zijn vader drinkt niet zo zegt iequote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:04 schreef Carlaa het volgende:
Huub komt uit een familie van alcoholisten?
Je gaat toch niet mijn plezier vanavond bederven hèquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:13 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Als ik die foto zie heb ik toch hele andere teksten in mijn hoofd is dat vreemd?????
Ik zou niet durven Ruud en ik heb er ook geen moeite mee hoor als ze je belt en ik zit met haar in een restauranatje of zo hoor.........quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je gaat toch niet mijn plezier vanavond bederven hè
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:12 schreef mazaru het volgende:
Polka hier polka daar, polka doen we allemaal
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:18 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ik zou niet durven Ruud en ik heb er ook geen moeite mee hoor als ze je belt en ik zit met haar in een restauranatje of zo hoor.........![]()
Jaap zou zeggen Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik dan ook weer geen moeite mee
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:21 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Jaap zou zeggen Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
truste Ruud rij voorzichtig morgen want ik zag dat een bussie tussen 2 vrachtwagen ineens anderhalve meter groot kan zijn.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar ik moet even horizontaal.
Streams waren (en zijn) kut. Fok was leuk.
Truste
Trustenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Truste
Truste Ruudquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Truste
truste ruudje, droom maar lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |