Toen ik de deur weer uitging toch maar deze ff aangedaan:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:32 schreef jovink het volgende:
tvp
nee die schoenen zou ik er idd ook niet bij aan trekken, broek lijtk me ook iet wat kort en hoe kun je dat vieze bar le duc troep zuipen ik krijg het niet weg
Die draag ik echt al vanaf me 6de. Geen reden gezien om hem af te doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:53 schreef Grimm het volgende:
lol die gouden ketting
nog nooit afgedaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
Die draag ik echt al vanaf me 6de. Geen reden gezien om hem af te doen.
Nee nee sorry dat kan echt nietquote:
die schoenen zijn echt fautquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:03 schreef Luie-princes het volgende:
[ afbeelding ]
Wivah van gister, dus het is eigenlijk een wigah.
Jij hebt geen smaakquote:
Je outfit is prima, maar die schoenen passen er echt niet bij. Puike schoenen, maar niet voor daar bij.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:50 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Toen ik de deur weer uitging toch maar deze ff aangedaan:
[ link | afbeelding ]
Die schoenen, waarr.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:50 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Toen ik de deur weer uitging toch maar deze ff aangedaan:
[ link | afbeelding ]
En de broek is een beetje hoogwater, rust netjes op de schoen, met een beetje sok zichtbaar, just the way I like it. En die Bar le Duc vind ik prima te drinken.![]()
PS
op de foto zit ik.
Truiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:03 schreef Luie-princes het volgende:
[ afbeelding ]
Wivah van gister, dus het is eigenlijk een wigah.
Mooie hoodie, broek is normaal, en heel lelijke schoenenquote:Op zondag 2 maart 2008 12:40 schreef flaykd het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook ff snel een fototje gemaakt
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had geen zin om te staan.
Het is een lang shirtje van de H&M ^^quote:Op maandag 3 maart 2008 11:50 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Hee, leuk rokje! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?![]()
Ja dat zie ik ook wel aan de print, maar het model gewoonquote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
Het is toch echt een meisjesjas ^^
Converse is van Nike ouwuh.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef flaykd het volgende:
wat is er mis met mijn schoenenvind al die nike shit niks, dus..
Ik zeg niet dat er iets mis mee is hequote:Op maandag 3 maart 2008 16:42 schreef flaykd het volgende:
wat is er mis met mijn schoenenvind al die nike shit niks, dus..
Hee die nikes heb ik ookquote:
vraag het me nog steeds af. bij welke subcultuur hoor jij? of ben jij zo iemand die eigenwijs is, 4 dagen te kort vindt en daarom alledaags in je carnavalspak rondloopt ?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
edit;
[ afbeelding ]
Nog een staande.
nee man die benen zijn juist sexy. En een toffe outfit!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:40 schreef Nashje het volgende:
dat is toch geen broodje![]()
en je hebt btw bokkepoten
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
vraag het me nog steeds af. bij welke subcultuur hoor jij? of ben jij zo iemand die eigenwijs is, 4 dagen te kort vindt en daarom alledaags in je carnavalspak toffe niet-met-de-rest-meeloop-kleren rondloopt ?
ik dacht meer aan 2 boterhammen op elkaarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
alsof ik niet weet wat ik in mijn handen heb, ja het is toch echt een broodje
BOER.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:58 schreef jovink het volgende:
denken in subculturen.. go nashje
Dit ziet er toch gewoonweg niet uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]![]()
Waarom moet alles een subcultuur zijn? Wat een hokjesdenken.
Trek aan wat je leuk vindt en geniet van het leven.
Dat is en blijft een mening. CZ. en ik vinden het bijv. heel tof,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit ziet er toch gewoonweg niet uit. Daar kun je heel simpel in zijn hoor.
Prinsessenpakjes dragen deed je toen je 7 was, niet als je al oud genoeg bent en op Fok! kunt posten.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit ziet er toch gewoonweg niet uit. Daar kun je heel simpel in zijn hoor.
Prinsessenpakjes dragen deed je toen je 7 was, niet als je al oud genoeg bent en op Fok! kunt posten.
Nou, zeker geen gothic.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:29 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
wat hij zegt
en als we in subculturen moeten denken, ik denk dat dit het meeste richting gothic/fantasy gaat, of zit ik dan helemaal fout?
Cybergothic?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nou, zeker geen gothic.Gothic is allesbehalve roze en kleurtjes.
kan denk niet, heb hem uit een winkel in zweden en die verkopen ze alleen daarquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Die heb ik ook volgens mij(Dat vest, maar dan groen
)
Dit is beterquote:
Uh... Uit Parijs.. Gekocht bij Le Printempsquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
kan denk niet, heb hem uit een winkel in zweden en die verkopen ze alleen daarmaar hij zal er dan vast erg op lijken, hij is namelijk ook behoorlijk basic dusja
haha dankje ^^ vero moda is ie van, is er in verschillende kleuren, lichtblauw, roze en paars.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Leuke jurk, waar heb je die gehaald ^^
Doe jij eens van de lipstick/gloss afblijven popquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:50 schreef SZRR het volgende:
[..]
haha dankje ^^ vero moda is ie van, is er in verschillende kleuren, lichtblauw, roze en paars.
Body hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:30 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
foto niet nu genomen, wel zelfde kleren aan. + zwarte pumps trouwens.
en ja, lekker vloekende achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |