En terecht! Is hij nou helemaal besodemieterdquote:Op maandag 25 februari 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub zal wel op zijn kloten krijgen, hij speelde met de lamellen. En kreeg een waarschuwing via de plasma dat dat niet mocht
HAHAquote:Op maandag 25 februari 2008 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Het deeg moest volgens Mike in de koelkast om te rijzen
Ik mis Dennix!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:47 schreef diedirk het volgende:
hOE KAN DE REDACTIE DAAR NU IN GODSSNAAM EEN GETONEELHAAKTE eRIC TERUG IN ZETTEN EN VERDER EEN DOODSAAIE EN NIKSZEGGENDE CLAIRE IN ZETTEN?
wORDT TIJD DAT cLAIRE WEGGETERRORiseerd wordt en dan vervangen kan worden.
ps Sorry voor capslock..
Zo interessant is het nou ook weer niet om daar capslocks voor te gebruiken.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:47 schreef diedirk het volgende:
hOE KAN DE REDACTIE DAAR NU IN GODSSNAAM EEN GETONEELHAAKTE eRIC TERUG IN ZETTEN EN VERDER EEN DOODSAAIE EN NIKSZEGGENDE CLAIRE IN ZETTEN?
wORDT TIJD DAT cLAIRE WEGGETERRORiseerd wordt en dan vervangen kan worden.
ps Sorry voor capslock..
athentieke oudhollansche gezelligheid..quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij deed Claire er ook kipkruiden over.
Ze doen allemaal vreemd vind ik.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En terecht! Is hij nou helemaal besodemieterd![]()
Er is echt is aan de gang met Jaap en Huub, als ze er even zijn doen ze echt een beetje vreemd.
Claire bloeit geloof ik helemaal op van deze spannende wedstrijd.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:50 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
![]()
(eerlijk gezegd, zie ik het der nog doen ook
)
Als t nou net zo smaakt als het eruitziet...quote:Op maandag 25 februari 2008 22:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Claires presentatie
Laten we het met zn allen hopen!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:52 schreef Sonique het volgende:
Maar even BTW, gaat DGK nu stoppen in april? Ik heb dat op FOK ergens gelezen..
Als Ivar daar nou achter had gezeten zou ik je nog kunnen begrijpen, maar Huub...quote:Op maandag 25 februari 2008 22:52 schreef Desii het volgende:
Nou mijn streams staan inmiddels op de piano ..... trek ik een stuk beter als dat onnozele geneuzel over PIEP-taart
Ja HALVE ZOLEN! Geef Jaap groen licht!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:53 schreef Desii het volgende:
IDEE VOOR DE FANTASIELOZE REGIE
[ afbeelding ]
nee de laatste officiele versie is ' voor het begin van het EK/WK voetbal..quote:Op maandag 25 februari 2008 22:52 schreef Sonique het volgende:
Maar even BTW, gaat DGK nu stoppen in april? Ik heb dat op FOK ergens gelezen..
Tja, en Nadia was niet zwanger toen ze uit DGK stapte....quote:Op maandag 25 februari 2008 22:54 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
nee de laatste officiele versie is ' voor het begin van het EK/WK voetbal..
maar officieus heb ik Huub al horen praten over 2009.
Morgen mag Jaap 8 uur de villa uit!!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja HALVE ZOLEN! Geef Jaap groen licht!
kijk, Ivar is natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Ivar daar nou achter had gezeten zou ik je nog kunnen begrijpen, maar Huub...
Shit! Is dat morgen al?!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Morgen mag Jaap 8 uur de villa uit!!
Die komt met veel info terug![]()
Het verbaast mij niets als DGK nog steeds loopt als Nadia ligt te bevallenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja, en Nadia was niet zwanger toen ze uit DGK stapte....
Leuk uitje alvast voor Amanda!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast mij niets als DGK nog steeds loopt als Nadia ligt te bevallen
Hij is er 26 Februari ingekomen. Dus dat zou wel moeten volgens mij.quote:
Lol ja...quote:Op maandag 25 februari 2008 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast mij niets als DGK nog steeds loopt als Nadia ligt te bevallen
Snode plannen! Van beide kanten.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:58 schreef Rotterdammert het volgende:
brian die claire opeens helemaal geweldig vind en haar beter wil leren kennen
Brian is straks haar beste vriend, en Huub haar grootste vijand. Dat gebeurt wel vaker in die villaquote:Op maandag 25 februari 2008 22:58 schreef Rotterdammert het volgende:
brian die claire opeens helemaal geweldig vind en haar beter wil leren kennen
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, je moet er toch niet aan denken dat Amanda bij je in de verloskamer is?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |