Nee hoor, struisvogels zijn ook heel lieve diertjes...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook maar niet gekeken, het klonk al verontrustend genoeg...
Zwak he?
Ik was er gewoon nog, maar jij zag mijn typsels nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:01 schreef conleche het volgende:
Mogge! Ik heb voor mijn eigen gemoedsrust maar ff niet op het katje geklikt....
Greys,als je chatten wil, moet je wel ff blijven hangen, want nu zit ik in mijn eentje te kwekken
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was er gewoon nog, maar jij zag mijn typsels niet![]()
Ik zag jou gewoon 'toedeledokie' typenDus daarna heb ik even mijn beklag bij je gedaan in je krabbels
quote:
En waar blijven die dan?quote:
Sorry , die wilde ik quoten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:14 schreef Qwea het volgende:
Ik heb foto's van dikzak gemaakt op ons balkon
Tissur? Doel je op het Swetstopic?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry , die wilde ik quoten.
Pff ik hou t ff voor gezien hier, geen zin in gezeik.
quote:
Trok me dr ook niks van aan maar had dr geen zin inquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tissur? Doel je op het Swetstopic?
Niets van aantrekken, dat is toch al rechtgezet?
Ja, nou hilarisch hoe ik mn nek breekquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:43 schreef Greys het volgende:
Hahahahaha leuk he Q, hebben hebben hebben, allemaal van Dikkie!![]()
Bink verzamelt ook al zijn Ikea-speelgoedjes in zijn mandje, maar als er dan een ander hondje op visite is dan gaat ze de beestjes 1 voor 1 uit de mand halen en showen, dan ligt de hele kamer vol
Baloe molt zequote:Op donderdag 28 februari 2008 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trok me dr ook niks van aan maar had dr geen zin in![]()
Chico slaapt op mn bureau en Billemans ligt op mn schoot , wat een droombaan heb ik toch![]()
Chico is ook zo met zn tennisballen, hij heeft dr denk ik wel 20, en een stuk of 10 op kantoor, en hij kan zo heerlijk rommelen voor ie een bal naar wens gevonden heeft om mee te gooien.
Het rommelen vindt ie geloof ik nog leuker dan t gooien dr mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |