Incluis alle belastingen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:10 schreef Tinkepink het volgende:
Tipje: ik heb net bij Ryanair een retourtje London geboekt voor 20 euro (+8 euro creditcardkosten)
Ja. Balen alleen dat ik geen betaalbaar hotel meer kan vinden in London.quote:
Voor 500 euro moet je roeien, als je het verdubbeld kan je misschien met geluk wat vindenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:03 schreef ASroma het volgende:
Over buenos aires gesproken....
hoe kom je van Nederland of desnoods, belgie/duitsland goedkoop naar BA, het liefst een retourtje, is rond de 500 euro ergens mogelijk te vinden? Ben van plan om in juli te gaan...
ja weet het, het goedkoopste wat ik gevonden heb is rond de 800 euro.... Misschien kan ik wel met een vrachtschip mee ofzo, wat werken als dekhengst nog wat geld verdienen en dan 2 weken later aankomen in BA met nog wat extra cash op zak....quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor 500 euro moet je roeien, als je het verdubbeld kan je misschien met geluk wat vinden
Ik kreeg net een mail dat je vanuit Brussel voor 371euro naar Montreal kan vliegen. Ik neem aan dat je van daaruit vrij goedkoop door kan vliegen? Ik weet niet of de prijs op jouw data zo goedkoop zal zijn, maar misschien toch een stuk goedkoper dan wat je vond.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:30 schreef Sala-adin het volgende:
Wie weet met welke luchtvaart maatschappij ik goedkoop kan vliegen van Schiphol naar Toronto?
Vertrek 18 July
retour 20 Augustus
Belastingenquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:14 schreef ASroma het volgende:
[..]
ja weet het, het goedkoopste wat ik gevonden heb is rond de 800 euro.... Misschien kan ik wel met een vrachtschip mee ofzo, wat werken als dekhengst nog wat geld verdienen en dan 2 weken later aankomen in BA met nog wat extra cash op zak....![]()
hmmmm... waarom zijn vliegtickets zo duur
59 euro Berlijn - Eindhovenquote:Hinfahrt (Linie: T186A)
Reisetermin: Samstag, 8. März 2008
Abfahrt: 19:30 ab BERLIN, ZOB, Am Funkturm
Ankunft: 08:00 an BREDA, - (Ankunft nächster Tag)
Of met even zoeken op Bahn.dequote:Hinfahrt (Linie: T186L)
Reisetermin: Freitag, 7. März 2008
Abfahrt: 19:30 ab BERLIN, ZOB, Am Funkturm
Ankunft: 04:30 an EINDHOVEN, - (Ankunft nächster Tag)
Koop dan op het overstapstation Duisburg of Viersen een kaartje Kaldenkirchen (of Viersen) - Tilburg (of Venlo) voor ongeveer 18 euro. Bijelkaar ben je dan ongeveel 70 euro kwijtquote:Berlin Hbf Sa, 08.03.08 ab 09:48
Kaldenkirchen Sa, 08.03.08 an 14:51
Als je van 14 - 23 augustus gaat, kun je met www.ryanair.com vanaf Dusselddorf (Weeze) voor ongeveer 140 euro per persoon retour incl alle kosten rechtstreeks naar Trapani vliegen. Wel heel vroeg vertrekken!quote:Op zondag 2 maart 2008 12:45 schreef Temporale het volgende:
In de zomervakantie wil ik met een groep van 5 man voor een weekje naar sicilie. Van 13 - 22 augustus. Dit per vliegtuig. Overstappen oid maakt niks uit, vanuit een ander vliegveld ( zoals burssel, of dusseldorf) vertrekken maakt ook niks uit! Wie heeft de goedkoopste optie?
quote:Op zondag 2 maart 2008 15:56 schreef Coastertommm het volgende:
Ik wil in april met 2 vrienden naar Barcelona, met het vliegtuig natuurlijk. Zijn er goedkopere opties dan 120 pp, waarbij je wel vliegt vanaf Amsterdam en niet vanaf Brussel? Heen is 7 april en terug 14 april. Beetje speling in de data kan wel, eigenlijk alleen later (dus 8 april en later). Soms zie je echt mensen die voor 80pp heen en terug vliegen, dat wil ik ook!
En heb al cheaptickets gecheckt enzo, maar hoop toch nog op een goedkopere optie
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:07 schreef paaskannekoekje het volgende:
halverwege juli
van een nederlandse luchthaven of vlak over de grens ---> budapest
Wat meer info is wel handig. wil je persé vanaf Schiphol, of kan vanaf Dusseldorf of Brussel ook? Welke data precies, of maakt het niet zoveel uit. Hoeveel personen? etc.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:25 schreef Ludacriss het volgende:
Halverwege juli naar Thailand (Bangkok) voor ongeveer 2,5 week. Het goedkoopst wat ik heb gevonden is voor 1011 euro maar vraag me af of het nog goedkoper kan.
Het mag eventueel van Dusseldorf maar dat is niet de voorkeur, het liefst Amsterdam aangezien we vanuit Den Haag vertrekken. Er zijn namelijk 2 volwassenen en 1 kind van 3 jaar. Reisdata is ongeveer 14 juli vertrek ( mag een dag of 2 aan beide kanten verschillen) en vertrek is ongeveer 31 juli ( mag ook 2 dagen verschillen.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:24 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat meer info is wel handig. wil je persé vanaf Schiphol, of kan vanaf Dusseldorf of Brussel ook? Welke data precies, of maakt het niet zoveel uit. Hoeveel personen? etc.
Vanaf Dusseldorf kun je sowieso wel redelijk goedkoop naar Bangkok vliegen, ongeveer 700 - 800 euro moet wel lukken
Vanaf Dusseldorf kun je met LTU (www.ltu.de) voor 858 euro p.p. vliegen, een kind is 631 euro. wel overstappen op munchenquote:Op maandag 3 maart 2008 12:52 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het mag eventueel van Dusseldorf maar dat is niet de voorkeur, het liefst Amsterdam aangezien we vanuit Den Haag vertrekken. Er zijn namelijk 2 volwassenen en 1 kind van 3 jaar. Reisdata is ongeveer 14 juli vertrek ( mag een dag of 2 aan beide kanten verschillen) en vertrek is ongeveer 31 juli ( mag ook 2 dagen verschillen.
Geen lowcost airlines die naar Napels vliegen vanaf Nederland.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:47 schreef Longmen het volgende:
Zoek eigenlijk een zo goedkoop mogelijke ticket naar Napels, liefst september. Tot nu toe Transavia, maar valt me wat tegen. Iemand iets goedkopers?
Een optie is om lowcost te vliegen naar Athene, dat kan vast vanaf Belgie/Duitsland en dan vanaf Patras met de boot te gaan. Athene - Patras gaat met de trein.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:45 schreef xsigrid het volgende:
reserveer zo vroeg mogelijk - vrijwel altijd geldt hoe eerder je boekt, hoe goedkoper je ticket. De meest scherpe prijzen zijn beschikbaar als de nieuwe vluchtschema's uitkomen. Dat is eind april voor het zomerseizoen en eind oktober voor het nieuwe winterseizoen.
Dit las ik net op vliegtickets.cc. Ik zoek nog steeds een (goedkope) vlucht naar Corfu, maar klopt het nou echt dat eind april een gunstige tijd is?
Je zou wat kunnen zoeken bij de aanbiedingen van http://www.jetairfly.com/, maar ik denk dat een pakketreis inclusief hotel goedkoper is dan een losse vlucht in die tijden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben op zoek naar een retourtje Luxor voor 2 personen in het voor- of naseizoen. De terugreis moet een week (of iets meer) na de heenreis liggen. Wie weet waar ik het beste kan zoeken?
Ja dat is een goedkope periode...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:45 schreef xsigrid het volgende:
Dit las ik net op vliegtickets.cc. Ik zoek nog steeds een (goedkope) vlucht naar Corfu, maar klopt het nou echt dat eind april een gunstige tijd is?
Dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je zou wat kunnen zoeken bij de aanbiedingen van http://www.jetairfly.com/, maar ik denk dat een pakketreis inclusief hotel goedkoper is dan een losse vlucht in die tijden.
Zeker voor die periode is het een goede prijs. cheaptickets.com heb ik laatst ook geboekt. Geen enkel probleem mee gehad, ondanks dat je niet een zelfde soort reserveringsnummer (een combinatie van 6 cijfers en letters) krijgt zoals bij de NL'se aanbieders en je apart op je creditcard de boekingskosten (10 dollar) betaalt.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:36 schreef tango_cow het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope ticket NY JFK. Vanaf 7 of 8 juni t/m 25 juni en vanaf Amsterdam aangezien ik in Haarlem woon. Overstappen is min of meer een must sinds directe vluchten gelijk ¤600+ kosten, maar de luchthavens staan vast.
Alle prijzen die ik heb gezien liggen rond ¤450-500 en ik weet dat dat reeel is, behalve als ik via bijv. cheaptickets.com of travelocity.com zoek. Allebei zo tussen de $600-650, dus ongeveer ¤ 403-425. Is dat anders een goeie optie?
Ik kan je alvast de volgende tip geven. Vliegen op Mexico-Stad is een stuk goedkoper dan vliegen op Cancun of Guatemala-Stad. Vanaf Mexico-Stad kun je vervolgens doorvliegen of de bus pakken naar Guatemala-Stad als je Mexico helemaal wilt overslaan.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:53 schreef renzell het volgende:
Ik zoek:
Een vlucht naar Midden-Amerika. Vertrek: half januari 2009. Drie personen. Twee volwassenen en een kind. We willen in twee tot drie maanden reizen van Guatemala naar Panama. Ik weet dat het nog vroeg is, maar ben me vast aan het oriėnteren (ik ben een groot voorstander van voorpret). Ik zou tevens graag de mogelijkheid hebben om bijvoorbeeld twee intercontinentale vluchten erbij in te boeken (Tegucigalpa-Managua en Managua-San Jose bijvoorbeeld), zodat we niet alles met bussen hoeven te doen daar. Of zou het verstandiger en goedkoper zijn die intercontinentale vluchten ter plekke te boeken? Dat zou nauurlijk wél meer vrijheid geven.
Heeft iemand een idee wat goede sites zijn voor zo'n soort trip? Ik wil trouwens reizen vanaf Amsterdam.
Dank u dank u!
Maar ben je met zo'n vlucht vanaf Mexico city niet tóch duurder uit denk je? Een bus vanaf daar is zeker geen optie met een kind bij ons. Ik wil die long distance bussen juist zo veel mogelijk vermijden waar mogelijk. Ik heb er uiteraard over zitten denken om Mexico 'erbij te pakken', maar dat is zo'n ongelooflijk groot land! Dat voelt gewoon als zonde om maar 2 of 3 weken doorheen te reizen. Daarom dacht ik inderdaad Mexico maar over te slaan en ons te wagen aan Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica en Panama. Maar ik zal de prijsverschillen eens checken. Dank je!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kan je alvast de volgende tip geven. Vliegen op Mexico-Stad is een stuk goedkoper dan vliegen op Cancun of Guatemala-Stad. Vanaf Mexico-Stad kun je vervolgens doorvliegen of de bus pakken naar Guatemala-Stad als je Mexico helemaal wilt overslaan.
Ik weet niet of er ook prijsvechters in die omgeving zitten die misschien goedkoop vliegen van Mexico-City naar Guatemala. Ik begrijp dat een lange busreis geen pretje is met een klein kind.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:24 schreef renzell het volgende:
[..]
Maar ben je met zo'n vlucht vanaf Mexico city niet tóch duurder uit denk je? Een bus vanaf daar is zeker geen optie met een kind bij ons. Ik wil die long distance bussen juist zo veel mogelijk vermijden waar mogelijk. Ik heb er uiteraard over zitten denk n om Mexico 'erbij te pakken', maar dat is zo'n ongelooflijk groot land! Dat voelt gewoon als zonde om maar 2 of 3 weken doorheen te reizen. Daarom dacht ik inderdaad Mexico maar over te slaan en ons te wagen aan Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica en Panama. Maar ik zal de prijsverschillen eens checken. Dank je!
Op sites als expedia.com kun je dat in één keer bijelkaar boeken en een beetje korting krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:14 schreef LasTeR het volgende:
Kan iemand mij helpen met het volgende:
Voor in de zomer ga ik met een vriend naar Minneapolis naar mijn vader, en vanuit daar willen we graag een weekje naar New York of Los Angeles. Waar kan ik het beste zoeken als ik vlucht+hotel voor een schappelijke prijs wil regelen?
Je kan natuurlijk ook met Swiss.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
KLM is toch niet de enige die van Amsterdam naar Zurich vliegt
Ik ga in ieder geval 25 April tot 27 April naar Zurich, maar dat zal dan wel weer de nachttrein worden.
Bussen in Mexico zijn ontzettend goed te doen. Geen rammelende bussen ofzo, maar gewoon goede, comfortabele bussen.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:24 schreef renzell het volgende:
[..]
Maar ben je met zo'n vlucht vanaf Mexico city niet tóch duurder uit denk je? Een bus vanaf daar is zeker geen optie met een kind bij ons. Ik wil die long distance bussen juist zo veel mogelijk vermijden waar mogelijk. Ik heb er uiteraard over zitten denken om Mexico 'erbij te pakken', maar dat is zo'n ongelooflijk groot land! Dat voelt gewoon als zonde om maar 2 of 3 weken doorheen te reizen. Daarom dacht ik inderdaad Mexico maar over te slaan en ons te wagen aan Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica en Panama. Maar ik zal de prijsverschillen eens checken. Dank je!
30 april - 11 mei voor 469 euro incl alles via cheaptickets.com met British Airways / American Airlines met nog heel veel keuzes in vertrektijdstippen, maar wel altijd met overstap in London.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zoek trouwens nog een goedkoop ticket naar New York en terug vanaf Chicago. Vertrek rond 30 april, retour rond 11 mei.
Tnx! Die had ik nog niet gevonden. De goedkoopste optie die ik had gevonden was 100 euro duurder. Nu is cheaptickets geloof ik ook nog de enige site die ik nog niet had geprobeerd, dus dat zou het kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
30 april - 11 mei voor 469 euro incl alles via cheaptickets.com met British Airways / American Airlines met nog heel veel keuzes in vertrektijdstippen, maar wel altijd met overstap in London.
Op vakantie of voor werk ?
Ja, dat hoor ik van meer mensen. Het is misschien gewoon vooral dat ik het idee niet kan verdragen om door Mexico te reizen en er niet echt te ZIJN.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bussen in Mexico zijn ontzettend goed te doen. Geen rammelende bussen ofzo, maar gewoon goede, comfortabele bussen.Maar afijn, kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om met een peuter lange busreizen te gaan maken.
Ik zoek trouwens nog een goedkoop ticket naar New York en terug vanaf Chicago. Vertrek rond 30 april, retour rond 11 mei.
Is het ook geen optie om 3 weken Mexico te doen, en dan de andere landen een beetje korter (een aantal dagen bijv.)quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:16 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik van meer mensen. Het is misschien gewoon vooral dat ik het idee niet kan verdragen om door Mexico te reizen en er niet echt te ZIJN.![]()
Dan zou ik nog liever mijn hele plan omgooien en bijvoorbeeld Mexico, Guatemala, Costa Rica en Panama 'doen', om maar een voorbeeld te noemen.
kan niemand me helpenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:13 schreef paaskannekoekje het volgende:
Nederlandse Luchthaven of net over de grens (dusseldorf weeze etc)
--->
curacao
eind juli, terug begin augustus
kan niks onder de 1000 euro vinden voor een retour (kayak.com, klm.nl)
kan iemand me helpen ?
alvast bedankt !
In de zomer klinkt dat als een redelijke prijs,in het laagseizoen moet dat denk ik minimaal 200 euro goedkoper kunnenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:02 schreef LasTeR het volgende:
Van Amsterdam naar Los Angeles, via Chicago, dan naar Minneapolis en weer naar Amsterdam voor 935 euro is meer dan schappelijk toch?
Nee, zomer inderdaad. Een retourtje KLM Amsterdam > Minneapolis betaal je al 1100 euro voor. Dit is allemaal US Airlines incl. nog een andere stad als bestemming dus. Vind het wel goed.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In de zomer klinkt dat als een redelijke prijs,in het laagseizoen moet dat denk ik minimaal 200 euro goedkoper kunnen
waar vind ik dit ticket? op bahn.de heb ik deze prijs ook gevonden maar dit is voor een retour vanuit berlijn en niet andersom...quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef arrebar het volgende:
Trein is 58 euro pp
Als jij mij laat zien waar je dat vindt krijg je van mij een zak paaseitjes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef arrebar het volgende:
Trein is 58 euro pp
zie http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn?program=esi"e:Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als jij mij laat zien waar je dat vindt krijg je van mij een zak paaseitjes.
Een ticket Amsterdam - Johannesburg (heen) // Nairobi - Amsterdam (terug) kopen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:35 schreef sieske het volgende:
Hoi,
ik wil graag naar zuid-afrika dit jaar. Lijkt me helemaal te gek!, maar ik wil vantevoren naar Johannesburg en van daaruit naar Entebbe en dan naar Nairobi. Wat is de makkelijkste manier om dit te doen? Vliegen naar Johannesburg snap ik wel, maar dan?????
Kan iemand mij helpen?
http://www.nshispeed.nl/n(...)berlijn-met-de-treinquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als jij mij laat zien waar je dat vindt krijg je van mij een zak paaseitjes.
Ja, vorig jaar gedaan met een tussenstop in Brno. Kostte iets van 50 euro enkele reis gedeeltelijk eerste klas.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:38 schreef vlinder2 het volgende:
Hoe kom ik het goedkoopst van Wenen naar Praag met 2 personen rond 20 juni? Ik kan alleen vinden dat de trein er ongeveer 4,5 uur over doet, iemand hier ervaring mee? Hoeveel kost het ongeveer en is het een mooie route?
Bedankt! Is Brno de moeite waard? En hoe vond je de treinreis voornamelijk qua natuur/omgeving?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar gedaan met een tussenstop in Brno. Kostte iets van 50 euro enkele reis gedeeltelijk eerste klas.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:43 schreef arrebar het volgende:
[..]
http://www.nshispeed.nl/n(...)berlijn-met-de-trein
Brno is zeker de moeite waard. Zeker als er een (vuurwerk-)festival is bij het meer nabij de stad. Het is bovendien super goedkoop (op een terras op de markt een halve liter bier voor 60 cent, behoorlijk uit eten voor nog geen 10 euro pp etc.) in vergelijking met Praag (waar je met gemak 10x zoveel betaalt)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:47 schreef vlinder2 het volgende:
[..]
Bedankt! Is Brno de moeite waard? En hoe vond je de treinreis voornamelijk qua natuur/omgeving?
Met de boot kost je 124 euro van elk station in Nederland naar London Liverpool Street via golondon.nlquote:Uitgaand: maandag 28 april
Vertrek Aankomst Reistijd Van Naar Luchtvaart maatschappij Vlucht
19:25 19:30 1 u. 5 min. Amsterdam (AMS) Londen City (LCY) VLM Vlucht VG 247 van Amsterdam (AMS) naar Londen City (LCY)
Retour: donderdag 1 mei
Vertrek Aankomst Reistijd Van Naar Luchtvaart maatschappij Vlucht
19:35 21:45 1 u. 10 min. Londen Gatwick (LGW) Amsterdam (AMS) British Airways Vlucht BA 8121
Die hoort in [TRV] Nieuws en aanbiedingen #4 - retourtje Parijs ¤ 50,-quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:59 schreef Nevie het volgende:
Via deze link krijg je met kortingscode WTC2508 25 euro korting op je vliegticket bij World Ticket Center.
Zeer interessante optie aangezien je dan wel het dichts in het centrum van Londen land en de reis naar je hotel ook niet veel tijd / geld kost.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:26 schreef DutchTrain het volgende:
Met het vliegtuig kost 125 euro vanaf Schiphol (heen www.flyvlm.com naar City , terug british airways vanaf Gatwick)
[..]
Normaal gesproken is VLM twee tot drie keer zo duur als de andere maatschappijen, maar als je nu nog moet boeken dan is het prijsverschil erg klein en dan zou ik zeker voor VLM gaan. Ook wat meer luxe aan boord en op London City kun je tot 15 minuten voor vertrek nog inchecken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:35 schreef nelisb het volgende:
Zeer interessante optie aangezien je dan wel het dichts in het centrum van Londen land en de reis naar je hotel ook niet veel tijd / geld kost.
Vliegen naar Gerona is ongetwijfeld het snelst, en kan vanaf charleroi ook nog redelijk goedkoop met Ryanair, afhankelijk van de periode waarin je weg wilt. www.ryanair.comquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:14 schreef scrained het volgende:
Ik en enkele vrienden willen naar Lloret del Mar, we komen uit Brussel maar kunnen wel naar andere luchthaven in Belgiė rijden indien het goedkoper uitkomt, wat zijn de snelste/goedkoopste manieren om er te geraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |