aan de fles likkenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Rick gaat zijn drankprobleem weer in beeld brengen
graagquote:Op zondag 2 maart 2008 21:51 schreef jmac het volgende:
Die jamy kunnen ze vast vastleggen voor de volgende serie.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:57 schreef Mex_ het volgende:
dat alcoholgebruik loopt echt de spuigaten uitt
Die kiddo's waren volgens mij ook vergeten dat er een camera op ze gericht haddenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:59 schreef sander89 het volgende:
Wel begrijpelijk dat ze ingrijpen, maar Nico heeft wel gelijk.
Maar ze moeten natuurlijk wel als ouders strenge optreden haha
ja hij moest wel zn bacardi was al opquote:Op zondag 2 maart 2008 22:01 schreef DreamAway het volgende:
"dus je vindt het wel verantwoordelijk dat je nu vader bent van een meisje van 13?"
"Jahoor, ik zit nu aan de sinas"
10% sinas was het denk ikquote:Op zondag 2 maart 2008 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hij moest wel zn bacardi was al op
idd, t is zo snel voorbij dat ze niet eens écht een idee krijgen hoe t is om kinderen te hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:05 schreef jmac het volgende:
Jammer trouwens inderdaad dat dit zo kort gehouden is. Had veel uitgebreider gekund.
t mannetje van t stel!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:08 schreef jmac het volgende:
Is dat een vrouw met die rode jas?
Kreeg ze een kappersbon als ze d'r kinderen zou uitlenen?
volgens mij een lesbisch stel jaquote:Op zondag 2 maart 2008 22:08 schreef jmac het volgende:
Is dat een vrouw met die rode jas?
Kreeg ze een kappersbon als ze d'r kinderen zou uitlenen?
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:12 schreef jmac het volgende:
Tim: ik heb nog net kunnen inzetten op Jamy to be pregnant before her 18th birthday.
Als ze 't op de laatste dag nog niet is zorg ik er zelf nog wel ff voor![]()
Ah volgende week nog een keer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |