quote:Hij is geboren op de kermis en woont met zijn zieke moeder en zus in een probleemwijk. Zij is pedagogisch verantwoord opgevoed door liefhebbende, keurige ouders. Rob en Sanne verschillen als dag en nacht van elkaar. Maar in één ding zijn ze precies hetzelfde: ze willen dolgraag kinderen!
Hoe loopt het af als Rob en Sanne voor het eerst drie weken lang op elkaars lip zitten met een rondkruipend kleintje? Raakt Rob over zijn toeren van Sanne’s luiheid?
quote:Rick heeft al veel meegemaakt in zijn jonge leven. Maar na een moeilijke jeugd en flink wat kwajongensstreken is Rick door zijn Saphia op het rechte pad gekomen.
Nu heeft Rick een keurige baan als landmeter en hij verheugt zich er op om samen met Saphia kinderen op de wereld te zetten. Zolang hij ’s avonds maar een biertje kan blijven pakken bij zijn vrienden ...
Saphia ziet het ook helemaal zitten met kinderen. Ze hebben zelfs al namen bedacht: Valerio, Lotus, Jeffrey, Sara en Piet Hein. Saphia doet een opleiding voor sociaal pedagogisch werk en ze is gewend om thuis af en toe schoon te maken. Maar een heel huishouden runnen is andere koek natuurlijk. En zal het Rick lukken zijn brave jongens-imago hoog te houden?
quote:Hij leest alleen de Panorama, zij smult van de boeken van Nicci French. Hij is supernetjes, zij laat alles slingeren. Hij heeft af en toe een schop onder zijn kont nodig, zij is een ambitieuze meid. Maar samen hebben ze altijd lol, en dat is toch het belangrijkste.
Maud studeert SPH en heeft een bijbaan als huishoudelijke hulp bij ouderen. Sander is professioneel handballer. Momenteel zit hij met een heupontsteking thuis, maar gelukkig kun je daarmee nog wel stappen! Sander en Maud willen zeker kinderen. Maar hebben ze er al over nagedacht dat ze straks niet meer spontaan uit kunnen gaan en vroeg uit de veren moeten? En wie staat er ’s nachts op als de baby huilt?
Vorige delenquote:Te jong om samen te wonen? De statusgevoelige Nico, die later de zaak van zijn vader gaat overnemen en de ambitieuze HBO-studente Cindy vinden van niet. Ze kennen elkaar ten slotte al zes maanden en zijn nog altijd smoorverliefd op elkaar. Baby Te Huur is de ultieme manier om iedereen te laten zien dat ze voor elkaar geschapen zijn.
Nico en Cindy zijn helemaal klaar voor het volwassen leven. Ze willen wel een huis met alles er op en er aan, want ze houden nu eenmaal van luxe. Maar kan Cindy omgaan met de hyperactieve buien van Nico en – nog belangrijker – kunnen ze de verantwoordelijkheden van het hebben van een kind wel aan?
Ja! Hoeveel schelen die pubers met de 'ouders', 2 jaar?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:36 schreef Tim86 het volgende:
ben benieuwd hoor met die pubers..dat zijn ze zelf onderhand nog..
Tof inderdaad. Geen gezeur, maar gewoon doen. Kan die Saphia nog wat van leren.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Rob is wel uit het juiste hout gesneden. Vind het wel cool als iemand zo blij is met een kutbaan als vuilnisman. Hulde!
nee das te vermoeiend denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Tof inderdaad. Geen gezeur, maar gewoon doen. Kan die Saphia nog wat van leren.
Inderdaad, die Saphia kijkt amper naar de kinderen om. Vond het raar dat de moeder vond dat Rick en Saphia het goed hadden gedaan. Nico en Cindy deden erg hun best en kregen nog alleen maar kritiek.quote:
Hij zat wel te zeuren toen ie voor het eerst moest werken, vond ik een beetje jammer.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef DarkElf het volgende:
Sander en Maud lijken me hele normale mensen, zij is ook heel leuk met de kinderen en hij werkt gewoon... niets bijzonders dus..
Zieliger is dat ze dat soort ouders heeftquote:Op maandag 25 februari 2008 17:08 schreef Nuna het volgende:
Trouwens, vet sneu voor Danique dat dat haar eerste kinderfeestje was
Dat dusquote:Op maandag 25 februari 2008 19:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind de kritiek op Nico en Cindy vreemd. Ze deden zo hun best! En gourmetten link? Dat vind ik erg overdreven. Het zijn geen peuters. En als ze hun fikjes branden dan hebben ze weer een lesje geleerd, toch?
Toen hij die kreeft moest pakkenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:00 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Hij zat wel te zeuren toen ie voor het eerst moest werken, vond ik een beetje jammer.
quote:Rick angelo (152) 7 Feb, 13:20
ja leuk
en ik ben de grootste hater maar dat is al bekend
Jup.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Waar speelt de serie zich trouwens af? Rotterdam toch?
zondag, kwart over 9 ongeveer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:54 schreef Triptamine het volgende:
Wanneer zijn eigenlijk de reguliere uitzendingen? ik kijk namelijkl altijd de herhaling
Op de fanvannico-hyves (zie post SuperTux) of http://www.babytehuur.hyves.nl/ kom je ze vanzelf tussen de krabbels tegen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Linkjes naar hun hyves pagina's?
hmmm mjaquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat een onaardige ouders van dat kind van Nico! Dat kind zal het wel niet erg naar haar zin hebben thuis, dat ze liever bij hen bleef. Ik ga Nico en Cindy sowieso meer waarderen, ze houden iig van elkaar en dat zie je.
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
Jezus die Rick is ook niet het grootste lichtQuote van hem op hyves: "lekker boeiend wie wat kijkt mens waar maak je je druk om ben je soms een beetje geopserdeerd"
Dat had ik ook gelezen ja.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
Jezus die Rick is ook niet het grootste lichtQuote van hem op hyves: "lekker boeiend wie wat kijkt mens waar maak je je druk om ben je soms een beetje geopserdeerd"
Met dezelfde kleine spleetoogjes van iemand die in geen jaar fatsoenlijk geslapen heeft!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef tonks het volgende:
ik vind rick altijd een beetje lijken op
[ afbeelding ].
Dat ben ik niet met je eens. In tegenstelling tot Rick reageert Saphia wel volwassen op de berichten. Ze roept ook steeds op om op een normale manier te reageren op elkaar. Ik krijg een heel ander beeld van haar op die hyves dan de verveelde saphia op tv...quote:Op zondag 2 maart 2008 18:40 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Met dezelfde kleine spleetoogjes van iemand die in geen jaar fatsoenlijk geslapen heeft!
Mooi ook hoe ze zich laten kennen op zo'n openbare hyves. Hoewel we natuurlijk uit het programma ook wel al af konden leiden dat Rick en Saphia niet bijster goed om kunnen gaan met kritiek, zeggen de krabbels van Rick en Saphia genoeg. Bijster intelligent en volwassen zijn (gedragen) ze zich iig niet.
Gooi alle links eens in een bericht.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:37 schreef MaJo het volgende:
Lekkere jongen die rick
"nico je weet dat ik je niet mag maar respect voor wat je zei over die moeder groot gelijk die spoort voor geen meter.
en muad deze is voor jou : fuck jou kutwijf ik moest zelfs nog boodschappen voor je meenemen beetje jammer dat je zo reageert bitch! "
Jammer. Van mij hadden ze het wel over meerdere weken mogen uitsmeren zodat we wat meer te zien krijgen. Op deze manier gaat het wel erg snel.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef tonks het volgende:
Dit is de laatste volgens mij
Ik hoop op een vervolgquote:Op zondag 2 maart 2008 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jammer. Van mij hadden ze het wel over meerdere weken mogen uitsmeren zodat we wat meer te zien krijgen. Op deze manier gaat het wel erg snel.
nee toch, meestal wordt een 'kind' over 2 afleveringen uitgesmeerd en ik verwacht ook nog een terugblik, waarin saphia te kennen geeft dat ze nooit kinderen wilquote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef tonks het volgende:
Dit is de laatste volgens mij
Mwah, ik vind Saphia ook wel weer het type wat door onzorgvuldigheid aan de lopende band zwanger raakt..quote:Op zondag 2 maart 2008 21:35 schreef Tim86 het volgende:
wel een naai actie dat zij er weer 3 hebben..ze doen het er echt om volgens mij
ach als ze zo blijft roken tijdens de zwangerschap komt dat wel goed uiteindelijkquote:Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Saphia ook wel weer het type wat door onzorgvuldigheid aan de lopende band zwanger raakt..
Is ze de zus van raffaela ?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Saphia ook wel weer het type wat door onzorgvuldigheid aan de lopende band zwanger raakt..
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef tonks het volgende:
Vraag me af hoe rick is opgevoeddie drank maar altijd
quote:Rick heeft al veel meegemaakt in zijn jonge leven. Maar na een moeilijke jeugd en flink wat kwajongensstreken is Rick door zijn Saphia op het rechte pad gekomen.
Nu heeft Rick een keurige baan als landmeter en hij verheugt zich er op om samen met Saphia kinderen op de wereld te zetten. Zolang hij ’s avonds maar een biertje kan blijven pakken bij zijn vrienden ...
aan de fles likkenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Rick gaat zijn drankprobleem weer in beeld brengen
graagquote:Op zondag 2 maart 2008 21:51 schreef jmac het volgende:
Die jamy kunnen ze vast vastleggen voor de volgende serie.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:57 schreef Mex_ het volgende:
dat alcoholgebruik loopt echt de spuigaten uitt
Die kiddo's waren volgens mij ook vergeten dat er een camera op ze gericht haddenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:59 schreef sander89 het volgende:
Wel begrijpelijk dat ze ingrijpen, maar Nico heeft wel gelijk.
Maar ze moeten natuurlijk wel als ouders strenge optreden haha
ja hij moest wel zn bacardi was al opquote:Op zondag 2 maart 2008 22:01 schreef DreamAway het volgende:
"dus je vindt het wel verantwoordelijk dat je nu vader bent van een meisje van 13?"
"Jahoor, ik zit nu aan de sinas"
10% sinas was het denk ikquote:Op zondag 2 maart 2008 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hij moest wel zn bacardi was al op
idd, t is zo snel voorbij dat ze niet eens écht een idee krijgen hoe t is om kinderen te hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:05 schreef jmac het volgende:
Jammer trouwens inderdaad dat dit zo kort gehouden is. Had veel uitgebreider gekund.
t mannetje van t stel!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:08 schreef jmac het volgende:
Is dat een vrouw met die rode jas?
Kreeg ze een kappersbon als ze d'r kinderen zou uitlenen?
volgens mij een lesbisch stel jaquote:Op zondag 2 maart 2008 22:08 schreef jmac het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:12 schreef jmac het volgende:
Tim: ik heb nog net kunnen inzetten op Jamy to be pregnant before her 18th birthday.
Als ze 't op de laatste dag nog niet is zorg ik er zelf nog wel ff voor![]()
Ah volgende week nog een keer!
Ja ranzig en helaas, maar was dat niet allemaal nep? Die shirley zit bij mijn zusje op schoolquote:Op zondag 2 maart 2008 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Owja Shirley en Jenneke )) leven ook nog
Ja die bleken helemaal geen relatie te hebben etc.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja ranzig en helaas, maar was dat niet allemaal nep? Die shirley zit bij mijn zusje op school.
Nou idd.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:26 schreef DarkElf het volgende:
de ergste was toch wel by far vandaag: rik.
omg wat een enorme sneue sukkel
ach als ik genoeg drink word ik ook emotioneel..quote:Op zondag 2 maart 2008 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd.
En ik vond hem in het begin echt nog wel sympatiek. Hij moest toch ook huilen toen die baby weg ging dacht ik?
Ja die heeft nooit van de afd. persvoorlichting gehoord.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:42 schreef tonks het volgende:
Die dj patrick die iedereen in zijn programma probeert te krijgen op die hyves!
haha nee..weet ff niet meer wie..quote:
Ik dacht hetzelfde. Ik moest echt 2x kijkenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:08 schreef jmac het volgende:
Dat vond ik echt een brilliante uitspraak van hemquote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef peterfan het volgende:
Nico roeleerde weer gister.
"Weet je waarom je een condoom moet gebruiken?"
"Om te zorgen dat zij niet zwanger wordt"
"Ja, maar ook om te zorgen dat jij geen champignons op je lul krijgt!"
![]()
Jaaaa, echt geweldig XD Hij was echt leuk met die jongen,quote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef peterfan het volgende:
![]()
Tja, in het echt kun je ook moeilijk consequent zijn met alle andere ouders in je omgeving..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:13 schreef arneaux het volgende:
Trouwens niet echt consequent om ze zo op te voeden. Nico heeft t de halve uitzending over neuken en als dat jong dat met dat meisje bovenligt komt die moraalridder, die vriend van Maud dus, naar boven gestormd om t feestje te verpesten.
Toen die jongen weer werd opgehaald had'ie nog een leuke uitsmijter: "Dus denk eraan, als je sex hebt, altijd een banaan gebruiken!"quote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef peterfan het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef Chup het volgende:
Het is mooi om te zien hoe iedereen in het eerste topic over baby te huur nog zegt hoe ontzettend domme gast ze Nico allemaal vinden. Niemand was positief over hem en nu een aantal afleveringen later is het bijna de held van het programma.
eens, wat een verschrikkelijk knulletje zeg...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:42 schreef Rupzz het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds een kneus met een te grote bek.
het zou nooit een vriend van mij worden.
Patser, praatjesmaker. Bah.
dat was tegen Saphia bedoeldquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wie scheldt zijn kind ook in godsnaam uit voor 'lesbie'
Dán sloeg het echt nergens op. Je vriendin uitschelden voor lesbie.quote:
Het antwoord isquote:Op zondag 9 maart 2008 10:06 schreef Starlie het volgende:
Vanavond weer!! Ben benieuwd of Rick en Saphia nog samen zijn.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 9 maart 2008 12:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het antwoord isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op zondag 9 maart 2008 21:41 schreef Tim86 het volgende:
waarom zei die voice-over: What the fuckkkkk gastttt
is afgeleid van: ik moet door je nekkenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:41 schreef jmac het volgende:
JennekeN? waarom die N op 't eind. Vage naam.
Alcohol tast je hersenen aan hèquote:Op zondag 9 maart 2008 22:05 schreef amaranta het volgende:
die rick heeft ze niet alle 10 op rij denk ik....
neee joh hoezo denk je dat dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef amaranta het volgende:
zouden rob en sanne uit elkaar zijn?
wel een filmpje waarin ze elkaar heel lief zoenden en daar sloten ze mee af. denk onder het mom dat dat meer zegt dan 1000 woordenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:12 schreef amaranta het volgende:
Ze zijn niet samen gefilmd zoals de revst
'De hele wereld hoef dat toch niet te weten 'quote:Op zondag 9 maart 2008 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je bent toch nog niet ongesteld geworden.
"Ballen"...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:15 schreef arneaux het volgende:
Wel n beetje jammer dat Maud en die vriend van haar die 2 pubers uit elkaar trokken. Kijk als ze nou echt lagen te ballen, okay, maar die pubers weten ook dat daar cameras hangen.
Ik had toch echt hetzelfde gedaan. Het zijn wel andermans kinderen en als ik niet weet hoe hun eigen ouders over dat soort dingen denken zal ik niet de eerste zijn om ze ongestoord hun gang te laten gaan. Dat mogen ze dan mooi bij hun eigen ouders uitproberen. Wat ze daar uitspoken met of zonder medeweten van hun ouders is mijn zorg niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:15 schreef arneaux het volgende:
Wel n beetje jammer dat Maud en die vriend van haar die 2 pubers uit elkaar trokken. Kijk als ze nou echt lagen te ballen, okay, maar die pubers weten ook dat daar cameras hangen.
En natuurlijk heb ik me weer geërgerd aan Saphia, net als de rest in dit topic.
Ja die commentator had zijn hippe lingo ook wel thuis mogen latenquote:Op maandag 10 maart 2008 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die commentaar stem met : What the fuck gast![]()
Uh, wa?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:51 schreef dyna18 het volgende:
En anders laat je meteen even je broek zakken
O ja, dat was echt te sneuquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:56 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als dat handbal team langs komt in het begin, laat er één zijn broek zakken.
Die komt er ook wel denk ikquote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jammer dat ze het herhalen, ik had liever een nieuwe.
Dan wil ik wel 1 Nico en 1Rick type terugquote:
Leukquote:Op zondag 15 juni 2008 12:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er komt een nieuwe serie aan hoor, zag van de week vacatures voor stagiairs voorbijkomen.
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er komt een nieuwe serie aan hoor, zag van de week vacatures voor stagiairs voorbijkomen.
quote:RUNNER M/V fulltime
In deze afwisselende en zelfstandige functie verricht je ondersteunende en organisatorische werkzaamheden. Je werkt in een hecht team van jonge mensen.
Werkzaamheden:
• Het zorgdragen voor koerierswerkzaamheden;
• Je tankt, wast en onderhoudt de BNN-auto’s;
• Het verrichten van voorkomende klussen in het pand;
• Het zorgdragen voor het bestellen van de drankvoorraad;
• Het verzorgen van faciliteiten voor presentaties.
Vaardigheden:
• Stressbestendig, nauwkeurig, punctueel en servicegerichte werkhouding;
• In bezit van rijbewijs;
• Ervaring gewenst in een soortgelijke functie.
Wij bieden:
Het betreft een zelfstandige functie binnen een informele organisatie. Het salaris en de arbeidsvoorwaarden worden vastgesteld volgens de CAO voor het Omroeppersoneel.
Solliciteren:
Wil je naar deze functie solliciteren, dan kun je een brief met cv sturen naar:
solliciteer@bnn.nl of BNN, T.a.v. Marije Naeff, Postbus 646, 1200 AP HILVERSUM,
Tel. 035-6555333
die jou zien als de veredelde conciergequote:Op zondag 15 juni 2008 15:43 schreef sander89 het volgende:
Dit lijkt me wel leuk baantje bij BNN![]()
![]()
Zal je hoop leuke vrouwen tegen komen ook![]()
[..]
Aahjo ben ook maar een student, dus zolang het maar beetje verdient maakt het mij niet uit.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:49 schreef jmac het volgende:
[..]
die jou zien als de veredelde conciergeja dan kijken ze vast naar je op
Ik ben gestopt met lezen bij punt 2, het onderhouden van de auto's.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:43 schreef sander89 het volgende:
Dit lijkt me wel leuk baantje bij BNN![]()
(voor (half) jaartje)
Zal je hoop leuke vrouwen tegen komen ook![]()
[..]
Dat zie je verkeerd, de tv wereld werkt juist heel erg hiërarchisch, veel mensen beginnen als runner en gaan dan steeds een stapje verder (assistent opnameleider, productie-assistent) om uiteindelijk te eindigen als opnameleider, producer of eindredacteur. Ken een paar mensen waar het zo bij gelopen isquote:Op zondag 15 juni 2008 16:22 schreef sander89 het volgende:
Snap zelf ook wel dat daar waarschijnlijk weinig toekomst in zit
http://www.mediacourant.nl/?p=7130quote:BNN met nieuwe serie Baby Te Huur: ‘Nog heftiger’
Het programma Baby Te Huur van BNN keert terug in een iets gewijzigde opzet. Dat heeft een zegsvrouw van de jongerenomroep vandaag laten weten. In het vervolg op de succesvolle serie krijgen vier jonge koppels niet alleen de zorg voor een baby, een peuter en een puber voor hun kiezen. Ze worden ook opgescheept met een inwonende bejaarde. “En dat maakt het leven er niet makkelijker op.” Vanaf 25 januari zijn de koppels negen afleveringen te volgen om 22.15 uur bij BNN op Nederland 3.
Leuk.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:33 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=7130
Leuk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:50 schreef sander89 het volgende:
25 januari begint het nieuwe seizoen.![]()
Info+filmpjes www.babytehuur.nl
Edit: ooh eerst aflevering staat al online ofzo.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wat het gaat worden.![]()
PS: Ja ik kan niet slapen.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door sander89 op 20-01-2009 02:56:22 ]............................
Tja, die komen uit Almelo hè... Daar kennen ze dat niet denk ikquote:
Je hebt toch wel algemene kennis???quote:Op zondag 25 januari 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, die komen uit Almelo hè... Daar kennen ze dat niet denk ik
Zij blijkbaar nietquote:Op zondag 25 januari 2009 22:29 schreef Michellee het volgende:
[..]
Je hebt toch wel algemene kennis???
Da's echt hilarisch idd.quote:
quote:
Seizoen 1 was ook leuk.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:40 schreef Nero22 het volgende:
Eerste keer dat ik het zie en het bevalt me nu al!
Toch een triest gebeuren eigenlijk...
Er zat een joch van 17 tussen? Volgens mij van het roze huis. Dáár verbaas ik me pas over.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:41 schreef DarkElf het volgende:
dat die mensen al zo serieus zijn en het over kinderwensen hebben enzo... verbaas ik me toch wel over..
De eerste avond al, was het niet? Het lesbische stelleje van 15 jaar ofzo.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Seizoen 1 was ook leuk.
Eén stelletje stopte al na een paar dagen.
Ja, dat kan wel. Ik weet het niet precies, maar volgens mij hebben ze geen baby gehadquote:Op zondag 25 januari 2009 22:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
De eerste avond al, was het niet? Het lesbische stelleje van 15 jaar ofzo.
is die 17?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Er zat een joch van 17 tussen? Volgens mij van het roze huis. Dáár verbaas ik me pas over.
quote:
quote:Alle afleveringen kun je al een week voordat ze op tv worden uitgezonden online checken. En houd de site in de gaten want we gooien regelmatig bonusmateriaal online ...
quote:
Max (20) en Martijn (19) uit Amersfoort wonen al samen, op twintig vierkante meter. Maar omdat ze al ruim een jaar heftig verliefd zijn, mag die beperkte woonruimte de pret niet drukken. Ze studeren beiden ‘filmmaking’ in Amsterdam en hebben hun toekomst al helemaal uitgestippeld. Martijn wordt filmregisseur en Max wordt videoclipregisseur. Max en Martijn hebben zo hun eigen redenen om mee te doen aan het Baby Te Huur-experiment. Ze vinden het ronduit belachelijk dat het nog steeds niet breed maatschappelijk geaccepteerd is dat homoseksuele stellen kinderen opvoeden.
Martijn heeft het Amnesty-teken op zijn pols getatoeëerd. Ze zijn bijzonder maatschappelijk bewogen en eten dan ook vegetarisch. Maar ze bellen net zo goed defensie als er om twaalf uur ’s middags een vliegtuig van de luchtmacht overvliegt. Blijven de heren zo idealistisch nu ze de zorg van een kind voor hun kiezen krijgen?
quote:
Quinta (20) en Takuya (24) uit Almere zijn al anderhalf jaar samen. HES-student Takuya heeft een Japanse vader en een Irakese moeder. Vanuit zijn achtergrond is hij gewend dat zijn moeder alles voor hem doet: van het opscheppen van zijn eten tot het klaarhangen van zijn kleding. Hij verwacht dat zijn toekomstige vrouw dit ook voor hem zal doen, maar Quinta denkt daar anders over. En daarom heeft Quinta hen aangemeld voor het Baby Te Huur-experiment.
Vanaf het moment dat zij hun Baby Te Huur-huis betrekken is de traditionele man-vrouw verdeling een feit. In een laatste poging om daar wat aan te veranderen, gaat een relatietherapeut het oranje huis in. Zij gaat proberen het traditionele rollenpatroon te doorbreken. Lukt dat of blijft Takuya bij zijn traditionele denkbeelden?
quote:
De ROC-studenten Joshua (17) en Yvet (18) komen uit Hengelo. Voor hen is Baby Te Huur één geweldig groot avontuur in de grote stad. Vóór hun deelname aan Baby Te Huur wisten ze het verschil niet tussen een metro en een tram.
Yvet draagt Joshua op handen. Hij is haar sprookjesprins. En Joshua laat zich graag door Yvet meevoeren. Ze leven op een roze wolk. Het liefst zouden ze in een sprookjeswereld wonen, samen met hun konijn Jumper. De romantiek spat de pan uit dus bij dit koppel. Maar blijft daar iets van over als er een baby in huis komt die maar niet stopt met huilen?
Baby Te Huur, zondag van 22.20 uur tot 23.00 uur op 3.quote:
Abbygail (18) en Jelle (19) wonen in Almere. Abbygail droomt van een gezin met tien kinderen. Jelle moet wat haar betreft later brood op de plank regelen voor hun toekomstige gezin. Het stel studeert aan de Hogeschool Utrecht. Zij doet Sociaal Pedagogische Hulpverlening en hij Bedrijfscommunicatie. Volgens zijn liefje is Jelle briljant, alleen weet hij dat zelf nog niet. Voor Jelle was een gezin met twee kinderen ooit meer dan genoeg, maar inmiddels heeft hij voor Abbygail het aantal opgeschroefd naar vier kids.
Abbygail is enorm afhankelijk van Jelle en mist hem al als hij een uur de deur uit is.
En Jelle houdt van Abbygail omdat ze zo lief is, anders dan anderen en lekker springerig. Eigenlijk heeft dit stel alleen maar oog voor elkaar. Maar weet de beweeglijke baby Mike daar misschien verandering in te brengen?
Ik vind dat tot nu toe juist het leukste stel. Die Abbigayl (of wat dan ook...) kan ik nu al niet uitstaan. Dat jochie op en naar laten lopen voor een paar boodschappen die ze zelf niet wilt dragen...quote:
Ik vind haar een "beetje" overdreven. Nee, niet mijn type. Vind ze allemaal niet geweldig eigenlijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik vind dat tot nu toe juist het leukste stel. Die Abbigayl (of wat dan ook...) kan ik nu al niet uitstaan. Dat jochie op en naar laten lopen voor een paar boodschappen die ze zelf niet wilt dragen...
Overdreven is het wel. Ergens is het nog een kind. Maar samen zijn ze wel lief.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind haar een "beetje" overdreven. Nee, niet mijn type. Vind ze allemaal niet geweldig eigenlijk.
Ik vond vorig jaar Sanne & ... leuk
Ja, je kunt zien dat het nog ukkies zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Overdreven is het wel. Ergens is het nog een kind. Maar samen zijn ze wel lief.
Ja?quote:
Ik neem aan dat je daarvoor BNN lid moet zijn ofzo?quote:
Trillende handjes helemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |