brrr bouwvakkers vet engquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:04 schreef Erotica_ het volgende:
wtf.. lijkt wel zo'n bouwvakker uit 'n gayfilm
lelijke overhemd/blouse en t-shirt maar voorderest okequote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:04 schreef Erotica_ het volgende:
wtf.. lijkt wel zo'n bouwvakker uit 'n gayfilm
ja je zou het haast zeggen mnaar die spiegel staat bol of iig niet recht dus geeft een mooi effect eraanquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
lelijke overhemd/blouse en t-shirt maar voorderest oke![]()
Begin je trouwens een buikje te krijgen ofzo?
Nice!quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
en deze patta's jwt
[ afbeelding ]
heb jij maar 1 shirt en 1 broek dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:32 schreef flaykd het volgende:
damn, hoe groot is jouw klerenkast eigenlijk
dankoeequote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:51 schreef Subzero_X het volgende:
zo zijn jullie even grappig
@ pompoensoep, nice nice nice
Waarom kijk je niet op inet?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:49 schreef Ooi86 het volgende:
Nice shoes! Ik ben ook nog steeds op zoek naar LAGE sneakers, maar kan echt niks leuk vinden....
Een Ralph lauren overhemd met zo'n afgrijselijke Boss broek, nee je weet wel wat de merken zijn maar klasse heb je niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:32 schreef mercurial3 het volgende:
ben ik nou de enige met klasse hier in dit forum?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er wel leuk uit, maar dat je nu ''klasse'' hebt?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:32 schreef mercurial3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draag dan ook geil maatwerk en niet shirts zonder pasvorm die aanvoelen als schuurpapier...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:32 schreef mercurial3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heb je die panterprint sjaal vandaan?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
nfg shirt
h&m cardigan
[ afbeelding ]
paul frank skinny jeans
adidas pattas jwz
H&M Rotterdam, Fashion against aids collectie.quote:
Waarom maken die woeste camera's altijd de kutste foto's?quote:
haha was dat maar zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:03 schreef jovink het volgende:
10 keer niks dat van saaw.. en colinnoo t leek bijna of je amsterdams aan had
Waar is dat shirt van?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:37 schreef Subzero_X het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
godverdomme een telefoon van 300euro en dan zo'n crappy kutcamera derop
Alleen die patta hoort daar niet bijquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:40 schreef Colin0o het volgende:
zo loop ik er vandaag bij![]()
[ link | afbeelding ]
Is die trui een hemd of met lange mouwen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:29 schreef Noisemaker het volgende:
[ afbeelding ]
trui+overhemd: H&M
broek: RL
schoenen: Chucks
Een spencer heet dat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is die trui een hemd of met lange mouwen?
Ziet er cool uit though.
Dat jaquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:40 schreef Colin0o het volgende:
zo loop ik er vandaag bij![]()
[ link | afbeelding ]
Winkel in Stockholm..quote:Op zondag 16 maart 2008 22:53 schreef Sann het volgende:
[..]
Waar heb je die panterprint sjaal vandaan?
watskebeurt?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:54 schreef nagel72 het volgende:
[..]
schaam je !!!
schaam je diep heel erg diep
vooral die schoenen ..!!!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:07 schreef PureMe het volgende:
Nederlandse jongens bij mij op school hebben totaal geen smaak maar als ik dit zie,
pff niet te vergelijken zo mooi jullie style
hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:07 schreef PureMe het volgende:
Nederlandse jongens bij mij op school hebben totaal geen smaak maar als ik dit zie,
pff niet te vergelijken zo mooi jullie style
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:14 schreef tokyo het volgende:
ik vind dat de gemiddelde nederlander zich steeds beter ( of minder afzichtelijk) weet te kleden. fijn dat ook mannen de H&M ontdekt hebben.
hallo je kan niet meteen hoge verwachtingen hebben. na een hele natie vol coolcat-dragende boiz is dit een verademingquote:
Ok, dat is wel waarquote:Op zondag 30 maart 2008 22:31 schreef tokyo het volgende:
[..]
hallo je kan niet meteen hoge verwachtingen hebben. na een hele natie vol coolcat-dragende boiz is dit een verademin
Yo, deze man spreekt de waarheid. Nu dat 75% van Nederland stripped hoodies van de H&M draagt is het elke dag feest als ik door de kalverstraat loop.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:14 schreef tokyo het volgende:
[..]
om iedereen even een hart onder de riem te steken: ik vind dat de gemiddelde nederlander zich steeds beter ( of minder afzichtelijk) weet te kleden. fijn dat ook mannen de H&M ontdekt hebben.
hallo, ik ben een meisjequote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef Teije het volgende:
[..]
Yo, deze man spreekt de waarheid. Nu dat 75% van Nederland stripped hoodies van de H&M draagt is het elke dag feest als ik door de kalverstraat loop.
Hallo, jij bent dus een meisje.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:43 schreef tokyo het volgende:
[..]
hallo, ik ben een meisje
en liever die kutHOODIES dan sleeveless shirts met draken of tribalprints, OFNIETDAN?
SB lows zijn stijlquote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:39 schreef albertfriet het volgende:
tokyo ziet er leuk uit
En pumpkinsoup die schoenen zijn niet echt vrouwelijk hemaar verder zie je der wel lekker uit hoor
Die luipaardprinttttquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
en deze eronder.....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |