Dank je. Maar het mag de pret niet drukken hoor. Gelukkig werk ik meestal thuis, dus dat kan iig gewoon doorgaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:43 schreef Morretje het volgende:
Mogguh..
Nok, echt griep dus!! Beterschap..![]()
Ing, succes op school..
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:27 schreef conleche het volgende:
Beterschap, Nokwanda!![]()
Wat zijn er op Fok veel zieken zeg, de hele slankclub zit er ook al vol mee, je zou bijna denken aan een expirement om echte virussen per compu te verspreiden
-edit- en Qwea ook natuurlijk!![]()
Hihiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:29 schreef Qwea het volgende:
Er zijn hier mongolen van de woningstichting in het trappenhuis bezig. En ze lopen te schreeuwenLaat ze hun smoel houden
Ik heb je al vaker horen klagen over de mensen van de woningstichtingquote:
Ach ik word schijtziek van die luiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker horen klagen over de mensen van de woningstichting![]()
Hoe gaat het met Baloe?
Ik zapte toevallig voorbij, en ik moest er best wel om lachenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:50 schreef Morretje het volgende:Heb de uitzending van Greys Anatomy gemist, en kan nu niet vinden waar ik em terug kan kijken..
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:47 schreef senesta het volgende:
[actie] Kom hier je huisdier wassen!
Het huisdieren-was-actie-kletstopic.
Wel meedoen allemaal he
Whaaaa! Wat lullig!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef Rewimo het volgende:
Komt mijn collega net: haar vriend had twee keer gebeld, maar ze kon niet opnemen. Maakt ze een SMS-je: Bel je zo terug. Kus!
En stuurt dat vervolgens naar haar baas...
Je neemt een cup a soup ofzo? Sultana?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:59 schreef Qwea het volgende:
ik twijfel. vanomrgen ene appel gehad, vanmiddag 2 broodjes pasta en een ijsje. Ennu heb ik honger en trek in een kroket. Ik eet pas over 3 uwtf doe ik?
Binnen 3 dagen heb je je moeder omgebracht om bij die kroket te komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:48 schreef Qwea het volgende:
nee, maar dan heb ik een moeder die ik de sleutel van de kelder in dr handen druk, en haar "beveel" die met haar leven te verdedigen. Na 3 chago dagen is het over
Idem dito met MM![]()
erg he
ja, vanaf vorig jaar lente begon het opeens allemaal te komen. Het is in opbouw en dat gaat echt goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whaaaa! Wat lullig!![]()
![]()
![]()
En Nok, het loopt momenteel allemaal lekker daar he?
"I have to McVomet"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zapte toevallig voorbij, en ik moest er best wel om lachenMcdreamy en mcsteamy
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Binnen 3 dagen heb je je moeder omgebracht om bij die kroket te komen.
MAAAAAAMMMM, niet doeeeeehoeeeen. Laat ze die sleutel zelf maar doorslikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |