quote:Hij is geboren op de kermis en woont met zijn zieke moeder en zus in een probleemwijk. Zij is pedagogisch verantwoord opgevoed door liefhebbende, keurige ouders. Rob en Sanne verschillen als dag en nacht van elkaar. Maar in één ding zijn ze precies hetzelfde: ze willen dolgraag kinderen!
Hoe loopt het af als Rob en Sanne voor het eerst drie weken lang op elkaars lip zitten met een rondkruipend kleintje? Raakt Rob over zijn toeren van Sanne’s luiheid?
quote:Rick heeft al veel meegemaakt in zijn jonge leven. Maar na een moeilijke jeugd en flink wat kwajongensstreken is Rick door zijn Saphia op het rechte pad gekomen.
Nu heeft Rick een keurige baan als landmeter en hij verheugt zich er op om samen met Saphia kinderen op de wereld te zetten. Zolang hij ’s avonds maar een biertje kan blijven pakken bij zijn vrienden ...
Saphia ziet het ook helemaal zitten met kinderen. Ze hebben zelfs al namen bedacht: Valerio, Lotus, Jeffrey, Sara en Piet Hein. Saphia doet een opleiding voor sociaal pedagogisch werk en ze is gewend om thuis af en toe schoon te maken. Maar een heel huishouden runnen is andere koek natuurlijk. En zal het Rick lukken zijn brave jongens-imago hoog te houden?
quote:Hij leest alleen de Panorama, zij smult van de boeken van Nicci French. Hij is supernetjes, zij laat alles slingeren. Hij heeft af en toe een schop onder zijn kont nodig, zij is een ambitieuze meid. Maar samen hebben ze altijd lol, en dat is toch het belangrijkste.
Maud studeert SPH en heeft een bijbaan als huishoudelijke hulp bij ouderen. Sander is professioneel handballer. Momenteel zit hij met een heupontsteking thuis, maar gelukkig kun je daarmee nog wel stappen! Sander en Maud willen zeker kinderen. Maar hebben ze er al over nagedacht dat ze straks niet meer spontaan uit kunnen gaan en vroeg uit de veren moeten? En wie staat er ’s nachts op als de baby huilt?
Vorige delenquote:Te jong om samen te wonen? De statusgevoelige Nico, die later de zaak van zijn vader gaat overnemen en de ambitieuze HBO-studente Cindy vinden van niet. Ze kennen elkaar ten slotte al zes maanden en zijn nog altijd smoorverliefd op elkaar. Baby Te Huur is de ultieme manier om iedereen te laten zien dat ze voor elkaar geschapen zijn.
Nico en Cindy zijn helemaal klaar voor het volwassen leven. Ze willen wel een huis met alles er op en er aan, want ze houden nu eenmaal van luxe. Maar kan Cindy omgaan met de hyperactieve buien van Nico en – nog belangrijker – kunnen ze de verantwoordelijkheden van het hebben van een kind wel aan?
Ja! Hoeveel schelen die pubers met de 'ouders', 2 jaar?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:36 schreef Tim86 het volgende:
ben benieuwd hoor met die pubers..dat zijn ze zelf onderhand nog..
Tof inderdaad. Geen gezeur, maar gewoon doen. Kan die Saphia nog wat van leren.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Rob is wel uit het juiste hout gesneden. Vind het wel cool als iemand zo blij is met een kutbaan als vuilnisman. Hulde!
nee das te vermoeiend denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Tof inderdaad. Geen gezeur, maar gewoon doen. Kan die Saphia nog wat van leren.
Inderdaad, die Saphia kijkt amper naar de kinderen om. Vond het raar dat de moeder vond dat Rick en Saphia het goed hadden gedaan. Nico en Cindy deden erg hun best en kregen nog alleen maar kritiek.quote:
Hij zat wel te zeuren toen ie voor het eerst moest werken, vond ik een beetje jammer.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef DarkElf het volgende:
Sander en Maud lijken me hele normale mensen, zij is ook heel leuk met de kinderen en hij werkt gewoon... niets bijzonders dus..
Zieliger is dat ze dat soort ouders heeftquote:Op maandag 25 februari 2008 17:08 schreef Nuna het volgende:
Trouwens, vet sneu voor Danique dat dat haar eerste kinderfeestje was
Dat dusquote:Op maandag 25 februari 2008 19:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind de kritiek op Nico en Cindy vreemd. Ze deden zo hun best! En gourmetten link? Dat vind ik erg overdreven. Het zijn geen peuters. En als ze hun fikjes branden dan hebben ze weer een lesje geleerd, toch?
Toen hij die kreeft moest pakkenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:00 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Hij zat wel te zeuren toen ie voor het eerst moest werken, vond ik een beetje jammer.
quote:Rick angelo (152) 7 Feb, 13:20
ja leuk
en ik ben de grootste hater maar dat is al bekend
Jup.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Waar speelt de serie zich trouwens af? Rotterdam toch?
zondag, kwart over 9 ongeveer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:54 schreef Triptamine het volgende:
Wanneer zijn eigenlijk de reguliere uitzendingen? ik kijk namelijkl altijd de herhaling
Op de fanvannico-hyves (zie post SuperTux) of http://www.babytehuur.hyves.nl/ kom je ze vanzelf tussen de krabbels tegen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Linkjes naar hun hyves pagina's?
hmmm mjaquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat een onaardige ouders van dat kind van Nico! Dat kind zal het wel niet erg naar haar zin hebben thuis, dat ze liever bij hen bleef. Ik ga Nico en Cindy sowieso meer waarderen, ze houden iig van elkaar en dat zie je.
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
Jezus die Rick is ook niet het grootste lichtQuote van hem op hyves: "lekker boeiend wie wat kijkt mens waar maak je je druk om ben je soms een beetje geopserdeerd"
Dat had ik ook gelezen ja.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
Jezus die Rick is ook niet het grootste lichtQuote van hem op hyves: "lekker boeiend wie wat kijkt mens waar maak je je druk om ben je soms een beetje geopserdeerd"
Met dezelfde kleine spleetoogjes van iemand die in geen jaar fatsoenlijk geslapen heeft!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef tonks het volgende:
ik vind rick altijd een beetje lijken op
[ afbeelding ].
Dat ben ik niet met je eens. In tegenstelling tot Rick reageert Saphia wel volwassen op de berichten. Ze roept ook steeds op om op een normale manier te reageren op elkaar. Ik krijg een heel ander beeld van haar op die hyves dan de verveelde saphia op tv...quote:Op zondag 2 maart 2008 18:40 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Met dezelfde kleine spleetoogjes van iemand die in geen jaar fatsoenlijk geslapen heeft!
Mooi ook hoe ze zich laten kennen op zo'n openbare hyves. Hoewel we natuurlijk uit het programma ook wel al af konden leiden dat Rick en Saphia niet bijster goed om kunnen gaan met kritiek, zeggen de krabbels van Rick en Saphia genoeg. Bijster intelligent en volwassen zijn (gedragen) ze zich iig niet.
Gooi alle links eens in een bericht.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:37 schreef MaJo het volgende:
Lekkere jongen die rick
"nico je weet dat ik je niet mag maar respect voor wat je zei over die moeder groot gelijk die spoort voor geen meter.
en muad deze is voor jou : fuck jou kutwijf ik moest zelfs nog boodschappen voor je meenemen beetje jammer dat je zo reageert bitch! "
Jammer. Van mij hadden ze het wel over meerdere weken mogen uitsmeren zodat we wat meer te zien krijgen. Op deze manier gaat het wel erg snel.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef tonks het volgende:
Dit is de laatste volgens mij
Ik hoop op een vervolgquote:Op zondag 2 maart 2008 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jammer. Van mij hadden ze het wel over meerdere weken mogen uitsmeren zodat we wat meer te zien krijgen. Op deze manier gaat het wel erg snel.
nee toch, meestal wordt een 'kind' over 2 afleveringen uitgesmeerd en ik verwacht ook nog een terugblik, waarin saphia te kennen geeft dat ze nooit kinderen wilquote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef tonks het volgende:
Dit is de laatste volgens mij
Mwah, ik vind Saphia ook wel weer het type wat door onzorgvuldigheid aan de lopende band zwanger raakt..quote:Op zondag 2 maart 2008 21:35 schreef Tim86 het volgende:
wel een naai actie dat zij er weer 3 hebben..ze doen het er echt om volgens mij
ach als ze zo blijft roken tijdens de zwangerschap komt dat wel goed uiteindelijkquote:Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Saphia ook wel weer het type wat door onzorgvuldigheid aan de lopende band zwanger raakt..
Is ze de zus van raffaela ?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Saphia ook wel weer het type wat door onzorgvuldigheid aan de lopende band zwanger raakt..
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef tonks het volgende:
Vraag me af hoe rick is opgevoeddie drank maar altijd
quote:Rick heeft al veel meegemaakt in zijn jonge leven. Maar na een moeilijke jeugd en flink wat kwajongensstreken is Rick door zijn Saphia op het rechte pad gekomen.
Nu heeft Rick een keurige baan als landmeter en hij verheugt zich er op om samen met Saphia kinderen op de wereld te zetten. Zolang hij ’s avonds maar een biertje kan blijven pakken bij zijn vrienden ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |