hmmm mjaquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:44 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat een onaardige ouders van dat kind van Nico! Dat kind zal het wel niet erg naar haar zin hebben thuis, dat ze liever bij hen bleef. Ik ga Nico en Cindy sowieso meer waarderen, ze houden iig van elkaar en dat zie je.
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
Jezus die Rick is ook niet het grootste lichtQuote van hem op hyves: "lekker boeiend wie wat kijkt mens waar maak je je druk om ben je soms een beetje geopserdeerd"
Dat had ik ook gelezen ja.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
Jezus die Rick is ook niet het grootste lichtQuote van hem op hyves: "lekker boeiend wie wat kijkt mens waar maak je je druk om ben je soms een beetje geopserdeerd"
Met dezelfde kleine spleetoogjes van iemand die in geen jaar fatsoenlijk geslapen heeft!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef tonks het volgende:
ik vind rick altijd een beetje lijken op
[ afbeelding ].
Dat ben ik niet met je eens. In tegenstelling tot Rick reageert Saphia wel volwassen op de berichten. Ze roept ook steeds op om op een normale manier te reageren op elkaar. Ik krijg een heel ander beeld van haar op die hyves dan de verveelde saphia op tv...quote:Op zondag 2 maart 2008 18:40 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Met dezelfde kleine spleetoogjes van iemand die in geen jaar fatsoenlijk geslapen heeft!
Mooi ook hoe ze zich laten kennen op zo'n openbare hyves. Hoewel we natuurlijk uit het programma ook wel al af konden leiden dat Rick en Saphia niet bijster goed om kunnen gaan met kritiek, zeggen de krabbels van Rick en Saphia genoeg. Bijster intelligent en volwassen zijn (gedragen) ze zich iig niet.
Gooi alle links eens in een bericht.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:37 schreef MaJo het volgende:
Lekkere jongen die rick
"nico je weet dat ik je niet mag maar respect voor wat je zei over die moeder groot gelijk die spoort voor geen meter.
en muad deze is voor jou : fuck jou kutwijf ik moest zelfs nog boodschappen voor je meenemen beetje jammer dat je zo reageert bitch! "
Jammer. Van mij hadden ze het wel over meerdere weken mogen uitsmeren zodat we wat meer te zien krijgen. Op deze manier gaat het wel erg snel.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef tonks het volgende:
Dit is de laatste volgens mij
Ik hoop op een vervolgquote:Op zondag 2 maart 2008 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jammer. Van mij hadden ze het wel over meerdere weken mogen uitsmeren zodat we wat meer te zien krijgen. Op deze manier gaat het wel erg snel.
nee toch, meestal wordt een 'kind' over 2 afleveringen uitgesmeerd en ik verwacht ook nog een terugblik, waarin saphia te kennen geeft dat ze nooit kinderen wilquote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef tonks het volgende:
Dit is de laatste volgens mij
Mwah, ik vind Saphia ook wel weer het type wat door onzorgvuldigheid aan de lopende band zwanger raakt..quote:Op zondag 2 maart 2008 21:35 schreef Tim86 het volgende:
wel een naai actie dat zij er weer 3 hebben..ze doen het er echt om volgens mij
ach als ze zo blijft roken tijdens de zwangerschap komt dat wel goed uiteindelijkquote:Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Saphia ook wel weer het type wat door onzorgvuldigheid aan de lopende band zwanger raakt..
Is ze de zus van raffaela ?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Saphia ook wel weer het type wat door onzorgvuldigheid aan de lopende band zwanger raakt..
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef tonks het volgende:
Vraag me af hoe rick is opgevoeddie drank maar altijd
quote:Rick heeft al veel meegemaakt in zijn jonge leven. Maar na een moeilijke jeugd en flink wat kwajongensstreken is Rick door zijn Saphia op het rechte pad gekomen.
Nu heeft Rick een keurige baan als landmeter en hij verheugt zich er op om samen met Saphia kinderen op de wereld te zetten. Zolang hij ’s avonds maar een biertje kan blijven pakken bij zijn vrienden ...
aan de fles likkenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Rick gaat zijn drankprobleem weer in beeld brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |