Internetdating is dus ook geen optie begrijp ik?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je de juicy details van mijn single internetdating jaren nog niet verteld vandeweek.
Ik voel een chickflick-night aankomenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik mis de vriendinnen die tijd hebben en de laatste keer dat ik alcohol dronk is ook al veels te lang geleden, maar hé ik heb mijn freggels and they are one of a kind. Hoe ze dingen slopen is trouwens ook one of a kind![]()
Ik ben absoluut niet zielig.
Nok! Good for you! Geniet ervan
Jawelllllllllll! Ik heb Heer G. daar ook vandaanquote:Op maandag 25 februari 2008 21:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Internetdating is dus ook geen optie begrijp ik?
Oh oh Den Haag, mooie stad achter de duinen....quote:Op maandag 25 februari 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel een chickflick-night aankomen
Waar woonde je ook alweer?
Je bent zeker niet zielig. Maar dat wil niet zeggen dat je af en toe niet even mag zwelgen in zelfmedelijden! Dat doen we soms allemaal hoor, single of niet single, Disneyland of geen Disneyland, freggels of geen freggels. Heb je wel eens internetdating geprobeerd trouwens?
wel hoor. Maar je moet gewoon veel kikkers kussen voor je een prins treftquote:Op maandag 25 februari 2008 21:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Internetdating is dus ook geen optie begrijp ik?
En dat is kwaliteit wil je zeggen?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelllllllllll! Ik heb Heer G. daar ook vandaanEn Nok naar kapitein ook
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:37 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gefeliciteerd met de 100e allemaal
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Spliffy! Wat een leuke apies-actie![]()
En Morretje had een aardbei in der navel, tralalalalaaaa![]()
En ik wil niet weten waar nog meer allemaal![]()
En euhm...Nok...wat bedoel je met "jouw oerwoud komen filmen?"
Toch niet in de zin van Deep Throat?
Ga daarom maar weer naar bedje.. Hoewel, zonder mij kletsen jullie gewoon door, dus dat helpt dan weer niet..quote:Op maandag 25 februari 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Jij ook gefeliciteerd!
![]()
![]()
Oh jongens, we maken hierna nog maar een deeltje 100A hoor, anders kunnen we er zo kort van genieten
Ik vond het een vrij onverwachte reactie van mezelf, heb er echt lang over na moeten denkenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik zat er gewoon op te wachten tot JIJ dat zou zeggen. Lekkere vunz bende toch ook
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En dat is kwaliteit wil je zeggen?![]()
![]()
![]()
Ja! Kijk, elk voordeel hep zuh nadeel enzo... zoiets... maar over het algemeen ben ik erg blij met hemquote:Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En dat is kwaliteit wil je zeggen?![]()
![]()
![]()
Niet blond en wel ouder dan mijn 24 jaar gaarne. Oh en hij moet niet mijn freggels in de pan willen hakken het liefst ook.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Kijk, elk voordeel hep zuh nadeel enzo... zoiets... maar over het algemeen ben ik erg blij met hem
Wat zoek je precies? Welke leeftijdscategorie? Wij helpen je wel zoeken
zo'n smeerbende hebben we er niet van gemaakt met de slagroom..quote:Op maandag 25 februari 2008 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Morretje![]()
Hebbie je bedje eerst wel verschoond?
Hahaha ja dat laatste is wel een préquote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet blond en wel ouder dan mijn 24 jaar gaarne. Oh en hij moet niet mijn freggels in de pan willen hakken het liefst ook.
Wat dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:00 schreef nokwanda het volgende:
owwwww, Greys... ik kom niet meer bij door jou
Slaap lekker Morretje enneh... thumbs up for ya!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
zo'n smeerbende hebben we er niet van gemaakt met de slagroom..
maar bij mooi weer morgen gaat het bedje wel ff luchten buiten..
Trusten!
ja, fine, maar maar maar.... nu HOOR ik je het ook gewoon zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan?![]()
Ik zit hier voor mijn gevoel nog vrij serieus te beppen
Deze mededelingen zeggen een hele boel. je hebt alle slagroom netjes weggelikt en je moet de boel nu flink luchten... hmmquote:Op maandag 25 februari 2008 21:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
zo'n smeerbende hebben we er niet van gemaakt met de slagroom..
maar bij mooi weer morgen gaat het bedje wel ff luchten buiten..
Trusten!
Alsof iemand dit ooit niet lief zou kunnen vindenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus met die Freggels komt het ook wel goed!
Kater vertoont ook wel wat mietjes gedrag de laatste tijd, ik moet roze verbannen misschienquote:Op maandag 25 februari 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Ze hebben een roze tasje en roze pantoffels![]()
Echt cute!
Twee is goed te doen. Als je er, zoals wij hier, 8 hebt rondlopen wordt het toch wel een ander verhaal.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Alsof iemand dit ooit niet lief zou kunnen vinden![]()
[ afbeelding ]
Maar nee ook nooit rond gekeken op dat soort sites.
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Twee is goed te doen. Als je er, zoals wij hier, 8 hebt rondlopen wordt het toch wel een ander verhaal.
Mijn capitan Rosso zegt niets te hebben met mijn katten en zich er aan te ergeren. Maar intussen zit Merlijn de halve avond bij hem als ie er is en stuurt ie de kat lieve kaartjes met persoonlijke boodschappen en brengt ie blikvoer voor hen allemaal mee als ie komt
Er is hier een wezenlijk verschil tussen mij en mijn poesjequote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef nokwanda het volgende:
Nou, ik kan je verzekeren dat ik er stiekem toch wel blij mee ben dat ie mijn poesje prefereert boven de andere 8, Ing
Hoezo zou je dat doen dan, uit elkaar halen?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zou ik ze 's nachts uit elkaar kunnen halen denken jullie? Of doe ik ze dan jeugd trauma's aan?
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er is hier een wezenlijk verschil tussen mij en mijn poesje
Mits je er een op tijd laat castreren is er geen vuiltje aan de luchtquote:Op maandag 25 februari 2008 22:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kater vertoont ook wel wat mietjes gedrag de laatste tijd, ik moet roze verbannen misschien![]()
Mijn sloffen, tasje is van de freggels, zat vol met speeltjes. Tasje is interessanter dan de inhoud.
Zou ik ze 's nachts uit elkaar kunnen halen denken jullie? Of doe ik ze dan jeugd trauma's aan?
Omdat ik het reuze gezellig vind om ze 's nachts op/in bed te hebben, maar ze gaan liggen dollen onder de dekens en mijn blote benen vinden dat wat minder.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat doen dan, uit elkaar halen?
Wij kunnen hem nog steeds niet invullen, wachten nog op de juiste WOZ-waarde van vorig jaar. Daar hadden we namelijk bezwaar tegen ingediend (WOZ-waarde was bijna 50.000 boven het bedrag waar wij het huis voor kochten, een jaar daarvoor, ja dahag!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Non en Nok![]()
Aangifte 2007 bijna compleet....
Eerst die klote-digid nog weer aanvragen, ging vorig jaar niet helemaal goed
bekend fenomeen. Heb er hier 4 van nog geen jaar oud (waarvan 3 uit ons eigen nestje en een vondeling die een paar maanden jonger is).quote:Op maandag 25 februari 2008 22:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik het reuze gezellig vind om ze 's nachts op/in bed te hebben, maar ze gaan liggen dollen onder de dekens en mijn blote benen vinden dat wat minder.
Meestal ligt er eentje rustig en de ander krijgt de kolder in z'n kop.
Uiteindelijk verban ik ze beiden dan naar de woonkamer.
Ze zouden dus vaker in de slaapkamer kunnen slapen als ze om de beurt daar kunnen liggen. Samen breken ze gewoon de tent af.
Oh en ze zijn 5 maanden. Binnenkort zijn ze wel aan de beurt voor wat knipjes ja. Broertje en zusje samen lijkt me niet zo'n heel tof plan.
Ze klagen al als ze samen in de woonkamer zitten, dus laat staan als ze er alleen zitten.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dizzy, ik denk niet dat je dat gaat lukken, eentje in bed en eentje niet. De verbanneling gaat dan waarschijnlijk ontzettend klagen en aan de deur krabbelen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |