meng niks. die laces zitten allang in mn zxjes,en staan niet bij de hawais dat vieze mosterdkleurtje wordt te overheersendquote:
Jongs wels. Ik zeg et je, liever ga je doen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:05 schreef jovink het volgende:
[..]
meng niks. die laces zitten allang in mn zxjes,en staan niet bij de hawais dat vieze mosterdkleurtje wordt te overheersend
Ja. 75% van Nederland draagt zo'n beetje Allstars/Vans tegenwoordig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:36 schreef PluisigNijntje het volgende:
Bestaan er tegenwoordig ook nog mensen die géén Nike/Adidas/whateversneakers dragen?
die vans zijn fijnquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:09 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
adidas
nudie
vans
bedankt
daag
vin 't jasje niks, rest is mooiquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:09 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
adidas
nudie
vans
bedankt
daag
Dankjeequote:Op dinsdag 1 april 2008 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
pumpkinsoup, jij hebt altijd van die leuke combi's
ga jij even snel een zwarte laceflip doen nuquote:
Ze bestaat toch..quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:30 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
foto niet nu genomen, wel zelfde kleren aan. + zwarte pumps trouwens.
en ja, lekker vloekende achtergrond.
Hoi, ik draag Reebok G-Unit schoenen jeweet.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:36 schreef PluisigNijntje het volgende:
Bestaan er tegenwoordig ook nog mensen die géén Nike/Adidas/whateversneakers dragen?
coole broek, staat je goed.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:30 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
america today longsleeve, tommy hilfiger tee
levi's 506 standard
nike low dunks
eigenlijk geen fan van tommy, maarja had hem een keer cadeau gekregen en 't was de enige tee die m'n nieuwe dunks matchten.
mooi mooi,quote:Op donderdag 3 april 2008 11:54 schreef Rutgerr het volgende:
[ afbeelding ]
Bruine suede brogues zijn slecht te zien op de foto, pijpen had ik opgegrold maar die zijn inmiddels weer normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |