Wat een doos is het toch.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:30 schreef petraa het volgende:
C: Volgende week gaan we slagroomtaarten maken. Ze zegt dit op een toontje van een 10 jarig kind.
Nadia wordt toch niet vervangen,???quote:Op maandag 25 februari 2008 23:34 schreef Ceessie het volgende:
Het word tijd dat er een nieuwe miljonair in komt we hebben er tenslotte nog 1 te goed die Nadia moet vervangen
Ze is zelf opgestapt dus kan vervangen wordenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Nadia wordt toch niet vervangen,???
Nope.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:37 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ze is zelf opgestapt dus kan vervangen worden
Nee toch? Dat zei ze zelf toen ze wegging.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Nadia wordt toch niet vervangen,???
wat doe jij nou hier een beetje blij lopen posten???quote:Op maandag 25 februari 2008 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, en Dennis erbij, helemaal van de wap roept dan "What to do, what to do" en gaat van zijn stokje
oefff ik dacht al dat ik mijn ene hersencel aan het afsterven was!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee toch? Dat zei ze zelf toen ze wegging.
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:40 schreef petraa het volgende:
ach gossie het prinsesje ligt al in bed.
Misschien sterft ze vanavond wel in haar slaapquote:Op maandag 25 februari 2008 23:40 schreef petraa het volgende:
ach gossie het prinsesje ligt al in bed.
Ja! Met Nena!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wat doe jij nou hier een beetje blij lopen posten???
heb je geen gesprekje voor te bereiden?![]()
Ja Nenaa, of hij heeft stiekum al gebeld.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Staat haar goed!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:42 schreef Ziet het volgende:
oh wacht, ze heeft zo;'n maskerding op
Van wie was dat nummer...quote:Op maandag 25 februari 2008 23:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Oh jee het was Nena niet!!! Guusje je hebt toch niet stiekum je eigen nr gegeven he!quote:
nopequote:Op maandag 25 februari 2008 23:37 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ze is zelf opgestapt dus kan vervangen worden
Volgens mij krijg je je zinquote:Op maandag 25 februari 2008 23:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Misschien sterft ze vanavond wel in haar slaap
Ik hoop het dan maar dat dat zo isquote:Op maandag 25 februari 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee toch? Dat zei ze zelf toen ze wegging.
BUKAKE!!!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je je zin![]()
[ afbeelding ]
Das nog eens een faceial........quote:Op maandag 25 februari 2008 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je je zin![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |