Ja ranzig en helaas, maar was dat niet allemaal nep? Die shirley zit bij mijn zusje op schoolquote:Op zondag 2 maart 2008 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Owja Shirley en Jenneke )) leven ook nog
Ja die bleken helemaal geen relatie te hebben etc.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja ranzig en helaas, maar was dat niet allemaal nep? Die shirley zit bij mijn zusje op school.
Nou idd.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:26 schreef DarkElf het volgende:
de ergste was toch wel by far vandaag: rik.
omg wat een enorme sneue sukkel
ach als ik genoeg drink word ik ook emotioneel..quote:Op zondag 2 maart 2008 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd.
En ik vond hem in het begin echt nog wel sympatiek. Hij moest toch ook huilen toen die baby weg ging dacht ik?
Ja die heeft nooit van de afd. persvoorlichting gehoord.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:42 schreef tonks het volgende:
Die dj patrick die iedereen in zijn programma probeert te krijgen op die hyves!
haha nee..weet ff niet meer wie..quote:
Ik dacht hetzelfde. Ik moest echt 2x kijkenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:08 schreef jmac het volgende:
Is dat een vrouw met die rode jas?
Kreeg ze een kappersbon als ze d'r kinderen zou uitlenen?
Dat vond ik echt een brilliante uitspraak van hemquote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef peterfan het volgende:
Nico roeleerde weer gister.
"Weet je waarom je een condoom moet gebruiken?"
"Om te zorgen dat zij niet zwanger wordt"
"Ja, maar ook om te zorgen dat jij geen champignons op je lul krijgt!"
![]()
Jaaaa, echt geweldig XD Hij was echt leuk met die jongen,quote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef peterfan het volgende:
![]()
Tja, in het echt kun je ook moeilijk consequent zijn met alle andere ouders in je omgeving..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:13 schreef arneaux het volgende:
Trouwens niet echt consequent om ze zo op te voeden. Nico heeft t de halve uitzending over neuken en als dat jong dat met dat meisje bovenligt komt die moraalridder, die vriend van Maud dus, naar boven gestormd om t feestje te verpesten.
Toen die jongen weer werd opgehaald had'ie nog een leuke uitsmijter: "Dus denk eraan, als je sex hebt, altijd een banaan gebruiken!"quote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef peterfan het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef Chup het volgende:
Het is mooi om te zien hoe iedereen in het eerste topic over baby te huur nog zegt hoe ontzettend domme gast ze Nico allemaal vinden. Niemand was positief over hem en nu een aantal afleveringen later is het bijna de held van het programma.
eens, wat een verschrikkelijk knulletje zeg...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:42 schreef Rupzz het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds een kneus met een te grote bek.
het zou nooit een vriend van mij worden.
Patser, praatjesmaker. Bah.
dat was tegen Saphia bedoeldquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wie scheldt zijn kind ook in godsnaam uit voor 'lesbie'
Dán sloeg het echt nergens op. Je vriendin uitschelden voor lesbie.quote:
Het antwoord isquote:Op zondag 9 maart 2008 10:06 schreef Starlie het volgende:
Vanavond weer!! Ben benieuwd of Rick en Saphia nog samen zijn.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 9 maart 2008 12:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het antwoord isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op zondag 9 maart 2008 21:41 schreef Tim86 het volgende:
waarom zei die voice-over: What the fuckkkkk gastttt
is afgeleid van: ik moet door je nekkenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:41 schreef jmac het volgende:
JennekeN? waarom die N op 't eind. Vage naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |