aangepast (schroefset e.d) maar het voelde vrij log aan vooral de stuuruitslag was enorm maar dat schijnt voor een civic normaal te zijn. Maargoed dat is vast ook wel aan te passen.
Yes, complete stuurhuis en toebehoren van een Integra overzetten (quick ratio stuurhuis)
bietelboerzondag 15 juni 2008 @ 20:21
Sjonnie bak
Turquaz52zondag 15 juni 2008 @ 23:52
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:21 schreef bietelboer het volgende:
Sjonnie bak
raulboulimaandag 16 juni 2008 @ 09:28
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:21 schreef bietelboer het volgende:
Sjonnie bak

fathankmaandag 16 juni 2008 @ 10:35
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:21 schreef bietelboer het volgende:
Sjonnie bak
Beter een sjonniebak dan een roestbak
bietelboermaandag 16 juni 2008 @ 18:23
quote:
Op maandag 16 juni 2008 10:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Beter een sjonniebak dan een roestbak
Beter een roestbak met turbo dan een Berlingo
bietelboermaandag 16 juni 2008 @ 18:23
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:28 schreef raulbouli het volgende:

[..]

raulboulimaandag 16 juni 2008 @ 18:52
ik voel liefde
bietelboermaandag 16 juni 2008 @ 19:22
Nee dat is weer heel iets anders
fathankmaandag 16 juni 2008 @ 20:57
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:23 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Beter een roestbak met turbo dan een Berlingo
Voorlopig nog steeds de Focus, wanneer de berlingo komt weet niemand .
bietelboermaandag 16 juni 2008 @ 21:59
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Voorlopig nog steeds de Focus, wanneer de berlingo komt weet niemand .
Wees blij!
fathankmaandag 16 juni 2008 @ 22:08
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:59 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Wees blij!
Nou, na een rit van 200 kilometer stap ik gebroken uit. Ding heeft een partij klotestoelen dat wil je niet weten . En de koppeling is gaar denk ik. Als ik em op laat komen ratelt het vanuit de motorruimte
raulboulidinsdag 17 juni 2008 @ 11:22
ja ja het leven is hard als een focus tuner...
fathankdinsdag 17 juni 2008 @ 11:41
Tunen is voor mensen die niet weten wat ze met hun geld moeten. Kun je het beter gelijk aan mij geven, dan besteed ik het tenminste nog nuttig
raulboulidinsdag 17 juni 2008 @ 12:02
Hardrebeldinsdag 17 juni 2008 @ 12:49
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:02 schreef raulbouli het volgende:
raulboulidinsdag 17 juni 2008 @ 12:53
stiekem heeft die wel gelijk, maar geld moet rollen
Arclight-Sdinsdag 17 juni 2008 @ 13:09
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:53 schreef raulbouli het volgende:
stiekem heeft die wel gelijk, maar geld moet rollen
Als je dood bent heb er je niets aan, en je nabestaanden hoeven er niet om te vechten!
fathankdinsdag 17 juni 2008 @ 14:49
Achja, de ene steekt het in z'n auto en de ander in sex, drugs en rock & roll.
Hounietdinsdag 17 juni 2008 @ 14:51
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef fathank het volgende:
Achja, de ene steekt het in z'n auto en de ander in sex, drugs en rock & roll.
Of in audio .
bietelboerdinsdag 17 juni 2008 @ 18:30
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:41 schreef fathank het volgende:
Tunen is voor mensen die niet weten wat ze met hun geld moeten. Kun je het beter gelijk aan mij geven, dan besteed ik het tenminste nog nuttig
Ik ga jou katers niet betalen
raulboulidonderdag 19 juni 2008 @ 08:12
Idd

Vliegwiel laten afdraaien naar 5,1KG



En een Exedy Organic (Stage 1) koppeling...



binnenkort maar eens monteren
Juup©donderdag 19 juni 2008 @ 08:20


LoL
raulbouliwoensdag 2 juli 2008 @ 14:25
Zo

Afgelopen zaterdag uitlaatlijn aangepast

4-1 Jun replica header 2,5" collector
SRS Testpipe 2,5"

Remmerij ook nog een keer aangepakt.

Achterzijde voorzien van 262mm schijven ipv 240mm
icm EP3 (civic type R) remklauwen en blokjes
En om de grote zuiger te laten bewegen ook nog een Integra 1" Hoofdremcilinder gemonteerd...

Morgen de boel goed laten ontluchten en remvloeistof vervangen met Dot 5.1`

1 pic gemaakt van de remklauwen en schijven:
kevin20vtwoensdag 2 juli 2008 @ 14:43
Dik project!!
bietelboerwoensdag 2 juli 2008 @ 23:58
Alleen jammer dat die halve Spanjaard niet spoort
Turquaz52donderdag 3 juli 2008 @ 01:14
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:58 schreef bietelboer het volgende:
Alleen jammer dat die halve Spanjaard niet spoort
Is Rauliboul een spanjaard?
Hopen dat ie niet later op zn Spaans gaat stylen
fathankdonderdag 3 juli 2008 @ 07:42
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:58 schreef bietelboer het volgende:
Alleen jammer dat die halve Spanjaard niet spoort
Blij toe dat dat ADHD-konijn m'n collega niet meer is
bietelboerdonderdag 3 juli 2008 @ 19:53
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 01:14 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Is Rauliboul een spanjaard?
Hij heeft ook een mooie Spaanse zus
kabelhaspeldonderdag 3 juli 2008 @ 20:07
Waarom 4 - 1? 4 - 2 - 1 heb je meer aan onderin.
fathankdonderdag 3 juli 2008 @ 20:10
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:53 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Hij heeft ook een mooie Spaanse zus
Zusje
tevebedonderdag 3 juli 2008 @ 20:16
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:53 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Hij heeft ook een mooie Spaanse zus
Pics or..
raulboulidonderdag 3 juli 2008 @ 22:22
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:07 schreef kabelhaspel het volgende:
Waarom 4 - 1? 4 - 2 - 1 heb je meer aan onderin.
Das onzin...

Het komt al eeuwen voor op internet dat 4-1 beter is voor bovenin en 4-2-1 voor onderin...

zonder dat mensen enig bewijs hebben of een technische verklaring....

Vriend van me heeft/had of heeft inmiddels weer een eigen dynobank en zowel auto's (zoals de mijne) met 4-1 en 4-2-1 en nooit enig noemenswaardig verschil kunnen ontdekken...

En over welke toerengebieden hebben we het als we over onderin of bovenin praten...
bietelboervrijdag 4 juli 2008 @ 00:55
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:22 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Das onzin...

Het komt al eeuwen voor op internet dat 4-1 beter is voor bovenin en 4-2-1 voor onderin...

zonder dat mensen enig bewijs hebben of een technische verklaring....

Vriend van me heeft/had of heeft inmiddels weer een eigen dynobank en zowel auto's (zoals de mijne) met 4-1 en 4-2-1 en nooit enig noemenswaardig verschil kunnen ontdekken...

En over welke toerengebieden hebben we het als we over onderin of bovenin praten...
Ja boeiend, heb je al nieuwe foto's van je zusje
fathankvrijdag 4 juli 2008 @ 08:55
Waar de neuk gaat dat 4-1/4-2-1 geneuzel over? Bij mijn weten is 4-1=3 en 4-1-2=1
bietelboervrijdag 4 juli 2008 @ 13:14
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 08:55 schreef fathank het volgende:
Waar de neuk gaat dat 4-1/4-2-1 geneuzel over? Bij mijn weten is 4-1=3 en 4-1-2=1
En daarom moet jij het lekker bij baggeren op de ijsel houden

Dat zijn uitlaatspruitstukken die van 4naar2naar1 buis lopen of van 4naar1
raulboulivrijdag 4 juli 2008 @ 22:41
hahahah

nieuwe foto's van me zusje ? welke van de 2.....
tevebevrijdag 4 juli 2008 @ 22:49
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:41 schreef raulbouli het volgende:
hahahah

nieuwe foto's van me zusje ? welke van de 2.....
Dat je dat nog moet vragen
fathankzaterdag 5 juli 2008 @ 11:02
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:14 schreef bietelboer het volgende:

[..]

En daarom moet jij het lekker bij baggeren op de ijsel houden

Dat zijn uitlaatspruitstukken die van 4naar2naar1 buis lopen of van 4naar1
Duidelijk.
Turquaz52zondag 17 augustus 2008 @ 16:03
Post nou een foto van je zusje, of van je auto..!!

verkapte kickje
S95Sedanzondag 17 augustus 2008 @ 16:06
FOTOS!
Hardrebelzondag 17 augustus 2008 @ 16:11
Zou hij zichzelf soms te pletter hebben gereden!!
bietelboerzondag 17 augustus 2008 @ 19:54
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:11 schreef Hardrebel het volgende:
Zou hij zichzelf soms te pletter hebben gereden!!
Nee hoor, Coupé'tje rijdt nog steeds.
Hounietzondag 17 augustus 2008 @ 20:05
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:54 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Nee hoor, Coupé'tje rijdt nog steeds.
Ga jij ook nog een topic maken ?
fathankzondag 17 augustus 2008 @ 20:18
Een topic "hoe kan ik roest het best behandelen" zeker
Hounietzondag 17 augustus 2008 @ 20:22
Nee, Turbo enzo.
bietelboerzondag 17 augustus 2008 @ 20:35
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:05 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ga jij ook nog een topic maken ?
Er is toch niks boeiends aan een hoop roest?
Turquaz52zondag 17 augustus 2008 @ 21:03
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:35 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Er is toch niks boeiends aan een hoop roest?
wel als het gaat om een Honda
raulboulimaandag 18 augustus 2008 @ 18:28
jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ik heb het druk gehad ihihihih


heb wel een leuke update....een voorlip... er zijn der 2 in Nederland en ik heb der 1 van woei woei woei

Het merk is Backyard Special
Turquaz52maandag 18 augustus 2008 @ 19:32
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:28 schreef raulbouli het volgende:
jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ik heb het druk gehad ihihihih


heb wel een leuke update....een voorlip... er zijn der 2 in Nederland en ik heb der 1 van woei woei woei

Het merk is Backyard Special
joepieee. ik heb een Megane lip onder de Mera geplaatst

post een foto man
raulboulimaandag 18 augustus 2008 @ 19:36
Lip gaat der pas op, einde deze maand inc een X-bar

Foto lip:



Voorbeeldfoto Xbar (ik heb coupé en wordt der 1 van Ape-garage.nl, custom made)




bietelboermaandag 18 augustus 2008 @ 21:49
Veul beter dan die rommel die je had!
raulboulimaandag 18 augustus 2008 @ 23:17
Die rommel heb ik kapot gereden tegen een stoeprand
bietelboermaandag 18 augustus 2008 @ 23:26
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:17 schreef raulbouli het volgende:
Die rommel heb ik kapot gereden tegen een stoeprand
Net goed! deze is mooier

Heb jij trouwens spatlappen?
Impala-neukerdinsdag 19 augustus 2008 @ 00:06
Sowieso, petjesvolk.
raulboulidinsdag 19 augustus 2008 @ 08:23
Sorry ik heb geen petjes

@bietelbroeder, alleen voor, maar achter nog steeds niet
bietelboerdinsdag 19 augustus 2008 @ 17:41
Wat een internet helden hier zeg

Je rijdt in een Civic/Golf en je bent al gelijk een petje, zonder dat iemand je ooit ontmoet heeft.
bietelboerdinsdag 19 augustus 2008 @ 17:42
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 08:23 schreef raulbouli het volgende:


@bietelbroeder, alleen voor, maar achter nog steeds niet
Haha, dat ziet er niet uit man.... ff Gerb bellen
fathankdinsdag 19 augustus 2008 @ 18:05
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:41 schreef bietelboer het volgende:
Wat een internet helden hier zeg

Je rijdt in een Civic/Golf en je bent al gelijk een petje, zonder dat iemand je ooit ontmoet heeft.
Ach jong maak je niet druk. Wat kan jou het schelen wat iemand van Fok! van jou en je auto vindt..
rycemastadinsdag 19 augustus 2008 @ 18:48
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Ach jong maak je niet druk. Wat kan jou het schelen wat iemand van Fok! een impalaneuker van jou en je auto vindt..


Ben niet zo gecharmeerd van de kleur, maar verder een mooie Civic. Helaas toch wel vaak het lijdend voorwerp van ''styling'' verkrachting.
raulboulidinsdag 19 augustus 2008 @ 20:14
Pff gelukkig hou ik niet van styling... op een goedpassende (veels te dure) voorlip na dan
Arclight-Sdinsdag 19 augustus 2008 @ 20:27
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:06 schreef Impala-neuker het volgende:
Sowieso, petjesvolk.
Turquaz52dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:41
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:27 schreef Arclight-S het volgende:

[..]


en dat zegt een Volvo rijder
Sigaartje dr bij, hoedje op en met de caravan naar frankrijk
Rosbiefdinsdag 19 augustus 2008 @ 21:53
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:14 schreef raulbouli het volgende:
Pff gelukkig hou ik niet van styling... op een goedpassende (veels te dure) voorlip na dan
Hoe wil je het stylen/tjoenen van je Civic, waar je nu mee bezig bent, dan noemen?
Turquaz52dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:35
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Hoe wil je het stylen/tjoenen van je Civic, waar je nu mee bezig bent, dan noemen?
Laat ik dit beantwoorden met dit:

Sjonnie/Lelijk/Petjesvolk/Oversized:



JDM/Mooi/Kleine aanpassingkjes:


Duidelijk dus.
bietelboerdinsdag 19 augustus 2008 @ 22:45
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef Turquaz52 het volgende:

Sjonnie/Lelijk/Petjesvolk/Oversized:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

JDM/Mooi/Kleine aanpassingkjes:
[ afbeelding ]

Duidelijk dus.
Blijft altijd nog een kwestie van smaak....
Turquaz52dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:57
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:45 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Blijft altijd nog een kwestie van smaak....
precies, de een heeft het, de ander niet
Rosbiefdinsdag 19 augustus 2008 @ 22:58
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Laat ik dit beantwoorden met dit:
Sjonnie/Lelijk/Petjesvolk/Oversized:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JDM/Mooi/Kleine aanpassingkjes:
[ afbeelding ]
Duidelijk dus.
Niet duidelijk voor mij, ik vind het beide kamp/sjonnie/petjesvolk-bakken, in het laatste exemplaar is meer geld gestoken maar het blijft gewoon een foute wagen.
raulboulidinsdag 19 augustus 2008 @ 23:08
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Hoe wil je het stylen/tjoenen van je Civic, waar je nu mee bezig bent, dan noemen?
Ik ben mijn auto niet aan het stylen..... en ook niet aan het tjoenen

Ik pas de auto gewoon aan zoals ik dat ding wil hebben.
Turquaz52dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:12
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:58 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Niet duidelijk voor mij, ik vind het beide kamp/sjonnie/petjesvolk-bakken, in het laatste exemplaar is meer geld gestoken maar het blijft gewoon een foute wagen.
Ik wil/ga/kan jou zowiezo niet overtuigen..
Maar dit kun je gewoon geen foute wagen noemen OF een Petjesvolkmobiel oid..
Aangezien hij op een motorkap, velgjes en hooguit lippen voor en achter orgineel is qua uiterlijk

Maar als je hem orgineel al fout vind, dan vind ik dat je moet klagen bij Honda en niet bij personen die zijn project delen met ons. Want ik vind het net zo interessant als dat jij het fout vind
kabelhaspelwoensdag 20 augustus 2008 @ 00:06
Die laatste is zoals het moet! Strak!
S95Sedanwoensdag 20 augustus 2008 @ 00:22
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:58 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Niet duidelijk voor mij, ik vind het beide kamp/sjonnie/petjesvolk-bakken, in het laatste exemplaar is meer geld gestoken maar het blijft gewoon een foute wagen.
Logica

@ bouli: kwam je ook nog 10-10 naar FS? kan ik eindelijk dat ding eens IRL zien
Jimmiewoensdag 20 augustus 2008 @ 00:45
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Laat ik dit beantwoorden met dit:

Sjonnie/Lelijk/Petjesvolk/Oversized:
[ afbeelding ]

JDM/Mooi/Kleine aanpassingkjes:
[ afbeelding ]

Duidelijk dus.
De eerste heeft een ongespoten bumper, de 3e een ongespoten motorkap. Wat maakt de carbon motorkap geen Sjonnie dan? Zo'n ding kan je ook gewoon spuiten...
fathankwoensdag 20 augustus 2008 @ 09:04
Function over fashion. Een carbon motorkap is bedoelt om gewicht te besparen. Vervolgens ga je weer extra gewicht aanbrengen door dat ding van een verflaag te voorzien. Ook al scheelt het bijna niks, het scheelt toch iets. En heel veel kleine beetjes maken een klein beetje veel.
raulbouliwoensdag 20 augustus 2008 @ 16:45
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Logica

@ bouli: kwam je ook nog 10-10 naar FS? kan ik eindelijk dat ding eens IRL zien
Jepz daar ben ik bij
raulboulimaandag 1 september 2008 @ 18:39
X-bar:


Thanks to:



Donderdag me nieuwe lippie installeren.....
Hardrebelmaandag 1 september 2008 @ 19:17
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:04 schreef fathank het volgende:
Function over fashion. Een carbon motorkap is bedoelt om gewicht te besparen. Vervolgens ga je weer extra gewicht aanbrengen door dat ding van een verflaag te voorzien. Ook al scheelt het bijna niks, het scheelt toch iets. En heel veel kleine beetjes maken een klein beetje veel.
Sjonnie
fathankmaandag 1 september 2008 @ 19:29
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Sjonnie
Je kent me geeneens . Bovendien rij ik in de grootste burgerbak die er bestaat: Een zilvergrijze Ford Focus Station

[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 01-09-2008 19:51:37 ]
wouter37maandag 1 september 2008 @ 19:34
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Je kent me geeneens . Bovendien rij in de grootste burgerbak die er bestaat: Een zilvergrijze Ford Focus Station
zilvergrijze focussen zijn top rij er zelf ook 1

OT:
leuke auto
Hardrebelmaandag 1 september 2008 @ 19:45
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Je kent me geeneens . Bovendien rij in de grootste burgerbak die er bestaat: Een zilvergrijze Ford Focus Station
Die heb ik niet meer haha en hoe wist je dat Heb nu opel astra station ook grijs
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:41 schreef fathank het volgende:
Enige manier om geen last te hebben van tokkies is jezelf gedragen als een tokkie.


En gespoten is toch mooi man. Denk je dat je van die verf 1k/m p/u minder hard gaat ofzo?
fathankmaandag 1 september 2008 @ 19:51
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:45 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Die heb ik niet meer haha en hoe wist je dat Heb nu opel astra station ook grijs
[..]



En gespoten is toch mooi man. Denk je dat je van die verf 1k/m p/u minder hard gaat ofzo?
Ik had het eigenlijk meer over mezelf met die Focus.. En je moet KLB-posts niet zo serieus nemen .

bietelboervrijdag 12 september 2008 @ 17:59
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:45 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Jepz daar ben ik bij
Hey sloerie, heb jij dat 3e rem licht nog
raulboulimaandag 15 september 2008 @ 18:36
Die oem, of gewoon een derde remlicht ?
bietelboermaandag 15 september 2008 @ 18:45
quote:
Op maandag 15 september 2008 18:36 schreef raulbouli het volgende:
Die oem, of gewoon een derde remlicht ?
Dat JDMUSAIMPORT geval ding
raulboulimaandag 15 september 2008 @ 18:46
neej sorry ik doe niet aan jdm super vet tjoening
bietelboermaandag 15 september 2008 @ 18:48
quote:
Op maandag 15 september 2008 18:46 schreef raulbouli het volgende:
neej sorry ik doe niet aan jdm super vet tjoening
Ik doe lekker 2 civic's jdm vette tjoeningninhg poly bumper bakken maken
fathankmaandag 15 september 2008 @ 20:00
quote:
Op maandag 15 september 2008 18:48 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Ik doe lekker 2 civic's jdm vette tjoeningninhg poly bumper bakken maken
Als ze dan ook eens een keer af worden gemaakt zou 't helemaal mooi zijn .
raulboulimaandag 15 september 2008 @ 20:00
hahah
bietelboermaandag 15 september 2008 @ 21:41
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Als ze dan ook eens een keer af worden gemaakt zou 't helemaal mooi zijn .
De kans dat de Coupé ooit af komt is wel heeel klein
raulboulimaandag 29 september 2008 @ 20:38
Zo toch maar even een picje, met de nieuwe lip:

kabelhaspelmaandag 29 september 2008 @ 21:12
Staan je stoelen nou scheef naar elkaar?
raulboulimaandag 29 september 2008 @ 21:24
Gezichtsbedrog komt door het raam en de lijnen van de auto
Turquaz52maandag 29 september 2008 @ 23:47
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef kabelhaspel het volgende:
Staan je stoelen nou scheef naar elkaar?
Dat verklaart dus waarom de civic rijders/petjes allemaal zo scheef in de auto zitten!


Grapje natuurlijk
raulboulidinsdag 30 september 2008 @ 13:28
gehehe
bietelboerdinsdag 30 september 2008 @ 17:28
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef raulbouli het volgende:
gehehe
Sletje, ik heb wat voor je liggen.(in de regen )
Supra_Turbodinsdag 30 september 2008 @ 20:32
Netjes hoor!!
raulboulidinsdag 30 september 2008 @ 22:16
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:28 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Sletje, ik heb wat voor je liggen.(in de regen )

Vuile hooooer nou moet ik het nog netter maken

bietelboerwoensdag 1 oktober 2008 @ 00:17
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:16 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Vuile hooooer nou moet ik het nog netter maken

Niet mijn probleem toch
raulboulizaterdag 11 oktober 2008 @ 17:06
Zonder kenteken toch wel beter...


Turquaz52zondag 12 oktober 2008 @ 22:17

Instantly in Luv

Sorry maat.. maar ik vind hem gewoon uber
bietelboerzondag 12 oktober 2008 @ 23:35
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:06 schreef raulbouli het volgende:
Zonder kenteken toch wel beter...
Blijft een lelijk hok
_Drake_zondag 12 oktober 2008 @ 23:39
Zie ik daar leiden?
RiKemaandag 13 oktober 2008 @ 00:55
whoops..dubbel
RiKemaandag 13 oktober 2008 @ 00:55
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:39 schreef _Drake_ het volgende:
Zie ik daar leiden?
Neen dat is Leiden niet
Omgeving is niet hetzelfde en de drempels/stoeprandjes zijn op de foto zo'n 10cm lager
bietelboermaandag 13 oktober 2008 @ 17:10
Dat is op de Foodstrip
JanusAnusmaandag 13 oktober 2008 @ 17:46
Best wel subtiel nog! Valt me mee voor een getunede Civic. Ik zou wel die rioolbuis door een normale uitlaat vervangen, dat is echt geen gezicht. Een wat vierkanter modelletje zou beter zijn.

En die "Nintendocontroller"! Jezus man...
fathankmaandag 13 oktober 2008 @ 19:00
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:46 schreef JanusAnus het volgende:
Best wel subtiel nog! Valt me mee voor een getunede Civic. Ik zou wel die rioolbuis door een normale uitlaat vervangen, dat is echt geen gezicht. Een wat vierkanter modelletje zou beter zijn.

En die "Nintendocontroller"! Jezus man...
Dat is toch humor, en normaal gesproken zie je dat ding toch niet .
raulboulimaandag 13 oktober 2008 @ 19:19
Het was niet in leiden, maar a'dam
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:46 schreef JanusAnus het volgende:
Best wel subtiel nog! Valt me mee voor een getunede Civic. Ik zou wel die rioolbuis door een normale uitlaat vervangen, dat is echt geen gezicht. Een wat vierkanter modelletje zou beter zijn.

En die "Nintendocontroller"! Jezus man...
Uitlaat komt wel wat anders voor, maar niks vierkants iig... ik ben geen autostyle/halfords pimper.

Gewoon een "oem-look" uitlaat.

Dit:

JanusAnusmaandag 13 oktober 2008 @ 19:34
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:19 schreef raulbouli het volgende:
Het was niet in leiden, maar a'dam
[..]

Uitlaat komt wel wat anders voor, maar niks vierkants iig... ik ben geen autostyle/halfords pimper.

Gewoon een "oem-look" uitlaat.

Dit:

[ afbeelding ]
Nouja ik vond deze iig nogal groot.
raulboulimaandag 13 oktober 2008 @ 19:48
Ik ook :p
JanusAnusmaandag 13 oktober 2008 @ 20:05
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:48 schreef raulbouli het volgende:
Ik ook :p
Dan heb je wel een goede smaak Ben wel nieuwsgierig wat voor kleur je hem gaat maken. Is die kap niet lastig te verven?
raulboulimaandag 13 oktober 2008 @ 21:01
Kap zal inderdaad kritisch worden...ivm oneffenheden en dat die makkelijk beweegt (barsten in de lak etc)... denk dat er gewoon een paar laagjes frisse blanke lak over komen en de kap carbon laten..... en de side skirts + voorlip in kleur... ben er nog niet over uit.

nieuwe kleur weet ik wel al...
raulboulimaandag 3 november 2008 @ 23:21
tjoening !

D-riem vervangen, waterpomp, spanningsrol, v-snaar, cam seal en... last but not least... eindelijk verlost van de stuurverkrachtiging

Nieuwe cam seal:


Powersteering bijna weg:
bietelboermaandag 3 november 2008 @ 23:51
liluk ding
raulboulimaandag 3 november 2008 @ 23:53
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:51 schreef bietelboer het volgende:
liluk ding
Je zou maar dezelfde hebben
bietelboerdinsdag 4 november 2008 @ 17:00
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:53 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Je zou maar dezelfde hebben
Turquaz52dinsdag 4 november 2008 @ 18:21
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:21 schreef raulbouli het volgende:
tjoening !

D-riem vervangen, waterpomp, spanningsrol, v-snaar, cam seal en... last but not least... eindelijk verlost van de stuurverkrachtiging

Nieuwe cam seal:
[ afbeelding ]

Powersteering bijna weg:
[ afbeelding ]
Why on EARTH je stuurbekrachtiging weg..??
Die ene PKtje die je er op wint en een paar KG'tjes..

Sorry hoor, maar ik bewonder je auto echt, vind het echt 100% mijn smaak.. maar je stuurbekrachtiging of A/C verwijderen voor een die ene pktjes/gewicht vind ik wat overdone
raulboulidinsdag 4 november 2008 @ 18:56
Tis niet alleen voor de pktjes, maar vooral voor het stuurgedrag ! Hij stuurt nu veel rustiger bij hogesnelheden, als je nu aan je stuur draait dan gaan de wielen ook meteen mee, ipv 500x het stuur ronddraaien En Het staat ook een stuk netter onder de kap

Voornaamste was het verbeterde stuurgedrag !
Turquaz52dinsdag 4 november 2008 @ 19:18
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:56 schreef raulbouli het volgende:
Tis niet alleen voor de pktjes, maar vooral voor het stuurgedrag ! Hij stuurt nu veel rustiger bij hogesnelheden, als je nu aan je stuur draait dan gaan de wielen ook meteen mee, ipv 500x het stuur ronddraaien En Het staat ook een stuk netter onder de kap

Voornaamste was het verbeterde stuurgedrag !
Vooral met Parkeren!
fathankdinsdag 4 november 2008 @ 19:51
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:18 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Vooral met Parkeren!
Hij wil gewoon dikkere armen .
Principessa.Farfallusdinsdag 4 november 2008 @ 20:17
was jij op die civic meeting paar weken terug?