Nog een Jack Russel koppie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
Ondeugend... moeten we je iets meer vertellen over bloemetjes en bijtjes?
Want aan die kant kunnen er geen hondenkindjes gemaakt worden heur
Ah wacht... je schrijft dat het goedgekomen is... sorry![]()
Maar tis een Jack Russel met een eh... eh... wat zit er voor koppie achter die eh... you know?
In zijn lies.. in eerste instantie ging ie voor een blowjobquote:
Half maart... vandaag 2e echo gehad in de hoop meer pups te zien dan 2 weken eerder.Maar het zijn er echt maar 2. Hopen dat ze niet te groot groeien en de bevalling zich op tijd inzet.. anders misschien een keizersnede. Maar daar wil ik niet vanuit gaan nog.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:13 schreef nokwanda het volgende:
Wanneer verwacht mamma de pups? Of heb ik daar nou overheen gelezen?
Ja ze hebben meer ruimte en krijgen ook meer te eten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:18 schreef nokwanda het volgende:
Is dat omdat twee pups groter zouden worden dan bijvoorbeeld 4 ivm de beschikbare ruimte?
Nee blijkbaar nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Kinky hondjes![]()
Dus het vorige kuurtje heeft niet geholpen Senesta?
Mjah het werkt daar anders dan hier Greys, ik weet niet of ze het al gezien hebben of niet en of ze het editten. Grappig is het niet he?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
Het is natuurlijk hartstikke nep, maar toch kan ik niet tegen dit soort topics he
Hebben ze trouwens in ONZ mods die een foto van een platte dode kat gedogen?
[poll] Wanneer gaat mijn kat dood
Waarom?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:41 schreef senesta het volgende:
Ze vierendelen me als ik in ONZ ga modden
Nee, maar ONZ is niet mijn forum en dus mag ik er in principe niet modden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarom?
Dat soort foto's slaat toch nergens op?
Naar FB ga je in principe pas als je er met de mods van het betreffende forum niet uitkomtquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan dat ook in FB?
Of word ik dan direct uitgemaakt tot grootste Fok!zeikmuts?![]()
Heb liever een andere Fok!award
Gewoon....al ga ik er vanuit dat de mods het wel kunnen zienquote:
Nee hoor, dat kunnen we niet zienquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon....al ga ik er vanuit dat de mods het wel kunnen zien
Het staat er letterlijk bij, zodra je een TR plaatst, dat moderators het wel kunnen herleidenquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kunnen we niet zien
Nee hoor, jullie hebben niets fout gedaanquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat er letterlijk bij, zodra je een TR plaatst, dat moderators het wel kunnen herleiden
Maar ik heb het niet anoniem gedaan. Ik doe toch niets fout? Vraag alleen of die foto van die platte kat weg zou mogen. Of hebben de mods daar de reputatie dat je dan direct aan de schandpaal gaat?
Carpe Diemquote:Op donderdag 28 februari 2008 05:28 schreef nokwanda het volgende:
en ja hoor...werd voor de 3de keer deze week wakker om 4.44 uur
Oh hell dat gaat niet goed he?quote:Op donderdag 28 februari 2008 05:28 schreef nokwanda het volgende:
en ja hoor...werd voor de 3de keer deze week wakker om 4.44 uur
en een TR geplaatstquote:Wat een kuttopic. En wat een baggerfoto van die platte kat. Blotte kutten worden verwijdert, maar dit blijft staan?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:05 schreef Qwea het volgende:Net alsof de ONZ mods daar wat aan gaan doen.
Wel aso trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |