abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:23:14 #51
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_57049566
Doe's snel een foto, Mammietje. Even kijken of ze echt is
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 06:52:49 #52
24188 Belana
kloon van belana
pi_57052941
moonah, hoe is het nu met Thies? ow wat schrik je van die dingen he! zeker als er in je omgeving zoiets gebeurt is...

Nou, hier merken we meteen ook de nadelen van het kdv Ezra heeft sindsgisteravond een buikgriep. Hij houdt niks binnen. Ik ben blij dat het nu is, dan is het hopenlijk maandag weer over als ik moet werken.
En maar hopen dat ik het zelf niet krijg natuurlijk...

Mammietje, je meisje wordt groot!
stormy waters...
sailin'
pi_57052982
Dat is schrikken Moonah, als Thies zo valt. Is hij de nacht goed doorgekomen?

Anna is wel regelmatig een beetje verkouden, maar verder krijgt ze weinig mee van het kdv. Vanochtend 5 uur, het wordt weer vroeger.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57057631
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef Moonah het volgende:
Yup, slaapzak. Maar het is zó'n enorm klimkonijn.
Stoelen staan tegenwoordig ook permanent een eind van de tafel af. Hoewel dat eigenlijk ook niet meer zo veel zin heeft, want hij schuift ze er gewoon weer naar toe.

Nah, ik zal maar eens naar bed gaan, met zo'n fijne nacht voor de boeg.
Tnx voor het medeleven. Ik laat morgen later op de dag wel wat horen.
Awww meisje!
Hier ook zo'n klimkonijn... En dat wekadvies is okee. Heb ik ook gehad met Ken toen hij met vier maanden vol head-first van de bank afrolde. 'kijk eens mama wat ik ka....BOEM!'

Dat is ff schrikken he? Maar ik neem aan dat het goed gaat?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_57058702
Moonah, alles goed met Thies?

Lis is ook aan het klimmen geslagen Nog niet uit haar bed maar ze staat wel om de haverklap op het tafeltje van Morris of op een van de bijzettafeltjes, op het bed en op de bank. Ze heeft dan ook flink wat blauwe plekken opgelopen Morris deed dat allemaal nooit, dus we moeten een beetje wennen...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:24:29 #56
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57059619
Wat erg he, dat klimmen! Hier valt het nog wel mee, maar ik zie het bijna per dag erger worden. Nouja, erger, leuk is ook wel weer dat het manneke zoveel leert!
Moonah, maar schrikken was het wel denk ik! Hoe is het nu met 'm?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:17:54 #57
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57060932
Oe Moonah.. wat een schrik zeg!
Alles goed gegaan?

Hier ook zo'n klimgeit In de box klimt hij op de dichte onderrand, vervolgens stapt hij op het blokje van de verstelbare bodem die iets hoger is... en gaat vervolgens op de verwarming staan. Maar goed dat ie dan z'n handen goed nodig heeft om zich vast te houden, de rand van de box komt dan nog maar tot z'n middel
Ook alle stoelen zijn een geliefd klim-object (tripp-traps hebben geweldig veel houvast ).
Saskia deed dat allemaal niet zo, dus ook hier wennen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57062868
Wij zijn bezig met een verbouwing, dus ons huis staat vol ladders. Ik moet ook niet zeggen wie we daar de hele tijd vanaf mogen plukken zeker?
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:16:07 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_57063506
mmmm...Ezra is echt sneu. leg hem net voor de 3e keer op bed vandaag. daarstraks wilde hij wel een fles en omdat hij sinds vanochtend niet meer gespuugd had dacht ik dat het wel kon, maar helaas....het kwam er weer uit. en hij wil amper drinken. hij is levendig genoeg hoor, nog geen man overboord, maar oi, wat maak je je dan toch meteen zorgen he..
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:22:39 #60
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_57063653
Ohh al die klimgeitjes, passen jullie een beetje op!
hier ook een klein knap klimgeitje.

En wat ik echt heel knap vind, maar misschien kunnen andere kinderen dat ook al?
Lotte kan van alles aanwijzen aan haar, en ons lichaam. ogen, neus, mond oren, haar, buik, navel, voeten handen enz.
Echt zo slim

En ze heeft een schoenentic, als we in een schoenenwinkel kom gaat ze bij elke schoen die ik pak heel hard die die die roepen. Ze heeft nu minicrocs gekregen, ze loopt er als een kievit op!
Ze vindt ze gewelidig, ik mocht ze in de winkel al niet meer uitdoen, ging ze huilen hahaha hoe bedoel je drama queen?

Waar laten jullie die kleintjes naar kijken op tv?
Lotte vindt de teletubbies leuk, maar ook dierenprogramma's bekijkt ze graag.

[ Bericht 42% gewijzigd door ik80 op 29-02-2008 16:55:34 ]
pi_57064686
Ik hoop dat alles goed is met Thies...

Achoss Ezra...

Nee, dat aanwijzen doet Kendahl niet. Maar een leeftijdsgenootje van hem wel. Ook een meisje... een meisjesding?

Pff... zeg me... het is een faaaaase! Ken loopt de hele dag door het huis bij van alles en nog wat te jengelen. Vaak als er geen ene .... aan de hand is.
Is dit normaal of doen wij iets fout?
  vrijdag 29 februari 2008 @ 17:16:29 #62
108648 cattie
lieve moeder
pi_57064719
Ive vindt Barbapapa en het molletje leuk, de rest eigenlijk niet.

Allemaal klimgeitjes, wel voorzichtig doen! (Ive staat regelmatig op de eettafel, zucht.)

Heel veel beterschap voor Ezra! Niet leuk, zo ziek zijn.
Ive is weer ongeveer beter, er komen geen nieuwe pokken meer bij. Hij heeft nog wel veel korstjes en plekjes, maar het zel wel even duren voordat die allemaal weg zijn.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 17:18:06 #63
108648 cattie
lieve moeder
pi_57064747
Ive wijst ook oren, ogen enz aan, dus het zal wel niet helemaal een meisjesding zijn!

PV, het is vast een fase, of hij wordt ziek. Ive had dat vorige week erg en 2 dagen later waren de waterpokken er.
pi_57064810
Ronja kijkt alleen maar dvd's, geen tvprogramma's. Ze kijkt het molletje, poesjes , teletubbies en tiktak.
pi_57064861
hoi hoi, eindelijk mogen we bij de dreumesen aansluiten!!

Meike is gisteren 1 jaar geworden!
We hebben een drukke en gezellige dag gehad, Meike heeft ontzettend veel kado's gehad, en vond alle visite reuze gezellig!!
Gelukkig een goede nacht erachteraan.... moet je maar afwachten met al die indrukken!
Vandaag met haar nieuwe 3wieler door de supermarkt gecrosst!

Alles goed gegaan met Thies?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_57065088
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hoi hoi, eindelijk mogen we bij de dreumesen aansluiten!!

Meike is gisteren 1 jaar geworden!
We hebben een drukke en gezellige dag gehad, Meike heeft ontzettend veel kado's gehad, en vond alle visite reuze gezellig!!
Gelukkig een goede nacht erachteraan.... moet je maar afwachten met al die indrukken!
Vandaag met haar nieuwe 3wieler door de supermarkt gecrosst!

Alles goed gegaan met Thies?
welkom!! gefelicitaaaaaaaart!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:03:05 #67
190853 RockabeIIa
pi_57068331
Welkom Meike! Grote meid!

En voor Ezra beterschap.

Mammietje, ik wacht steeds nog op de foto's, ik zit al de hele dag te F5-en!
En Moonah hoe is het met Thieske?
pi_57068901
Nou, gelukkig is alles goed.
Pfieuw, stiekem toch wel een opluchting!

Ezra, veel beterschap. Buikgriep is erg naar.
En ja Mammietje, ik wil ook wel een foto van Tinka zien! Ze klinkt leuk!

Als je Thies vraagt "Waar zitten je oren?", dan grijpt hij ze vast!
Vraag je vervolgens "waar zit je neus?", dan pakt hij ze ook.
Voeten, handen, piemel en buik weet hij wél.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_57069379
En natuurlijk welkom voor knappe Meike en haar moeke.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:45:44 #70
94046 PM-girl
pi_57069603
Meike!

Gelukkig Moonah, dat alles oké is!

En een beterschap voor Ezra, zo rot als je kindje ziek is he!
*
pi_57071749
Zodra ik snap hoe ik een foto van het toestel in de pc krijg en van de pc hiero, gaat het helemaal goedkomen... Zou mijn adem niet inhouden tot het zover is als ik jullie was... Gottt... wat ben ik toch een nitwit op gebied van alles waar een stekker in zit of waar batterijen in kunnen.. Tis eigenlijk een wonder dat ik wel foto's kan maken Tot die tijd moeten jullie het er mee doen dat ze wel wat heeft van de dochter van KD... tenminste, dat valt me wel eens op in het fototopic!

Karin... je dochter kan met 1 jaar oud al op een driewieler fietsen?! Gefeliciteerd overigens!

Beterschap met Ezra, Belana...
pi_57072224
Mammietje, dus al jouw foto's staan nog op je camera/geheugenkaartjes? heb je die nooit anders bekeken dan op dat kleine schermpje?

Ezra, beterschap!

en Meike al 1! gefeliciteerd xxxkarinxxx!

[ Bericht 21% gewijzigd door bixister op 01-03-2008 00:24:06 ]
  vrijdag 29 februari 2008 @ 22:42:42 #73
190853 RockabeIIa
pi_57072430
Brent heeft zijn eerste paar stevige stappers (hij had tot nu toe van die slappe zooldingetjes). Bij het passen van het eerste paar stapte hij nog vrolijk rond en trok alle schoentjes van de stellingen (hihi), bij het tweede paar kon ik hem al blehrend van ellende onder de toonbank wegtrekken en bij het derde paar was het een hoop gebanaan, heb ik toch nog 1 schoen aan kunnen krijgen, het verder niet eens meer geprobeerd en ze maar laten inpakken

Maatje 22 dus, en hij liep in maat 20 rond te banjeren Nu herinner ik me een anekdote waar ik smakelijk om heb zitten ' ' waarin zich iemand een slechte moeder voelde hier op fok! omdat ze niet door heeft gehad dat de schoentjes 2 maatjes te klein waren... doe ik het zelf ook!

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 01-03-2008 00:20:09 ]
pi_57072557
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:24 schreef Moonah het volgende:
Nou, gelukkig is alles goed.
Pfieuw, stiekem toch wel een opluchting!

Ezra, veel beterschap. Buikgriep is erg naar.
En ja Mammietje, ik wil ook wel een foto van Tinka zien! Ze klinkt leuk!

Als je Thies vraagt "Waar zitten je oren?", dan grijpt hij ze vast!
Vraag je vervolgens "waar zit je neus?", dan pakt hij ze ook.
Voeten, handen, piemel en buik weet hij wél.
Hahahaha! Die Thies! Fijn dat alles okee is..
... ennuh... je zult het niet geloven. Maar vanaaf ging dan ook Ken op z'n plaat op de straat. Grote rode plek op zijn voorhoofd. Klein deukje. AUW!
Echt zielig was hij... En wij denken... nouh... zal wel los lopen. Maar ik breng hem net naar bed en hij spuugt me zó onder. Toch maar ff wekken straks

Is het de week van de vallende kindjes ofzo?
Of komt het door de storm?
pi_57073413
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 22:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Is het de week van de vallende kindjes ofzo?
Of komt het door de storm?
Storm? Wat heeft Storm er nou weer mee te maken?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 00:18:54 #76
190853 RockabeIIa
pi_57073467
Ja vind ik ook. Zo maar een onschuldig knaapje de schuld gaan geven!

Moonah, toch mooi dat er niets aan de hand is met je kleine vent. Scheelt weer!
pi_57073567
oja: moonah, fijn dat 't mee blijkt te vallen!

PV, hopelijk is met Kendahl ook alles goed.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 07:18:30 #78
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57075985
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 00:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja vind ik ook. Zo maar een onschuldig knaapje de schuld gaan geven!
Nou, onschuldig, onschuldig... Storm begint op het kinderdagverblijf een aardig rotjochie te worden: hij zet schommelstoelen van babietjes uit (die dan beginnen te krijsen, leuk effect!), duwt kindjes om en banjert over kleine frutjes heen.
Verbaast het jullie dat hij al over een maand naar de oudere groep mag moet? Die van Maria welteverstaan, echt hilarisch vind ik dat. Dat kleine larfje (c) Luchtbel al in de groep waar ze knippen, plakken, liedjes zingen en spelletjes doen. Maar wel heel leuk dat ze er dan nog een tijdje samen zitten!

Beterschap voor Ezra en ik hoop ook dat Kendahl verder geen last heeft van de val, naar hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 01-03-2008 07:40:17 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 07:25:39 #79
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57076000
Storm toch, wel lief zijn he, voor de baby'tjes.

Welkom hier Meike, wat wordt ze toch al groot. Het gaat zo snel met al die kindjes.

Anna kijkt ook alleen dvd's, of opgenomen afleveringen van Sesamstraat. Favoriet zijn Nijntje, Sesamstraat (wat gaan we eten oid en iets over tellen, vooral liedjes zijn leuk) en Muis.

Anna heeft sinds januari echte schoenen en ze er is zo blij mee. Nog steeds. Als ze die uit de kast mag halen ("Anna, waar zijn je schoenen?") wordt ze helemaal blij en gaat ze ermee op de grond zitten zodat wij ze aan kunnen doen. Bij de schoenenwinkel gaat ze ook altijd naar de crocs kijken, maar die zijn te groot.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 1 maart 2008 @ 09:11:47 #80
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57076360
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 00:15 schreef snoopy het volgende:

[..]

Storm? Wat heeft Storm er nou weer mee te maken?
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 07:18 schreef Sugar het volgende:

[..]

Nou, onschuldig, onschuldig... Storm begint op het kinderdagverblijf een aardig rotjochie te worden: hij zet schommelstoelen van babietjes uit (die dan beginnen te krijsen, leuk effect!), duwt kindjes om en banjert over kleine frutjes heen.
Verbaast het jullie dat hij al over een maand naar de oudere groep mag moet? Die van Maria welteverstaan, echt hilarisch vind ik dat. Dat kleine larfje (c) Luchtbel al in de groep waar ze knippen, plakken, liedjes zingen en spelletjes doen. Maar wel heel leuk dat ze er dan nog een tijdje samen zitten!

Beterschap voor Ezra en ik hoop ook dat Kendahl verder geen last heeft van de val, naar hoor.
Ja, lekker nieuwsgierig ventje he? Hij is gewoon de wereld om hem heen aan het manipuleren.
Stoer dat hij naar de grote groep mag, hoor!

En ja... Ken doet het nog. Gewoon een grote rode plek, waar bij de Hindoe's een kleine stip zit
Niet meer misselijk en hij werd gewoon wakker vannacht en vanochtend ook weer van de wekker.
Maar bedankt voor het delen van de zorgen.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 10:58:19 #81
24188 Belana
kloon van belana
pi_57077460
Storm al naar een andere groep wat een stoerie toch he

Ezra is echt ziek, houdt niks binnen en slaapt veel. staat hangt als een zombie in de box.
Hij heeft net weer wat ORS gehad, want ik begin me een beetje zorgen te maken...
we wachten het nog even af, hij kan van de ors zomaar een beetje opknappen, maar dan moet het er wel inblijven anders ga ik de hap bellen.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 maart 2008 @ 11:48:42 #82
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57078218
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 10:58 schreef Belana het volgende:
Storm al naar een andere groep wat een stoerie toch he

Ezra is echt ziek, houdt niks binnen en slaapt veel. staat hangt als een zombie in de box.
Hij heeft net weer wat ORS gehad, want ik begin me een beetje zorgen te maken...
we wachten het nog even af, hij kan van de ors zomaar een beetje opknappen, maar dan moet het er wel inblijven anders ga ik de hap bellen.
Wat zielig.. Beterschap voor je kleine man
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:03:12 #83
94046 PM-girl
pi_57078501
Storm, volgens mij kunnen jij en Simon elkaar de hand schudden. Er is nog niet gesproken over de volgende groep, maar qua lompigheid komt het verhaal me bekend voor!

Belana, nog een keer beterschap! Ik hoop dat je manneke vlug opknapt, en anders inderdaad gewoon de HAP. Succes!
*
  zaterdag 1 maart 2008 @ 13:00:34 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_57079649
hij heeft een goeie hoeveelheid ors binnen gehouden en ik zag hem ook een beetje opknappen ervan. Hij heeft een beetje gespeeld en ook nog diksap gedronken, even gedoucht en nu ligt ie weer op bed.
(en nu begint Liam ook met aan de dunne zijn...)
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 maart 2008 @ 13:04:03 #85
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57079712
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:00 schreef Belana het volgende:
hij heeft een goeie hoeveelheid ors binnen gehouden en ik zag hem ook een beetje opknappen ervan. Hij heeft een beetje gespeeld en ook nog diksap gedronken, even gedoucht en nu ligt ie weer op bed.
(en nu begint Liam ook met aan de dunne zijn...)
Aw shit ( )! Nee, hé?
Maar wel goed dat Ezra er een beetje van opknapt.
Zieke dreumesjes zijn zó knuffelig!
pi_57079859
Oeh beterschap voor Ezra! Snel opknappen mannetje!

Schoenen zijn zooooo leuk.... Meike heeft ook al haar eerste paar schoentjes, maar alleen nog maar voor buiten. Ze loopt nog niet los (ja 3 passen) maar buiten achter de loopkar is helemaal het einde; dan zijn schoenen wel wat handiger als slofjes

O ja, Mammietje.....Lang leve de duwstang achter de 3wieler....Meike kan nog niet zelf fietsen hoor, ze kan nog niet eens bij de trappers!

Moonah wat fijn dat het allemaal met een sisser is afgelopen met Thies. Leuk is dat he, dat ze al zoveel dingen begrijpen. Soms sta je verbaasd van wat ze ineens allemaal kunnen.

Appelsap, hoe was het verjaardagsfeest van Damian?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 1 maart 2008 @ 14:08:23 #87
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_57080802
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 07:25 schreef YPPY het volgende:
Bij de schoenenwinkel gaat ze ook altijd naar de crocs kijken, maar die zijn te groot.
Yppy,
Er zijn wel kleine crocs, Lotte heeft ze nu ook, ze liep er zo op weg in de winkel. Er zit een winkel in Delft waar je ze kan kopen. Lot heeft ze nu in maat 21/22.
pi_57080826
Beterschap voor Ezra. En ik duim dat het met Liam mee gaat vallen
  zaterdag 1 maart 2008 @ 14:30:51 #89
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_57081201
Iris heeft de één na kleinste kleinste maat crocs (18/19 geloof ik uit mijn hoofd). Mary-janes, zo lief

Ezra beterschap!!1 ik hoop dat hij nog verder opknapt...

Iris is ook weer ziek Ze moest woensdag al overgeven de hele dag en vandaag ook al 3x. Ook heeft ze de diarree.... (al vanaf woensdag ). Gelukkig is ze wel vrolijk en levendig en geen koorts meer (zojuist 37.4). Wel plast ze wat weinig, vind ik..
Nou ja, ik zie wel hoe ze is als ze wakker wordt....
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:23:27 #90
24188 Belana
kloon van belana
pi_57083349
ach Iris ook al sterkte!
Ezra lijkt ietsje beter, hij houdt weer vanalles binnen en dat stemt me positief.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:35:18 #91
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57083580
Beterschap voor alle ziekepiekjes en sterkte voor de mama's.
Wellicht weten jullie het al lang, maar mijn HA vertelde dat ORS geven alleen zin heeft als je het alleen met water aanmaakt. Dus geen diksap of roosvicee oid erbij. Ik wist het dus niet.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:36:17 #92
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57083597
En die Storm!
Grappig, dat zijn naam dus ook écht zo goed bij hem past!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:36:47 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_57083611
is altijd goed om te melden moonah (ik wist het wel)
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:38:54 #94
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57083663
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:36 schreef Belana het volgende:
is altijd goed om te melden moonah (ik wist het wel)
En Ezra drinkt het? Ik vond het me toch vies...
Of heb jij die met een smaakje?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:41:13 #95
24188 Belana
kloon van belana
pi_57083707
ik heb met een vruchtensmaakje, maar het blijft goor hoor Maar Ezra heeft het gelukkig een paar keer gedronken ja. Nu het weer wat beter gaat krijgt hij weer gewoon drinken
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:23:54 #96
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57084614
Kendahl doet aan tandenknarsen Mafkees! Hoe laten wij hem hiermee stoppen? 't Is best irritant ook... En bovendien slecht voor je tanden.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 19:40:20 #97
108648 cattie
lieve moeder
pi_57087540
Welkom Meike!

Hoe is het nu met Iris en Ezra? Veel beterschap!

Wij zijn vandaag met wat familie naar Naturalis geweest. Ive vond het helemaal geweldig! Alle opgezette dieren ging hij bekijken en benoemen (poes, paard, vis, waf enz), erg leuk. Hij rende van de ene plek naar de andere. Het museum is heel goed opgezet, overal waar je niet aan mag komen zit glas voor en is veilig en andere dingen mag je juist wel weer aanraken. En veel knopjes, altijd goed.
pi_57092866
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 22:34 schreef bixister het volgende:
Mammietje, dus al jouw foto's staan nog op je camera/geheugenkaartjes? heb je die nooit anders bekeken dan op dat kleine schermpje?
Errug he? Mijn man heeft ze wel op een paar cd's gebrand trouwens, maar vanaf dat Randy een half jaartje was niets meer ontwikkeld. Hoef dus alleen maar een paar duizend foto's te bekijken voor ik aan hun babyboeken toekom... En met de trage laptop waar ik op werk, die ook nog eens bijna iedere maand crashed, hoef ik het niet eens te proberen!
pi_57093126
tjee mammietje! maarre... je kunt ze toch helemaal niet zo goed zien op zo'n schermpje van je camera? ik heb altijd erg de behoefte om als ik foto's gemaakt heb, het resultaat daarvan te bekijken. dus ik zou als ik jou was toch snel een keer dat kabeltje opzoeken dat bij je camera zat (of wat jullie dan ook voor alternatief gebruiken) en leren hoe je de foto's kunt kopiëren naar je pc. dan blijven ze evengoed op 't geheugenkaartje staan, dus geen risico bij crashende schijven, maar dan kun je ze zelf tenminste wel bekijken! oh wacht, bij herlezing zie ik geloof ik dat je man de foto's wel op schijfjes heeft gezet die je dus wel op een pc kunt bekijken (ik dacht eerst dat dat alleen voor de foto's uit het eerste half jaar van Randy gold).

moonah, dat verhaal ken ik ook maar mijn huisarts zei ooit juist weer dat dat wel meeviel, dat ietwat ander gemengde ORS allicht beter was dan niks.
  zondag 2 maart 2008 @ 09:09:34 #100
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_57099338
cattie, met Iris gaat het nu goed zo te zien, maar dat was de afgelopen dagen ook: Er is ogenschijnlijk niks aan de hand en tussendoor geeft ze even over (gisteren totaal 4x) en gaat dan verder met waar ze mee bezig was....
Dus het is nog afwachten...

Hoe is het met Ezra? En Liam?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')