Ik ben er ook een tikki emo vanquote:Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan te bedenken dat het allemaal is begonnen met de Asielactie, die vorig jaar eindigde op 22 september en vervolgens hebben we ons op de SC gestort.
Ik ben begonnen te SC-en in dit topic!
En inmiddels 5 maanden en 40 delen verder....zucht.
*Pinkt een traantje weg
Geloof me, ik heb plaats voor taart EN jouw overheerlijke zelfgemaakte koekjes hoor!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg Greys je stampt zo over mijn zelfgemaakte koekjes heen met je taart!![]()
Wat lieffffffff dat je langskomt!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Gefeliciteerd ladies!
leuk om misschien es te kijken wat jullie in al die "bedel" topics
totaal voor alle diertjes hebben opgehaald/ bij elkaar gebabbelt hebben!
volgens mij zal je je nog verbazen!
anywayzzz voor all so dooorgaaaan
Excuuuuuse me?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoooiiii Spliffy![]()
Wat een feest he!
Beetje vroeg om een flesje open te trekken zeker?
Als je nou twee extra rondjes polonaise doet kun je die koekjes en taart wel hebbenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:14 schreef Maes het volgende:
Goh 100![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!!!!!!! (hoeveel letters zou dat zijn?)
Voor mij geen taart of koekjes hoor ik doe wel een extra rondje polonaise
Care to share? Kunnen we je ergens mee opvrolijken, anders dan ons vrolijke gedoe nog?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hallo, heb ik een keer een rot humeur gaan jullie een beetje vrolijk lopen doen hier. Nu moet ik stiekem toch grinniken![]()
Nah jullie zijn een hele lieve SC hieroh
Jij hebt zelfs een mentolletje vastquote:Op maandag 25 februari 2008 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Care to share? Kunnen we je ergens mee opvrolijken, anders dan ons vrolijke gedoe nog?
Co!We zijn er niet knapper op geworden he, na die 100 deeltjes, zo te zien!
Kijk je ook nog ANTM tussendoor?
Heb je een goed idee ?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor wijffies!!! Tis nooooit te vroeg om een fles open te trekken!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarre wat wordt de volgende actie!!
en bedankt voor de lieve complimentjes
* nokwanda trekt een flinke neut open voor nog dizzier miss lizzie en propt nog een van haar eigen overheerlijke koekjes in haar modje en giet er voor wat extra comfort wat chocoladesaus overheenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hallo, heb ik een keer een rot humeur gaan jullie een beetje vrolijk lopen doen hier. Nu moet ik stiekem toch grinniken![]()
Nah jullie zijn een hele lieve SC hieroh
Moet eerlijk zijn dat het wel alweer begint, de actie-kriebels!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor wijffies!!! Tis nooooit te vroeg om een fles open te trekken!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarre wat wordt de volgende actie!!
en bedankt voor de lieve complimentjes
Modje? Zal Senesta blij mee zijn!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nokwanda trekt een flinke neut open voor nog dizzier miss lizzie en propt nog een van haar eigen overheerlijke koekjes in haar modje en giet er voor wat extra comfort wat chocoladesaus overheen
Zo.... mondje leegeten en vertel![]()
Ik zou naar Disneyland, maar dat ging niet door en nu ben ik toch wel morgen vrij, dus kan ik heerlijk zitten sippen dat ik niet gaquote:Op maandag 25 februari 2008 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Care to share? Kunnen we je ergens mee opvrolijken, anders dan ons vrolijke gedoe nog?
Co!We zijn er niet knapper op geworden he, na die 100 deeltjes, zo te zien!
Kijk je ook nog ANTM tussendoor?
Je post herinnert me er spontaan aan dat ik ook nog steeds single benquote:Op maandag 25 februari 2008 21:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nokwanda trekt een flinke neut open voor nog dizzier miss lizzie en propt nog een van haar eigen overheerlijke koekjes in haar modje en giet er voor wat extra comfort wat chocoladesaus overheen
Zo.... mondje leegeten en vertel![]()
OEPSquote:Op maandag 25 februari 2008 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je post herinnert me er spontaan aan dat ik ook nog steeds single ben
Gave actiequote:Op maandag 25 februari 2008 21:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik heb tijdje terug op mn werk een actie gehouden voor stichting bos!
vierkante meters regenwoud verkopen voor behoud van de Orang Oetan
600 euro's opgehaald! sta daar met een briefje op de site!!
misschien leuk ideetje?
http://www.stichtingbos.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=30&Itemid=41
onder t kopje "Enthousiaste verkoop"
Zeg eh... hebben jullie iets te vieren?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:31 schreef Morretje het volgende:![]()
![]()
Jeej deeltje 100!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Lekker die taart, aardbeitjes en slagroom heb ik al gehad net..![]()
Ik mis de vriendinnen die tijd hebben en de laatste keer dat ik alcohol dronk is ook al veels te lang geleden, maar hé ik heb mijn freggels and they are one of a kind. Hoe ze dingen slopen is trouwens ook one of a kindquote:Op maandag 25 februari 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Oeh oeh hou opppppp, hou opppppppp, anders gaan de actiekriebels teveel 'jeuken'
* Greys knuffelt Dizzy, of ze nou wil of niet
En je bent een faaaaaabulous Sex & The City-like single... het gaat helemaal goed komen met jou! En geniet lekker van het single zijn, voor je het weet verlang je er naar terug(Meneer Greys, hier bedoel ik niets rots mee verder
)
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Oeh oeh hou opppppp, hou opppppppp, anders gaan de actiekriebels teveel 'jeuken'
* Greys knuffelt Dizzy, of ze nou wil of niet
En je bent een faaaaaabulous Sex & The City-like single... het gaat helemaal goed komen met jou! En geniet lekker van het single zijn, voor je het weet verlang je er naar terug(Meneer Greys, hier bedoel ik niets rots mee verder
)
Jullie vieren nu gewoon dat je nu de kans hebt om elkaar te missen nu hij zo vaak weg is.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:36 schreef Morretje het volgende:
Nee, niks te vieren en ook niet vaker gedaan... Maar wel goed bevallen![]()
Internetdating is dus ook geen optie begrijp ik?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je de juicy details van mijn single internetdating jaren nog niet verteld vandeweek.
Ik voel een chickflick-night aankomenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik mis de vriendinnen die tijd hebben en de laatste keer dat ik alcohol dronk is ook al veels te lang geleden, maar hé ik heb mijn freggels and they are one of a kind. Hoe ze dingen slopen is trouwens ook one of a kind![]()
Ik ben absoluut niet zielig.
Nok! Good for you! Geniet ervan
Jawelllllllllll! Ik heb Heer G. daar ook vandaanquote:Op maandag 25 februari 2008 21:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Internetdating is dus ook geen optie begrijp ik?
Oh oh Den Haag, mooie stad achter de duinen....quote:Op maandag 25 februari 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel een chickflick-night aankomen
Waar woonde je ook alweer?
Je bent zeker niet zielig. Maar dat wil niet zeggen dat je af en toe niet even mag zwelgen in zelfmedelijden! Dat doen we soms allemaal hoor, single of niet single, Disneyland of geen Disneyland, freggels of geen freggels. Heb je wel eens internetdating geprobeerd trouwens?
wel hoor. Maar je moet gewoon veel kikkers kussen voor je een prins treftquote:Op maandag 25 februari 2008 21:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Internetdating is dus ook geen optie begrijp ik?
En dat is kwaliteit wil je zeggen?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelllllllllll! Ik heb Heer G. daar ook vandaanEn Nok naar kapitein ook
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:37 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gefeliciteerd met de 100e allemaal
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Spliffy! Wat een leuke apies-actie![]()
En Morretje had een aardbei in der navel, tralalalalaaaa![]()
En ik wil niet weten waar nog meer allemaal![]()
En euhm...Nok...wat bedoel je met "jouw oerwoud komen filmen?"
Toch niet in de zin van Deep Throat?
Ga daarom maar weer naar bedje.. Hoewel, zonder mij kletsen jullie gewoon door, dus dat helpt dan weer niet..quote:Op maandag 25 februari 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Jij ook gefeliciteerd!
![]()
![]()
Oh jongens, we maken hierna nog maar een deeltje 100A hoor, anders kunnen we er zo kort van genieten
Ik vond het een vrij onverwachte reactie van mezelf, heb er echt lang over na moeten denkenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik zat er gewoon op te wachten tot JIJ dat zou zeggen. Lekkere vunz bende toch ook
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En dat is kwaliteit wil je zeggen?![]()
![]()
![]()
Ja! Kijk, elk voordeel hep zuh nadeel enzo... zoiets... maar over het algemeen ben ik erg blij met hemquote:Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En dat is kwaliteit wil je zeggen?![]()
![]()
![]()
Niet blond en wel ouder dan mijn 24 jaar gaarne. Oh en hij moet niet mijn freggels in de pan willen hakken het liefst ook.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Kijk, elk voordeel hep zuh nadeel enzo... zoiets... maar over het algemeen ben ik erg blij met hem
Wat zoek je precies? Welke leeftijdscategorie? Wij helpen je wel zoeken
zo'n smeerbende hebben we er niet van gemaakt met de slagroom..quote:Op maandag 25 februari 2008 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Morretje![]()
Hebbie je bedje eerst wel verschoond?
Hahaha ja dat laatste is wel een préquote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet blond en wel ouder dan mijn 24 jaar gaarne. Oh en hij moet niet mijn freggels in de pan willen hakken het liefst ook.
Wat dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:00 schreef nokwanda het volgende:
owwwww, Greys... ik kom niet meer bij door jou
Slaap lekker Morretje enneh... thumbs up for ya!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
zo'n smeerbende hebben we er niet van gemaakt met de slagroom..
maar bij mooi weer morgen gaat het bedje wel ff luchten buiten..
Trusten!
ja, fine, maar maar maar.... nu HOOR ik je het ook gewoon zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan?![]()
Ik zit hier voor mijn gevoel nog vrij serieus te beppen
Deze mededelingen zeggen een hele boel. je hebt alle slagroom netjes weggelikt en je moet de boel nu flink luchten... hmmquote:Op maandag 25 februari 2008 21:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
zo'n smeerbende hebben we er niet van gemaakt met de slagroom..
maar bij mooi weer morgen gaat het bedje wel ff luchten buiten..
Trusten!
Alsof iemand dit ooit niet lief zou kunnen vindenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus met die Freggels komt het ook wel goed!
Kater vertoont ook wel wat mietjes gedrag de laatste tijd, ik moet roze verbannen misschienquote:Op maandag 25 februari 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Ze hebben een roze tasje en roze pantoffels![]()
Echt cute!
Twee is goed te doen. Als je er, zoals wij hier, 8 hebt rondlopen wordt het toch wel een ander verhaal.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Alsof iemand dit ooit niet lief zou kunnen vinden![]()
[ afbeelding ]
Maar nee ook nooit rond gekeken op dat soort sites.
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Twee is goed te doen. Als je er, zoals wij hier, 8 hebt rondlopen wordt het toch wel een ander verhaal.
Mijn capitan Rosso zegt niets te hebben met mijn katten en zich er aan te ergeren. Maar intussen zit Merlijn de halve avond bij hem als ie er is en stuurt ie de kat lieve kaartjes met persoonlijke boodschappen en brengt ie blikvoer voor hen allemaal mee als ie komt
Er is hier een wezenlijk verschil tussen mij en mijn poesjequote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef nokwanda het volgende:
Nou, ik kan je verzekeren dat ik er stiekem toch wel blij mee ben dat ie mijn poesje prefereert boven de andere 8, Ing
Hoezo zou je dat doen dan, uit elkaar halen?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zou ik ze 's nachts uit elkaar kunnen halen denken jullie? Of doe ik ze dan jeugd trauma's aan?
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er is hier een wezenlijk verschil tussen mij en mijn poesje
Mits je er een op tijd laat castreren is er geen vuiltje aan de luchtquote:Op maandag 25 februari 2008 22:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kater vertoont ook wel wat mietjes gedrag de laatste tijd, ik moet roze verbannen misschien![]()
Mijn sloffen, tasje is van de freggels, zat vol met speeltjes. Tasje is interessanter dan de inhoud.
Zou ik ze 's nachts uit elkaar kunnen halen denken jullie? Of doe ik ze dan jeugd trauma's aan?
Omdat ik het reuze gezellig vind om ze 's nachts op/in bed te hebben, maar ze gaan liggen dollen onder de dekens en mijn blote benen vinden dat wat minder.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat doen dan, uit elkaar halen?
Wij kunnen hem nog steeds niet invullen, wachten nog op de juiste WOZ-waarde van vorig jaar. Daar hadden we namelijk bezwaar tegen ingediend (WOZ-waarde was bijna 50.000 boven het bedrag waar wij het huis voor kochten, een jaar daarvoor, ja dahag!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Non en Nok![]()
Aangifte 2007 bijna compleet....
Eerst die klote-digid nog weer aanvragen, ging vorig jaar niet helemaal goed
bekend fenomeen. Heb er hier 4 van nog geen jaar oud (waarvan 3 uit ons eigen nestje en een vondeling die een paar maanden jonger is).quote:Op maandag 25 februari 2008 22:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik het reuze gezellig vind om ze 's nachts op/in bed te hebben, maar ze gaan liggen dollen onder de dekens en mijn blote benen vinden dat wat minder.
Meestal ligt er eentje rustig en de ander krijgt de kolder in z'n kop.
Uiteindelijk verban ik ze beiden dan naar de woonkamer.
Ze zouden dus vaker in de slaapkamer kunnen slapen als ze om de beurt daar kunnen liggen. Samen breken ze gewoon de tent af.
Oh en ze zijn 5 maanden. Binnenkort zijn ze wel aan de beurt voor wat knipjes ja. Broertje en zusje samen lijkt me niet zo'n heel tof plan.
Ze klagen al als ze samen in de woonkamer zitten, dus laat staan als ze er alleen zitten.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dizzy, ik denk niet dat je dat gaat lukken, eentje in bed en eentje niet. De verbanneling gaat dan waarschijnlijk ontzettend klagen en aan de deur krabbelen, toch?
Dank je. Maar het mag de pret niet drukken hoor. Gelukkig werk ik meestal thuis, dus dat kan iig gewoon doorgaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:43 schreef Morretje het volgende:
Mogguh..
Nok, echt griep dus!! Beterschap..![]()
Ing, succes op school..
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:27 schreef conleche het volgende:
Beterschap, Nokwanda!![]()
Wat zijn er op Fok veel zieken zeg, de hele slankclub zit er ook al vol mee, je zou bijna denken aan een expirement om echte virussen per compu te verspreiden
-edit- en Qwea ook natuurlijk!![]()
Hihiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:29 schreef Qwea het volgende:
Er zijn hier mongolen van de woningstichting in het trappenhuis bezig. En ze lopen te schreeuwenLaat ze hun smoel houden
Ik heb je al vaker horen klagen over de mensen van de woningstichtingquote:
Ach ik word schijtziek van die luiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker horen klagen over de mensen van de woningstichting![]()
Hoe gaat het met Baloe?
Ik zapte toevallig voorbij, en ik moest er best wel om lachenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:50 schreef Morretje het volgende:Heb de uitzending van Greys Anatomy gemist, en kan nu niet vinden waar ik em terug kan kijken..
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:47 schreef senesta het volgende:
[actie] Kom hier je huisdier wassen!
Het huisdieren-was-actie-kletstopic.
Wel meedoen allemaal he
Whaaaa! Wat lullig!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef Rewimo het volgende:
Komt mijn collega net: haar vriend had twee keer gebeld, maar ze kon niet opnemen. Maakt ze een SMS-je: Bel je zo terug. Kus!
En stuurt dat vervolgens naar haar baas...
Je neemt een cup a soup ofzo? Sultana?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:59 schreef Qwea het volgende:
ik twijfel. vanomrgen ene appel gehad, vanmiddag 2 broodjes pasta en een ijsje. Ennu heb ik honger en trek in een kroket. Ik eet pas over 3 uwtf doe ik?
Binnen 3 dagen heb je je moeder omgebracht om bij die kroket te komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:48 schreef Qwea het volgende:
nee, maar dan heb ik een moeder die ik de sleutel van de kelder in dr handen druk, en haar "beveel" die met haar leven te verdedigen. Na 3 chago dagen is het over
Idem dito met MM![]()
erg he
ja, vanaf vorig jaar lente begon het opeens allemaal te komen. Het is in opbouw en dat gaat echt goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whaaaa! Wat lullig!![]()
![]()
![]()
En Nok, het loopt momenteel allemaal lekker daar he?
"I have to McVomet"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zapte toevallig voorbij, en ik moest er best wel om lachenMcdreamy en mcsteamy
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Binnen 3 dagen heb je je moeder omgebracht om bij die kroket te komen.
MAAAAAAMMMM, niet doeeeeehoeeeen. Laat ze die sleutel zelf maar doorslikken
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
Ja, als we nou heel zachtjes fluisteren hier, doen we er misschien langer mee, met ons jubileumtopic
Ik heb trouwens nog steeds een McMouse in mijn voorraadkast
Tegenwoordig klop ik eerst op de deur voordat ik daar binnenkom (het idee daarachter is dat ze weg rent en dat ik haar niet zie, zolang ik haar niet zie schrik ik niet en mag ze blijven zitten) maar mevrouw Muis springt dan alsnog rustig van de la op mijn boodschappentas ofzoSchrik ik me elke keer te pletter.
Maar ik ga er geen brute maatregelen tegen nemen hoor, dat vind ik dan weer zielig
Hmm lastig, ik denk dat ik het even aan zou kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:29 schreef Qwea het volgende:
Zeg?
Baloe zn stramheid is stukken minder. Nou weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen. De afspraak laten staan, en keisnel haasten vrijdag om naar huis te gaan, de afspraak verplaatsen naar Maandag, of de afpraak afzeggen en het nog even aankijken![]()
?
Ja dat zei MikeyMo ook al. Hij is nog wel wat stram, maar niet meer zo erg als zondag/maandagquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm lastig, ik denk dat ik het even aan zou kijken
Het zou natuurlijk ook zo maar kunnen dat MickeyMo een punt had toen hij zei dat hij zich verstapt hadquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat zei MikeyMo ook al. Hij is nog wel wat stram, maar niet meer zo erg als zondag/maandag
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:42 schreef Qwea het volgende:
Nee! Hij heeft nooit een punt, en ik heb altijd gelijk
daar is geen discussie over mogelijk.![]()
Maar als hij zich idd verstapt zou hebben, ben je dan ook stram bij het opstaan?![]()
?
Als het volgende week nog niet over of hetzelfde is zou ik gewoon even langs gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:47 schreef Qwea het volgende:
hmm, je hebt een punt daar. Maar wanneer stel ik het einde? Als het op maandag nog niet helemaal weg is? Of op dinsdag? Of woensdag? of donderdag?
De vraag is wat mij betreft eigenlijk meer "Wil ik dat ding wel in huis hebben staan"?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:31 schreef Maes het volgende:
Toch wel leuk zo'n hondententje maar de vraag is wil Bob erin liggen?
![]()
[ afbeelding ]
Fashionvictimquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
De vraag is wat mij betreft eigenlijk meer "Wil ik dat ding wel in huis hebben staan"?![]()
Bink vindt het leuk om ergens verstopt te kunnen liggen, maar ik geloof dat die kleuren niet helemaal met mijn interieur matchen
Wat lief!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:58 schreef RiesAmaris het volgende:
beetje laat, maarre gefeliciteerd met deeltje # 100
Nou......quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Ondeugend... wat leuk! Gefeliciteerd oma!Vertel! Wat voor pups!
Nog een Jack Russel koppie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
Ondeugend... moeten we je iets meer vertellen over bloemetjes en bijtjes?
Want aan die kant kunnen er geen hondenkindjes gemaakt worden heur
Ah wacht... je schrijft dat het goedgekomen is... sorry![]()
Maar tis een Jack Russel met een eh... eh... wat zit er voor koppie achter die eh... you know?
In zijn lies.. in eerste instantie ging ie voor een blowjobquote:
Half maart... vandaag 2e echo gehad in de hoop meer pups te zien dan 2 weken eerder.Maar het zijn er echt maar 2. Hopen dat ze niet te groot groeien en de bevalling zich op tijd inzet.. anders misschien een keizersnede. Maar daar wil ik niet vanuit gaan nog.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:13 schreef nokwanda het volgende:
Wanneer verwacht mamma de pups? Of heb ik daar nou overheen gelezen?
Ja ze hebben meer ruimte en krijgen ook meer te eten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:18 schreef nokwanda het volgende:
Is dat omdat twee pups groter zouden worden dan bijvoorbeeld 4 ivm de beschikbare ruimte?
Nee blijkbaar nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Kinky hondjes![]()
Dus het vorige kuurtje heeft niet geholpen Senesta?
Mjah het werkt daar anders dan hier Greys, ik weet niet of ze het al gezien hebben of niet en of ze het editten. Grappig is het niet he?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
Het is natuurlijk hartstikke nep, maar toch kan ik niet tegen dit soort topics he
Hebben ze trouwens in ONZ mods die een foto van een platte dode kat gedogen?
[poll] Wanneer gaat mijn kat dood
Waarom?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:41 schreef senesta het volgende:
Ze vierendelen me als ik in ONZ ga modden
Nee, maar ONZ is niet mijn forum en dus mag ik er in principe niet modden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom?
Dat soort foto's slaat toch nergens op?
Naar FB ga je in principe pas als je er met de mods van het betreffende forum niet uitkomtquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan dat ook in FB?
Of word ik dan direct uitgemaakt tot grootste Fok!zeikmuts?![]()
Heb liever een andere Fok!award
Gewoon....al ga ik er vanuit dat de mods het wel kunnen zienquote:
Nee hoor, dat kunnen we niet zienquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon....al ga ik er vanuit dat de mods het wel kunnen zien
Het staat er letterlijk bij, zodra je een TR plaatst, dat moderators het wel kunnen herleidenquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kunnen we niet zien
Nee hoor, jullie hebben niets fout gedaanquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat er letterlijk bij, zodra je een TR plaatst, dat moderators het wel kunnen herleiden
Maar ik heb het niet anoniem gedaan. Ik doe toch niets fout? Vraag alleen of die foto van die platte kat weg zou mogen. Of hebben de mods daar de reputatie dat je dan direct aan de schandpaal gaat?
Carpe Diemquote:Op donderdag 28 februari 2008 05:28 schreef nokwanda het volgende:
en ja hoor...werd voor de 3de keer deze week wakker om 4.44 uur
Oh hell dat gaat niet goed he?quote:Op donderdag 28 februari 2008 05:28 schreef nokwanda het volgende:
en ja hoor...werd voor de 3de keer deze week wakker om 4.44 uur
en een TR geplaatstquote:Wat een kuttopic. En wat een baggerfoto van die platte kat. Blotte kutten worden verwijdert, maar dit blijft staan?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:05 schreef Qwea het volgende:Net alsof de ONZ mods daar wat aan gaan doen.
Wel aso trouwens.
Nee hoor, struisvogels zijn ook heel lieve diertjes...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook maar niet gekeken, het klonk al verontrustend genoeg...
Zwak he?
Ik was er gewoon nog, maar jij zag mijn typsels nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:01 schreef conleche het volgende:
Mogge! Ik heb voor mijn eigen gemoedsrust maar ff niet op het katje geklikt....
Greys,als je chatten wil, moet je wel ff blijven hangen, want nu zit ik in mijn eentje te kwekken
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was er gewoon nog, maar jij zag mijn typsels niet![]()
Ik zag jou gewoon 'toedeledokie' typenDus daarna heb ik even mijn beklag bij je gedaan in je krabbels
quote:
En waar blijven die dan?quote:
Sorry , die wilde ik quoten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:14 schreef Qwea het volgende:
Ik heb foto's van dikzak gemaakt op ons balkon
Tissur? Doel je op het Swetstopic?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry , die wilde ik quoten.
Pff ik hou t ff voor gezien hier, geen zin in gezeik.
quote:
Trok me dr ook niks van aan maar had dr geen zin inquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tissur? Doel je op het Swetstopic?
Niets van aantrekken, dat is toch al rechtgezet?
Ja, nou hilarisch hoe ik mn nek breekquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:43 schreef Greys het volgende:
Hahahahaha leuk he Q, hebben hebben hebben, allemaal van Dikkie!![]()
Bink verzamelt ook al zijn Ikea-speelgoedjes in zijn mandje, maar als er dan een ander hondje op visite is dan gaat ze de beestjes 1 voor 1 uit de mand halen en showen, dan ligt de hele kamer vol
Baloe molt zequote:Op donderdag 28 februari 2008 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trok me dr ook niks van aan maar had dr geen zin in![]()
Chico slaapt op mn bureau en Billemans ligt op mn schoot , wat een droombaan heb ik toch![]()
Chico is ook zo met zn tennisballen, hij heeft dr denk ik wel 20, en een stuk of 10 op kantoor, en hij kan zo heerlijk rommelen voor ie een bal naar wens gevonden heeft om mee te gooien.
Het rommelen vindt ie geloof ik nog leuker dan t gooien dr mee.
Wanna share beep?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai![]()
Weer thuis...wat een rotdag was het vandaag
Veel plezier! Ik heb hier twee van die personen uit dat leger in beeldvorm staan, dus doe hun familie de groetenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:44 schreef Morretje het volgende:Ga naar m'n zwager in Grunn'n, die is jarig
Blijven we slapen en morgen met mams en zusje naar Assen: Drents Museum met het Chinese terracotta-leger.
![]()
![]()
Die is altijd zo dúúr, die law. Kan die nooit eens in de aanbieding zijn?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:56 schreef nokwanda het volgende:
Murphy's law
Trouwens... vergat hier nog even op te reageren....quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, struisvogels zijn ook heel lieve diertjes...
wel sneu, maar hij kiest voor het soort auto waar ie meer onder ligt dan ie erin zitquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is altijd zo dúúr, die law. Kan die nooit eens in de aanbieding zijn?
Ik vind het ook zo sneu voor Heer G. Staat ie daar weer
nou iddquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Greys das echt altijd he, dat alles tegelijk kaput gaat. Balen.
Zo wanhopig ben ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
Chickflicks op Net5: Legally Blonde en daarna Clueless
Verbouwing gehad?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:06 schreef Nonneke het volgende:
Zoooooooooo morgen gaat de winkel weer open, we hebben het zowaar af gekregen(maargoed wat wil je 1,5 week van 7 tot 6, en vandaag 7 tot 7
)
Heb zelfs de ramen allemaal gezeemt vanmiddag, de vloer is gestofzogen, alle kaartjes hangen, de kassa's zijn inorde, dus laat de klanten maar komen![]()
Helaas hebben we alleen geen parfummetjes meerMooi balen
Maar wel heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel speelgoed, maja das dan ook weer slecht voor mn rekening met mn koopziekte voor mn neefje en nichtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |