CONTAINERSquote:Op maandag 25 februari 2008 23:28 schreef petraa het volgende:
B: Jaap is focking expert, jonguh, ik zie het van een afstandje!
Wat kan je toch misselijk worden van een kerel zeg!
Teiltjesssssssss
Als dat jong zo'n multitalent is kan ie ook vast wel meerdere dodelijk ziektes krijgen...quote:Op maandag 25 februari 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
Jezus... Brian heeft héél veel naar kookprogramma's gekeken, dag in dag uit. Wat een multitalent.
Ik kan hier niet meer tegen, kom straks nog wel eens terug.
Held!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:26 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ] Eric belt Hedda namens Huub..............
http://www.evilshare.com/cd04e34a-3540-102b-8d56-00a0c993e9d6
Wat een doos is het toch.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:30 schreef petraa het volgende:
C: Volgende week gaan we slagroomtaarten maken. Ze zegt dit op een toontje van een 10 jarig kind.
Nadia wordt toch niet vervangen,???quote:Op maandag 25 februari 2008 23:34 schreef Ceessie het volgende:
Het word tijd dat er een nieuwe miljonair in komt we hebben er tenslotte nog 1 te goed die Nadia moet vervangen
Ze is zelf opgestapt dus kan vervangen wordenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Nadia wordt toch niet vervangen,???
Nope.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:37 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ze is zelf opgestapt dus kan vervangen worden
Nee toch? Dat zei ze zelf toen ze wegging.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Nadia wordt toch niet vervangen,???
wat doe jij nou hier een beetje blij lopen posten???quote:Op maandag 25 februari 2008 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, en Dennis erbij, helemaal van de wap roept dan "What to do, what to do" en gaat van zijn stokje
oefff ik dacht al dat ik mijn ene hersencel aan het afsterven was!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee toch? Dat zei ze zelf toen ze wegging.
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:40 schreef petraa het volgende:
ach gossie het prinsesje ligt al in bed.
Misschien sterft ze vanavond wel in haar slaapquote:Op maandag 25 februari 2008 23:40 schreef petraa het volgende:
ach gossie het prinsesje ligt al in bed.
Ja! Met Nena!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wat doe jij nou hier een beetje blij lopen posten???
heb je geen gesprekje voor te bereiden?![]()
Ja Nenaa, of hij heeft stiekum al gebeld.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Staat haar goed!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:42 schreef Ziet het volgende:
oh wacht, ze heeft zo;'n maskerding op
Van wie was dat nummer...quote:Op maandag 25 februari 2008 23:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Oh jee het was Nena niet!!! Guusje je hebt toch niet stiekum je eigen nr gegeven he!quote:
nopequote:Op maandag 25 februari 2008 23:37 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ze is zelf opgestapt dus kan vervangen worden
Volgens mij krijg je je zinquote:Op maandag 25 februari 2008 23:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Misschien sterft ze vanavond wel in haar slaap
Ik hoop het dan maar dat dat zo isquote:Op maandag 25 februari 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee toch? Dat zei ze zelf toen ze wegging.
BUKAKE!!!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je je zin![]()
[ afbeelding ]
Das nog eens een faceial........quote:Op maandag 25 februari 2008 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeker niet. nena's, 100%, morgen zeker, knallen!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh jee het was Nena niet!!! Guusje je hebt toch niet stiekum je eigen nr gegeven he!
Whehe, zou opzich best grappig zijn als Huub vanavond een kussen op haar hoofd drukt als ze ligt te slapenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als Jaap dan even op het hoofd van Brian gaat zitten. Met zijn neus tussen de bilspleet van Jaap! Daar word ik pas vrolijk van!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Whehe, zou opzich best grappig zijn als Huub vanavond een kussen op haar hoofd drukt als ze ligt te slapen
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zeker niet. nena's, 100%, morgen zeker, knallen!
lolquote:Op maandag 25 februari 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Heb geduld.
Clair zegt: "Klopt"quote:Op maandag 25 februari 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Huub: Jaap mist Cora. Dat werkt in mijn voordeel. Ik heb niemand, en ik ben bereid om met iedereen te breken om dit spel te winnen. Lieke, Claire, mijn vader, mijn moeder, mijn broertje
Reaktie Claire: Klopt
![]()
[ afbeelding ]
was ff een nix-flashback...quote:Op maandag 25 februari 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Zie jij ergens staan Dennispuntenel (behalve hier dan)
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Clair zegt: "Klopt"
En ik wil ook nog speciaal voor Clair een nummer aanvragen, Simone White - The Beep Beep Song. Waarom? Omdat het zo'n duf en wanstaltig klote nummer is
Op zich heb ik daar geen bezwaar tegen maar van dat laatste krijg ik toch.....quote:Op maandag 25 februari 2008 23:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En als Jaap dan even op het hoofd van Brian gaat zitten. Met zijn neus tussen de bilspleet van Jaap! Daar word ik pas vrolijk van!Vooral als je het visualiseert!
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt goed Guus, ik ga zeker een poging wagenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
was ff een nix-flashback...![]()
ff schuim van mn mond afvegen
Doe je het wel in een teiltje?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op zich heb ik daar geen bezwaar tegen maar van dat laatste krijg ik toch.....![]()
![]()
En dat is nou juist de bedoeling voor Brian!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op zich heb ik daar geen bezwaar tegen maar van dat laatste krijg ik toch.....![]()
![]()
zijn vader drinkt niet zo zegt iequote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:04 schreef Carlaa het volgende:
Huub komt uit een familie van alcoholisten?
Je gaat toch niet mijn plezier vanavond bederven hèquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:13 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Als ik die foto zie heb ik toch hele andere teksten in mijn hoofd is dat vreemd?????
Ik zou niet durven Ruud en ik heb er ook geen moeite mee hoor als ze je belt en ik zit met haar in een restauranatje of zo hoor.........quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je gaat toch niet mijn plezier vanavond bederven hè
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:12 schreef mazaru het volgende:
Polka hier polka daar, polka doen we allemaal
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:18 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ik zou niet durven Ruud en ik heb er ook geen moeite mee hoor als ze je belt en ik zit met haar in een restauranatje of zo hoor.........![]()
Jaap zou zeggen Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik dan ook weer geen moeite mee
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:21 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Jaap zou zeggen Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
truste Ruud rij voorzichtig morgen want ik zag dat een bussie tussen 2 vrachtwagen ineens anderhalve meter groot kan zijn.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar ik moet even horizontaal.
Streams waren (en zijn) kut. Fok was leuk.
Truste
Trustenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Truste
Truste Ruudquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Truste
truste ruudje, droom maar lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Truste
Heb het gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:24 schreef Ceessie het volgende:
[..]
truste Ruud rij voorzichtig morgen want ik zag dat een bussie tussen 2 vrachtwagen ineens anderhalve meter groot kan zijn.....
sweet dreams!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Truste
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:42 schreef mazaru het volgende:
Brian is wel dom, maar nog net niet hersendood. Daar trapt die echt nooit in
ricardoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:41 schreef Ziet het volgende:
jaap vraagt aan claire of ze het wel zeker weet dat zij ook amanda op de bank wil
ja dat weet ze zeker, amanda is ook niet haar béste vriendin in het huis
(zijn er nog meer vriendinnen dan?)
Influisteren? Dat brullen ze hem in. Ze zetten het op de plasma, en geven hem voor de zekerheid nog een briefje mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
als achter hem weer wat influistert niet nee
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Huub vraagt een ontslagronde voor Amanda aan.
Verloren zaak, maar wel leuk dat ze eindelijk eens op de bank zit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Influisteren? Dat brullen ze hem in. Ze zetten het op de plasma, en geven hem voor de zekerheid nog een briefje mee.
Als dat niet helpt huren ze Rasta Rostelli in om hem onder hypnose te brengen, zodat die alleen nog maar kan zeggen :"Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. '
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Influisteren? Dat brullen ze hem in. Ze zetten het op de plasma, en geven hem voor de zekerheid nog een briefje mee.
Als dat niet helpt huren ze Rasta Rostelli in om hem onder hypnose te brengen, zodat die alleen nog maar kan zeggen :"Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. '
idd.... dat gaat het ego-tje Amanda niet leuk vinden..... hehehehe, maar ik des te meerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik waardeer het al dat ze het proberen
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:56 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... dat gaat het ego-tje Amanda niet leuk vinden..... hehehehe, maar ik des te meer
iets over een kabel, wat Huub niet leuk gaat vinden.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:58 schreef Disana het volgende:
Brian en Amanda zijn moeilijk te verstaan. Het lijkt erop dat ze denken dat ze niet in beeld zijn, ze praten in bed.
Klinkt spannend, maar is het niet begrijp ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:42 schreef Dementor het volgende:
Ze lopen met een zaklamp buiten...
Alle verlichting in het huis knalt uit..
hand/fijn/grof gemalen, capuccino, expresso, verkeerd, dark roasted of wat?quote:
quote:Brian: ik hou niet van die lucht.....ga weg...schuif weg..Brian:ik hou niet van die haren,schuif weg....als je je eigen haren heb dan mag je zo liggen..
Moggequote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Even bijgelezen en wat kom ik tegen op VOL, deze post van Ladynight...aiaiaiaiai. Het is dus echt waar, heur haar stinkt , niet dat het mij verbaast hoor.
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogge![]()
Oeioei, das voor ons niet echt verrassend.
Ik ben benieuwd wat voor Amanda belangrijker is, de liefde voor haar lange nep-lokken of de liefde voor Brian.
Die relaasie is net zo nep als het haar van Amanda, iig van de kant van Brian, dat wordt met de dag duidelijker.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor Amanda belangrijker is, de liefde voor haar lange nep-lokken of de liefde voor Brian.
Zelfs al zegt Brian dat haar haar stinkt, dan nog haalt ze die pruik niet van haar hoofd afquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Even bijgelezen en wat kom ik tegen op VOL, deze post van Ladynight...aiaiaiaiai. Het is dus echt waar, heur haar stinkt , niet dat het mij verbaast hoor.
[..]
[ afbeelding ]
Maar voor Amanda is Brian wel de liefde van haar leven, het is toch vreselijk als die zegt dat je kop stinkt. Je zou verwachten dat ze meteen die pruik in de open haard gooit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die relaasie is net zo nep als het haar van Amanda, iig van de kant van Brian, dat wordt met de dag duidelijker.
Hij irriteert zich kapot aan haar maar ja, wat moet hij anders hè?
Ik denk dat Prospera gelijk heeft, Amanda met kort haar mag niet, dan is haar stoeipoes imago verdwenen als sneeuw voor de zon, terwijl ik denk dat kort haar haar heel goed zal staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:29 schreef Deisyy het volgende:
Maar voor Amanda is Brian wel de liefde van haar leven, het is toch vreselijk als die zegt dat je kop stinkt. Je zou verwachten dat ze meteen die pruik in de open haard gooit.
De vraag is waarom ze dat niet doet, naast Brian heeft ze niemand meer, behalve de Febo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar voor Amanda is Brian wel de liefde van haar leven, het is toch vreselijk als die zegt dat je kop stinkt. Je zou verwachten dat ze meteen die pruik in de open haard gooit.
Stèl, ik herhaal stèl, mocht Brian winnen, dan is de eerste actie van Brian Amanda de deur uitzetten...op zijn bekende manier en tot nooit mèèr ziens!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
De vraag is waarom ze dat niet doet, naast Brian heeft ze niemand meer, behalve de Febo.
Ik verwacht dat ie eerst nog afwacht hoeveel geld er binnen is te harken met dce exploitatie van Amanda en zodra die 'vetpot' opdroogt, Amanda haar biezen mag pakken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:40 schreef yellowfirst het volgende:
Stèl, ik herhaal stèl, mocht Brian winnen, dan is de eerste actie van Brian Amanda de deur uitzetten...op zijn bekende manier en tot nooit mèèr ziens!
Dus eigenlijk loopt Amanda verplicht met een stinkende kop rond? Triest, zo triest, om op die manier geleefd te worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
De vraag is waarom ze dat niet doet, naast Brian heeft ze niemand meer, behalve de Febo.
vind ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk loopt Amanda verplicht met een stinkende kop rond? Triest, zo triest, om op die manier geleefd te worden.
Een korte krullenkoppie zou haar best leuk staan.
Kort haar voor Amanda: wat moet ze dàn de hele dag doen? Borstelen is dan in een wip gebeurd en blijft er heel veel tijd over voor........niets.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk loopt Amanda verplicht met een stinkende kop rond? Triest, zo triest, om op die manier geleefd te worden.
Een korte krullenkoppie zou haar best leuk staan.
Welnee, dan zegt mama Nettie wel dat hij bij haar moet blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Stèl, ik herhaal stèl, mocht Brian winnen, dan is de eerste actie van Brian Amanda de deur uitzetten...op zijn bekende manier en tot nooit mèèr ziens!
Kort haar kun je föhnen en op verschillende maniere stylen, daar zou ze zich toch ook wel zoet mee kunnen houden?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kort haar voor Amanda: wat moet ze dàn de hele dag doen? Borstelen is dan in een wip gebeurd en blijft er heel veel tijd over voor........niets.
Iemand? Ik? Zeg het maar!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:58 schreef Prospera het volgende:
Tijd voor een nieuwe OP en ik moet over een half uurtje weg.
Is daar überhaupt al aandacht aan besteed op de officiële site? Bij Amanda was de voorpret (...) van langere duur dan de daadwerkelijke pret.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:25 schreef beequeen het volgende:
Jaap is vandaag een jaar in dat hok, gefeliciteerd Jaap.![]()
![]()
![]()
Ben je gek, ik heb ook niemand gehoord over kadootjes of taart. Ook VV maakt er geen melding van.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:28 schreef Copycat het volgende:
Is daar überhaupt al aandacht aan besteed op de officiële site? Bij Amanda was de voorpret (...) van langere duur dan de daadwerkelijke pret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |