Snode plannen! Van beide kanten.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:58 schreef Rotterdammert het volgende:
brian die claire opeens helemaal geweldig vind en haar beter wil leren kennen
Brian is straks haar beste vriend, en Huub haar grootste vijand. Dat gebeurt wel vaker in die villaquote:Op maandag 25 februari 2008 22:58 schreef Rotterdammert het volgende:
brian die claire opeens helemaal geweldig vind en haar beter wil leren kennen
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, je moet er toch niet aan denken dat Amanda bij je in de verloskamer is?!
Rat past daar nooit inquote:Op maandag 25 februari 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Zo, keuzes zijn gemaakt, in de vuilbak met die misbaksels .
Voor Nadia wel! Amanda staat heul de tijd met de stijltang in de aanslag! Nadia stijl en dr kind zal hoe dan ook stijl eruit komen!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arme verloskundige, je moet er toch ook niet aan denken Nadia in je verloskamer te hebben?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
misschien een ideetje om haar dan weer als gastspeler in te zettenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast mij niets als DGK nog steeds loopt als Nadia ligt te bevallen
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rat past daar nooit in
Del misschien met een beetje aanstampen, of even fijnhakken
En wat te denken van al die navels die eerst opzij gegooid moeten worden!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arme verloskundige, je moet er toch ook niet aan denken Nadia in je verloskamer te hebben?
De skatties en fucking hells vliegen je om de oren.
Brian gaat dan zo op in zijn rol dat ie de moordernaar vermoordt. In de badkamer. Met de doucheslang.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:02 schreef Sonique het volgende:
Okay redactie:
Hier is het plan, organiseer een moordspel! Laat de bewoners uitzoeken wie de moord gepleegt en waarom.
Op die manier kunnen er veel verhaallijnen gestart worden...
(zo even uit m'n blote hoofd, tis iig beter dan ahum... taart bakken)
In geval van een keizersnee blijft de gynaecoloog roepen: klem! klem! klem! klem! klem!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat te denken van al die navels die eerst opzij gegooid moeten worden!
En het probleem?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian gaat dan zo op in zijn rol dat ie de moordernaar vermoordt. In de badkamer. Met de doucheslang.
Ik ben er klaar voor!!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:02 schreef Sonique het volgende:
Okay redactie:
Hier is het plan, organiseer een moordspel! Laat de bewoners uitzoeken wie de moord gepleegt en waarom. Een soort levend Cluedo
Op die manier kunnen er veel verhaallijnen gestart worden...
(zo even uit m'n blote hoofd, tis iig beter dan ahum... taart bakken)
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arme verloskundige, je moet er toch ook niet aan denken Nadia in je verloskamer te hebben?
De skatties en fucking hells vliegen je om de oren.
En nix maar roepen met een lijkbleek gezicht: "AFSTAND! AFSTAND!!"quote:Op maandag 25 februari 2008 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In geval van een keizersnee blijft de gynaecoloog roepen: klem! klem! klem! klem! klem!
Ja, hysterisch roepen naar de ontplofte mol van Nadia: "PUSSY PUSSY!!!!"quote:Op maandag 25 februari 2008 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, en Dennis erbij, helemaal van de wap roept dan "What to do, what to do" en gaat van zijn stokje
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, hysterisch roepen naar de ontplofte mol van Nadia: "PUSSY PUSSY!!!!"
+1 ben benieuwd... ik hoop opquote:Op maandag 25 februari 2008 23:06 schreef STAP01 het volgende:
Huub weer blij! Word ik ook blij van!
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
Wat een saaie rotzooi zeg.
Goedenavond allemaal!!!! Tis dat ik jullie leuk vind, want anders was ik allang afgehaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |