abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57545985
Hoi,

ik wil graag naar zuid-afrika dit jaar. Lijkt me helemaal te gek!, maar ik wil vantevoren naar Johannesburg en van daaruit naar Entebbe en dan naar Nairobi. Wat is de makkelijkste manier om dit te doen? Vliegen naar Johannesburg snap ik wel, maar dan?????
Kan iemand mij helpen?
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_57546549
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:35 schreef sieske het volgende:
Hoi,

ik wil graag naar zuid-afrika dit jaar. Lijkt me helemaal te gek!, maar ik wil vantevoren naar Johannesburg en van daaruit naar Entebbe en dan naar Nairobi. Wat is de makkelijkste manier om dit te doen? Vliegen naar Johannesburg snap ik wel, maar dan?????
Kan iemand mij helpen?
Een ticket Amsterdam - Johannesburg (heen) // Nairobi - Amsterdam (terug) kopen.

Verder is het de vraag hoe je naar Entebbe en Nairobi denkt te komen. Met bussen, huurauto, vliegtuig?

Makkelijkste is om even bij Killroy, d-reizen of een ander reisbureau binnen te lopen als je een vliegticket wilt voor alles.
pi_57548581
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef Roellio het volgende:

[..]

Als jij mij laat zien waar je dat vindt krijg je van mij een zak paaseitjes.
http://www.nshispeed.nl/n(...)berlijn-met-de-trein
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
  zondag 23 maart 2008 @ 10:02:40 #79
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_57553262
Van Kampala hoofdstad van Uganda, vlakbij Entebbe) naar Nairobi lopen een aantal hele goedkope busdiensten. Voor een paar tientjes ben je in Nairobi, het duurt wel behoorlijk lang en je wordt geradbraakt, maar vliegen is een stuk duurder. South African Airways vliegt direct van Johannesburg naar Entebbe.
pi_57557227
dank je
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
  maandag 24 maart 2008 @ 13:44:17 #81
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_57578012
Aangezien m'n broertje straks in Zuid-Afrika stage gaat lopen wilde we er met de familie heen gaan. Ik vroeg me af met welke prijzen ik rekening moet houden voor tickets.
- Gaat om 6 pers
- Vliegen vanaf NL, west-Dld of eventueel Belgie
- Vertrek rond 19 juli en terug rond 10 aug (wat eerder of later is waarschijnlijk geen probleem)
- We willen iig naar Durban, maar zoeken vooral de goedkoopste bestemming om op te vliegen

Ik hoop dat jullie een indicatie kunnen geven van de kosten en weten welke maatschappij hiervoor het beste is!

[ Bericht 10% gewijzigd door Flipper01 op 24-03-2008 14:28:27 ]
I don't shine if you don't shine
pi_57589122
Hoe kom ik het goedkoopst van Wenen naar Praag met 2 personen rond 20 juni? Ik kan alleen vinden dat de trein er ongeveer 4,5 uur over doet, iemand hier ervaring mee? Hoeveel kost het ongeveer en is het een mooie route?
pi_57589657
@Flipper: Je kunt met AirBerlin (vanaf grensgebied in Duitsland) of Brussels Airlines (vanuit Brussel) stukken goedkoper vliegen naar (onder andere) Zuid Afrilka dan vanuit Nederland. Vooral ivm die vliegtax vanaf juli.

EDIT
Nog een tip: als je bij CheapTickets KR08 intypt als actie/kortings code krijg je 25 euro korting per ticket werkt perfect

[ Bericht 6% gewijzigd door DutchTrain op 25-03-2008 00:07:29 (vreemde linkjes verwijderd) ]
pi_57589702
Ik kan jullie wel aanraden om ryanair te gebruiken, Normaal gesproken zijn ze heel goedkoop maar ze rekenen voor alles en nog wat (Zelfs voor de bagage)
pi_57591035
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:38 schreef vlinder2 het volgende:
Hoe kom ik het goedkoopst van Wenen naar Praag met 2 personen rond 20 juni? Ik kan alleen vinden dat de trein er ongeveer 4,5 uur over doet, iemand hier ervaring mee? Hoeveel kost het ongeveer en is het een mooie route?
Ja, vorig jaar gedaan met een tussenstop in Brno. Kostte iets van 50 euro enkele reis gedeeltelijk eerste klas.
pi_57602417
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 00:09 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ja, vorig jaar gedaan met een tussenstop in Brno. Kostte iets van 50 euro enkele reis gedeeltelijk eerste klas.
Bedankt! Is Brno de moeite waard? En hoe vond je de treinreis voornamelijk qua natuur/omgeving?
pi_57604236
quote:

Hier, in plaats van een zak paaseitjes.

dinsdag 25 maart 2008 @ 22:00:11 #88
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_57609850
Brno is een prachtige stad, goed om eens een dagje te zien.
pi_57610387
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:47 schreef vlinder2 het volgende:

[..]

Bedankt! Is Brno de moeite waard? En hoe vond je de treinreis voornamelijk qua natuur/omgeving?
Brno is zeker de moeite waard. Zeker als er een (vuurwerk-)festival is bij het meer nabij de stad. Het is bovendien super goedkoop (op een terras op de markt een halve liter bier voor 60 cent, behoorlijk uit eten voor nog geen 10 euro pp etc.) in vergelijking met Praag (waar je met gemak 10x zoveel betaalt)

De treinreis is niet zo bijzonder, althans het grootste deel heb ik in het donker gereden.
pi_57631743
Via deze link krijg je met kortingscode WTC2508 25 euro korting op je vliegticket bij World Ticket Center.
pi_57631882
ik wil naar londen. Dinsdag 29 april heen,pas savonds en donderdag 1 mei weer terug. Ook in de avond. Wat is de goedkopste oplossing voor ons?
pi_57634842
Met het vliegtuig kost 125 euro vanaf Schiphol (heen www.flyvlm.com naar City , terug british airways vanaf Gatwick)
quote:
Uitgaand: maandag 28 april
Vertrek Aankomst Reistijd Van Naar Luchtvaart maatschappij Vlucht
19:25 19:30 1 u. 5 min. Amsterdam (AMS) Londen City (LCY) VLM Vlucht VG 247 van Amsterdam (AMS) naar Londen City (LCY)

Retour: donderdag 1 mei
Vertrek Aankomst Reistijd Van Naar Luchtvaart maatschappij Vlucht
19:35 21:45 1 u. 10 min. Londen Gatwick (LGW) Amsterdam (AMS) British Airways Vlucht BA 8121
Met de boot kost je 124 euro van elk station in Nederland naar London Liverpool Street via golondon.nl

Met de bus kost 96 euro vanaf Utrecht naar London via eurolines.nl
pi_57634924
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:59 schreef Nevie het volgende:
Via deze link krijg je met kortingscode WTC2508 25 euro korting op je vliegticket bij World Ticket Center.
Die hoort in [TRV] Nieuws en aanbiedingen #4 - retourtje Parijs ¤ 50,-
pi_57635238
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:26 schreef DutchTrain het volgende:
Met het vliegtuig kost 125 euro vanaf Schiphol (heen www.flyvlm.com naar City , terug british airways vanaf Gatwick)
[..]
Zeer interessante optie aangezien je dan wel het dichts in het centrum van Londen land en de reis naar je hotel ook niet veel tijd / geld kost.
pi_57636481
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:35 schreef nelisb het volgende:
Zeer interessante optie aangezien je dan wel het dichts in het centrum van Londen land en de reis naar je hotel ook niet veel tijd / geld kost.
Normaal gesproken is VLM twee tot drie keer zo duur als de andere maatschappijen, maar als je nu nog moet boeken dan is het prijsverschil erg klein en dan zou ik zeker voor VLM gaan. Ook wat meer luxe aan boord en op London City kun je tot 15 minuten voor vertrek nog inchecken.
pi_57636902
ja precies. alleen ik probeer de site van vlm al 2 uur een check te doen maar hij knalt me er steeds uit.

ik denk dat ik het volgende boek

schiphol - heatrow aankomst 20 uur
heatrow-schiphol, vertrek 2030 ongeveer
met bmi

133 euro all in per persoon.
pi_57644750
Ik en enkele vrienden willen naar Lloret del Mar, we komen uit Brussel maar kunnen wel naar andere luchthaven in België rijden indien het goedkoper uitkomt, wat zijn de snelste/goedkoopste manieren om er te geraken?
pi_57646208
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:14 schreef scrained het volgende:
Ik en enkele vrienden willen naar Lloret del Mar, we komen uit Brussel maar kunnen wel naar andere luchthaven in België rijden indien het goedkoper uitkomt, wat zijn de snelste/goedkoopste manieren om er te geraken?
Vliegen naar Gerona is ongetwijfeld het snelst, en kan vanaf charleroi ook nog redelijk goedkoop met Ryanair, afhankelijk van de periode waarin je weg wilt. www.ryanair.com
pi_57651393
Bedankt!

Ja de periode dat ik er heen wil zijn er vluchten heen, en ziet er goedkoop uit, zal dat wel worden denk ik
(30 juni tot 7 juli ofzo)
En hoe geraak je van Girona naar Lloret? Er staan busjes te wachten aan luchthaven ofzo? En iemand goede ervaringen met hotelletjes/appartementen daar?
pi_57718342
30 Mei vertrek ik naar Amerika, en ben beetje aan het kijken voor een ticket, maar doe ik er het verstandig aan om het ticket nu te boeken of maar een paar weken / dagen van te voren ? en dan gaat het natuurlijk om de ticket prijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')