maar ik kan me voorstellen dat je het liever niet hebt, ik vind het zelf ook wel leuk om voor mama genoemd te worden. Voor al die andere mensen ben ik Owlet maar voor Ronja mama
 maar ik kan me voorstellen dat je het liever niet hebt, ik vind het zelf ook wel leuk om voor mama genoemd te worden. Voor al die andere mensen ben ik Owlet maar voor Ronja mama   

Jeuj!!quote:Op maandag 25 februari 2008 13:59 schreef chacama het volgende:
Eerste delen van de provocatie zijn goed gegaan

(Liam ook hoor, maar hij is gewoon niet makkelijk, maar dat is hier off-topic)
 (Liam ook hoor, maar hij is gewoon niet makkelijk, maar dat is hier off-topic) 

Succes wensen helpt misschien. Want hij slaapt nu heel ff. We hebben gewoon even gekeken of hij wilde. En toen hebben we hem maar in bed gelegd. Al was het maar om ff uit te rusten en minder prikkels te krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:51 schreef PM-girl het volgende:
Ha! Die Storm, wat knap van hem! Heerlijk!
Paradijsvogeltje, wat vervelend, succes ermee!

)
 )

voor PV. Moeilijk hoor die gillers.
 voor PV. Moeilijk hoor die gillers. Lekker he dat kroelerige.....
 Lekker he dat kroelerige.....

Wat ontzettend verschrikkelijk lief zo samen.
 Wat ontzettend verschrikkelijk lief zo samen.  

Hahahaha!
 Hahahaha!

Te veel slaap kun je niet aanleren volgens mij
 Te veel slaap kun je niet aanleren volgens mij  
  Ondertussen ruimt ie meteen zijn box op
 Ondertussen ruimt ie meteen zijn box op  Alles wordt over het randje in de mand gegooid.. en als z'n box leeg is, peutert hij weer wat uit die mand vandaan en trekt 't weer in de box. Zwaar gefrustreerd natuurlijk als dat niet tussen de spijlen door past
 Alles wordt over het randje in de mand gegooid.. en als z'n box leeg is, peutert hij weer wat uit die mand vandaan en trekt 't weer in de box. Zwaar gefrustreerd natuurlijk als dat niet tussen de spijlen door past 
 maar ik zit bijv. ook met de hoogte van de bodem. En met het speelgoed (de baby hoeft natuurlijk geen zachte dingen die door het oudere broertje zijn ondergekwijld en afgekloven).
 maar ik zit bijv. ook met de hoogte van de bodem. En met het speelgoed (de baby hoeft natuurlijk geen zachte dingen die door het oudere broertje zijn ondergekwijld en afgekloven).

Ik was verkocht! Zo vaak naar hem gedaan en nu doet ie het zo maar naar mijn lieve moedertje (en ik werd er emo van
 Ik was verkocht! Zo vaak naar hem gedaan en nu doet ie het zo maar naar mijn lieve moedertje (en ik werd er emo van  )
 )

(hier zitten ze soms met 4 tegelijk erin
 (hier zitten ze soms met 4 tegelijk erin  )
 )

Met een kleuter en dreumes tegelijk vind ik 't al zo vol
 Met een kleuter en dreumes tegelijk vind ik 't al zo vol 

de provocatie van de geitenjoghurt is goed gegaan
 de provocatie van de geitenjoghurt is goed gegaan  

Daar zal de baby sowieso vaak in liggen; we moeten 4x per dag naar school lopen natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:33 schreef poemojn het volgende:
kan een pasgeboren baby niet in de kinderwagen in de kamer liggen?
De box is vol idd, maar ze vinden 't allemaal leuk

ET, ik ben ook bezig met een nieuw "hok"voor in de kamer. Je zult begrijpen dat de meiden uit het zwembad kruipenquote:

Hopelijk valt het mee
 Hopelijk valt het mee   

en succes met al dat gewek. slaapt thies trouwens in een slaapzak? (zonder slaapzak kunnen ze er vaak veel eerder uitklimmen dan met, vandaar de vraag).
 en succes met al dat gewek. slaapt thies trouwens in een slaapzak? (zonder slaapzak kunnen ze er vaak veel eerder uitklimmen dan met, vandaar de vraag).

Mijn dochter staat bovenaan!!!
 Mijn dochter staat bovenaan!!!   
  Tinka is nog steeds een lichtgewichtje, rond de 10 kilo bij een gemiddelde lengte. Ze is (vanaf geboorte al) een pittige dame die weet wat ze wil. Zo heeft ze bijvoorbeeld 18 maanden bv geëist door domweg amper niets anders te drinken en had ze die dorstlessertjes tot die tijd ook het liefst iedere 3 uur snachts!
  Tinka is nog steeds een lichtgewichtje, rond de 10 kilo bij een gemiddelde lengte. Ze is (vanaf geboorte al) een pittige dame die weet wat ze wil. Zo heeft ze bijvoorbeeld 18 maanden bv geëist door domweg amper niets anders te drinken en had ze die dorstlessertjes tot die tijd ook het liefst iedere 3 uur snachts!  Helaas voor haar hield de bv op doordat ik weer zwanger werd en moest ze wel wat anders drinken! Ze was het eerste jaar erg eenkennig (alléén mama was goed, papa kon ook aftaaien!) maar tegenwoordig verleid ze iedereen met haar geflirt!
  Helaas voor haar hield de bv op doordat ik weer zwanger werd en moest ze wel wat anders drinken! Ze was het eerste jaar erg eenkennig (alléén mama was goed, papa kon ook aftaaien!) maar tegenwoordig verleid ze iedereen met haar geflirt!  Ze is zo ondeugend als maar zijn kan en dan is het verdomd lastig om boos te worden op dat olijke koppie dat je zo uitdagend aankijkt!
  Ze is zo ondeugend als maar zijn kan en dan is het verdomd lastig om boos te worden op dat olijke koppie dat je zo uitdagend aankijkt!  Alleen als ze slecht in haar vel zit, komt de bijzondere band met mama weer naar voren.
  Alleen als ze slecht in haar vel zit, komt de bijzondere band met mama weer naar voren.  Ondanks zijn getreiter is ze gek op Randy, die ze stug 'broer' blijft noemen. Praten doet ze nog niet duidelijk hoewel er een hoop geoefend wordt op het moment en dan meteen ook in kleine zinnetjes. Haar motoriek is -zeker in vergelijking met Randy- heel goed. Bovenal is ze verschrikkelijk leuk!
  Ondanks zijn getreiter is ze gek op Randy, die ze stug 'broer' blijft noemen. Praten doet ze nog niet duidelijk hoewel er een hoop geoefend wordt op het moment en dan meteen ook in kleine zinnetjes. Haar motoriek is -zeker in vergelijking met Randy- heel goed. Bovenal is ze verschrikkelijk leuk!   

Kan je er geen spijlen (of een zijkant) uithalen zodat ie tenminste veilig uit zijn bed kan komen?
  Kan je er geen spijlen (of een zijkant) uithalen zodat ie tenminste veilig uit zijn bed kan komen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |