Jeuj!!quote:Op maandag 25 februari 2008 13:59 schreef chacama het volgende:
Eerste delen van de provocatie zijn goed gegaan![]()
![]()
Succes wensen helpt misschien. Want hij slaapt nu heel ff. We hebben gewoon even gekeken of hij wilde. En toen hebben we hem maar in bed gelegd. Al was het maar om ff uit te rusten en minder prikkels te krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:51 schreef PM-girl het volgende:
Ha! Die Storm, wat knap van hem! Heerlijk!
Paradijsvogeltje, wat vervelend, succes ermee!
Daar zal de baby sowieso vaak in liggen; we moeten 4x per dag naar school lopen natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:33 schreef poemojn het volgende:
kan een pasgeboren baby niet in de kinderwagen in de kamer liggen?
De box is vol idd, maar ze vinden 't allemaal leuk
ET, ik ben ook bezig met een nieuw "hok"voor in de kamer. Je zult begrijpen dat de meiden uit het zwembad kruipenquote:
Awww meisje!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef Moonah het volgende:
Yup, slaapzak. Maar het is zó'n enorm klimkonijn.
Stoelen staan tegenwoordig ook permanent een eind van de tafel af. Hoewel dat eigenlijk ook niet meer zo veel zin heeft, want hij schuift ze er gewoon weer naar toe.![]()
Nah, ik zal maar eens naar bed gaan, met zo'n fijne nacht voor de boeg.
Tnx voor het medeleven. Ik laat morgen later op de dag wel wat horen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hoi hoi, eindelijk mogen we bij de dreumesen aansluiten!!
Meike is gisteren 1 jaar geworden!
We hebben een drukke en gezellige dag gehad, Meike heeft ontzettend veel kado's gehad, en vond alle visite reuze gezellig!!
Gelukkig een goede nacht erachteraan.... moet je maar afwachten met al die indrukken!
Vandaag met haar nieuwe 3wieler door de supermarkt gecrosst!
Alles goed gegaan met Thies?
Hahahaha! Die Thies! Fijn dat alles okee is..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:24 schreef Moonah het volgende:
Nou, gelukkig is alles goed.
Pfieuw, stiekem toch wel een opluchting!
Ezra, veel beterschap. Buikgriep is erg naar.
En ja Mammietje, ik wil ook wel een foto van Tinka zien! Ze klinkt leuk!
Als je Thies vraagt "Waar zitten je oren?", dan grijpt hij ze vast!
Vraag je vervolgens "waar zit je neus?", dan pakt hij ze ook.![]()
Voeten, handen, piemel en buik weet hij wél.
Storm? Wat heeft Storm er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Is het de week van de vallende kindjes ofzo?![]()
Of komt het door de storm?
Nou, onschuldig, onschuldig... Storm begint op het kinderdagverblijf een aardig rotjochie te worden: hij zet schommelstoelen van babietjes uit (die dan beginnen te krijsen, leuk effect!), duwt kindjes om en banjert over kleine frutjes heen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja vind ik ook. Zo maar een onschuldig knaapje de schuld gaan geven!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:15 schreef snoopy het volgende:
[..]
Storm? Wat heeft Storm er nou weer mee te maken?
Ja, lekker nieuwsgierig ventje he? Hij is gewoon de wereld om hem heen aan het manipuleren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:18 schreef Sugar het volgende:
[..]
Nou, onschuldig, onschuldig... Storm begint op het kinderdagverblijf een aardig rotjochie te worden: hij zet schommelstoelen van babietjes uit (die dan beginnen te krijsen, leuk effect!), duwt kindjes om en banjert over kleine frutjes heen.![]()
![]()
![]()
![]()
Verbaast het jullie dat hij al over een maand naar de oudere groep mag moet?Die van Maria welteverstaan, echt hilarisch vind ik dat. Dat kleine larfje (c) Luchtbel al in de groep waar ze knippen, plakken, liedjes zingen en spelletjes doen. Maar wel heel leuk dat ze er dan nog een tijdje samen zitten!
Beterschap voor Ezra en ik hoop ook dat Kendahl verder geen last heeft van de val, naar hoor.
Wat zielig.. Beterschap voor je kleine manquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:58 schreef Belana het volgende:
Storm al naar een andere groep![]()
wat een stoerie toch he
Ezra is echt ziek, houdt niks binnen en slaapt veel. staat hangt als een zombie in de box.
Hij heeft net weer wat ORS gehad, want ik begin me een beetje zorgen te maken...
we wachten het nog even af, hij kan van de ors zomaar een beetje opknappen, maar dan moet het er wel inblijvenanders ga ik de hap bellen.
Aw shit (quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:00 schreef Belana het volgende:
hij heeft een goeie hoeveelheid ors binnen gehouden en ik zag hem ook een beetje opknappen ervan. Hij heeft een beetje gespeeld en ook nog diksap gedronken, even gedoucht en nu ligt ie weer op bed.
(en nu begint Liam ook met aan de dunne zijn...)
Yppy,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:25 schreef YPPY het volgende:
Bij de schoenenwinkel gaat ze ook altijd naar de crocs kijken, maar die zijn te groot.
En Ezra drinkt het? Ik vond het me toch vies...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:36 schreef Belana het volgende:
is altijd goed om te melden moonah(ik wist het wel)
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:34 schreef bixister het volgende:
Mammietje, dus al jouw foto's staan nog op je camera/geheugenkaartjes? heb je die nooit anders bekeken dan op dat kleine schermpje?
Klinkt als liefdesbeetjes. Hopelijk heeft ze snel door dat mama het fijner vind om gewoon kusjes te krijgen.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:44 schreef Popples het volgende:
cattie donderdag zaten we op bed te spelen en trok zich omhoog bij mij en in een keer hap dus ik riep auw omdat ik schrok. zij schrok ook dus dikke tranen.
vanmorgen zat ze bij mij op schoot en manlief liep hier boven rond en wat ze altijd doet is heel hard bewegen met de benen enzo. en in een keer hap in mijn schouder. dus ik riep weer auw en weer dikke tranen van de schrik.
dus waarom ze het doet weet ik niet. het gebeurt in een keer terwijl ze eigenlijk super lief is.
Ja, ze vindt je zó lief dat ze even in je hapt. Het is zelfs mogelijk dat ze het doet uit soort van instinct. Fijn bij papa en mama, dichtbij... borstvoeding-melk-hap.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:44 schreef Popples het volgende:
cattie donderdag zaten we op bed te spelen en trok zich omhoog bij mij en in een keer hap dus ik riep auw omdat ik schrok. zij schrok ook dus dikke tranen.
vanmorgen zat ze bij mij op schoot en manlief liep hier boven rond en wat ze altijd doet is heel hard bewegen met de benen enzo. en in een keer hap in mijn schouder. dus ik riep weer auw en weer dikke tranen van de schrik.
dus waarom ze het doet weet ik niet. het gebeurt in een keer terwijl ze eigenlijk super lief is.
Tja...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik ken iemand die werd ook steeds gebeten door haar kind..
Totdat die moeder een keer hard terugbeet.. Het kind schrok zo erg, en had zo'n erge pijn dat het niet kon huilen.. Dat vond ik echt te erg gewoon..
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef Dynia het volgende:
Yuliya had ook een tijdje dat ze beet vreemd genoeg...Mischien even laten voelen dat ze tandje heeft...Gisteren was er ook wel iets leuks. Op de een of andere manier wil ze steeds in de prullenbak kijken. Uiteraard leren we haar dat dat bah is enzo, ze doet ook verder niks, alleen kijken in de prullenbak. Maar goed gisteravond in de kamer eet ik een snoepje, waarvan ik het papiertje nog even vast hou. Doet ze met een handje mijn hand open, pakt het papiertje, en loopt de kamer uit...ik volg haar en wat doet ze? Ze doet de prullenbak open, en gooit het papiertje weg...
Oh, en als ik nog in het lijstje mag met Yuliya...Ze is 16 nov 2006 geboren...
Ik heb we een hond die bijt. En ja die hond bijt Mikae ook wel eens. Maar alleen als ik erbij benquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Whooh! PV, heb jij een hond die bijt?!
> Nee, mijn ouders hebben die hond nog. En nee: die laten ze nooit bij Kendahl en ook niet alleen in de kamer, etc. etc.
Leuk om van je/jullie te horen, Suzanna!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:24 schreef Suzanna het volgende:
Julia mag ook nog in het lijstje hier. Ik probeer weer eens wat bij te lezen / kletsen hier...
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
Julia is een heerlijk dreumesje. Kletst de hele dag, probeert te lopen (met wankelpasjes), is heel voorzichtig daarmee. En kruipen gaat toch wel sneller. Maarr... ze kan het eigenlijk heel goed! moet alleen wat zelfvertrouwen krijgen.
Voor degenen die haar 'verhaal' nog een beetje herinneren, ze eet nu nog steeds niet geweldig, maar groeit gestaag door. Tis wel een kleintje, maar dat kan ook gewoon haar bouw/genen zijn. Ze is nu 77 cm lang en weegt 9140 gram, met 10 maanden (vier maanden geleden) was dat 9070 gram en 75,5 cm.
Misschien is het een tijdje geleden ook al neergezet hier hoor, maar hoeveel wegen/meten jullie kinders? Ik ben erg benieuwd want heb eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal hier. Geen idee of ze erg 'achterloopt' eigenlijk. Het CB weet haar voorgeschiedenis dus maakt er geen punt van, het belangrijkste is dat ze blijft eten en groeien.
Je hebt wel gelijk hoor. Ik maak me ook geen zorgen maar het valt wel op, dat ze zo klein blijft vind ik. Ze past nog ruim in de maxi-cosi, en Emma was hier volgens mij met 11 maanden al uit de maxi-cosi 'gegroeid' (vooral omdat ze het niet meer leuk vond om achteruit te kijken geloof ik) dus dat lijkt dan heel lang.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Leuk om van je/jullie te horen, Suzanna!
Fijn dat Julia gewoon lekker doorontwikkelt en een lief klein meisje blijft
Maak je geen zorgen om het wegen/meten! Als het cb dat ook niet doet. En vergelijken maakt je ws niet vrolijker. Dat doe ik ook niet meer. Kendahl loopt gewoon gelijk met alle dreumesjes die op 37 weken zijn geboren
Gewoon zo doorgaan, dames!
Behalve bij onze graaf Draculaquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:34 schreef Leah het volgende:
Ah gos, die Tijn...
Hoektanden komen als laatste, normaal gesproken.
Ik heb al eens eerder geprobeerd een filmpje te uploaden bij YOUTUBE maar volgens mij doe ik iets fout, want het lukt nooitquote:Op zondag 9 maart 2008 20:27 schreef Sugar het volgende:
Wat knap van Dean, Vief! Heel stoer. Filmpje een keer? Aaaah?
Agossie Mika! Hoe gaat het nu met hem Nicole? al gelezen...gelukkig loopt het met een, letterlijke, sisser af dan..arm ventje ..quote:Op zondag 9 maart 2008 19:46 schreef MeNicole het volgende:Mikael is net gevallen. En niet zo'n klein beetje pijnlijk ook
Hij zat namelijk vast met zijn hoofd tussen de verwarming die heel heet is en het aanrechtkastje. Ik moest hem echt heel pijn doen om hem eruit te krijgen. Nu heeft ie allemaal rooie striemen in het gezicht. Heb er al een natte doek op gehad. Ik kan niet goed zine wat nu rood is van het vast zitten of dat ie zich toch verbrand heeft aan de verwarming. Ziet er niet verbrand uit maar ja wie ben ik om te zeggen dat dat niet het geval is. Morgen dus maar even nog eens goed kijken. Hij ligt nu helemaal afgemat in bed.
Ik moet zeggen dat Mikael nooit bij de verwarming enzo komt. Ook de oven (die precies op zijn hoogte is) komt ie niet aan als die aan is. De verwarming vraagt ie altijd of die heet is en dan gaan we smamen voorzichtig voelen en dan is het goed. Met de oven precies zo. Hij ziet dat die aan is en dan pakt ie mijn hand om samen te kijken. Aankomen doet ie niet want dat is heet. Zo heeft ie ook nog nooit iets heets van tafel gepakt. Koffie en thee laat ie gewoon staan nadat ie een keertje mag voelen. Hij weet dat allemaal zo goed.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jeetje MeNicole wat zul je geschrokken zijn zeg. Nu heb ik wel het idee dat Mikael nogal een rouwdouwer is en een dare-devil. Gewoon een ontzettend stoer jochie die nu wel 10 x uitkijkt voordat ie weer bij die verwarming komt. Gelukkig lijkt de schade mee te vallen, de grootste schade is aan zijn ego
Dat scheelt natuurlijk wel. Wij gaan dagelijks met de auto op pad en als Milo ook nog een dik winterjasje aanheeft zit ie inderdaad niet zo lekker meer in de cosiquote:Op maandag 10 maart 2008 13:36 schreef Vivi het volgende:
Dean zit/past ook nog gewoon in de Maxi Cosi
We gaan ook niet zo heel vaak met de auto, dus het gaat nog wel even zo.
Vanaf je tong zeker?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het grappige is dat Milo de langste afstanden aflegt als wij niet kijken (of als hij denkt dat we niet kijken). Misschien werd hij onbewust toch wat afgeremd doordat mijn hart zowat elke keer in mijn keel zakte van trots en angst dat hij zou vallen.
Wat een leuk iets! Ik kende het niet en heb even gegoogled, maar het klinkt goed. Helaas is er hier in de buurt niet zoiets. Heb je foto's?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:37 schreef Vivi het volgende:
Ik ben vanochtend met Dean naar The Little Gym geweest, hij vond het echt superleuk en werd helemaal gek
Hij ligt nu al anderhalf uur in coma
BEquote:
Ach, van je eigen kind is het niet zo vies toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:31 schreef appelsap het volgende:
Dean!
Het lijkt me verschrikkelijk om dat te moeten opruimen!
Ach Meike ziek! Vervelend dat ze zo moeilijk te troosten is. Beterschap!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:45 schreef Vivi het volgende:
Is het trouwens normaal, dat een kind dat al wel kan lopen (en ja, ik heb het zelf gezien, en ik heb getuigen!) liever nog een tijd blijft kruipen? Ik vind het zo raar
Goed hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:06 schreef Sugar het volgende:
Hoe is het eigenlijk met ons Vlaamse Fonske?
Hij is er waarschijnlijk gewoon geestelijk nog niet helemaal aan toe.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:45 schreef Vivi het volgende:
Is het trouwens normaal, dat een kind dat al wel kan lopen (en ja, ik heb het zelf gezien, en ik heb getuigen!) liever nog een tijd blijft kruipen? Ik vind het zo raar
Mikael slaapt al geruime tijd onder een dekbed. Zou niet weten waarom dat nog niet zou kunnen. Mikael slaapt sinds ie een dekbed heeft in ieder geval een stuk beter. Hij had namelijk steeds ruzie met het laken en nu kan ie als zijn dekbed naar beneden is gezakt hem zo weer omhoog trekken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
edit: vanaf wanneer mag je kind nou eigenlijk onder een dekbed + overtrek?
We maken van Mika voortaan hier maar gewoon Mikael aangezien er nu een echte Mika rondlooptligtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:13 schreef pinquit het volgende:
max slaapt ook al een heel lang onder een dekbed.
daarvoor onder een deken in een dekbedovertrek, want dat laken ging echt niet meer. net als bij mika had max vaak ruzie met t ding. en ik ook tijdens het opmaken![]()
[edit]hij slaapt trouwens in de winter met een pyjamajasje (zonder broek) in een slaapzak. als het niet meer zo koud is slaapt hij in een badstoffen romper en slaapzak.
Fons helpt mij zo in de zaak met frigo's vullen. Dan neemt hij in elke hand een flesje en geeft ze me aan terwijl hij zegt: ''Eglubleqleblekle''quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:40 schreef PM-girl het volgende:
Ik laat Simon in de supermarkt altijd de lege flessen in de automaat doen, dat vindt hij echt geweldig! Hij kan het ook errug goed!
het is donderdag laat in de middag begonnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:13 schreef Moonah het volgende:
Hoe lang heeft ze al zo'n hoge koorts Karin? Want 3 dagen is the max, daarna duidt het vaak op een ontsteking.
quote:Dekbed & schapenvacht
Het gebruik van een dekbed is niet verstandig voor kinderen tot twaalf jaar. Een dekbed heeft een hoge isolerende werking en levert daardoor een gevaar op voor warmtestuwing. Als je kindje het te warm krijgt – en die warmte niet kan afgeven – daalt de bloeddruk en wordt het hartje te zwaar belast. Naast het feit dat een dekbed te warm is, kan een losliggend, zacht dekbed ook niet goed worden ingestopt. Hierdoor kan je kindje eronder klem komen te liggen. Gebruik liever ook geen schapenvacht of lamsvacht in het bedje van jouw hummeltje. Te warm en te gevaarlijk.
Mijn HA vertelde laatst toen Thies zo'n hoge koorts had, dat kinderen dat snel en vaak hebben bij een virusje. Maar als het langer duurt dan 3 dagen is het virus meestal omgeslagen (?) in een bacteriële ontsteking. Ik ben na 4,5 dag gegaan. Maar het had van mijn HA al eerder gemogen. Na 1 dosis antibiotica was de koorts al een heel stuk gedaald. Hetgeen dus duidt op idd een bacteriële ontsteking.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
het is donderdag laat in de middag begonnen.
is 3 dagen alleen de max voor hoge koorts? want het is nu wel stabiel, 39,2 graden
Zetpilletje helpt wel wat gelukkig. als die eenmaal goed werkt toont ze ook weer wat interesse in speelgoed enz.als ze morgen nog koortst, moet ik dan de hap bellen?
of kan ik wachten tot maandag?
Ja maar júllie zijn ook zo eigenwijs....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:56 schreef owlet het volgende:
Ha, dan zijn wij dubbel fout want Ronja heeft al sinds haar geboorte een lamsvachtje en sinds ze een jaar is een dekbed én ze slaapt geregeld tussen ons in.
Toen Thies zich kon omdraaien werd hij accuut een buikslaper. Van het CB moest ik hem dan maar telkens terugdraaien...quote:Ik snap de richtlijnen, maar voor een kind dat blakend van gezondheid is en zichzelf goed vrij kan maken van een eventueel over het hoofd getrokken dekbed vind ik het wat overdreven.
Thies gebruikt zijn knuffel als kussen. En idd ook op zijn buik.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:10 schreef snoopy het volgende:
Lis slaat zelfs al op een kinderkussentje. Ik weet dat ze aanraden dat pas vanaf 2 jaar te geven maar ze slaapt er zoveel beter op en dan ook nog op haar buik
Mikael heeft ook zo'n kinderkussen ja. Maar dat was meer omdat ie net als Thies op zijn beer ging liggen en dan heel vaak last had van zijn nek. Hij is helemaal trots op zijn eigen kussen en gaat daarom graag naar bed.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:10 schreef snoopy het volgende:
Lis slaat zelfs al op een kinderkussentje. Ik weet dat ze aanraden dat pas vanaf 2 jaar te geven maar ze slaapt er zoveel beter op en dan ook nog op haar buik
Simon zegt meestal: 'Gaaaajjj!' met dit gezicht erbijquote:''Eglubleqleblekle''
tsja, het is ook niet mijn hobby maar het moet maar evenquote:Op zondag 16 maart 2008 20:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Owlet, succes, maar ik vind het ook wel een beetje zielig....maar goed, het is wel veel beter natuurlijk voor het gebitje zonder de speen. En na een paar nachten is ze er hopelijk vanaf
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:42 schreef PM-girl het volgende:
Merlijn, Thies, zijn jullie er klaar voor? Simon kijkt er al naar uit!
Hier ook nog geen echte woordjes , Moonah.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef Moonah het volgende:
Overigens is hier het vocabulaire uitgebreid met "ngngngng".....De 'ng' van dwingen.
![]()
Oftewel, het schiet nog niet zo op met de woordjes.![]()
Pfieuw!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hier ook nog geen echte woordjes , Moonah.
Ja, idd! Mamamamamamamamama! Bijna nooit gewoon 2x.quote:Buiten ''Mamamamamamama''
Yup, hier (gelukkig) ook. Leuk he?quote:Hij begrijpt wel bijna alles wat we zeggen: ''Doe je muts af, doe je jas uit, steek dat in de vuilbak, waar is ...?, ga je schoentjes halen, geef eens een kusje, ga je zwaaien?...
We vonden het eerst erg lief dat hij 'mamamamamama' tegen me zei, tot we zagen dat hij dat ook tegen zijn papa ging zeggen. Voor hem is het dus eigenlijk gewoon een jammerkreet.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Pfieuw!
[..]
Ja, idd! Mamamamamamamamama! Bijna nooit gewoon 2x.
Ik heb hem nu wel de afgelopen dagen geleerd 'Mama' (nou ja, Mamamamamamama dus) te zeggen als hij iets gedaan wil hebben. Ik werd dat dwingende "Huuuuuh!" echt een beetje zat!
[..]
Yup, hier (gelukkig) ook. Leuk he?
Thies liep hier net met opengeriste slaapzak, en ik moest inwendig even hartelijk lachen om Prinses Lis.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:51 schreef snoopy het volgende:
Ze loopt 's ochtends rond in haar pyamaatje en haar slaapzakje deels opengeritst achter zich aan slepend als een soort prinses met sleep. Het liefst trekt ze daar nog de rubberlaarsjes bij aan die van Anna van Bix zijn geweest. 'UIt' roept ze dan terwijl ze 'Aan' bedoelt![]()
En als ze met die combi achter haar poppenwagentje loopt met haar o-beentjes en daar gekke bekken bij trekt kan ik niet anders doen dan in de lach schieten!
Hé, je steelt mijn tekst!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hier ook nog geen echte woordjes , Moonah.
Buiten ''Mamamamamamama''---- ik wil opgepakt worden... en voe-voe naar hondjes.
En de hele dag ''Da!'' op allerlei manieren, van een vragende ''da'' tot een dwingende ''da''.
Hij begrijpt wel bijna alles wat we zeggen: ''Doe je muts af, doe je jas uit, steek dat in de vuilbak, waar is ...?, ga je schoentjes halen, geef eens een kusje, ga je zwaaien?...
Maar zelf dingen zeggen doet hij nog niet, hij wil wel vanalles de hele dag weten wat het is, hopelijk is hij het dus aan het opslaan tot de dag dat hij ineens alles gaat zeggen...
Kinderfototopic deel 123quote:Op maandag 17 maart 2008 12:42 schreef Vivi het volgende:
Wat klinkt dat lief Snoop
Pics or it didn't happen
Nee, niet echt eigenlijk; Buiten een ''The Fonz'' tas die we gekegen hebben bij zijn geboorte en een t-shirtje dat allang weer te klein is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef PM-girl het volgende:
Heb jij al Fons dingen, behalve natuurlijk het prachtige Fonslied?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |