no offense maar die broek staat gay,quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef knny het volgende:
Vandaag draag ik dit:
[ afbeelding ]
Wollen trui van D&G
broek van Diesel
Schoenen van Clarks (niet zichtbaar op foto)
Vet. Vooral die custom All Starsquote:
dat witte t shirt maakt het een beetje armoedigquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:42 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
met rechtsonderin dus deze
[ afbeelding ]
Verbrand die truiquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef knny het volgende:
Vandaag draag ik dit:
[ afbeelding ]
Wollen trui van D&G
broek van Diesel
Schoenen van Clarks (niet zichtbaar op foto)
Omg ben je 50 ofzo,quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:42 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekkere look alleen pleur die ketting is snel wegquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:42 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omg ben je 50 ofzo,doet me heel erg aan midlife mothers denken
mooie outfit, hou alleen niet van nikes (ja ik weet dat converse ook van nike is,) anyway: waar heb je die riem gehaald?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:30 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
america today longsleeve, tommy hilfiger tee
levi's 506 standard
nike low dunks
eigenlijk geen fan van tommy, maarja had hem een keer cadeau gekregen en 't was de enige tee die m'n nieuwe dunks matchten.
ja ik ken het fout is goed principe pas het ook bij mezelf toe. maar gold is lillukquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij
En die ketting is kitch, dus vet
Uhh. Lang lang geleden eens bij de Fivepocket gescoord. Is alweer 2 jaar geleden ofzo, dus ik twijfel of ze ze nog hebben. Het is een redelijk eenvoudige zwart leren riem verder, dus iets soortgelijks zou niet moeilijk te vinden moeten zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:40 schreef men_in_red het volgende:
[..]
mooie outfit, hou alleen niet van nikes (ja ik weet dat converse ook van nike is,) anyway: waar heb je die riem gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |