Alcohol tast je hersenen aan hèquote:Op zondag 9 maart 2008 22:05 schreef amaranta het volgende:
die rick heeft ze niet alle 10 op rij denk ik....
neee joh hoezo denk je dat dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef amaranta het volgende:
zouden rob en sanne uit elkaar zijn?
wel een filmpje waarin ze elkaar heel lief zoenden en daar sloten ze mee af. denk onder het mom dat dat meer zegt dan 1000 woordenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:12 schreef amaranta het volgende:
Ze zijn niet samen gefilmd zoals de revst
'De hele wereld hoef dat toch niet te weten 'quote:Op zondag 9 maart 2008 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je bent toch nog niet ongesteld geworden.
"Ballen"...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:15 schreef arneaux het volgende:
Wel n beetje jammer dat Maud en die vriend van haar die 2 pubers uit elkaar trokken. Kijk als ze nou echt lagen te ballen, okay, maar die pubers weten ook dat daar cameras hangen.
Ik had toch echt hetzelfde gedaan. Het zijn wel andermans kinderen en als ik niet weet hoe hun eigen ouders over dat soort dingen denken zal ik niet de eerste zijn om ze ongestoord hun gang te laten gaan. Dat mogen ze dan mooi bij hun eigen ouders uitproberen. Wat ze daar uitspoken met of zonder medeweten van hun ouders is mijn zorg niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:15 schreef arneaux het volgende:
Wel n beetje jammer dat Maud en die vriend van haar die 2 pubers uit elkaar trokken. Kijk als ze nou echt lagen te ballen, okay, maar die pubers weten ook dat daar cameras hangen.
En natuurlijk heb ik me weer geërgerd aan Saphia, net als de rest in dit topic.
Ja die commentator had zijn hippe lingo ook wel thuis mogen latenquote:Op maandag 10 maart 2008 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die commentaar stem met : What the fuck gast![]()
Uh, wa?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:51 schreef dyna18 het volgende:
En anders laat je meteen even je broek zakken
O ja, dat was echt te sneuquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:56 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als dat handbal team langs komt in het begin, laat er één zijn broek zakken.
Die komt er ook wel denk ikquote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jammer dat ze het herhalen, ik had liever een nieuwe.
Dan wil ik wel 1 Nico en 1Rick type terugquote:
Leukquote:Op zondag 15 juni 2008 12:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er komt een nieuwe serie aan hoor, zag van de week vacatures voor stagiairs voorbijkomen.
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er komt een nieuwe serie aan hoor, zag van de week vacatures voor stagiairs voorbijkomen.
quote:RUNNER M/V fulltime
In deze afwisselende en zelfstandige functie verricht je ondersteunende en organisatorische werkzaamheden. Je werkt in een hecht team van jonge mensen.
Werkzaamheden:
• Het zorgdragen voor koerierswerkzaamheden;
• Je tankt, wast en onderhoudt de BNN-auto’s;
• Het verrichten van voorkomende klussen in het pand;
• Het zorgdragen voor het bestellen van de drankvoorraad;
• Het verzorgen van faciliteiten voor presentaties.
Vaardigheden:
• Stressbestendig, nauwkeurig, punctueel en servicegerichte werkhouding;
• In bezit van rijbewijs;
• Ervaring gewenst in een soortgelijke functie.
Wij bieden:
Het betreft een zelfstandige functie binnen een informele organisatie. Het salaris en de arbeidsvoorwaarden worden vastgesteld volgens de CAO voor het Omroeppersoneel.
Solliciteren:
Wil je naar deze functie solliciteren, dan kun je een brief met cv sturen naar:
solliciteer@bnn.nl of BNN, T.a.v. Marije Naeff, Postbus 646, 1200 AP HILVERSUM,
Tel. 035-6555333
die jou zien als de veredelde conciergequote:Op zondag 15 juni 2008 15:43 schreef sander89 het volgende:
Dit lijkt me wel leuk baantje bij BNN![]()
![]()
Zal je hoop leuke vrouwen tegen komen ook![]()
[..]
Aahjo ben ook maar een student, dus zolang het maar beetje verdient maakt het mij niet uit.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:49 schreef jmac het volgende:
[..]
die jou zien als de veredelde conciergeja dan kijken ze vast naar je op
Ik ben gestopt met lezen bij punt 2, het onderhouden van de auto's.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:43 schreef sander89 het volgende:
Dit lijkt me wel leuk baantje bij BNN![]()
(voor (half) jaartje)
Zal je hoop leuke vrouwen tegen komen ook![]()
[..]
Dat zie je verkeerd, de tv wereld werkt juist heel erg hiërarchisch, veel mensen beginnen als runner en gaan dan steeds een stapje verder (assistent opnameleider, productie-assistent) om uiteindelijk te eindigen als opnameleider, producer of eindredacteur. Ken een paar mensen waar het zo bij gelopen isquote:Op zondag 15 juni 2008 16:22 schreef sander89 het volgende:
Snap zelf ook wel dat daar waarschijnlijk weinig toekomst in zit
http://www.mediacourant.nl/?p=7130quote:BNN met nieuwe serie Baby Te Huur: ‘Nog heftiger’
Het programma Baby Te Huur van BNN keert terug in een iets gewijzigde opzet. Dat heeft een zegsvrouw van de jongerenomroep vandaag laten weten. In het vervolg op de succesvolle serie krijgen vier jonge koppels niet alleen de zorg voor een baby, een peuter en een puber voor hun kiezen. Ze worden ook opgescheept met een inwonende bejaarde. “En dat maakt het leven er niet makkelijker op.” Vanaf 25 januari zijn de koppels negen afleveringen te volgen om 22.15 uur bij BNN op Nederland 3.
Leuk.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:33 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=7130
Leuk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:50 schreef sander89 het volgende:
25 januari begint het nieuwe seizoen.![]()
Info+filmpjes www.babytehuur.nl
Edit: ooh eerst aflevering staat al online ofzo.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wat het gaat worden.![]()
PS: Ja ik kan niet slapen.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door sander89 op 20-01-2009 02:56:22 ]............................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |