quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:17 schreef Guuskeee het volgende:
Met dagelijkse updates over de status
naar de kattemeppers, nee das niks, dan valt er weinig te gokkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:20 schreef pingpongpingpong het volgende:
Stuur hem/haar maar naar helmond
longcat!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:21 schreef iuvenis het volgende:
Mafkees....
[ afbeelding ]
Sorry... het was een boze demoon die in me zat...![]()
Nee ff serieus niet doen....quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:31 schreef Guuskeee het volgende:
poll.. hoe lang voordat ie er zo uitziet?
[ afbeelding ]
nie zeiken over paultjuhhh's topic ja!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:35 schreef PeZu het volgende:
gvd een kut lemming van een kut topic van een kut user, kan het nog kutter?
HET IS EEN KUTUSERquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nie zeiken over paultjuhhh's topic ja!
gelukkig heb je net zo veel te zeggen als mn katje... NIKSquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:39 schreef PeZu het volgende:
\
[..]
HET IS EEN KUTUSER![]()
van mij mag hij een perma topic open ban krijgen
als je jezelf maar grappig vindtquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gelukkig heb je net zo veel te zeggen als mn katje... NIKS![]()
en jij hebt nu iets beters te doen? blijkbaar nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je jezelf maar grappig vindt
je addoreert gvd een kutuser 1e klas, dat zegt genoeg_!
ik kijk tv, download een film, msn, drink bier, maak een design voor een kast en ondertussen fok ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en jij hebt nu iets beters te doen? blijkbaar niet
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kijk tv, download een film, msn, drink bier, maak een design voor een kast en ondertussen fok ik
nee niks beter op dit moment_!
veelp plezierquote:
ik hoop dat het iets exclusiever wordt dan datquote:
aan je posten te zienquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat het iets exclusiever wordt dan dat_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |