zeker niet. nena's, 100%, morgen zeker, knallen!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh jee het was Nena niet!!! Guusje je hebt toch niet stiekum je eigen nr gegeven he!
Whehe, zou opzich best grappig zijn als Huub vanavond een kussen op haar hoofd drukt als ze ligt te slapenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je je zin![]()
[ afbeelding ]
En als Jaap dan even op het hoofd van Brian gaat zitten. Met zijn neus tussen de bilspleet van Jaap! Daar word ik pas vrolijk van!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Whehe, zou opzich best grappig zijn als Huub vanavond een kussen op haar hoofd drukt als ze ligt te slapen
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zeker niet. nena's, 100%, morgen zeker, knallen!
lolquote:Op maandag 25 februari 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Heb geduld.
Clair zegt: "Klopt"quote:Op maandag 25 februari 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Huub: Jaap mist Cora. Dat werkt in mijn voordeel. Ik heb niemand, en ik ben bereid om met iedereen te breken om dit spel te winnen. Lieke, Claire, mijn vader, mijn moeder, mijn broertje
Reaktie Claire: Klopt
![]()
[ afbeelding ]
was ff een nix-flashback...quote:Op maandag 25 februari 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Zie jij ergens staan Dennispuntenel (behalve hier dan)
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Clair zegt: "Klopt"
En ik wil ook nog speciaal voor Clair een nummer aanvragen, Simone White - The Beep Beep Song. Waarom? Omdat het zo'n duf en wanstaltig klote nummer is
Op zich heb ik daar geen bezwaar tegen maar van dat laatste krijg ik toch.....quote:Op maandag 25 februari 2008 23:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En als Jaap dan even op het hoofd van Brian gaat zitten. Met zijn neus tussen de bilspleet van Jaap! Daar word ik pas vrolijk van!Vooral als je het visualiseert!
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt goed Guus, ik ga zeker een poging wagenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
was ff een nix-flashback...![]()
ff schuim van mn mond afvegen
Doe je het wel in een teiltje?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op zich heb ik daar geen bezwaar tegen maar van dat laatste krijg ik toch.....![]()
![]()
En dat is nou juist de bedoeling voor Brian!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op zich heb ik daar geen bezwaar tegen maar van dat laatste krijg ik toch.....![]()
![]()
zijn vader drinkt niet zo zegt iequote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:04 schreef Carlaa het volgende:
Huub komt uit een familie van alcoholisten?
Je gaat toch niet mijn plezier vanavond bederven hèquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:13 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Als ik die foto zie heb ik toch hele andere teksten in mijn hoofd is dat vreemd?????
Ik zou niet durven Ruud en ik heb er ook geen moeite mee hoor als ze je belt en ik zit met haar in een restauranatje of zo hoor.........quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je gaat toch niet mijn plezier vanavond bederven hè
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:12 schreef mazaru het volgende:
Polka hier polka daar, polka doen we allemaal
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |