Converse is van Nike ouwuh.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef flaykd het volgende:
wat is er mis met mijn schoenenvind al die nike shit niks, dus..
Ik zeg niet dat er iets mis mee is hequote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef flaykd het volgende:
wat is er mis met mijn schoenenvind al die nike shit niks, dus..
Hee die nikes heb ik ookquote:
vraag het me nog steeds af. bij welke subcultuur hoor jij? of ben jij zo iemand die eigenwijs is, 4 dagen te kort vindt en daarom alledaags in je carnavalspak rondloopt ?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
edit;
[ afbeelding ]
Nog een staande.
nee man die benen zijn juist sexy. En een toffe outfit!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:40 schreef Nashje het volgende:
dat is toch geen broodje![]()
en je hebt btw bokkepoten
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
vraag het me nog steeds af. bij welke subcultuur hoor jij? of ben jij zo iemand die eigenwijs is, 4 dagen te kort vindt en daarom alledaags in je carnavalspak toffe niet-met-de-rest-meeloop-kleren rondloopt ?
ik dacht meer aan 2 boterhammen op elkaarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
alsof ik niet weet wat ik in mijn handen heb, ja het is toch echt een broodje
BOER.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:58 schreef jovink het volgende:
denken in subculturen.. go nashje
Dit ziet er toch gewoonweg niet uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]![]()
Waarom moet alles een subcultuur zijn? Wat een hokjesdenken.
Trek aan wat je leuk vindt en geniet van het leven.
Dat is en blijft een mening. CZ. en ik vinden het bijv. heel tof,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit ziet er toch gewoonweg niet uit. Daar kun je heel simpel in zijn hoor.
Prinsessenpakjes dragen deed je toen je 7 was, niet als je al oud genoeg bent en op Fok! kunt posten.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit ziet er toch gewoonweg niet uit. Daar kun je heel simpel in zijn hoor.
Prinsessenpakjes dragen deed je toen je 7 was, niet als je al oud genoeg bent en op Fok! kunt posten.
Nou, zeker geen gothic.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:29 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
wat hij zegt
en als we in subculturen moeten denken, ik denk dat dit het meeste richting gothic/fantasy gaat, of zit ik dan helemaal fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |