Klinkt spannend, maar is het niet begrijp ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:42 schreef Dementor het volgende:
Ze lopen met een zaklamp buiten...
Alle verlichting in het huis knalt uit..
hand/fijn/grof gemalen, capuccino, expresso, verkeerd, dark roasted of wat?quote:
quote:Brian: ik hou niet van die lucht.....ga weg...schuif weg..Brian:ik hou niet van die haren,schuif weg....als je je eigen haren heb dan mag je zo liggen..
Moggequote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Even bijgelezen en wat kom ik tegen op VOL, deze post van Ladynight...aiaiaiaiai. Het is dus echt waar, heur haar stinkt , niet dat het mij verbaast hoor.
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogge![]()
Oeioei, das voor ons niet echt verrassend.
Ik ben benieuwd wat voor Amanda belangrijker is, de liefde voor haar lange nep-lokken of de liefde voor Brian.
Die relaasie is net zo nep als het haar van Amanda, iig van de kant van Brian, dat wordt met de dag duidelijker.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor Amanda belangrijker is, de liefde voor haar lange nep-lokken of de liefde voor Brian.
Zelfs al zegt Brian dat haar haar stinkt, dan nog haalt ze die pruik niet van haar hoofd afquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Even bijgelezen en wat kom ik tegen op VOL, deze post van Ladynight...aiaiaiaiai. Het is dus echt waar, heur haar stinkt , niet dat het mij verbaast hoor.
[..]
[ afbeelding ]
Maar voor Amanda is Brian wel de liefde van haar leven, het is toch vreselijk als die zegt dat je kop stinkt. Je zou verwachten dat ze meteen die pruik in de open haard gooit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die relaasie is net zo nep als het haar van Amanda, iig van de kant van Brian, dat wordt met de dag duidelijker.
Hij irriteert zich kapot aan haar maar ja, wat moet hij anders hè?
Ik denk dat Prospera gelijk heeft, Amanda met kort haar mag niet, dan is haar stoeipoes imago verdwenen als sneeuw voor de zon, terwijl ik denk dat kort haar haar heel goed zal staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:29 schreef Deisyy het volgende:
Maar voor Amanda is Brian wel de liefde van haar leven, het is toch vreselijk als die zegt dat je kop stinkt. Je zou verwachten dat ze meteen die pruik in de open haard gooit.
De vraag is waarom ze dat niet doet, naast Brian heeft ze niemand meer, behalve de Febo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar voor Amanda is Brian wel de liefde van haar leven, het is toch vreselijk als die zegt dat je kop stinkt. Je zou verwachten dat ze meteen die pruik in de open haard gooit.
Stèl, ik herhaal stèl, mocht Brian winnen, dan is de eerste actie van Brian Amanda de deur uitzetten...op zijn bekende manier en tot nooit mèèr ziens!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
De vraag is waarom ze dat niet doet, naast Brian heeft ze niemand meer, behalve de Febo.
Ik verwacht dat ie eerst nog afwacht hoeveel geld er binnen is te harken met dce exploitatie van Amanda en zodra die 'vetpot' opdroogt, Amanda haar biezen mag pakken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:40 schreef yellowfirst het volgende:
Stèl, ik herhaal stèl, mocht Brian winnen, dan is de eerste actie van Brian Amanda de deur uitzetten...op zijn bekende manier en tot nooit mèèr ziens!
Dus eigenlijk loopt Amanda verplicht met een stinkende kop rond? Triest, zo triest, om op die manier geleefd te worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
De vraag is waarom ze dat niet doet, naast Brian heeft ze niemand meer, behalve de Febo.
vind ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk loopt Amanda verplicht met een stinkende kop rond? Triest, zo triest, om op die manier geleefd te worden.
Een korte krullenkoppie zou haar best leuk staan.
Kort haar voor Amanda: wat moet ze dàn de hele dag doen? Borstelen is dan in een wip gebeurd en blijft er heel veel tijd over voor........niets.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk loopt Amanda verplicht met een stinkende kop rond? Triest, zo triest, om op die manier geleefd te worden.
Een korte krullenkoppie zou haar best leuk staan.
Welnee, dan zegt mama Nettie wel dat hij bij haar moet blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Stèl, ik herhaal stèl, mocht Brian winnen, dan is de eerste actie van Brian Amanda de deur uitzetten...op zijn bekende manier en tot nooit mèèr ziens!
Kort haar kun je föhnen en op verschillende maniere stylen, daar zou ze zich toch ook wel zoet mee kunnen houden?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kort haar voor Amanda: wat moet ze dàn de hele dag doen? Borstelen is dan in een wip gebeurd en blijft er heel veel tijd over voor........niets.
Iemand? Ik? Zeg het maar!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:58 schreef Prospera het volgende:
Tijd voor een nieuwe OP en ik moet over een half uurtje weg.
Is daar überhaupt al aandacht aan besteed op de officiële site? Bij Amanda was de voorpret (...) van langere duur dan de daadwerkelijke pret.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:25 schreef beequeen het volgende:
Jaap is vandaag een jaar in dat hok, gefeliciteerd Jaap.![]()
![]()
![]()
Ben je gek, ik heb ook niemand gehoord over kadootjes of taart. Ook VV maakt er geen melding van.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:28 schreef Copycat het volgende:
Is daar überhaupt al aandacht aan besteed op de officiële site? Bij Amanda was de voorpret (...) van langere duur dan de daadwerkelijke pret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |