Toen ik de deur weer uitging toch maar deze ff aangedaan:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:32 schreef jovink het volgende:
tvp
nee die schoenen zou ik er idd ook niet bij aan trekken, broek lijtk me ook iet wat kort en hoe kun je dat vieze bar le duc troep zuipen ik krijg het niet weg
Die draag ik echt al vanaf me 6de. Geen reden gezien om hem af te doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:53 schreef Grimm het volgende:
lol die gouden ketting
nog nooit afgedaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
Die draag ik echt al vanaf me 6de. Geen reden gezien om hem af te doen.
Nee nee sorry dat kan echt nietquote:
die schoenen zijn echt fautquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:03 schreef Luie-princes het volgende:
[ afbeelding ]
Wivah van gister, dus het is eigenlijk een wigah.
Jij hebt geen smaakquote:
Je outfit is prima, maar die schoenen passen er echt niet bij. Puike schoenen, maar niet voor daar bij.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:50 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Toen ik de deur weer uitging toch maar deze ff aangedaan:
[ link | afbeelding ]
Die schoenen, waarr.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:50 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Toen ik de deur weer uitging toch maar deze ff aangedaan:
[ link | afbeelding ]
En de broek is een beetje hoogwater, rust netjes op de schoen, met een beetje sok zichtbaar, just the way I like it. En die Bar le Duc vind ik prima te drinken.![]()
PS
op de foto zit ik.
Truiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:03 schreef Luie-princes het volgende:
[ afbeelding ]
Wivah van gister, dus het is eigenlijk een wigah.
Mooie hoodie, broek is normaal, en heel lelijke schoenenquote:Op zondag 2 maart 2008 12:40 schreef flaykd het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook ff snel een fototje gemaakt
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had geen zin om te staan.
Het is een lang shirtje van de H&M ^^quote:Op maandag 3 maart 2008 11:50 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Hee, leuk rokje! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?![]()
Ja dat zie ik ook wel aan de print, maar het model gewoonquote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
Het is toch echt een meisjesjas ^^
Converse is van Nike ouwuh.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef flaykd het volgende:
wat is er mis met mijn schoenenvind al die nike shit niks, dus..
Ik zeg niet dat er iets mis mee is hequote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef flaykd het volgende:
wat is er mis met mijn schoenenvind al die nike shit niks, dus..
Hee die nikes heb ik ookquote:
vraag het me nog steeds af. bij welke subcultuur hoor jij? of ben jij zo iemand die eigenwijs is, 4 dagen te kort vindt en daarom alledaags in je carnavalspak rondloopt ?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
edit;
[ afbeelding ]
Nog een staande.
nee man die benen zijn juist sexy. En een toffe outfit!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:40 schreef Nashje het volgende:
dat is toch geen broodje![]()
en je hebt btw bokkepoten
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
vraag het me nog steeds af. bij welke subcultuur hoor jij? of ben jij zo iemand die eigenwijs is, 4 dagen te kort vindt en daarom alledaags in je carnavalspak toffe niet-met-de-rest-meeloop-kleren rondloopt ?
ik dacht meer aan 2 boterhammen op elkaarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
alsof ik niet weet wat ik in mijn handen heb, ja het is toch echt een broodje
BOER.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:58 schreef jovink het volgende:
denken in subculturen.. go nashje
Dit ziet er toch gewoonweg niet uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]![]()
Waarom moet alles een subcultuur zijn? Wat een hokjesdenken.
Trek aan wat je leuk vindt en geniet van het leven.
Dat is en blijft een mening. CZ. en ik vinden het bijv. heel tof,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit ziet er toch gewoonweg niet uit. Daar kun je heel simpel in zijn hoor.
Prinsessenpakjes dragen deed je toen je 7 was, niet als je al oud genoeg bent en op Fok! kunt posten.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit ziet er toch gewoonweg niet uit. Daar kun je heel simpel in zijn hoor.
Prinsessenpakjes dragen deed je toen je 7 was, niet als je al oud genoeg bent en op Fok! kunt posten.
Nou, zeker geen gothic.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:29 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
wat hij zegt
en als we in subculturen moeten denken, ik denk dat dit het meeste richting gothic/fantasy gaat, of zit ik dan helemaal fout?
Cybergothic?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nou, zeker geen gothic.Gothic is allesbehalve roze en kleurtjes.
kan denk niet, heb hem uit een winkel in zweden en die verkopen ze alleen daarquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Die heb ik ook volgens mij(Dat vest, maar dan groen
)
Dit is beterquote:
Uh... Uit Parijs.. Gekocht bij Le Printempsquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
kan denk niet, heb hem uit een winkel in zweden en die verkopen ze alleen daarmaar hij zal er dan vast erg op lijken, hij is namelijk ook behoorlijk basic dusja
haha dankje ^^ vero moda is ie van, is er in verschillende kleuren, lichtblauw, roze en paars.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Leuke jurk, waar heb je die gehaald ^^
Doe jij eens van de lipstick/gloss afblijven popquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:50 schreef SZRR het volgende:
[..]
haha dankje ^^ vero moda is ie van, is er in verschillende kleuren, lichtblauw, roze en paars.
Body hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:30 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
foto niet nu genomen, wel zelfde kleren aan. + zwarte pumps trouwens.
en ja, lekker vloekende achtergrond.
brrr bouwvakkers vet engquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:04 schreef Erotica_ het volgende:
wtf.. lijkt wel zo'n bouwvakker uit 'n gayfilm
lelijke overhemd/blouse en t-shirt maar voorderest okequote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:04 schreef Erotica_ het volgende:
wtf.. lijkt wel zo'n bouwvakker uit 'n gayfilm
ja je zou het haast zeggen mnaar die spiegel staat bol of iig niet recht dus geeft een mooi effect eraanquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
lelijke overhemd/blouse en t-shirt maar voorderest oke![]()
Begin je trouwens een buikje te krijgen ofzo?
Nice!quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
en deze patta's jwt
[ afbeelding ]
heb jij maar 1 shirt en 1 broek dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:32 schreef flaykd het volgende:
damn, hoe groot is jouw klerenkast eigenlijk
dankoeequote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:51 schreef Subzero_X het volgende:
zo zijn jullie even grappig
@ pompoensoep, nice nice nice
Waarom kijk je niet op inet?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:49 schreef Ooi86 het volgende:
Nice shoes! Ik ben ook nog steeds op zoek naar LAGE sneakers, maar kan echt niks leuk vinden....
Een Ralph lauren overhemd met zo'n afgrijselijke Boss broek, nee je weet wel wat de merken zijn maar klasse heb je niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:32 schreef mercurial3 het volgende:
ben ik nou de enige met klasse hier in dit forum?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er wel leuk uit, maar dat je nu ''klasse'' hebt?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:32 schreef mercurial3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draag dan ook geil maatwerk en niet shirts zonder pasvorm die aanvoelen als schuurpapier...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:32 schreef mercurial3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heb je die panterprint sjaal vandaan?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
nfg shirt
h&m cardigan
[ afbeelding ]
paul frank skinny jeans
adidas pattas jwz
H&M Rotterdam, Fashion against aids collectie.quote:
Waarom maken die woeste camera's altijd de kutste foto's?quote:
haha was dat maar zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:03 schreef jovink het volgende:
10 keer niks dat van saaw.. en colinnoo t leek bijna of je amsterdams aan had
Waar is dat shirt van?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:37 schreef Subzero_X het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
godverdomme een telefoon van 300euro en dan zo'n crappy kutcamera derop
Alleen die patta hoort daar niet bijquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:40 schreef Colin0o het volgende:
zo loop ik er vandaag bij![]()
[ link | afbeelding ]
Is die trui een hemd of met lange mouwen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:29 schreef Noisemaker het volgende:
[ afbeelding ]
trui+overhemd: H&M
broek: RL
schoenen: Chucks
Een spencer heet dat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is die trui een hemd of met lange mouwen?
Ziet er cool uit though.
Dat jaquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:40 schreef Colin0o het volgende:
zo loop ik er vandaag bij![]()
[ link | afbeelding ]
Winkel in Stockholm..quote:Op zondag 16 maart 2008 22:53 schreef Sann het volgende:
[..]
Waar heb je die panterprint sjaal vandaan?
watskebeurt?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:54 schreef nagel72 het volgende:
[..]
schaam je !!!
schaam je diep heel erg diep
vooral die schoenen ..!!!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:07 schreef PureMe het volgende:
Nederlandse jongens bij mij op school hebben totaal geen smaak maar als ik dit zie,
pff niet te vergelijken zo mooi jullie style
hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:07 schreef PureMe het volgende:
Nederlandse jongens bij mij op school hebben totaal geen smaak maar als ik dit zie,
pff niet te vergelijken zo mooi jullie style
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:14 schreef tokyo het volgende:
ik vind dat de gemiddelde nederlander zich steeds beter ( of minder afzichtelijk) weet te kleden. fijn dat ook mannen de H&M ontdekt hebben.
hallo je kan niet meteen hoge verwachtingen hebben. na een hele natie vol coolcat-dragende boiz is dit een verademingquote:
Ok, dat is wel waarquote:Op zondag 30 maart 2008 22:31 schreef tokyo het volgende:
[..]
hallo je kan niet meteen hoge verwachtingen hebben. na een hele natie vol coolcat-dragende boiz is dit een verademin
Yo, deze man spreekt de waarheid. Nu dat 75% van Nederland stripped hoodies van de H&M draagt is het elke dag feest als ik door de kalverstraat loop.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:14 schreef tokyo het volgende:
[..]
om iedereen even een hart onder de riem te steken: ik vind dat de gemiddelde nederlander zich steeds beter ( of minder afzichtelijk) weet te kleden. fijn dat ook mannen de H&M ontdekt hebben.
hallo, ik ben een meisjequote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef Teije het volgende:
[..]
Yo, deze man spreekt de waarheid. Nu dat 75% van Nederland stripped hoodies van de H&M draagt is het elke dag feest als ik door de kalverstraat loop.
Hallo, jij bent dus een meisje.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:43 schreef tokyo het volgende:
[..]
hallo, ik ben een meisje
en liever die kutHOODIES dan sleeveless shirts met draken of tribalprints, OFNIETDAN?
SB lows zijn stijlquote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:39 schreef albertfriet het volgende:
tokyo ziet er leuk uit
En pumpkinsoup die schoenen zijn niet echt vrouwelijk hemaar verder zie je der wel lekker uit hoor
Die luipaardprinttttquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
en deze eronder.....
[ afbeelding ]
meng niks. die laces zitten allang in mn zxjes,en staan niet bij de hawais dat vieze mosterdkleurtje wordt te overheersendquote:
Jongs wels. Ik zeg et je, liever ga je doen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:05 schreef jovink het volgende:
[..]
meng niks. die laces zitten allang in mn zxjes,en staan niet bij de hawais dat vieze mosterdkleurtje wordt te overheersend
Ja. 75% van Nederland draagt zo'n beetje Allstars/Vans tegenwoordig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:36 schreef PluisigNijntje het volgende:
Bestaan er tegenwoordig ook nog mensen die géén Nike/Adidas/whateversneakers dragen?
die vans zijn fijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:09 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
adidas
nudie
vans
bedankt
daag
vin 't jasje niks, rest is mooiquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:09 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
adidas
nudie
vans
bedankt
daag
Dankjeequote:Op dinsdag 1 april 2008 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
pumpkinsoup, jij hebt altijd van die leuke combi's
ga jij even snel een zwarte laceflip doen nuquote:
Ze bestaat toch..quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:30 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
foto niet nu genomen, wel zelfde kleren aan. + zwarte pumps trouwens.
en ja, lekker vloekende achtergrond.
Hoi, ik draag Reebok G-Unit schoenen jeweet.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:36 schreef PluisigNijntje het volgende:
Bestaan er tegenwoordig ook nog mensen die géén Nike/Adidas/whateversneakers dragen?
coole broek, staat je goed.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:30 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
america today longsleeve, tommy hilfiger tee
levi's 506 standard
nike low dunks
eigenlijk geen fan van tommy, maarja had hem een keer cadeau gekregen en 't was de enige tee die m'n nieuwe dunks matchten.
mooi mooi,quote:Op donderdag 3 april 2008 11:54 schreef Rutgerr het volgende:
[ afbeelding ]
Bruine suede brogues zijn slecht te zien op de foto, pijpen had ik opgegrold maar die zijn inmiddels weer normaal.
hahaquote:Op donderdag 3 april 2008 15:03 schreef jovink het volgende:
en dat voor een meisje van 15 respcetpa zulke plimsolls wil ik ook nog in het zwart voor minder dan 25¤ weet jij nog wat?
American Apparelquote:Op donderdag 3 april 2008 15:46 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Cool![]()
Die cardigan, welk merk isdat?
Nope, Dsquaredquote:Op donderdag 3 april 2008 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vette broek. Welk merk, replay of niet?
Rutgerquote:Op woensdag 2 april 2008 00:34 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Hoi, ik draag Reebok G-Unit schoenen jeweet.
Dat ligt er maar net aan welk model je hebt. Instapmoddelen zijn rond de 250 euro. Voor de wat exclusievere modellen zit je al snel rond de 4 a 500 euro.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vet ding. Betaal je nou voor een Dsquared broek?
Grote grutjes.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:05 schreef Dsquared2 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan welk model je hebt. Instapmoddelen zijn rond de 250 euro. Voor de wat exclusievere modellen zit je al snel rond de 4 a 500 euro.
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:35 schreef w00h00 het volgende:
Jovink welke horloge heb je daar om? Chotovelli ?
zo staan is niet goed voor je rugquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trui; wesc
skinny; hm
schoenen; nike sb
250 euro voor een broek. Ik vind het al kut als ik één keer per jaar 170-200 euro voor een winterjas moet neerleggen, maar méér voor één bróék? Fuck. Achja, er staat dan wel DSquared op he................quote:Op donderdag 3 april 2008 17:05 schreef Dsquared2 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan welk model je hebt. Instapmoddelen zijn rond de 250 euro. Voor de wat exclusievere modellen zit je al snel rond de 4 a 500 euro.
Precies. Verschil moet er zijn..quote:Op donderdag 3 april 2008 18:45 schreef vejay het volgende:
[..]
250 euro voor een broek. Ik vind het al kut als ik één keer per jaar 170-200 euro voor een winterjas moet neerleggen, maar méér voor één bróék? Fuck. Achja, er staat dan wel DSquared op he................
Haha mijn rug is toch al helemaal naar de ***** dusseh....quote:Op donderdag 3 april 2008 18:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
zo staan is niet goed voor je rug
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:54 schreef Rutgerr het volgende:
[ afbeelding ]
Bruine suede brogues zijn slecht te zien op de foto, pijpen had ik opgegrold maar die zijn inmiddels weer normaal.
no offense maar die broek staat gay,quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef knny het volgende:
Vandaag draag ik dit:
[ afbeelding ]
Wollen trui van D&G
broek van Diesel
Schoenen van Clarks (niet zichtbaar op foto)
Vet. Vooral die custom All Starsquote:
dat witte t shirt maakt het een beetje armoedigquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:42 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
met rechtsonderin dus deze
[ afbeelding ]
Verbrand die truiquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef knny het volgende:
Vandaag draag ik dit:
[ afbeelding ]
Wollen trui van D&G
broek van Diesel
Schoenen van Clarks (niet zichtbaar op foto)
Omg ben je 50 ofzo,quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:42 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekkere look alleen pleur die ketting is snel wegquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:42 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omg ben je 50 ofzo,doet me heel erg aan midlife mothers denken
mooie outfit, hou alleen niet van nikes (ja ik weet dat converse ook van nike is,) anyway: waar heb je die riem gehaald?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:30 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
america today longsleeve, tommy hilfiger tee
levi's 506 standard
nike low dunks
eigenlijk geen fan van tommy, maarja had hem een keer cadeau gekregen en 't was de enige tee die m'n nieuwe dunks matchten.
ja ik ken het fout is goed principe pas het ook bij mezelf toe. maar gold is lillukquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij
En die ketting is kitch, dus vet
Uhh. Lang lang geleden eens bij de Fivepocket gescoord. Is alweer 2 jaar geleden ofzo, dus ik twijfel of ze ze nog hebben. Het is een redelijk eenvoudige zwart leren riem verder, dus iets soortgelijks zou niet moeilijk te vinden moeten zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:40 schreef men_in_red het volgende:
[..]
mooie outfit, hou alleen niet van nikes (ja ik weet dat converse ook van nike is,) anyway: waar heb je die riem gehaald?
kzal de schoonmaakster volgende keer ff roepen als ik dr weer 1 maakquote:Op zondag 6 april 2008 16:46 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Ait, vet opgeruimd enzo!!
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:05 schreef Dsquared2 het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeldquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:56 schreef berent het volgende:
[..]
Heb je echt veel geld neergelegd voor die broek? Jezus, wat moet jij nog veel leren.
Rolling Stones fan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar even een kick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawohl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |