abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57000160
In navolging van

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10

hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen - 25 procent korting bij Easyjet
of kijk je op skyscanner, wegelo of een andere vergelijker

Voor je vluchtverslag deze:
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #2
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #3
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #4

Voor algemene vragen over vliegen => [Centraal] Vragen over vliegen #2
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen

Handige links voor vliegtickets:

• www.vliegtarieven.nl
  • www.vluchtzoeker.nl
  • http://www.nl.lastminute.com
  • http://www.atp.nl
  • Opodo
  • http://www.wegolo.nl
  • http://www.cheaptickets.com

www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro....

voor de trein kijk je op:

• http://www.ns.nl
  • http://bahn.hafas.de
  • http://www.treinreiswinkel.nl

En al je overige vragen kun je dus hier posten
  •   dinsdag 26 februari 2008 @ 23:10:17 #2
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_57000211
    Tipje: ik heb net bij Ryanair een retourtje London geboekt voor 20 euro (+8 euro creditcardkosten)
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 23:23:29 #3
    165848 SoupNazi
    No soup for you!
    pi_57000550
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 23:10 schreef Tinkepink het volgende:
    Tipje: ik heb net bij Ryanair een retourtje London geboekt voor 20 euro (+8 euro creditcardkosten)
    Incluis alle belastingen?
    A.F.C. Ajax
      dinsdag 26 februari 2008 @ 23:30:25 #4
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_57000755
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 23:23 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Incluis alle belastingen?
    Ja. Balen alleen dat ik geen betaalbaar hotel meer kan vinden in London.
      Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 23:44:06 #5
    45833 crew  Fogel
    pi_57001103
    Fatsoenlijke hotels zijn nooit echt goedkoop in Londen. Zelfs onfatsoenlijke niet eigenlijk...
    In 2004 heb ik in het Royal National hotel overnacht, dat was relatief goedkoop en de kamer niet al te slecht, wel enorm veel schoolklassen en backpackers in de lobby. Erg snel zullen ze niet vol zitten, want ze hebben 1630 kamers.
    Was tijdens hetzelfde verblijf ook in het Holiday Inn hotel bij Kings Cross, dat was een stuk duurder maar ook een stuk beter.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
    TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    pi_57002876
    Van BA naar Santa Cruz van donderdag tot zondag

of

Van BA naar Santiago van donderdag tot zondag
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_57012888
    Over buenos aires gesproken....

hoe kom je van Nederland of desnoods, belgie/duitsland goedkoop naar BA, het liefst een retourtje, is rond de 500 euro ergens mogelijk te vinden? Ben van plan om in juli te gaan...
    pi_57013141
    Is iemand in staat een retourtje vanuit Nederland/Belgie/UK/Duitsland te vinden goedkoper dan 650 euro naar Entebbe, Uganda of desnoods Nairobi? Goedkoper kan ik het echt niet vinden.
    pi_57013195
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 16:03 schreef ASroma het volgende:
    Over buenos aires gesproken....

hoe kom je van Nederland of desnoods, belgie/duitsland goedkoop naar BA, het liefst een retourtje, is rond de 500 euro ergens mogelijk te vinden? Ben van plan om in juli te gaan...
    Voor 500 euro moet je roeien, als je het verdubbeld kan je misschien met geluk wat vinden
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_57014490
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Voor 500 euro moet je roeien, als je het verdubbeld kan je misschien met geluk wat vinden
    ja weet het, het goedkoopste wat ik gevonden heb is rond de 800 euro.... Misschien kan ik wel met een vrachtschip mee ofzo, wat werken als dekhengst nog wat geld verdienen en dan 2 weken later aankomen in BA met nog wat extra cash op zak....

hmmmm... waarom zijn vliegtickets zo duur
      donderdag 28 februari 2008 @ 13:59:25 #11
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_57034531
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 01:30 schreef Sala-adin het volgende:
    Wie weet met welke luchtvaart maatschappij ik goedkoop kan vliegen van Schiphol naar Toronto?

Vertrek 18 July
    retour 20 Augustus
    Ik kreeg net een mail dat je vanuit Brussel voor 371euro naar Montreal kan vliegen. Ik neem aan dat je van daaruit vrij goedkoop door kan vliegen? Ik weet niet of de prijs op jouw data zo goedkoop zal zijn, maar misschien toch een stuk goedkoper dan wat je vond.
    check eens www.connections.be , ik boek al mn reizen met hen.
    When all things seem to end, the future still remains..
    pi_57034591
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:14 schreef ASroma het volgende:

[..]

ja weet het, het goedkoopste wat ik gevonden heb is rond de 800 euro.... Misschien kan ik wel met een vrachtschip mee ofzo, wat werken als dekhengst nog wat geld verdienen en dan 2 weken later aankomen in BA met nog wat extra cash op zak....

hmmmm... waarom zijn vliegtickets zo duur
    Belastingen

Tickets beginnen ongeveer vanaf 500-600 euro
    pi_57043458
    Zaterdag 8 maart wil ik van Berlijn naar Tilburg. Het maakt niet uit hoe, als ik er maar zo goedkoop mogelijk kom. De Deutsche Bahn geeft 99,60 euro aan voor het goedkoopste treinkaartje. Weet iemand of er goedkopere manieren zijn? Bus ofzo? Ik heb geen kortingpas oid en val helaas niet meer onder het jeugdtarief
    pi_57044022
    63 euro voor Berlijn - Breda met Gullivers.de
    quote:
    Hinfahrt (Linie: T186A)
    Reisetermin: Samstag, 8. März 2008
    Abfahrt: 19:30 ab BERLIN, ZOB, Am Funkturm
    Ankunft: 08:00 an BREDA, - (Ankunft nächster Tag)
    59 euro Berlijn - Eindhoven
    quote:
    Hinfahrt (Linie: T186L)
    Reisetermin: Freitag, 7. März 2008
    Abfahrt: 19:30 ab BERLIN, ZOB, Am Funkturm
    Ankunft: 04:30 an EINDHOVEN, - (Ankunft nächster Tag)
    Of met even zoeken op Bahn.de

Kun je dit kaartje nog kopen voor 49 euro =>
    quote:
    Berlin Hbf Sa, 08.03.08 ab 09:48
    Kaldenkirchen Sa, 08.03.08 an 14:51
    Koop dan op het overstapstation Duisburg of Viersen een kaartje Kaldenkirchen (of Viersen) - Tilburg (of Venlo) voor ongeveer 18 euro. Bijelkaar ben je dan ongeveel 70 euro kwijt
    pi_57044068
    En als je echt heeel veeel tijd hebt, kun je met een SchönenwochenendesTicket voor 35 euro naar Kaldenkirchen reizen, maar dan mag je dus alleen de stoptreinen nemen en ben je een uur of 10 onderweg....
    pi_57046178
    Hmmm, ik wilde eigenlijk de 8e in de namiddag aankomen in Tilburg. Dat schöneswochenende ticket gaat het dus niet worden De optie via Kaldenkirchen is eigenlijk het voordeligst
    pi_57080154
    Weet iemand eigenlijk welke periode het het goedkoopste is om te vliegen van Nederland of Duitsland / Engeland / Belgie naar Adelaide, Australie ?
    Wie niet dom is moet slim zijn!
    pi_57101970
    In de zomervakantie wil ik met een groep van 5 man voor een weekje naar sicilie. Van 13 - 22 augustus. Dit per vliegtuig. Overstappen oid maakt niks uit, vanuit een ander vliegveld ( zoals burssel, of dusseldorf) vertrekken maakt ook niks uit! Wie heeft de goedkoopste optie?
    pi_57103983
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 12:45 schreef Temporale het volgende:
    In de zomervakantie wil ik met een groep van 5 man voor een weekje naar sicilie. Van 13 - 22 augustus. Dit per vliegtuig. Overstappen oid maakt niks uit, vanuit een ander vliegveld ( zoals burssel, of dusseldorf) vertrekken maakt ook niks uit! Wie heeft de goedkoopste optie?
    Als je van 14 - 23 augustus gaat, kun je met www.ryanair.com vanaf Dusselddorf (Weeze) voor ongeveer 140 euro per persoon retour incl alle kosten rechtstreeks naar Trapani vliegen. Wel heel vroeg vertrekken!

Voor ongeveer 220 euro vlieg je met een overstap vanaf Brussel Airport en kun je nog kiezen uit verschillende tijdstippen van vertrek.

[ Bericht 8% gewijzigd door DutchTrain op 02-03-2008 14:36:11 ]
    pi_57105606
    Oké! Bedankt voor het uitzoeken!
    pi_57106044
    Ik wil in april met 2 vrienden naar Barcelona, met het vliegtuig natuurlijk. Zijn er goedkopere opties dan 120 pp, waarbij je wel vliegt vanaf Amsterdam en niet vanaf Brussel? Heen is 7 april en terug 14 april. Beetje speling in de data kan wel, eigenlijk alleen later (dus 8 april en later). Soms zie je echt mensen die voor 80pp heen en terug vliegen, dat wil ik ook!

En heb al cheaptickets gecheckt enzo, maar hoop toch nog op een goedkopere optie
    pi_57106199
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 15:56 schreef Coastertommm het volgende:
    Ik wil in april met 2 vrienden naar Barcelona, met het vliegtuig natuurlijk. Zijn er goedkopere opties dan 120 pp, waarbij je wel vliegt vanaf Amsterdam en niet vanaf Brussel? Heen is 7 april en terug 14 april. Beetje speling in de data kan wel, eigenlijk alleen later (dus 8 april en later). Soms zie je echt mensen die voor 80pp heen en terug vliegen, dat wil ik ook!

En heb al cheaptickets gecheckt enzo, maar hoop toch nog op een goedkopere optie

Met clickair vlieg je op deze data voor ongeveer 115 euro van Amsterdam naar Barcelona.

Als je van 7 - 15 april gaat, kun je nog voor ongeveer 90 euro van Eindhoven naar Girona retour vliegen.

Als je vroeger geboekt had, had het nog iets goedkoper gekund
    pi_57107025
    Dankje!

Ja.. eerder boeken hadden we moeten doen, maar we moesten vrij vragen van bepaalde dingen
    pi_57111769
    halverwege juli

van een nederlandse luchthaven of vlak over de grens ---> budapest

ryan air vliegt alleen vanaf berlin.. en verder is het allemaal rond de 200 euro..

kan dit goedkoper dat iemand weet ?
    "Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
    pi_57112118
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 20:07 schreef paaskannekoekje het volgende:
    halverwege juli

van een nederlandse luchthaven of vlak over de grens ---> budapest

Vanaf Dortmund met Easyjet voor ongeveer 85 euro 16-23 juli. Maar dan moet je eerst nog wel naar Dortmund... Maar wel gunstige vliegtijden om eventueel nog met de trein te gaan.
      maandag 3 maart 2008 @ 08:55:19 #26
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_57120222
    tvp
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
    pi_57120653
    Halverwege juli naar Thailand (Bangkok) voor ongeveer 2,5 week. Het goedkoopst wat ik heb gevonden is voor 1011 euro maar vraag me af of het nog goedkoper kan.
    pi_57123853
    Volgende week naar Londen,2 personen voor 2 nachten,3 dagen, flexibel welke dagen... Liefst vliegen, trein eventueel een optie om het eens meegemaakt te hebben en het liefst vanaf Amsterdam of Rotterdam.

Thnx alvast!

[ Bericht 10% gewijzigd door r00tie op 03-03-2008 12:29:18 ]
    Een juichtoon da'vre langs de velden,
    Voor ons dierbaar Rood en Wit!
    De ploeg der dapp're Meersche helden,
    Onze vreugd en trots bezit.
      maandag 3 maart 2008 @ 12:24:57 #29
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57124067
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 09:25 schreef Ludacriss het volgende:
    Halverwege juli naar Thailand (Bangkok) voor ongeveer 2,5 week. Het goedkoopst wat ik heb gevonden is voor 1011 euro maar vraag me af of het nog goedkoper kan.
    Wat meer info is wel handig. wil je persé vanaf Schiphol, of kan vanaf Dusseldorf of Brussel ook? Welke data precies, of maakt het niet zoveel uit. Hoeveel personen? etc.

Vanaf Dusseldorf kun je sowieso wel redelijk goedkoop naar Bangkok vliegen, ongeveer 700 - 800 euro moet wel lukken
    pi_57124653
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 12:24 schreef Blik het volgende:

[..]

Wat meer info is wel handig. wil je persé vanaf Schiphol, of kan vanaf Dusseldorf of Brussel ook? Welke data precies, of maakt het niet zoveel uit. Hoeveel personen? etc.

Vanaf Dusseldorf kun je sowieso wel redelijk goedkoop naar Bangkok vliegen, ongeveer 700 - 800 euro moet wel lukken
    Het mag eventueel van Dusseldorf maar dat is niet de voorkeur, het liefst Amsterdam aangezien we vanuit Den Haag vertrekken. Er zijn namelijk 2 volwassenen en 1 kind van 3 jaar. Reisdata is ongeveer 14 juli vertrek ( mag een dag of 2 aan beide kanten verschillen) en vertrek is ongeveer 31 juli ( mag ook 2 dagen verschillen.
      maandag 3 maart 2008 @ 14:40:44 #31
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57126937
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 12:52 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Het mag eventueel van Dusseldorf maar dat is niet de voorkeur, het liefst Amsterdam aangezien we vanuit Den Haag vertrekken. Er zijn namelijk 2 volwassenen en 1 kind van 3 jaar. Reisdata is ongeveer 14 juli vertrek ( mag een dag of 2 aan beide kanten verschillen) en vertrek is ongeveer 31 juli ( mag ook 2 dagen verschillen.
    Vanaf Dusseldorf kun je met LTU (www.ltu.de) voor 858 euro p.p. vliegen, een kind is 631 euro. wel overstappen op munchen

heenreis op de 14de, terugreis op de 31ste
      maandag 3 maart 2008 @ 14:42:31 #32
    69066 cohen
    immer 2.
    pi_57126977
    Help! Ik heb net een last minute geboekt, maar deze blijkt vol te zijn. Nou zocht het reisbureau naar alternatieven maar helaas was alles al vol!

Ik wil komende zondag (desnoods zaterdag) naar Fuertaventura (Corralejo) voor 8 dagen. Aan het strand. En dan max 400 euro p.p.

Weet iemand of dit nog mogelijk is?

Egypte (Hurghada) voor deze prijs is ook goed.

alvast hartelijk dank!!
    wie zaait zal oogsten.....
    pi_57130777
    Hoi! Ik wil op 10 juli (of iets later, maar in elk geval niet vroeger) voor 11 dagen naar Corfu (Kerkyra) met 2 personen. De luchthaven waar vandaan ik wil vliegen maakt niet zoveel uit; Schiphol vliegt (volgens mij) bijna niet goedkoop naar Corfu en de rest in Nederland heb ik nog niet echt bekeken. Uit Duitsland (grensstreek) mag ook, tot nu toe was Keulen-Bonn het goedkoopst (ongeveer 320 pp retour), maar vroeg me af of het nog goedkoper kon Overstappen maakt niet uit trouwens. Alvast bedankt
    pi_57130967
    Hi!

Augustus 2008 (uiterlijk 1 september) wil ik naar Perth, Australiė.
    Tussenstop mag, hoeft niet. Terug tussen 20 januari en 1 februari 2009.

Vertrek het liefst vanaf Dusseldorf. Ticket moet natuurlijk zo goedkoop mogelijk zijn.

Zelf ben ik al bezig met prijsopgaven bij australian backpackers etc, maar daar kom ik op 1350 euro incl taxes. Hoop natuurlijk dat het wat goedkoper kan.

Bedankt alvast!

Alvast bedankt.
    Why?
    Because we f*cking can! And because we can, we will!!
    pi_57133717
    Zoek eigenlijk een zo goedkoop mogelijke ticket naar Napels, liefst september. Tot nu toe Transavia, maar valt me wat tegen. Iemand iets goedkopers?
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_57138710
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 19:47 schreef Longmen het volgende:
    Zoek eigenlijk een zo goedkoop mogelijke ticket naar Napels, liefst september. Tot nu toe Transavia, maar valt me wat tegen. Iemand iets goedkopers?
    Geen lowcost airlines die naar Napels vliegen vanaf Nederland.
    TuiFly vanaf Dusseldorf International vanaf 106.90 in september.
    Denk dat het wel loont om te kijken of er een echte budget knaller bij zit naar Rome, vanaf daar ben je tussen de 1,5-2,5 uur in Napels met de trein. Treinen in Italie is goedkoop, retour vanaf ongeveer 20 euro.
    pi_57159460
    reserveer zo vroeg mogelijk - vrijwel altijd geldt hoe eerder je boekt, hoe goedkoper je ticket. De meest scherpe prijzen zijn beschikbaar als de nieuwe vluchtschema's uitkomen. Dat is eind april voor het zomerseizoen en eind oktober voor het nieuwe winterseizoen.

Dit las ik net op vliegtickets.cc. Ik zoek nog steeds een (goedkope) vlucht naar Corfu, maar klopt het nou echt dat eind april een gunstige tijd is?
      woensdag 5 maart 2008 @ 09:11:43 #38
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_57167075
    Ik ben op zoek naar een retourtje Luxor voor 2 personen in het voor- of naseizoen. De terugreis moet een week (of iets meer) na de heenreis liggen. Wie weet waar ik het beste kan zoeken?
    pi_57176811
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 21:45 schreef xsigrid het volgende:
    reserveer zo vroeg mogelijk - vrijwel altijd geldt hoe eerder je boekt, hoe goedkoper je ticket. De meest scherpe prijzen zijn beschikbaar als de nieuwe vluchtschema's uitkomen. Dat is eind april voor het zomerseizoen en eind oktober voor het nieuwe winterseizoen.

Dit las ik net op vliegtickets.cc. Ik zoek nog steeds een (goedkope) vlucht naar Corfu, maar klopt het nou echt dat eind april een gunstige tijd is?
    Een optie is om lowcost te vliegen naar Athene, dat kan vast vanaf Belgie/Duitsland en dan vanaf Patras met de boot te gaan. Athene - Patras gaat met de trein.
    pi_57183197
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 09:11 schreef Tinkepink het volgende:
    Ik ben op zoek naar een retourtje Luxor voor 2 personen in het voor- of naseizoen. De terugreis moet een week (of iets meer) na de heenreis liggen. Wie weet waar ik het beste kan zoeken?
    Je zou wat kunnen zoeken bij de aanbiedingen van http://www.jetairfly.com/, maar ik denk dat een pakketreis inclusief hotel goedkoper is dan een losse vlucht in die tijden.
    pi_57183528
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 21:45 schreef xsigrid het volgende:
    Ja dat is een goedkope periode...
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
      woensdag 5 maart 2008 @ 22:57:24 #42
    64191 boerinnetje
    Kendime yeni bir ben lazżm
    pi_57186215
    Ik ben op zoek naar goedkope tickets voor 1 volwassene, 1 kind (9) en een kind onder 2 jaar (dat maakt uit toch?) van Toronto naar Amman en terug. Natuurlijk per vliegtuig.

De data zijn ca. 19 juni of later in juni. Terugreis eind augustus. Data zijn flexibel,maar de tijd in Jordanie moet ongeveer 2 maanden zijn.

Wie o wie kan me helpen. Ik kom zelf niet goedkoper uit dan CAD 5300,- met air canada en air france/royal jordanian.
    C'est la vie, et la vie est belle!
      Moderator woensdag 5 maart 2008 @ 23:13:49 #43
    45833 crew  Fogel
    pi_57186740
    Kind onder de twee betaal je bijna niks voor (misschien 20¤ ofzo), maar dan moet je die wel de hele vlucht op schoot houden. Als je het kind in een eigen stoel wil, bv om daar een autostoeltje op te zetten zodat het kind kan pitten terwijl jij nog wel je benen kan strekken, dan betaal je gewoon de volle mep.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
    TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
      donderdag 6 maart 2008 @ 10:03:15 #44
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_57191723
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 21:28 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Je zou wat kunnen zoeken bij de aanbiedingen van http://www.jetairfly.com/, maar ik denk dat een pakketreis inclusief hotel goedkoper is dan een losse vlucht in die tijden.
    Dat dacht ik ook al.
    pi_57206619
    hoi!

wil rond 20 mei voor ong. 3 maanden naar curacao maar vind maar weinig mooie prijzen ( 1.100 bij flycarribean). en de vergelijk sites in de starttopic geven geen caribische gebied/curacao or whatever aan.

vertrek kan vanuit dusseldorf, als iemand een leuke site weet om prijzen hiermee te vergelijken?

kom maar op
    I pwn u!
      zondag 9 maart 2008 @ 17:52:50 #46
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_57266446
    Ik ben op zou naar een retour naar Damascus. Ik daar van minimaal 3 juli tot 1 augustus zijn maar iets je langer maakt me niet zo gek veel uit. Nou wil ik het liefst een rechtstreekse vlucht maar die zijn nergens te vinden. Heeft iemand een idee of er een vliegmaatschappij die redelijk dichtbij is, dit aanbiedt?
    pi_57276695
    Ik ben op zoek naar een goedkope ticket NY JFK. Vanaf 7 of 8 juni t/m 25 juni en vanaf Amsterdam aangezien ik in Haarlem woon. Overstappen is min of meer een must sinds directe vluchten gelijk ¤600+ kosten, maar de luchthavens staan vast.

Alle prijzen die ik heb gezien liggen rond ¤450-500 en ik weet dat dat reeel is, behalve als ik via bijv. cheaptickets.com of travelocity.com zoek. Allebei zo tussen de $600-650, dus ongeveer ¤ 403-425. Is dat anders een goeie optie?
    pi_57277654
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 01:36 schreef tango_cow het volgende:
    Ik ben op zoek naar een goedkope ticket NY JFK. Vanaf 7 of 8 juni t/m 25 juni en vanaf Amsterdam aangezien ik in Haarlem woon. Overstappen is min of meer een must sinds directe vluchten gelijk ¤600+ kosten, maar de luchthavens staan vast.

Alle prijzen die ik heb gezien liggen rond ¤450-500 en ik weet dat dat reeel is, behalve als ik via bijv. cheaptickets.com of travelocity.com zoek. Allebei zo tussen de $600-650, dus ongeveer ¤ 403-425. Is dat anders een goeie optie?
    Zeker voor die periode is het een goede prijs. cheaptickets.com heb ik laatst ook geboekt. Geen enkel probleem mee gehad, ondanks dat je niet een zelfde soort reserveringsnummer (een combinatie van 6 cijfers en letters) krijgt zoals bij de NL'se aanbieders en je apart op je creditcard de boekingskosten (10 dollar) betaalt.
      maandag 10 maart 2008 @ 10:53:44 #49
    105888 renzell
    Ik wil alleen maar zwemmen.
    pi_57280086
    Ik zoek:

Een vlucht naar Midden-Amerika. Vertrek: half januari 2009. Drie personen. Twee volwassenen en een kind. We willen in twee tot drie maanden reizen van Guatemala naar Panama. Ik weet dat het nog vroeg is, maar ben me vast aan het oriėnteren (ik ben een groot voorstander van voorpret ). Ik zou tevens graag de mogelijkheid hebben om bijvoorbeeld twee intercontinentale vluchten erbij in te boeken (Tegucigalpa-Managua en Managua-San Jose bijvoorbeeld), zodat we niet alles met bussen hoeven te doen daar. Of zou het verstandiger en goedkoper zijn die intercontinentale vluchten ter plekke te boeken? Dat zou nauurlijk wél meer vrijheid geven.
    Heeft iemand een idee wat goede sites zijn voor zo'n soort trip? Ik wil trouwens reizen vanaf Amsterdam.

Dank u dank u!
      maandag 10 maart 2008 @ 11:11:35 #50
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57280475
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 10:53 schreef renzell het volgende:
    Ik zoek:

Een vlucht naar Midden-Amerika. Vertrek: half januari 2009. Drie personen. Twee volwassenen en een kind. We willen in twee tot drie maanden reizen van Guatemala naar Panama. Ik weet dat het nog vroeg is, maar ben me vast aan het oriėnteren (ik ben een groot voorstander van voorpret ). Ik zou tevens graag de mogelijkheid hebben om bijvoorbeeld twee intercontinentale vluchten erbij in te boeken (Tegucigalpa-Managua en Managua-San Jose bijvoorbeeld), zodat we niet alles met bussen hoeven te doen daar. Of zou het verstandiger en goedkoper zijn die intercontinentale vluchten ter plekke te boeken? Dat zou nauurlijk wél meer vrijheid geven.
    Heeft iemand een idee wat goede sites zijn voor zo'n soort trip? Ik wil trouwens reizen vanaf Amsterdam.

Dank u dank u!
    Ik kan je alvast de volgende tip geven. Vliegen op Mexico-Stad is een stuk goedkoper dan vliegen op Cancun of Guatemala-Stad. Vanaf Mexico-Stad kun je vervolgens doorvliegen of de bus pakken naar Guatemala-Stad als je Mexico helemaal wilt overslaan.
    pi_57283737
    Nederlandse Luchthaven of net over de grens (dusseldorf weeze etc)

--->

curacao

eind juli, terug begin augustus

kan niks onder de 1000 euro vinden voor een retour (kayak.com, klm.nl)

kan iemand me helpen ?

alvast bedankt !
    "Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
      maandag 10 maart 2008 @ 17:24:47 #52
    105888 renzell
    pi_57287151
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:11 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik kan je alvast de volgende tip geven. Vliegen op Mexico-Stad is een stuk goedkoper dan vliegen op Cancun of Guatemala-Stad. Vanaf Mexico-Stad kun je vervolgens doorvliegen of de bus pakken naar Guatemala-Stad als je Mexico helemaal wilt overslaan.
    Maar ben je met zo'n vlucht vanaf Mexico city niet tóch duurder uit denk je? Een bus vanaf daar is zeker geen optie met een kind bij ons. Ik wil die long distance bussen juist zo veel mogelijk vermijden waar mogelijk. Ik heb er uiteraard over zitten denken om Mexico 'erbij te pakken', maar dat is zo'n ongelooflijk groot land! Dat voelt gewoon als zonde om maar 2 of 3 weken doorheen te reizen. Daarom dacht ik inderdaad Mexico maar over te slaan en ons te wagen aan Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica en Panama. Maar ik zal de prijsverschillen eens checken. Dank je!

[ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 10-03-2008 18:20:06 ]
    pi_57287200
    KLM is toch niet de enige die van Amsterdam naar Zurich vliegt

Ik ga in ieder geval 25 April tot 27 April naar Zurich, maar dat zal dan wel weer de nachttrein worden.
    pi_57287595
    Ik ga met een vriendin op 8 juli vanaf dusseldorf vliegen naar moskou.
    Nou heb ik vandaag gehoord dat me vlucht vervroegd is en ik in plaats van 15.00 uur al om 10.00 uur in dusseldorf moet zijn.
    Normaal gesproken gingen we dan met de trein maar aangezien we al rond 08.00 uur in dusseldorf moeten zijn, gaat dit moeilijk. Is er een andere mogelijkheid of is de enige oplossing, overnachten in dusseldorf?
    Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
    Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
    Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
      maandag 10 maart 2008 @ 18:03:06 #55
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57287817
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 17:24 schreef renzell het volgende:

[..]

Maar ben je met zo'n vlucht vanaf Mexico city niet tóch duurder uit denk je? Een bus vanaf daar is zeker geen optie met een kind bij ons. Ik wil die long distance bussen juist zo veel mogelijk vermijden waar mogelijk. Ik heb er uiteraard over zitten denk n om Mexico 'erbij te pakken', maar dat is zo'n ongelooflijk groot land! Dat voelt gewoon als zonde om maar 2 of 3 weken doorheen te reizen. Daarom dacht ik inderdaad Mexico maar over te slaan en ons te wagen aan Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica en Panama. Maar ik zal de prijsverschillen eens checken. Dank je!
    Ik weet niet of er ook prijsvechters in die omgeving zitten die misschien goedkoop vliegen van Mexico-City naar Guatemala. Ik begrijp dat een lange busreis geen pretje is met een klein kind.
      maandag 10 maart 2008 @ 18:14:41 #56
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_57287979
    Kan iemand mij helpen met het volgende:

Voor in de zomer ga ik met een vriend naar Minneapolis naar mijn vader, en vanuit daar willen we graag een weekje naar New York of Los Angeles. Waar kan ik het beste zoeken als ik vlucht+hotel voor een schappelijke prijs wil regelen?
    Elk huis z’n kruiswoordraadsels
    Iedereen z'n plaats aan tafel
    Maar ik kom wat later, ik kom wat later
    pi_57295258
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 18:14 schreef LasTeR het volgende:
    Kan iemand mij helpen met het volgende:

Voor in de zomer ga ik met een vriend naar Minneapolis naar mijn vader, en vanuit daar willen we graag een weekje naar New York of Los Angeles. Waar kan ik het beste zoeken als ik vlucht+hotel voor een schappelijke prijs wil regelen?
    Op sites als expedia.com kun je dat in één keer bijelkaar boeken en een beetje korting krijgen.
    pi_57295605
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
    KLM is toch niet de enige die van Amsterdam naar Zurich vliegt

Ik ga in ieder geval 25 April tot 27 April naar Zurich, maar dat zal dan wel weer de nachttrein worden.
    Je kan natuurlijk ook met Swiss.

En anders naar Basel met Easyjet of Friedrichshafen met Intersky.biz
    pi_57318050
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 17:24 schreef renzell het volgende:

[..]

Maar ben je met zo'n vlucht vanaf Mexico city niet tóch duurder uit denk je? Een bus vanaf daar is zeker geen optie met een kind bij ons. Ik wil die long distance bussen juist zo veel mogelijk vermijden waar mogelijk. Ik heb er uiteraard over zitten denken om Mexico 'erbij te pakken', maar dat is zo'n ongelooflijk groot land! Dat voelt gewoon als zonde om maar 2 of 3 weken doorheen te reizen. Daarom dacht ik inderdaad Mexico maar over te slaan en ons te wagen aan Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica en Panama. Maar ik zal de prijsverschillen eens checken. Dank je!
    Bussen in Mexico zijn ontzettend goed te doen. Geen rammelende bussen ofzo, maar gewoon goede, comfortabele bussen. Maar afijn, kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om met een peuter lange busreizen te gaan maken.

Ik zoek trouwens nog een goedkoop ticket naar New York en terug vanaf Chicago. Vertrek rond 30 april, retour rond 11 mei.
    pi_57318849
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Liejannuh het volgende:

Ik zoek trouwens nog een goedkoop ticket naar New York en terug vanaf Chicago. Vertrek rond 30 april, retour rond 11 mei.
    30 april - 11 mei voor 469 euro incl alles via cheaptickets.com met British Airways / American Airlines met nog heel veel keuzes in vertrektijdstippen, maar wel altijd met overstap in London.

Op vakantie of voor werk ?
    pi_57322126
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

30 april - 11 mei voor 469 euro incl alles via cheaptickets.com met British Airways / American Airlines met nog heel veel keuzes in vertrektijdstippen, maar wel altijd met overstap in London.

Op vakantie of voor werk ?
    Tnx! Die had ik nog niet gevonden. De goedkoopste optie die ik had gevonden was 100 euro duurder. Nu is cheaptickets geloof ik ook nog de enige site die ik nog niet had geprobeerd, dus dat zou het kunnen verklaren.

Vakantie natuurlijk. Als het werk was, dan had ik het wel laten regelen door een collega.
      woensdag 12 maart 2008 @ 15:16:36 #62
    105888 renzell
    pi_57328294
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Bussen in Mexico zijn ontzettend goed te doen. Geen rammelende bussen ofzo, maar gewoon goede, comfortabele bussen. Maar afijn, kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om met een peuter lange busreizen te gaan maken.

Ja, dat hoor ik van meer mensen. Het is misschien gewoon vooral dat ik het idee niet kan verdragen om door Mexico te reizen en er niet echt te ZIJN. Dan zou ik nog liever mijn hele plan omgooien en bijvoorbeeld Mexico, Guatemala, Costa Rica en Panama 'doen', om maar een voorbeeld te noemen.
      woensdag 12 maart 2008 @ 15:45:29 #63
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57328824
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 15:16 schreef renzell het volgende:

[..]

Ja, dat hoor ik van meer mensen. Het is misschien gewoon vooral dat ik het idee niet kan verdragen om door Mexico te reizen en er niet echt te ZIJN. Dan zou ik nog liever mijn hele plan omgooien en bijvoorbeeld Mexico, Guatemala, Costa Rica en Panama 'doen', om maar een voorbeeld te noemen.
    Is het ook geen optie om 3 weken Mexico te doen, en dan de andere landen een beetje korter (een aantal dagen bijv.)
    pi_57332593
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 14:13 schreef paaskannekoekje het volgende:
    Nederlandse Luchthaven of net over de grens (dusseldorf weeze etc)

--->

curacao

eind juli, terug begin augustus

kan niks onder de 1000 euro vinden voor een retour (kayak.com, klm.nl)

kan iemand me helpen ?

alvast bedankt !
    kan niemand me helpen
      woensdag 12 maart 2008 @ 20:02:09 #65
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_57334216
    Van Amsterdam naar Los Angeles, via Chicago, dan naar Minneapolis en weer naar Amsterdam voor 935 euro is meer dan schappelijk toch?
    pi_57335866
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 18:53 schreef paaskannekoekje het volgende:
    kan niemand me helpen
    goedkoper kunnen we het niet maken. Het blijft natuurlijk maar een beperkt aanbod.
    pi_57335932
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 20:02 schreef LasTeR het volgende:
    Van Amsterdam naar Los Angeles, via Chicago, dan naar Minneapolis en weer naar Amsterdam voor 935 euro is meer dan schappelijk toch?
    In de zomer klinkt dat als een redelijke prijs,in het laagseizoen moet dat denk ik minimaal 200 euro goedkoper kunnen
      woensdag 12 maart 2008 @ 21:24:37 #68
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_57336103
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2008 21:18 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

In de zomer klinkt dat als een redelijke prijs,in het laagseizoen moet dat denk ik minimaal 200 euro goedkoper kunnen
    Nee, zomer inderdaad. Een retourtje KLM Amsterdam > Minneapolis betaal je al 1100 euro voor. Dit is allemaal US Airlines incl. nog een andere stad als bestemming dus. Vind het wel goed.
    Nu nog een goedkoop hotelletje zien te fixen.
    pi_57360364
    Van Amsterdam naar Berlijn

• Retour
  • Heen vrijdag 21-3
  • Terug maandag 24-3

We hebben een auto, maar we gaan met z'n 2'en, en ik gok dat ik toch wel een 180 euro aan benzine op rij naar Berlijn heen en terug. Kan dit goedkoper? Trein, bus, zeemeeuw?
  • pi_57364409
    Trein is 58 euro pp
    "There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
    pi_57380385
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef arrebar het volgende:
    Trein is 58 euro pp
    waar vind ik dit ticket? op bahn.de heb ik deze prijs ook gevonden maar dit is voor een retour vanuit berlijn en niet andersom...
    pi_57380601
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef arrebar het volgende:
    Trein is 58 euro pp
    Als jij mij laat zien waar je dat vindt krijg je van mij een zak paaseitjes.
    pi_57384148
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef Roellio het volgende:

[..]

zie http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn?program=esi&
    pi_57384457
    Das alleen van Duitsland naar Nederland.

We gaan van Nederland naar Duitsland.
      vrijdag 14 maart 2008 @ 22:04:34 #75
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_57385287
    1260 euro Los Angeles voor 8 dagen incl. hotel en nog Minneapolis excl. hotel (al slaapplek) van 13 juli tot 14/15 augustus!

This is gonna be a great summer!
    pi_57545985
    Hoi,

ik wil graag naar zuid-afrika dit jaar. Lijkt me helemaal te gek!, maar ik wil vantevoren naar Johannesburg en van daaruit naar Entebbe en dan naar Nairobi. Wat is de makkelijkste manier om dit te doen? Vliegen naar Johannesburg snap ik wel, maar dan?????
    Kan iemand mij helpen?
    Je bent nooit te oud om te leren....toch?
    pi_57546549
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 20:35 schreef sieske het volgende:
    Hoi,

ik wil graag naar zuid-afrika dit jaar. Lijkt me helemaal te gek!, maar ik wil vantevoren naar Johannesburg en van daaruit naar Entebbe en dan naar Nairobi. Wat is de makkelijkste manier om dit te doen? Vliegen naar Johannesburg snap ik wel, maar dan?????
    Kan iemand mij helpen?
    Een ticket Amsterdam - Johannesburg (heen) // Nairobi - Amsterdam (terug) kopen.

Verder is het de vraag hoe je naar Entebbe en Nairobi denkt te komen. Met bussen, huurauto, vliegtuig?

Makkelijkste is om even bij Killroy, d-reizen of een ander reisbureau binnen te lopen als je een vliegticket wilt voor alles.
    pi_57548581
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef Roellio het volgende:

[..]

http://www.nshispeed.nl/n(...)berlijn-met-de-trein
    "There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
      zondag 23 maart 2008 @ 10:02:40 #79
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_57553262
    Van Kampala hoofdstad van Uganda, vlakbij Entebbe) naar Nairobi lopen een aantal hele goedkope busdiensten. Voor een paar tientjes ben je in Nairobi, het duurt wel behoorlijk lang en je wordt geradbraakt, maar vliegen is een stuk duurder. South African Airways vliegt direct van Johannesburg naar Entebbe.
    pi_57557227
    dank je
    Je bent nooit te oud om te leren....toch?
      maandag 24 maart 2008 @ 13:44:17 #81
    53731 Flipper01
    Addicted Dolphin
    pi_57578012
    Aangezien m'n broertje straks in Zuid-Afrika stage gaat lopen wilde we er met de familie heen gaan. Ik vroeg me af met welke prijzen ik rekening moet houden voor tickets.
    - Gaat om 6 pers
    - Vliegen vanaf NL, west-Dld of eventueel Belgie
    - Vertrek rond 19 juli en terug rond 10 aug (wat eerder of later is waarschijnlijk geen probleem)
    - We willen iig naar Durban, maar zoeken vooral de goedkoopste bestemming om op te vliegen

Ik hoop dat jullie een indicatie kunnen geven van de kosten en weten welke maatschappij hiervoor het beste is!

[ Bericht 10% gewijzigd door Flipper01 op 24-03-2008 14:28:27 ]
    I don't shine if you don't shine
    pi_57589122
    Hoe kom ik het goedkoopst van Wenen naar Praag met 2 personen rond 20 juni? Ik kan alleen vinden dat de trein er ongeveer 4,5 uur over doet, iemand hier ervaring mee? Hoeveel kost het ongeveer en is het een mooie route?
    pi_57589657
    @Flipper: Je kunt met AirBerlin (vanaf grensgebied in Duitsland) of Brussels Airlines (vanuit Brussel) stukken goedkoper vliegen naar (onder andere) Zuid Afrilka dan vanuit Nederland. Vooral ivm die vliegtax vanaf juli.

EDIT
    Nog een tip: als je bij CheapTickets KR08 intypt als actie/kortings code krijg je 25 euro korting per ticket werkt perfect

[ Bericht 6% gewijzigd door DutchTrain op 25-03-2008 00:07:29 (vreemde linkjes verwijderd) ]
    pi_57589702
    Ik kan jullie wel aanraden om ryanair te gebruiken, Normaal gesproken zijn ze heel goedkoop maar ze rekenen voor alles en nog wat (Zelfs voor de bagage)
    pi_57591035
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 22:38 schreef vlinder2 het volgende:
    Hoe kom ik het goedkoopst van Wenen naar Praag met 2 personen rond 20 juni? Ik kan alleen vinden dat de trein er ongeveer 4,5 uur over doet, iemand hier ervaring mee? Hoeveel kost het ongeveer en is het een mooie route?
    Ja, vorig jaar gedaan met een tussenstop in Brno. Kostte iets van 50 euro enkele reis gedeeltelijk eerste klas.
    pi_57602417
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 00:09 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ja, vorig jaar gedaan met een tussenstop in Brno. Kostte iets van 50 euro enkele reis gedeeltelijk eerste klas.
    Bedankt! Is Brno de moeite waard? En hoe vond je de treinreis voornamelijk qua natuur/omgeving?
    pi_57604236
    quote:

Hier, in plaats van een zak paaseitjes.

dinsdag 25 maart 2008 @ 22:00:11 #88
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_57609850
    Brno is een prachtige stad, goed om eens een dagje te zien.
    pi_57610387
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 16:47 schreef vlinder2 het volgende:

[..]

Bedankt! Is Brno de moeite waard? En hoe vond je de treinreis voornamelijk qua natuur/omgeving?
    Brno is zeker de moeite waard. Zeker als er een (vuurwerk-)festival is bij het meer nabij de stad. Het is bovendien super goedkoop (op een terras op de markt een halve liter bier voor 60 cent, behoorlijk uit eten voor nog geen 10 euro pp etc.) in vergelijking met Praag (waar je met gemak 10x zoveel betaalt)

De treinreis is niet zo bijzonder, althans het grootste deel heb ik in het donker gereden.
    pi_57631743
    Via deze link krijg je met kortingscode WTC2508 25 euro korting op je vliegticket bij World Ticket Center.
    pi_57631882
    ik wil naar londen. Dinsdag 29 april heen,pas savonds en donderdag 1 mei weer terug. Ook in de avond. Wat is de goedkopste oplossing voor ons?
    pi_57634842
    Met het vliegtuig kost 125 euro vanaf Schiphol (heen www.flyvlm.com naar City , terug british airways vanaf Gatwick)
    quote:
    Uitgaand: maandag 28 april
    Vertrek Aankomst Reistijd Van Naar Luchtvaart maatschappij Vlucht
    19:25 19:30 1 u. 5 min. Amsterdam (AMS) Londen City (LCY) VLM Vlucht VG 247 van Amsterdam (AMS) naar Londen City (LCY)

Retour: donderdag 1 mei
    Vertrek Aankomst Reistijd Van Naar Luchtvaart maatschappij Vlucht
    19:35 21:45 1 u. 10 min. Londen Gatwick (LGW) Amsterdam (AMS) British Airways Vlucht BA 8121
    Met de boot kost je 124 euro van elk station in Nederland naar London Liverpool Street via golondon.nl

Met de bus kost 96 euro vanaf Utrecht naar London via eurolines.nl
    pi_57634924
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 20:59 schreef Nevie het volgende:
    Via deze link krijg je met kortingscode WTC2508 25 euro korting op je vliegticket bij World Ticket Center.
    Die hoort in [TRV] Nieuws en aanbiedingen #4 - retourtje Parijs ¤ 50,-
    pi_57635238
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 22:26 schreef DutchTrain het volgende:
    Met het vliegtuig kost 125 euro vanaf Schiphol (heen www.flyvlm.com naar City , terug british airways vanaf Gatwick)
    [..]
    Zeer interessante optie aangezien je dan wel het dichts in het centrum van Londen land en de reis naar je hotel ook niet veel tijd / geld kost.
    pi_57636481
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 22:35 schreef nelisb het volgende:
    Zeer interessante optie aangezien je dan wel het dichts in het centrum van Londen land en de reis naar je hotel ook niet veel tijd / geld kost.
    Normaal gesproken is VLM twee tot drie keer zo duur als de andere maatschappijen, maar als je nu nog moet boeken dan is het prijsverschil erg klein en dan zou ik zeker voor VLM gaan. Ook wat meer luxe aan boord en op London City kun je tot 15 minuten voor vertrek nog inchecken.
    pi_57636902
    ja precies. alleen ik probeer de site van vlm al 2 uur een check te doen maar hij knalt me er steeds uit.

ik denk dat ik het volgende boek

schiphol - heatrow aankomst 20 uur
    heatrow-schiphol, vertrek 2030 ongeveer
    met bmi

133 euro all in per persoon.
    pi_57644750
    Ik en enkele vrienden willen naar Lloret del Mar, we komen uit Brussel maar kunnen wel naar andere luchthaven in Belgiė rijden indien het goedkoper uitkomt, wat zijn de snelste/goedkoopste manieren om er te geraken?
    pi_57646208
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 12:14 schreef scrained het volgende:
    Ik en enkele vrienden willen naar Lloret del Mar, we komen uit Brussel maar kunnen wel naar andere luchthaven in Belgiė rijden indien het goedkoper uitkomt, wat zijn de snelste/goedkoopste manieren om er te geraken?
    Vliegen naar Gerona is ongetwijfeld het snelst, en kan vanaf charleroi ook nog redelijk goedkoop met Ryanair, afhankelijk van de periode waarin je weg wilt. www.ryanair.com
    pi_57651393
    Bedankt!

Ja de periode dat ik er heen wil zijn er vluchten heen, en ziet er goedkoop uit, zal dat wel worden denk ik
    (30 juni tot 7 juli ofzo)
    En hoe geraak je van Girona naar Lloret? Er staan busjes te wachten aan luchthaven ofzo? En iemand goede ervaringen met hotelletjes/appartementen daar?
    pi_57718342
    30 Mei vertrek ik naar Amerika, en ben beetje aan het kijken voor een ticket, maar doe ik er het verstandig aan om het ticket nu te boeken of maar een paar weken / dagen van te voren ? en dan gaat het natuurlijk om de ticket prijs
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')