quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:18 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ik zou niet durven Ruud en ik heb er ook geen moeite mee hoor als ze je belt en ik zit met haar in een restauranatje of zo hoor.........![]()
Jaap zou zeggen Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik dan ook weer geen moeite mee
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:21 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Jaap zou zeggen Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
truste Ruud rij voorzichtig morgen want ik zag dat een bussie tussen 2 vrachtwagen ineens anderhalve meter groot kan zijn.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar ik moet even horizontaal.
Streams waren (en zijn) kut. Fok was leuk.
Truste
Trustenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Truste
Truste Ruudquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Truste
truste ruudje, droom maar lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Truste
Heb het gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:24 schreef Ceessie het volgende:
[..]
truste Ruud rij voorzichtig morgen want ik zag dat een bussie tussen 2 vrachtwagen ineens anderhalve meter groot kan zijn.....
sweet dreams!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Truste
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:42 schreef mazaru het volgende:
Brian is wel dom, maar nog net niet hersendood. Daar trapt die echt nooit in
ricardoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:41 schreef Ziet het volgende:
jaap vraagt aan claire of ze het wel zeker weet dat zij ook amanda op de bank wil
ja dat weet ze zeker, amanda is ook niet haar béste vriendin in het huis
(zijn er nog meer vriendinnen dan?)
Influisteren? Dat brullen ze hem in. Ze zetten het op de plasma, en geven hem voor de zekerheid nog een briefje mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
als achter hem weer wat influistert niet nee
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Huub vraagt een ontslagronde voor Amanda aan.
Verloren zaak, maar wel leuk dat ze eindelijk eens op de bank zit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Influisteren? Dat brullen ze hem in. Ze zetten het op de plasma, en geven hem voor de zekerheid nog een briefje mee.
Als dat niet helpt huren ze Rasta Rostelli in om hem onder hypnose te brengen, zodat die alleen nog maar kan zeggen :"Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. '
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Influisteren? Dat brullen ze hem in. Ze zetten het op de plasma, en geven hem voor de zekerheid nog een briefje mee.
Als dat niet helpt huren ze Rasta Rostelli in om hem onder hypnose te brengen, zodat die alleen nog maar kan zeggen :"Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. Ik stem Amanda er niet uit. '
idd.... dat gaat het ego-tje Amanda niet leuk vinden..... hehehehe, maar ik des te meerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik waardeer het al dat ze het proberen
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:56 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... dat gaat het ego-tje Amanda niet leuk vinden..... hehehehe, maar ik des te meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |