abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56964327

Vier jonge verliefde stelletjes mogen drie weken lang ervaren hoe het is om een echt gezin te hebben. In het nieuwe BNN programma 'Baby te huur' krijgen ze achtereenvolgens de zorg voor een baby, een peuter, een achtjarige en een puber.
quote:
Hij is geboren op de kermis en woont met zijn zieke moeder en zus in een probleemwijk. Zij is pedagogisch verantwoord opgevoed door liefhebbende, keurige ouders. Rob en Sanne verschillen als dag en nacht van elkaar. Maar in één ding zijn ze precies hetzelfde: ze willen dolgraag kinderen!

Hoe loopt het af als Rob en Sanne voor het eerst drie weken lang op elkaars lip zitten met een rondkruipend kleintje? Raakt Rob over zijn toeren van Sanne’s luiheid?
quote:
Rick heeft al veel meegemaakt in zijn jonge leven. Maar na een moeilijke jeugd en flink wat kwajongensstreken is Rick door zijn Saphia op het rechte pad gekomen.
Nu heeft Rick een keurige baan als landmeter en hij verheugt zich er op om samen met Saphia kinderen op de wereld te zetten. Zolang hij ’s avonds maar een biertje kan blijven pakken bij zijn vrienden ...

Saphia ziet het ook helemaal zitten met kinderen. Ze hebben zelfs al namen bedacht: Valerio, Lotus, Jeffrey, Sara en Piet Hein. Saphia doet een opleiding voor sociaal pedagogisch werk en ze is gewend om thuis af en toe schoon te maken. Maar een heel huishouden runnen is andere koek natuurlijk. En zal het Rick lukken zijn brave jongens-imago hoog te houden?
quote:
Hij leest alleen de Panorama, zij smult van de boeken van Nicci French. Hij is supernetjes, zij laat alles slingeren. Hij heeft af en toe een schop onder zijn kont nodig, zij is een ambitieuze meid. Maar samen hebben ze altijd lol, en dat is toch het belangrijkste.

Maud studeert SPH en heeft een bijbaan als huishoudelijke hulp bij ouderen. Sander is professioneel handballer. Momenteel zit hij met een heupontsteking thuis, maar gelukkig kun je daarmee nog wel stappen! Sander en Maud willen zeker kinderen. Maar hebben ze er al over nagedacht dat ze straks niet meer spontaan uit kunnen gaan en vroeg uit de veren moeten? En wie staat er ’s nachts op als de baby huilt?
quote:
Te jong om samen te wonen? De statusgevoelige Nico, die later de zaak van zijn vader gaat overnemen en de ambitieuze HBO-studente Cindy vinden van niet. Ze kennen elkaar ten slotte al zes maanden en zijn nog altijd smoorverliefd op elkaar. Baby Te Huur is de ultieme manier om iedereen te laten zien dat ze voor elkaar geschapen zijn.

Nico en Cindy zijn helemaal klaar voor het volwassen leven. Ze willen wel een huis met alles er op en er aan, want ze houden nu eenmaal van luxe. Maar kan Cindy omgaan met de hyperactieve buien van Nico en – nog belangrijker – kunnen ze de verantwoordelijkheden van het hebben van een kind wel aan?
Vorige delen
BNN: Baby te Huur
BNN: Baby te Huur #2
pi_56964374
Die Nico is wel een Sufkut supremè
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56964395
ben benieuwd hoor met die pubers..dat zijn ze zelf onderhand nog..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56964556
hehe die rik volgende week
(zo heet die dopehead toch?)

zijn vriendin is echt te erg trouwens, nooit ligt iets aan haar en te beroerd om haar nest uit te komen...
beloofd wat voor later

Cindy laat idd over zich heen lopen maar er zal heus wel een moment komen dat ze dat zat is en dan zal onze
hoogbegaafde even opnieuw moeten wennen...

Sander en Maud lijken me hele normale mensen, zij is ook heel leuk met de kinderen en hij werkt gewoon... niets bijzonders dus..

Rob en Sanne, grappig hoe tevreden hij was met zijn baantje Sanne deed het tot nu toe goed maar misschien lag deze leeftijd haar wat minder of was ze moe ofzo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56964660
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:36 schreef Tim86 het volgende:
ben benieuwd hoor met die pubers..dat zijn ze zelf onderhand nog..
Ja! Hoeveel schelen die pubers met de 'ouders', 2 jaar?
Wordt nog oppassen dat papa z'n 'dochter' niet versierd oid...
  maandag 25 februari 2008 @ 14:50:15 #6
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_56964687
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Rob is wel uit het juiste hout gesneden. Vind het wel cool als iemand zo blij is met een kutbaan als vuilnisman. Hulde!
Tof inderdaad. Geen gezeur, maar gewoon doen. Kan die Saphia nog wat van leren.
pi_56964712
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Tof inderdaad. Geen gezeur, maar gewoon doen. Kan die Saphia nog wat van leren.
nee das te vermoeiend denk ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 februari 2008 @ 15:14:30 #8
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_56965117
Nico
pi_56965345
Leuk programma
pi_56965393
Nico is een held en die Saphia
pi_56966067
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:27 schreef Godlike02 het volgende:
Nico is een held en die Saphia
Inderdaad, die Saphia kijkt amper naar de kinderen om. Vond het raar dat de moeder vond dat Rick en Saphia het goed hadden gedaan. Nico en Cindy deden erg hun best en kregen nog alleen maar kritiek.
pi_56966085
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef DarkElf het volgende:
Sander en Maud lijken me hele normale mensen, zij is ook heel leuk met de kinderen en hij werkt gewoon... niets bijzonders dus..
Hij zat wel te zeuren toen ie voor het eerst moest werken, vond ik een beetje jammer.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56966343
Net de vorige twee delen doorgelezen, lijkt me hilarisch.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  maandag 25 februari 2008 @ 16:33:09 #14
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56966806
Ik ben benieuwd hoe dat gaat met die pubers. Het leeftijdsverschil is immers niet zo groot.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_56966980
Kijk nu even de herhaling. Saphia nu al ontslagen
pi_56967057
tvp!
I had a signature once. It was awful.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:48:52 #17
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_56967122
Gezellig weer.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:50:21 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56967156
Rob is echt leuk!
pi_56967475
Trouwens, vet sneu voor Danique dat dat haar eerste kinderfeestje was
pi_56968201
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:08 schreef Nuna het volgende:
Trouwens, vet sneu voor Danique dat dat haar eerste kinderfeestje was
Zieliger is dat ze dat soort ouders heeft
pi_56969657
Saphia, mijn god wat een dooooooooooooos
Dat is eens wat anders...
pi_56969772
Blijft erg lachen om te zien.
pi_56969877
Nou Nico had zowaar gelijk met zijn kaars. Dat kind had zich kostelijk vermaakt.
Dat is eens wat anders...
pi_56969897
Ik was wel verbaast dat ze gingen gourmetten, dat vond ik een not done..

Er had zo iets kunnen gebeuren. Ze zijn maar 6 tot 8 jaar he.. En dan maar 2 'volwassenen' beetje link.
Verder wel sneu van die kaarsjes.. Jaloers?

Saphia schaamt zich dood als ze dit terug zien.
Nico en Cindy zijn een 'geen commentaar'
Hulde voor de rest!
*pok*
pi_56970699
Ik vind Rob echt een toffe gozer! Zo positief over alles, en blij met zijn baantje als vuilnisman...ik had de reactie wel willen zien als Saphia dat moest doen.

Saphia en Rick, wat een stel. Rick de dopehead, zelf meer geinteresseerd zijn in de treinen terwijl je daar bent voor je "zoon". En Saphia, idd.."dan moet ik dat heeeleee stuk weer terug..." Pfff..
pi_56970924
Ik vind de kritiek op Nico en Cindy vreemd. Ze deden zo hun best! En gourmetten link? Dat vind ik erg overdreven. Het zijn geen peuters. En als ze hun fikjes branden dan hebben ze weer een lesje geleerd, toch?
pi_56970954
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind de kritiek op Nico en Cindy vreemd. Ze deden zo hun best! En gourmetten link? Dat vind ik erg overdreven. Het zijn geen peuters. En als ze hun fikjes branden dan hebben ze weer een lesje geleerd, toch?
Dat dus
Gourmetten not done. Beetje erg overdreven
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 februari 2008 @ 21:21:39 #28
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_56972897
Heerlijk ook om dit topic te lezen in combinatie met het programma
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_56973030
waarom is gourmetten not done? die kinderen zijn al acht weten heus wel wat ze doen hoor!

en die Rob is echt een schatje
en rICK met die treinen echt een een klein kind
pi_56978684
Net toevallig een stukje van de herhaling gezien. Leuk programma, alleen die kritieken van de ouders vond ik echt zwaar onterecht (vooral van Nico en aanhang). Volgens mij moeten ze het wat aandikken van de redactie om wat gerel te veroorzaken. Dat 'zgn. kadootje' van die ouders met een paar kaarsjes erin vond ik wel erg gemeen (echt zo'n stoot-onder-de-gordel boodschap).... Had ze meteen het huis uitgeschopt Of ze laten heel selectief dingen zien in de uitzending wat de werkelijkheid verdraait (wat ik me niet kan voorstellen).
pi_56980445
Ik vond het commentaar ook raar, het was een leuk feestje.
pi_56980467
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:00 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Hij zat wel te zeuren toen ie voor het eerst moest werken, vond ik een beetje jammer.
Toen hij die kreeft moest pakken
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56981067
Gourmetten lijkt me nou ook niet enorm gevaarlijk, Nico en Cindy zaten aan het gourmetstel en de kinderen zaten er ver(der) vandaan.

Vond gisteravond trouwens via google een babe-te-huur-hyves waar een aantal van de deelnemers ook op reageren. Blijkbaar is Rick nogal boos op Maud en Sander vanwege hun opmerkingen in de aflevering van deze week over zijn gedrag tijdens het uitstapje en dat van Saphia in het algemeen. In een andere krabbel meldt hij ook nog dat hij Nico ook al niet echt mag. En Saphia verdedigt er hun relatie nog even door te melden dat ze anders wél nog steeds samen zijn.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
  dinsdag 26 februari 2008 @ 10:29:19 #34
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56981422
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_56982110
quote:
Rick angelo (152) 7 Feb, 13:20
ja leuk
en ik ben de grootste hater maar dat is al bekend

Wat dat betreft heb ik meer respect voor Nico. Hij weet tenminste van zichzelf dat hij druk, overdreven en overheersend kan zijn en geeft dat ook eerlijk toe. Wat zijn fouten ook zijn, hij is iig niet haatdragend. Zijn positieve reactie op deze hyves vol complimenten EN kritiek zegt ook wat. Bij Rick en Saphia ligt het altijd aan de ander, zelf zijn ze perfect.
And they all fall down..
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:13:48 #36
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56983456
Je bent volgens Saphia wel snel ziek zeg. Vond ze zichzelf al zo ziek in de laatste uitzending, op hyves schrijft ze dat Tygo doodziek was toen ze 'm kregen, want hij had een snotneus.
pi_56983478
Rob is echt een schatje !
Nico is ook wel tof, heeft z'n mindere momenten, maar kan iig wel relativeren.
Rick is maar een sukkel, en dat wijf van 'm helemaal .
Dat andere stel heeft geloof ik maar 30 seconden airtime per aflevering ofzo . Die zijn niet zo boeiend, maar ze doen het wel goed geloof ik.
pi_56986262
die sander en maud zijn echt saai als k hun vergelijk met Nico en Cindy
pi_56987301
Wanneer zijn eigenlijk de reguliere uitzendingen? ik kijk namelijkl altijd de herhaling
pi_56988841
Goh, op mijn hyves ben ik via 3 connecties ben ik verbonden met Cindy
pi_56989120
dure huizen trouwens in die boy edgarstraat... op funda zo rond de 380 k
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56989653
Saphia en Rick leven nog totaal in hun eigen wereldje, en kunnen zich dan ook weinig inleven in de gevoelens of meningen van anderen. Dat zie je niet alleen in het programma, maar ook daarbuiten, getuigende het geneuzel op hyves. Complimenten vinden ze 'fakking chill', maar zodra ook maar 1 iemand een beetje kritiek heeft dan heeft die ongelijk. Dikke boehoe zeg.

En Rob is de man, andermaal.
pi_56989718
Linkjes naar hun hyves pagina's?
pi_56989826
die van safia en Sander is alleen voor vrienden
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:49:37 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56991667
Waar speelt de serie zich trouwens af? Rotterdam toch?
Niet meer actief op Fok!
pi_56991718
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Waar speelt de serie zich trouwens af? Rotterdam toch?
Jup.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_56992138
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:54 schreef Triptamine het volgende:
Wanneer zijn eigenlijk de reguliere uitzendingen? ik kijk namelijkl altijd de herhaling
zondag, kwart over 9 ongeveer.
pi_56994377
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Linkjes naar hun hyves pagina's?
Op de fanvannico-hyves (zie post SuperTux) of http://www.babytehuur.hyves.nl/ kom je ze vanzelf tussen de krabbels tegen.
And they all fall down..
pi_56995967
Mooi programma
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:44:15 #50
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_57017813
Wat een onaardige ouders van dat kind van Nico! Dat kind zal het wel niet erg naar haar zin hebben thuis, dat ze liever bij hen bleef. Ik ga Nico en Cindy sowieso meer waarderen, ze houden iig van elkaar en dat zie je.
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:46:51 #51
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_57017872
Ohja: Saphia Luie kuthoer, wat een monster. Over vijf jaar is ze toch een olifant, zonder baan, in een cheap-ass huurhuisje en hopelijk zonder vriend en al helemaal hopelijk ZONDER kinderen!
pi_57037928
Gaat een mooie aflevering worden met de pubers
pi_57043640
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat een onaardige ouders van dat kind van Nico! Dat kind zal het wel niet erg naar haar zin hebben thuis, dat ze liever bij hen bleef. Ik ga Nico en Cindy sowieso meer waarderen, ze houden iig van elkaar en dat zie je.
hmmm mja
pi_57104845
Half 10 begon het vanavond toch?

Tevens tvp
pi_57104859
21.25 uur
  Moderator zondag 2 maart 2008 @ 17:18:43 #56
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57108039
Wat een geweldig programma is dit

Saphia is inderdaad verschrikkelijk, zo ontzettend passief en alles ligt altijd aan de ander Maar ach, ze is zelf ook nog maar een kind

Nico is een ontzettende bal maar ik vind hem wel supertof Dat ie tranen in zijn ogen kreeg toen dat meiske zei dat ze hem de allerliefste van de wereld vond En denk inderdaad dat het kind het niet echt leuk heeft bij de echte ouders, ze wilde niet eens mee. Mên wat een zeikerds
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator zondag 2 maart 2008 @ 17:24:11 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57108145
Jezus die Rick is ook niet het grootste licht Quote van hem op hyves: "lekker boeiend wie wat kijkt mens waar maak je je druk om ben je soms een beetje geopserdeerd"
pi_57108189
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
Jezus die Rick is ook niet het grootste licht Quote van hem op hyves: "lekker boeiend wie wat kijkt mens waar maak je je druk om ben je soms een beetje geopserdeerd"
  zondag 2 maart 2008 @ 17:37:09 #59
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57108440
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
Dat had ik ook gelezen ja.
  Moderator zondag 2 maart 2008 @ 17:37:48 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57108456
Lekkere jongen die rick

"nico je weet dat ik je niet mag maar respect voor wat je zei over die moeder groot gelijk die spoort voor geen meter.

en muad deze is voor jou : fuck jou kutwijf ik moest zelfs nog boodschappen voor je meenemen beetje jammer dat je zo reageert bitch! "
pi_57108500
ik vind rick altijd een beetje lijken op

.
pi_57109848
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef tonks het volgende:
ik vind rick altijd een beetje lijken op

[ afbeelding ]

.
Met dezelfde kleine spleetoogjes van iemand die in geen jaar fatsoenlijk geslapen heeft!

Mooi ook hoe ze zich laten kennen op zo'n openbare hyves. Hoewel we natuurlijk uit het programma ook wel al af konden leiden dat Rick en Saphia niet bijster goed om kunnen gaan met kritiek, zeggen de krabbels van Rick en Saphia genoeg. Bijster intelligent en volwassen zijn (gedragen) ze zich iig niet.
And they all fall down..
  Moderator zondag 2 maart 2008 @ 18:42:07 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57109871
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:40 schreef HaveANiceDay het volgende:

[..]

Met dezelfde kleine spleetoogjes van iemand die in geen jaar fatsoenlijk geslapen heeft!

Mooi ook hoe ze zich laten kennen op zo'n openbare hyves. Hoewel we natuurlijk uit het programma ook wel al af konden leiden dat Rick en Saphia niet bijster goed om kunnen gaan met kritiek, zeggen de krabbels van Rick en Saphia genoeg. Bijster intelligent en volwassen zijn (gedragen) ze zich iig niet.
Dat ben ik niet met je eens. In tegenstelling tot Rick reageert Saphia wel volwassen op de berichten. Ze roept ook steeds op om op een normale manier te reageren op elkaar. Ik krijg een heel ander beeld van haar op die hyves dan de verveelde saphia op tv...
pi_57109941
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:37 schreef MaJo het volgende:
Lekkere jongen die rick

"nico je weet dat ik je niet mag maar respect voor wat je zei over die moeder groot gelijk die spoort voor geen meter.

en muad deze is voor jou : fuck jou kutwijf ik moest zelfs nog boodschappen voor je meenemen beetje jammer dat je zo reageert bitch! "
Gooi alle links eens in een bericht.
pi_57110020
check die extra filmpjes op die website..daar is Saphia continu lol aan het hebben...op tv zie je haar alleen maar chagrijnig..
Beetje krom.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57110555
hahaha op de hyves van Nico: 'mijn buikje nog in goede tijden'....

pi_57111517
als dat hem was kan hij toch wel op hoger niveau gevoetbald hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57111578
ben benieuwd naar de pubers
pi_57111632
ben ook benieuwd, rick ging al flink tekeer tegen eentje, even afwachten dan maar:) hoeveel afleveringen komen er nu nog? de pubers zijn nu, en daarna niemand meer toch, of krijgen ze ook nog alleenstaande 50+ers, en 65+ers?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_57111718
Dit is de laatste volgens mij
pi_57111813
Nico
  zondag 2 maart 2008 @ 20:12:01 #72
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57111894
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef tonks het volgende:
Jammer. Van mij hadden ze het wel over meerdere weken mogen uitsmeren zodat we wat meer te zien krijgen. Op deze manier gaat het wel erg snel.
pi_57111919
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jammer. Van mij hadden ze het wel over meerdere weken mogen uitsmeren zodat we wat meer te zien krijgen. Op deze manier gaat het wel erg snel.
Ik hoop op een vervolg
pi_57112030
ja ik ook, keek het eerst niet omdat het me niks leek, daarna hoorde ik van iemand dat het wel grappig was om te zien, dus dan is uitzendinggemist natuurlijk prachtig, had alle 5 de afleveringen even snel gekeken:)
Top 5 China producten
  zondag 2 maart 2008 @ 20:22:19 #75
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57112074
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef tonks het volgende:
nee toch, meestal wordt een 'kind' over 2 afleveringen uitgesmeerd en ik verwacht ook nog een terugblik, waarin saphia te kennen geeft dat ze nooit kinderen wil
pi_57112900
Lachen straks
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57113443
Bij die intro voel ik me altijd zo oud
pi_57113447
Begonnen
pi_57113582
Saphia heeft alweer een lekkere eerste indruk gemaakt...vooral niet eerst voorstellen ofzo..neeeeeeeeeee eerst de boel afzeiken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57113605
wel een naai actie dat zij er weer 3 hebben..ze doen het er echt om volgens mij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57113672
Word volgens mij knallen met die pubers bij sommige
............................
  zondag 2 maart 2008 @ 21:37:54 #82
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57113678
Rick en Saphia hebben er 3!!!!! WTF
pi_57113682
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:35 schreef Tim86 het volgende:
wel een naai actie dat zij er weer 3 hebben..ze doen het er echt om volgens mij
Mwah, ik vind Saphia ook wel weer het type wat door onzorgvuldigheid aan de lopende band zwanger raakt..
pi_57113718
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef Maartel het volgende:

[..]

Mwah, ik vind Saphia ook wel weer het type wat door onzorgvuldigheid aan de lopende band zwanger raakt..
ach als ze zo blijft roken tijdens de zwangerschap komt dat wel goed uiteindelijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57113736
Hoe heet die jongen nou? Wesley? Disney?
pi_57113756
Niet zo'n ster in klokkijken
pi_57113778
Die kleine meid van die 3, damn wat is ze irritant en lelijk
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57113798
haha die kleine is raar ja...grote bek ook..

Rick gaat zijn drankprobleem weer in beeld brengen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57113806
Ze is weer aan 't zeuren en zeiken hoor met die wakkere kop van d'r
pi_57113808
Wat is die Rick toch een hoopje ellende
  zondag 2 maart 2008 @ 21:42:46 #91
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57113817
Wat praat Rick trouwens onduidelijk, ik versta er af en toe geen zak van.
pi_57113853
"labradors..de mietjes van de honden"

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57113866
Die kar mee naar binnen
pi_57113887
Hoe propt Saphia zich steeds in die broeken

Over die drank etc heeft ze gelijk
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57113899
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:44 schreef tonks het volgende:
Die kar mee naar binnen
K vind het stiekem wel slim
pi_57113907
Vraag me af hoe rick is opgevoed die drank maar altijd
pi_57113912
de fles aflikken...come on zeg...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57113928
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef Maartel het volgende:

[..]

Is ze de zus van raffaela ?

Nico gaat ff voorlichting geven
pi_57113929
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef tonks het volgende:
Vraag me af hoe rick is opgevoed die drank maar altijd
quote:
Rick heeft al veel meegemaakt in zijn jonge leven. Maar na een moeilijke jeugd en flink wat kwajongensstreken is Rick door zijn Saphia op het rechte pad gekomen.
Nu heeft Rick een keurige baan als landmeter en hij verheugt zich er op om samen met Saphia kinderen op de wereld te zetten. Zolang hij ’s avonds maar een biertje kan blijven pakken bij zijn vrienden ...
  zondag 2 maart 2008 @ 21:47:45 #100
130755 Kinga
versier hier
pi_57113959
Ik moet altijd zo lachen om Nico.
pi_57113971
Nico, hou alsjeblieft op
  zondag 2 maart 2008 @ 21:48:04 #102
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_57113972
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Rick gaat zijn drankprobleem weer in beeld brengen
aan de fles likken
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_57113979
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]
Ja wat heeft hij dan meegemaakt
  zondag 2 maart 2008 @ 21:48:30 #104
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57113986
Een champignon op je lul@sexuele voorlichting.
pi_57114041
Taalgebruik moeten ze toch wel nog opletten valt me bijna elke aflevering wel op
pi_57114055
Paar van die breezers voor je deur
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57114069
Die jamy kunnen ze vast vastleggen voor de volgende serie.

Dan kan ze haar nieuw geboren kind uitlenen
pi_57114099
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:51 schreef jmac het volgende:
Die jamy kunnen ze vast vastleggen voor de volgende serie.
graag
pi_57114174
Hahaha de ruzie

"Ze is gewoon een stom kutwijf" JUIST! hij is niet de enige
pi_57114183
OMG met pubers er bij
pi_57114191
Goed van Rick dat hij boos is, maar hij moet niet gaan schelden op haar en zo
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57114193
je kind voor lesbie uitschelden hahahaha
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57114196
Sander
  zondag 2 maart 2008 @ 21:56:55 #114
130755 Kinga
versier hier
pi_57114200
Dat geroddel over Saphia
pi_57114229
dat alcoholgebruik loopt echt de spuigaten uitt
pi_57114253
die wordt dus op tv ontmaagd voor zover ze nog maagd is
pi_57114259
hhaha Jamy gaat al bijna neuken

"We zitten te gameboyen"
pi_57114269
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:57 schreef Mex_ het volgende:
dat alcoholgebruik loopt echt de spuigaten uitt
pi_57114282
Sletjeeeeeeeeeeeee hehehe
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57114299
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:58 schreef jmac het volgende:
"We zitten te gameboyen"
Is dat de nieuwe term voor "Doktertje spelen"
pi_57114303
Wel begrijpelijk dat ze ingrijpen, maar Nico heeft wel gelijk.
Maar ze moeten natuurlijk wel als ouders strenge optreden haha
pi_57114325
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:59 schreef sander89 het volgende:
Wel begrijpelijk dat ze ingrijpen, maar Nico heeft wel gelijk.
Maar ze moeten natuurlijk wel als ouders strenge optreden haha
Die kiddo's waren volgens mij ook vergeten dat er een camera op ze gericht hadden

Die rick & de drank
pi_57114328
Rick
pi_57114329
hahaha Rick gaat loosssss
Ben je nou een mama of een papa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57114333
Janet ziet het wel goed
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57114346
Die wasbeer ogen
pi_57114347
OMG die Rick maat toch is Safie erger
pi_57114353
Ik gok dat de halve uitzending morgen in DWDD zit
  zondag 2 maart 2008 @ 22:01:59 #129
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_57114358
"dus je vindt het wel verantwoordelijk dat je nu vader bent van een meisje van 13?"

"Jahoor, ik zit nu aan de sinas"
pi_57114393
Goed van de nanny hoor, en dan nog zeggen:" We stonden op het punt om ze naar bed te sturen", ja dat kan een nanny ook echt zien
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57114398
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:01 schreef DreamAway het volgende:
"dus je vindt het wel verantwoordelijk dat je nu vader bent van een meisje van 13?"

"Jahoor, ik zit nu aan de sinas"
ja hij moest wel zn bacardi was al op
pi_57114404
hij oogt qua motoriek ook al helemaal als een verslaafde zwerver
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57114417
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja hij moest wel zn bacardi was al op
10% sinas was het denk ik
pi_57114437
Jammer trouwens inderdaad dat dit zo kort gehouden is. Had veel uitgebreider gekund.
  zondag 2 maart 2008 @ 22:06:51 #135
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_57114464
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:05 schreef jmac het volgende:
Jammer trouwens inderdaad dat dit zo kort gehouden is. Had veel uitgebreider gekund.
idd, t is zo snel voorbij dat ze niet eens écht een idee krijgen hoe t is om kinderen te hebben.
pi_57114476
Die nanny vond ik ook wel achterlijk en dit experiment is ook een beetje raar want tegen de tijd dat ze zelf pubers krijgen zijn ze ook in de 30/40
pi_57114482
ach het hebben van een tiener is ook totaal niet relevant nu..als ze vandaag zwanger zouden worden hebben ze nog 12 jaar minimaal om te "oefenen" tot die tijd aanbreekt en dan zijn ze in de 30 al..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57114489
Is dat een vrouw met die rode jas?

Kreeg ze een kappersbon als ze d'r kinderen zou uitlenen?
pi_57114512
dit heeft geen toegevoegde waarde inderdaad (amaranta)
  zondag 2 maart 2008 @ 22:09:11 #140
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_57114517
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:08 schreef jmac het volgende:

t mannetje van t stel!
pi_57114524
quote:

volgens mij een lesbisch stel ja
pi_57114554
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:09 schreef DreamAway het volgende:

[..]

t mannetje van t stel!
Hehe my thought.

Volgens mij hebben ze ook lopen werven op de bouw en in de Rotterdamse haven
pi_57114559
dat is best een grote oorbel..vind je het gek dat je dochtah breezah is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57114574
Ze huilt
pi_57114587
Geen eens een reactie van de ouders bij Nico van wat ze er van vonden

Ze huilen allebei
pi_57114589
Meer tijd besteden van haar ouders: vaker naar de Hollywood: de breezah/mooiboy tent bij uitstek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57114594
Tim: ik heb nog net kunnen inzetten op Jamy to be pregnant before her 18th birthday.

Als ze 't op de laatste dag nog niet is zorg ik er zelf nog wel ff voor

Ah volgende week nog een keer!
pi_57114602
Iedereen huilt !
pi_57114630
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:12 schreef jmac het volgende:
Tim: ik heb nog net kunnen inzetten op Jamy to be pregnant before her 18th birthday.

Als ze 't op de laatste dag nog niet is zorg ik er zelf nog wel ff voor

Ah volgende week nog een keer!

Owja Shirley en Jenneke ) ) leven ook nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 2 maart 2008 @ 22:14:55 #150
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_57114643
Ik mistte een emo/tokyo hotel puber
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 2 maart 2008 @ 22:15:32 #151
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_57114660
Wel n beetje jammer dat Maud en die vriend van haar die 2 pubers uit elkaar trokken. Kijk als ze nou echt lagen te ballen, okay, maar die pubers weten ook dat daar cameras hangen.

En natuurlijk heb ik me weer geërgerd aan Saphia, net als de rest in dit topic.
pi_57114710
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:14 schreef henkde_j het volgende:
Ik mistte een emo/tokyo hotel puber
Die hadden het te druk met myspacen.
pi_57114795
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Owja Shirley en Jenneke ) ) leven ook nog
Ja ranzig en helaas, maar was dat niet allemaal nep? Die shirley zit bij mijn zusje op school .
pi_57114858
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:21 schreef tonks het volgende:

[..]

Ja ranzig en helaas, maar was dat niet allemaal nep? Die shirley zit bij mijn zusje op school .
Ja die bleken helemaal geen relatie te hebben etc.

Staat nog in een van de eerdere topics.
pi_57114898
de ergste was toch wel by far vandaag: rik.

omg wat een enorme sneue sukkel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57115289
ik vind nico echt hilarisch, is ook wel een goed persoon voor de gouden kooi:)

mocht van mij wel wat meer "uitgemolken" worden, zijn nog genoeg dingetjes geweest denk ik.
Top 5 China producten
pi_57116230
Nico en de banaan Ik ben Nico-fan lag helemaal dubbel. En Rick, dieptriest met dat gezuip. Saphia is weer net zo sympathiek als een scheefliggende stoeptegel, maar deze aflevering vond ik Rick toch véél erger.
  zondag 2 maart 2008 @ 23:18:33 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57116237
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:26 schreef DarkElf het volgende:
de ergste was toch wel by far vandaag: rik.

omg wat een enorme sneue sukkel
Nou idd.
En ik vond hem in het begin echt nog wel sympatiek. Hij moest toch ook huilen toen die baby weg ging dacht ik?
pi_57116424
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou idd.
En ik vond hem in het begin echt nog wel sympatiek. Hij moest toch ook huilen toen die baby weg ging dacht ik?
ach als ik genoeg drink word ik ook emotioneel..

Verder mooi dat ze elkaar hebben gevonden...
  zondag 2 maart 2008 @ 23:27:52 #160
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57116466
Zo'n ouder van een tiener die dan zegt dat ze nog niet toe zijn aan kinderen. Of je een eigen kind opvoed of er zo ff een krijgt is toch heel wat anders.
pi_57116827
Die dj patrick die iedereen in zijn programma probeert te krijgen op die hyves !
pi_57116999
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:42 schreef tonks het volgende:
Die dj patrick die iedereen in zijn programma probeert te krijgen op die hyves !
Ja die heeft nooit van de afd. persvoorlichting gehoord.

Rtv Purmerend ook
pi_57122686
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:44 schreef Tim86 het volgende:
"labradors..de mietjes van de honden"

Zei Nico dat?
pi_57122716
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:21 schreef peterfan het volgende:

[..]

Zei Nico dat?
haha nee..weet ff niet meer wie..
In ieder geval degene waar die honden zaten..Rob ofzo?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57122801
Rob zei het ja
  maandag 3 maart 2008 @ 13:17:54 #166
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57125129
quote:

Ik dacht hetzelfde. Ik moest echt 2x kijken .

Leuke uitzending, maar het was wel erg kort deze keer, ik kon niet echt een goed beeld krijgen van hoe het allemaal ging. Die van Rob en Sanne is volgens mij alleen in beeld geweest bij het voorstellen en het weggaan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 3 maart 2008 @ 13:34:48 #167
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_57125488
Ik heb het gemist... Was dit de laatste aflevering?
pi_57125737
nee, volgende week is het er ook op
*pok*
pi_57125791
vanavond herhaling as always
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57127248
Echt Nico, wat een held
pi_57127974
Nico roeleerde weer gister.
"Weet je waarom je een condoom moet gebruiken?"
"Om te zorgen dat zij niet zwanger wordt"
"Ja, maar ook om te zorgen dat jij geen champignons op je lul krijgt!"
  maandag 3 maart 2008 @ 15:28:56 #172
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_57127983
Wat komt er volgende week dan? Samenvatting ofzo?
pi_57128079
Dan gaan ze terug naar hun ouders, dus zal wel veel napraten worden
pi_57130790
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef peterfan het volgende:
Dat vond ik echt een brilliante uitspraak van hem Nico
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_57140725
Die pubers die gewoon een beetje aan het roken zijn LOL
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 4 maart 2008 @ 00:16:18 #176
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_57141051
quote:
Jaaaa, echt geweldig XD Hij was echt leuk met die jongen,
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 08:13:54 #177
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_57143304
Trouwens niet echt consequent om ze zo op te voeden. Nico heeft t de halve uitzending over neuken en als dat jong dat met dat meisje bovenligt komt die moraalridder, die vriend van Maud dus, naar boven gestormd om t feestje te verpesten.
pi_57143428
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:13 schreef arneaux het volgende:
Trouwens niet echt consequent om ze zo op te voeden. Nico heeft t de halve uitzending over neuken en als dat jong dat met dat meisje bovenligt komt die moraalridder, die vriend van Maud dus, naar boven gestormd om t feestje te verpesten.
Tja, in het echt kun je ook moeilijk consequent zijn met alle andere ouders in je omgeving..
pi_57143890
quote:
Toen die jongen weer werd opgehaald had'ie nog een leuke uitsmijter: "Dus denk eraan, als je sex hebt, altijd een banaan gebruiken!"

Overigens vond ik wel z'n taalgebruik ongepast als vader zijnde. En dan niet alleen van Nico...ook Rick had er zeker een handje van.
pi_57156847
'Ik ben niet dronken', aldus een bezopen Rick.
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:33:20 #181
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_57168481
Het is mooi om te zien hoe iedereen in het eerste topic over baby te huur nog zegt hoe ontzettend domme gast ze Nico allemaal vinden. Niemand was positief over hem en nu een aantal afleveringen later is het bijna de held van het programma.
mijn wereld is jouw wereld
pi_57168617
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef Chup het volgende:
Het is mooi om te zien hoe iedereen in het eerste topic over baby te huur nog zegt hoe ontzettend domme gast ze Nico allemaal vinden. Niemand was positief over hem en nu een aantal afleveringen later is het bijna de held van het programma.

Ik vind hem nog steeds een kneus met een te grote bek.
het zou nooit een vriend van mij worden.

Patser, praatjesmaker. Bah.
*pok*
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:51:06 #183
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_57168788
Ik dnek niet dat het de held is, maar hij is zo over de top dat het gewoon lachen is. Iedereen vind hem een kneus, maar het is wel lachen.
pi_57182948
Wie scheldt zijn kind ook in godsnaam uit voor 'lesbie'
pi_57183064
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:42 schreef Rupzz het volgende:

[..]

Ik vind hem nog steeds een kneus met een te grote bek.
het zou nooit een vriend van mij worden.

Patser, praatjesmaker. Bah.
eens, wat een verschrikkelijk knulletje zeg...

walgelijk hoe populair hij loopt te doen met iederen meteen....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57183823
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wie scheldt zijn kind ook in godsnaam uit voor 'lesbie'
dat was tegen Saphia bedoeld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57184395
rik is mijn held:p
mooie kerel man
  donderdag 6 maart 2008 @ 01:21:38 #188
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_57189129
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

dat was tegen Saphia bedoeld
Dán sloeg het echt nergens op. Je vriendin uitschelden voor lesbie. .
pi_57202988
geniaal programma.
en nico is helemaal geweldig
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  zondag 9 maart 2008 @ 10:06:03 #190
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_57258351
Vanavond weer!! Ben benieuwd of Rick en Saphia nog samen zijn.....
pi_57260332
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:06 schreef Starlie het volgende:
Vanavond weer!! Ben benieuwd of Rick en Saphia nog samen zijn.....
Het antwoord is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 9 maart 2008 @ 15:29:14 #192
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_57263782
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het antwoord is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57263852
tenminste..dat zeggen ze zelf op een ander forum (www.helemaalleip.nl)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57265938
Ik hoop dat ze vanavond niet teveel aandacht aan die meiden gaan besteden. Was toch allemaal nep en dat vond ik echt het minst leuke van de serie!
pi_57270947
En begonnen
pi_57271235
haha met dat accent: "Mahhhmmmm godverdomme mannn dit is oude melk"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57271284
waarom zei die voice-over: What the fuckkkkk gastttt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57271285
JennekeN? waarom die N op 't eind. Vage naam.

DIe andere vriendin is ook weer echt vooroordeel bevestigend
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:41 schreef Tim86 het volgende:
waarom zei die voice-over: What the fuckkkkk gastttt
Ja
pi_57271359
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:41 schreef jmac het volgende:
JennekeN? waarom die N op 't eind. Vage naam.
is afgeleid van: ik moet door je nekken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57271402
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

is afgeleid van: ik moet door je nekken
dan hadden ze Shirley toch nog ff beter zo kunnen noemen..
pi_57271452
Shirley komt denk ik van Hurley (nee, niet de lost gast maar meer: to hurl)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57271477
Die Rick zit natuurlijk ook gewoon in de kroeg toen die geïnterviewde werd
pi_57271770
Dit waren ook pauper ouders
pi_57271791
Sander en werken
  zondag 9 maart 2008 @ 22:05:21 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57271900
die rick heeft ze niet alle 10 op rij denk ik....
pi_57271913
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:05 schreef amaranta het volgende:
die rick heeft ze niet alle 10 op rij denk ik....
Alcohol tast je hersenen aan hè
  zondag 9 maart 2008 @ 22:06:09 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57271921
zouden rob en sanne uit elkaar zijn?
pi_57271969
wel zijn handbal opgegeven...slimme keuze
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57272013
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef amaranta het volgende:
zouden rob en sanne uit elkaar zijn?
neee joh hoezo denk je dat dan?
  zondag 9 maart 2008 @ 22:09:49 #210
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57272028
"en dan, het enige recht is het aanrecht, schat"
pi_57272034
Nico bekijkt alles weer zakelijk
  zondag 9 maart 2008 @ 22:10:16 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57272042
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

neee joh hoezo denk je dat dan?
zomaar
pi_57272116
OMG dat eind
Stel je voor hun een kind
  zondag 9 maart 2008 @ 22:12:45 #214
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57272121
Ze zijn niet samen gefilmd zoals de revst
pi_57272206
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:12 schreef amaranta het volgende:
Ze zijn niet samen gefilmd zoals de revst
wel een filmpje waarin ze elkaar heel lief zoenden en daar sloten ze mee af. denk onder het mom dat dat meer zegt dan 1000 woorden

en die rick zijn laatste opmerkling hoop dat ze snel ongesteld geworden is daarna
  zondag 9 maart 2008 @ 22:19:26 #216
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57272329
Je bent toch nog niet ongesteld geworden.
pi_57272631
OMG, die Rick en Saphia.... wat een stel zeg... Als zij zwanger zou zijn... pfff, dat is haast nog erger dan dat stel uit de gouden kooi haha!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 10 maart 2008 @ 10:00:58 #218
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_57279210
Die commentaar stem met : What the fuck gast
  maandag 10 maart 2008 @ 10:01:10 #219
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_57279214
Dubbel
pi_57280122
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je bent toch nog niet ongesteld geworden.
'De hele wereld hoef dat toch niet te weten '
pi_57376560
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:15 schreef arneaux het volgende:
Wel n beetje jammer dat Maud en die vriend van haar die 2 pubers uit elkaar trokken. Kijk als ze nou echt lagen te ballen, okay, maar die pubers weten ook dat daar cameras hangen.
"Ballen"...
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_57379907
Zou er een 'deel 2' komen?
pi_57380159
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:15 schreef arneaux het volgende:

En natuurlijk heb ik me weer geërgerd aan Saphia, net als de rest in dit topic.
Ik had toch echt hetzelfde gedaan. Het zijn wel andermans kinderen en als ik niet weet hoe hun eigen ouders over dat soort dingen denken zal ik niet de eerste zijn om ze ongestoord hun gang te laten gaan. Dat mogen ze dan mooi bij hun eigen ouders uitproberen. Wat ze daar uitspoken met of zonder medeweten van hun ouders is mijn zorg niet.
And they all fall down..
pi_57380417
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die commentaar stem met : What the fuck gast
Ja die commentator had zijn hippe lingo ook wel thuis mogen laten
pi_57383512
En anders laat je meteen even je broek zakken
pi_57383535
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:51 schreef dyna18 het volgende:
En anders laat je meteen even je broek zakken
Uh, wa?
pi_57383611
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:52 schreef Piles het volgende:

[..]

Uh, wa?
Als dat handbal team langs komt in het begin, laat er één zijn broek zakken.
pi_57383638
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:56 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Als dat handbal team langs komt in het begin, laat er één zijn broek zakken.
O ja, dat was echt te sneu
Dat hele team sowieso
pi_57383653
Ook die hond trouwens... meteen de boel slopen
pi_57988516
Rick werkt trouwens bij de AH in Bergen.

Ik dacht "waar ken ik die wenkbrauwen toch van?"
pi_59256866
Nu de herhaling op tv, zullen wel hele serie gaan herhalen komende weken.

Niet dat ik ga kijken, maar was nog effe aan zappen voor dat de wedstrijd begint
  maandag 9 juni 2008 @ 21:41:18 #232
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_59259791
Jammer dat ze het herhalen, ik had liever een nieuwe.
pi_59259829
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jammer dat ze het herhalen, ik had liever een nieuwe.
Die komt er ook wel denk ik
Moet gewoon
pi_59387446
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef Piles het volgende:

[..]

Die komt er ook wel denk ik
Moet gewoon
Dan wil ik wel 1 Nico en 1Rick type terug
pi_59400413
Concept gaat internationaal las ik ergens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_59401226
was het al. komt uit Australië
pi_59404078
Er komt een nieuwe serie aan hoor, zag van de week vacatures voor stagiairs voorbijkomen .
pi_59404124
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er komt een nieuwe serie aan hoor, zag van de week vacatures voor stagiairs voorbijkomen .
Leuk
Top 5 China producten
pi_59406348
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
pi_59406927
Begin augustus beginnen ze met de voorbereidingen en opnames.
pi_59407269
Dit lijkt me wel leuk baantje bij BNN (voor (half) jaartje)

Zal je hoop leuke vrouwen tegen komen ook
quote:
RUNNER M/V fulltime

In deze afwisselende en zelfstandige functie verricht je ondersteunende en organisatorische werkzaamheden. Je werkt in een hecht team van jonge mensen.

Werkzaamheden:
• Het zorgdragen voor koerierswerkzaamheden;
• Je tankt, wast en onderhoudt de BNN-auto’s;
• Het verrichten van voorkomende klussen in het pand;
• Het zorgdragen voor het bestellen van de drankvoorraad;
• Het verzorgen van faciliteiten voor presentaties.

Vaardigheden:
• Stressbestendig, nauwkeurig, punctueel en servicegerichte werkhouding;
• In bezit van rijbewijs;
• Ervaring gewenst in een soortgelijke functie.

Wij bieden:
Het betreft een zelfstandige functie binnen een informele organisatie. Het salaris en de arbeidsvoorwaarden worden vastgesteld volgens de CAO voor het Omroeppersoneel.

Solliciteren:
Wil je naar deze functie solliciteren, dan kun je een brief met cv sturen naar:
solliciteer@bnn.nl of BNN, T.a.v. Marije Naeff, Postbus 646, 1200 AP HILVERSUM,
Tel. 035-6555333

[ Bericht 0% gewijzigd door sander89 op 15-06-2008 15:50:52 ]
pi_59407362
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:43 schreef sander89 het volgende:
Dit lijkt me wel leuk baantje bij BNN

[..]

die jou zien als de veredelde concierge ja dan kijken ze vast naar je op
pi_59407943
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:49 schreef jmac het volgende:

[..]

die jou zien als de veredelde concierge ja dan kijken ze vast naar je op
Aahjo ben ook maar een student, dus zolang het maar beetje verdient maakt het mij niet uit.
Maar je kan altijd door groeien binnen BNN ofzo

Snap zelf ook wel dat daar waarschijnlijk weinig toekomst in zit
  zondag 15 juni 2008 @ 16:51:41 #244
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_59408470
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:43 schreef sander89 het volgende:
Dit lijkt me wel leuk baantje bij BNN (voor (half) jaartje)

[..]
Ik ben gestopt met lezen bij punt 2, het onderhouden van de auto's.
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 00:15:38 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59421206
quote:
Op zondag 15 juni 2008 16:22 schreef sander89 het volgende:

Snap zelf ook wel dat daar waarschijnlijk weinig toekomst in zit
Dat zie je verkeerd, de tv wereld werkt juist heel erg hiërarchisch, veel mensen beginnen als runner en gaan dan steeds een stapje verder (assistent opnameleider, productie-assistent) om uiteindelijk te eindigen als opnameleider, producer of eindredacteur. Ken een paar mensen waar het zo bij gelopen is
  woensdag 24 december 2008 @ 18:33:43 #246
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_64333065
quote:
BNN met nieuwe serie Baby Te Huur: ‘Nog heftiger’

Het programma Baby Te Huur van BNN keert terug in een iets gewijzigde opzet. Dat heeft een zegsvrouw van de jongerenomroep vandaag laten weten. In het vervolg op de succesvolle serie krijgen vier jonge koppels niet alleen de zorg voor een baby, een peuter en een puber voor hun kiezen. Ze worden ook opgescheept met een inwonende bejaarde. “En dat maakt het leven er niet makkelijker op.” Vanaf 25 januari zijn de koppels negen afleveringen te volgen om 22.15 uur bij BNN op Nederland 3.
http://www.mediacourant.nl/?p=7130
  woensdag 24 december 2008 @ 18:42:31 #247
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64333342
quote:
Leuk.

Ik heb nu al medelijden met die bejaarden.
pi_65232995
25 januari begint het nieuwe seizoen.

Info+filmpjes www.babytehuur.nl

Edit: ooh eerst aflevering staat al online ofzo.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 02:00:02 #249
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65233075
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:50 schreef sander89 het volgende:
25 januari begint het nieuwe seizoen.

Info+filmpjes www.babytehuur.nl

Edit: ooh eerst aflevering staat al online ofzo.
Leuk.

Edit: Oh dat had ik al gezegd zie ik nou.

[ Bericht 12% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 20-01-2009 19:35:22 ]
pi_65233379
Ze hebben ook weer echt de goede koppels hiervoor gekozen.
Zijn (nog) niet echt algemeen ontwikkeld en typische weer bij 2 stelletjes waarvan 1 iets amper doet, maar ga het zeker volgen.

Verder mijn eerst in druk van de koppels:
SPOILER
Ben benieuwd wat het gaat worden.

PS: Ja ik kan niet slapen.

[ Bericht 4% gewijzigd door sander89 op 20-01-2009 02:56:22 ]
pi_65238720
leuk progamma vond ik het de vorige keer dus deze keer ook weer even bekijken.
pi_65357169
Binnenkort de OP maar eens aanpassen dan
  zondag 25 januari 2009 @ 14:00:26 #253
1762 YPPY
Yppiaans
pi_65383585
Net de eerste aflevering gekeken en vind het erg grappig. Vooral die reacties tijdens de filmavond.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 25 januari 2009 @ 14:03:05 #254
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_65383698
Ik ga het ook volgen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 25 januari 2009 @ 22:11:13 #255
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65401048
Ik ga het weer volgen
Ben benieuwd!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_65401549
Begonnen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 25 januari 2009 @ 22:23:51 #257
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65401563
ben benieuwd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65401580
Dit jaar ook een bejaarde dus
  zondag 25 januari 2009 @ 22:25:25 #259
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65401633
Mijn hemel, een bejaarde, hihi. Ben benieuwd!
pi_65401675
"Is de euromast een brug"
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 25 januari 2009 @ 22:27:04 #261
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65401714
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:26 schreef denthemen het volgende:
Tja, die komen uit Almelo hè... Daar kennen ze dat niet denk ik
pi_65401818
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Tja, die komen uit Almelo hè... Daar kennen ze dat niet denk ik
Je hebt toch wel algemene kennis???
  zondag 25 januari 2009 @ 22:29:55 #263
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65401839
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:29 schreef Michellee het volgende:

[..]

Je hebt toch wel algemene kennis???
Zij blijkbaar niet
pi_65401854
Ze vallen d'r net niet uit..
  zondag 25 januari 2009 @ 22:30:41 #265
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65401877
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:26 schreef denthemen het volgende:
Da's echt hilarisch idd.
pi_65402042
Aflevering 2 staat al online
  zondag 25 januari 2009 @ 22:37:02 #267
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65402127
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:34 schreef sander89 het volgende:
pi_65402180
Pff het totale IQ ligt rond de 400 ofzo..tering zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65402218
nou eens ff zien hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65402253
Eerste keer dat ik het zie en het bevalt me nu al!

Toch een triest gebeuren eigenlijk...
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_65402284
Tessa de draagmoeder , wat een programma weer.
<>
pi_65402303
dat die mensen al zo serieus zijn en het over kinderwensen hebben enzo... verbaas ik me toch wel over..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 25 januari 2009 @ 22:41:34 #273
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65402304
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:40 schreef Nero22 het volgende:
Eerste keer dat ik het zie en het bevalt me nu al!

Toch een triest gebeuren eigenlijk...
Seizoen 1 was ook leuk.
Eén stelletje stopte al na een paar dagen.
pi_65402340
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:41 schreef DarkElf het volgende:
dat die mensen al zo serieus zijn en het over kinderwensen hebben enzo... verbaas ik me toch wel over..
Er zat een joch van 17 tussen? Volgens mij van het roze huis. Dáár verbaas ik me pas over.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_65402344
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Seizoen 1 was ook leuk.
Eén stelletje stopte al na een paar dagen.
De eerste avond al, was het niet? Het lesbische stelleje van 15 jaar ofzo.
pi_65402362
Oh ja die kregen ruzie
<>
  zondag 25 januari 2009 @ 22:43:28 #277
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65402369
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:42 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

De eerste avond al, was het niet? Het lesbische stelleje van 15 jaar ofzo.
Ja, dat kan wel. Ik weet het niet precies, maar volgens mij hebben ze geen baby gehad
pi_65402393
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:42 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Er zat een joch van 17 tussen? Volgens mij van het roze huis. Dáár verbaas ik me pas over.
is die 17?

trouwens in t eerste seizoen hadden ze toen toch een feestje met zijn allen met veel bier enzo? terwijl de kleuters gewoon rond huppelden ertussen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65402424
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:34 schreef sander89 het volgende:
quote:
Alle afleveringen kun je al een week voordat ze op tv worden uitgezonden online checken. En houd de site in de gaten want we gooien regelmatig bonusmateriaal online ...
pi_65402437
Oooh Yvette
  zondag 25 januari 2009 @ 22:45:27 #281
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65402454
Yvette
pi_65402472

Er staan weer vier jonge koppels te trappelen van ongeduld om samen drie weken een huis in Rotterdam te betrekken en vadertje en moedertje te spelen. Ze worden samen zwanger, zorgen voor hun kind, runnen het huishouden en beheren de huishoudpot. Elk koppel zorgt een week voor een baby, een peuter en een tiener. Daarbij worden ze opgescheept met een bejaarde die ook de nodige zorg nodig heeft. The future is now! Maar of de koppels poepluiers, slapeloze nachten en relatieproblemen in hun toekomst zagen… Je ziet het vanaf 25 januari negen weken lang in Baby Te Huur.

Alle afleveringen kun je al een week voordat ze op tv worden uitgezonden online checken. En houd de site in de gaten want we gooien regelmatig bonusmateriaal online ...
quote:

Max (20) en Martijn (19) uit Amersfoort wonen al samen, op twintig vierkante meter. Maar omdat ze al ruim een jaar heftig verliefd zijn, mag die beperkte woonruimte de pret niet drukken. Ze studeren beiden ‘filmmaking’ in Amsterdam en hebben hun toekomst al helemaal uitgestippeld. Martijn wordt filmregisseur en Max wordt videoclipregisseur. Max en Martijn hebben zo hun eigen redenen om mee te doen aan het Baby Te Huur-experiment. Ze vinden het ronduit belachelijk dat het nog steeds niet breed maatschappelijk geaccepteerd is dat homoseksuele stellen kinderen opvoeden.
Martijn heeft het Amnesty-teken op zijn pols getatoeëerd. Ze zijn bijzonder maatschappelijk bewogen en eten dan ook vegetarisch. Maar ze bellen net zo goed defensie als er om twaalf uur ’s middags een vliegtuig van de luchtmacht overvliegt. Blijven de heren zo idealistisch nu ze de zorg van een kind voor hun kiezen krijgen?
quote:

Quinta (20) en Takuya (24) uit Almere zijn al anderhalf jaar samen. HES-student Takuya heeft een Japanse vader en een Irakese moeder. Vanuit zijn achtergrond is hij gewend dat zijn moeder alles voor hem doet: van het opscheppen van zijn eten tot het klaarhangen van zijn kleding. Hij verwacht dat zijn toekomstige vrouw dit ook voor hem zal doen, maar Quinta denkt daar anders over. En daarom heeft Quinta hen aangemeld voor het Baby Te Huur-experiment.
Vanaf het moment dat zij hun Baby Te Huur-huis betrekken is de traditionele man-vrouw verdeling een feit. In een laatste poging om daar wat aan te veranderen, gaat een relatietherapeut het oranje huis in. Zij gaat proberen het traditionele rollenpatroon te doorbreken. Lukt dat of blijft Takuya bij zijn traditionele denkbeelden?
quote:

De ROC-studenten Joshua (17) en Yvet (18) komen uit Hengelo. Voor hen is Baby Te Huur één geweldig groot avontuur in de grote stad. Vóór hun deelname aan Baby Te Huur wisten ze het verschil niet tussen een metro en een tram.
Yvet draagt Joshua op handen. Hij is haar sprookjesprins. En Joshua laat zich graag door Yvet meevoeren. Ze leven op een roze wolk. Het liefst zouden ze in een sprookjeswereld wonen, samen met hun konijn Jumper. De romantiek spat de pan uit dus bij dit koppel. Maar blijft daar iets van over als er een baby in huis komt die maar niet stopt met huilen?
quote:

Abbygail (18) en Jelle (19) wonen in Almere. Abbygail droomt van een gezin met tien kinderen. Jelle moet wat haar betreft later brood op de plank regelen voor hun toekomstige gezin. Het stel studeert aan de Hogeschool Utrecht. Zij doet Sociaal Pedagogische Hulpverlening en hij Bedrijfscommunicatie. Volgens zijn liefje is Jelle briljant, alleen weet hij dat zelf nog niet. Voor Jelle was een gezin met twee kinderen ooit meer dan genoeg, maar inmiddels heeft hij voor Abbygail het aantal opgeschroefd naar vier kids.
Abbygail is enorm afhankelijk van Jelle en mist hem al als hij een uur de deur uit is.
En Jelle houdt van Abbygail omdat ze zo lief is, anders dan anderen en lekker springerig. Eigenlijk heeft dit stel alleen maar oog voor elkaar. Maar weet de beweeglijke baby Mike daar misschien verandering in te brengen?
Baby Te Huur, zondag van 22.20 uur tot 23.00 uur op 3.
pi_65402518
Die Yvet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 25 januari 2009 @ 22:47:14 #284
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65402529
"Dat ik haar vader ben"

Hallo
pi_65402547
Quinta is de enigste die te doen is.
<>
pi_65402553
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
Yvette
Ik vind dat tot nu toe juist het leukste stel. Die Abbigayl (of wat dan ook...) kan ik nu al niet uitstaan. Dat jochie op en naar laten lopen voor een paar boodschappen die ze zelf niet wilt dragen...
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_65402569
traag programma man, dikke baby door een trechter.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_65402605
Trainen tegen een dikke buik
pi_65402613
"Als ik zwanger word ga ik heel veel trainen zodat die buik toch wat kleiner gaat worden"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 25 januari 2009 @ 22:49:26 #290
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65402618
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:47 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik vind dat tot nu toe juist het leukste stel. Die Abbigayl (of wat dan ook...) kan ik nu al niet uitstaan. Dat jochie op en naar laten lopen voor een paar boodschappen die ze zelf niet wilt dragen...
Ik vind haar een "beetje" overdreven. Nee, niet mijn type. Vind ze allemaal niet geweldig eigenlijk.

Ik vond vorig jaar Sanne & ... leuk
pi_65402664
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik vind haar een "beetje" overdreven. Nee, niet mijn type. Vind ze allemaal niet geweldig eigenlijk.

Overdreven is het wel. Ergens is het nog een kind. Maar samen zijn ze wel lief.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 25 januari 2009 @ 22:51:12 #292
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65402687
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Overdreven is het wel. Ergens is het nog een kind. Maar samen zijn ze wel lief.
Ja, je kunt zien dat het nog ukkies zijn
pi_65402695
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Rob
Die waren tof
pi_65402712
Ik open zo wel het nieuwe topic trouwens
pi_65402751
t is allemaal nog 18 jaar dus, what you expect.
Nee.
  zondag 25 januari 2009 @ 22:52:43 #296
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65402762
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef Piles het volgende:

[..]

Rob
Die waren tof
Ja?
Nee.. dan bedoel ik die niet
Maar die waren ook leuk

Ik bedoelde Maud!
pi_65402800
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:44 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

Ik neem aan dat je daarvoor BNN lid moet zijn ofzo?

Het lijken trouwens ontzettend domme mensen. Ben benieuwd of dit beeld zal blijven.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_65402816
Hoe hij de deur al opendoet...
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_65402883
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:54 schreef Nero22 het volgende:
Hoe hij de deur al opendoet...
Trillende handjes helemaal
Hij is duidelijk het vrouwtje in de relatie
Nee.
pi_65402890
Haha ja Tessa word het toppertje van de serie
<>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')