Wanna share beep?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai![]()
Weer thuis...wat een rotdag was het vandaag
Veel plezier! Ik heb hier twee van die personen uit dat leger in beeldvorm staan, dus doe hun familie de groetenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:44 schreef Morretje het volgende:Ga naar m'n zwager in Grunn'n, die is jarig
Blijven we slapen en morgen met mams en zusje naar Assen: Drents Museum met het Chinese terracotta-leger.
![]()
![]()
Die is altijd zo dúúr, die law. Kan die nooit eens in de aanbieding zijn?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:56 schreef nokwanda het volgende:
Murphy's law
Trouwens... vergat hier nog even op te reageren....quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, struisvogels zijn ook heel lieve diertjes...
wel sneu, maar hij kiest voor het soort auto waar ie meer onder ligt dan ie erin zitquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is altijd zo dúúr, die law. Kan die nooit eens in de aanbieding zijn?
Ik vind het ook zo sneu voor Heer G. Staat ie daar weer
nou iddquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Greys das echt altijd he, dat alles tegelijk kaput gaat. Balen.
Zo wanhopig ben ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
Chickflicks op Net5: Legally Blonde en daarna Clueless
Verbouwing gehad?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:06 schreef Nonneke het volgende:
Zoooooooooo morgen gaat de winkel weer open, we hebben het zowaar af gekregen(maargoed wat wil je 1,5 week van 7 tot 6, en vandaag 7 tot 7
)
Heb zelfs de ramen allemaal gezeemt vanmiddag, de vloer is gestofzogen, alle kaartjes hangen, de kassa's zijn inorde, dus laat de klanten maar komen![]()
Helaas hebben we alleen geen parfummetjes meerMooi balen
Maar wel heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel speelgoed, maja das dan ook weer slecht voor mn rekening met mn koopziekte voor mn neefje en nichtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |