quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
Ja, als we nou heel zachtjes fluisteren hier, doen we er misschien langer mee, met ons jubileumtopic
Ik heb trouwens nog steeds een McMouse in mijn voorraadkast
Tegenwoordig klop ik eerst op de deur voordat ik daar binnenkom (het idee daarachter is dat ze weg rent en dat ik haar niet zie, zolang ik haar niet zie schrik ik niet en mag ze blijven zitten) maar mevrouw Muis springt dan alsnog rustig van de la op mijn boodschappentas ofzoSchrik ik me elke keer te pletter.
Maar ik ga er geen brute maatregelen tegen nemen hoor, dat vind ik dan weer zielig
Hmm lastig, ik denk dat ik het even aan zou kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:29 schreef Qwea het volgende:
Zeg?
Baloe zn stramheid is stukken minder. Nou weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen. De afspraak laten staan, en keisnel haasten vrijdag om naar huis te gaan, de afspraak verplaatsen naar Maandag, of de afpraak afzeggen en het nog even aankijken![]()
?
Ja dat zei MikeyMo ook al. Hij is nog wel wat stram, maar niet meer zo erg als zondag/maandagquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm lastig, ik denk dat ik het even aan zou kijken
Het zou natuurlijk ook zo maar kunnen dat MickeyMo een punt had toen hij zei dat hij zich verstapt hadquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat zei MikeyMo ook al. Hij is nog wel wat stram, maar niet meer zo erg als zondag/maandag
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:42 schreef Qwea het volgende:
Nee! Hij heeft nooit een punt, en ik heb altijd gelijk
daar is geen discussie over mogelijk.![]()
Maar als hij zich idd verstapt zou hebben, ben je dan ook stram bij het opstaan?![]()
?
Als het volgende week nog niet over of hetzelfde is zou ik gewoon even langs gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:47 schreef Qwea het volgende:
hmm, je hebt een punt daar. Maar wanneer stel ik het einde? Als het op maandag nog niet helemaal weg is? Of op dinsdag? Of woensdag? of donderdag?
De vraag is wat mij betreft eigenlijk meer "Wil ik dat ding wel in huis hebben staan"?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:31 schreef Maes het volgende:
Toch wel leuk zo'n hondententje maar de vraag is wil Bob erin liggen?
![]()
[ afbeelding ]
Fashionvictimquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
De vraag is wat mij betreft eigenlijk meer "Wil ik dat ding wel in huis hebben staan"?![]()
Bink vindt het leuk om ergens verstopt te kunnen liggen, maar ik geloof dat die kleuren niet helemaal met mijn interieur matchen
Wat lief!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:58 schreef RiesAmaris het volgende:
beetje laat, maarre gefeliciteerd met deeltje # 100
Nou......quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Ondeugend... wat leuk! Gefeliciteerd oma!Vertel! Wat voor pups!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |