Awww meisje!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef Moonah het volgende:
Yup, slaapzak. Maar het is zó'n enorm klimkonijn.
Stoelen staan tegenwoordig ook permanent een eind van de tafel af. Hoewel dat eigenlijk ook niet meer zo veel zin heeft, want hij schuift ze er gewoon weer naar toe.![]()
Nah, ik zal maar eens naar bed gaan, met zo'n fijne nacht voor de boeg.
Tnx voor het medeleven. Ik laat morgen later op de dag wel wat horen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hoi hoi, eindelijk mogen we bij de dreumesen aansluiten!!
Meike is gisteren 1 jaar geworden!
We hebben een drukke en gezellige dag gehad, Meike heeft ontzettend veel kado's gehad, en vond alle visite reuze gezellig!!
Gelukkig een goede nacht erachteraan.... moet je maar afwachten met al die indrukken!
Vandaag met haar nieuwe 3wieler door de supermarkt gecrosst!
Alles goed gegaan met Thies?
Hahahaha! Die Thies! Fijn dat alles okee is..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:24 schreef Moonah het volgende:
Nou, gelukkig is alles goed.
Pfieuw, stiekem toch wel een opluchting!
Ezra, veel beterschap. Buikgriep is erg naar.
En ja Mammietje, ik wil ook wel een foto van Tinka zien! Ze klinkt leuk!
Als je Thies vraagt "Waar zitten je oren?", dan grijpt hij ze vast!
Vraag je vervolgens "waar zit je neus?", dan pakt hij ze ook.![]()
Voeten, handen, piemel en buik weet hij wél.
Storm? Wat heeft Storm er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Is het de week van de vallende kindjes ofzo?![]()
Of komt het door de storm?
Nou, onschuldig, onschuldig... Storm begint op het kinderdagverblijf een aardig rotjochie te worden: hij zet schommelstoelen van babietjes uit (die dan beginnen te krijsen, leuk effect!), duwt kindjes om en banjert over kleine frutjes heen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja vind ik ook. Zo maar een onschuldig knaapje de schuld gaan geven!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:15 schreef snoopy het volgende:
[..]
Storm? Wat heeft Storm er nou weer mee te maken?
Ja, lekker nieuwsgierig ventje he? Hij is gewoon de wereld om hem heen aan het manipuleren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:18 schreef Sugar het volgende:
[..]
Nou, onschuldig, onschuldig... Storm begint op het kinderdagverblijf een aardig rotjochie te worden: hij zet schommelstoelen van babietjes uit (die dan beginnen te krijsen, leuk effect!), duwt kindjes om en banjert over kleine frutjes heen.![]()
![]()
![]()
![]()
Verbaast het jullie dat hij al over een maand naar de oudere groep mag moet?Die van Maria welteverstaan, echt hilarisch vind ik dat. Dat kleine larfje (c) Luchtbel al in de groep waar ze knippen, plakken, liedjes zingen en spelletjes doen. Maar wel heel leuk dat ze er dan nog een tijdje samen zitten!
Beterschap voor Ezra en ik hoop ook dat Kendahl verder geen last heeft van de val, naar hoor.
Wat zielig.. Beterschap voor je kleine manquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:58 schreef Belana het volgende:
Storm al naar een andere groep![]()
wat een stoerie toch he
Ezra is echt ziek, houdt niks binnen en slaapt veel. staat hangt als een zombie in de box.
Hij heeft net weer wat ORS gehad, want ik begin me een beetje zorgen te maken...
we wachten het nog even af, hij kan van de ors zomaar een beetje opknappen, maar dan moet het er wel inblijvenanders ga ik de hap bellen.
Aw shit (quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:00 schreef Belana het volgende:
hij heeft een goeie hoeveelheid ors binnen gehouden en ik zag hem ook een beetje opknappen ervan. Hij heeft een beetje gespeeld en ook nog diksap gedronken, even gedoucht en nu ligt ie weer op bed.
(en nu begint Liam ook met aan de dunne zijn...)
Yppy,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:25 schreef YPPY het volgende:
Bij de schoenenwinkel gaat ze ook altijd naar de crocs kijken, maar die zijn te groot.
En Ezra drinkt het? Ik vond het me toch vies...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:36 schreef Belana het volgende:
is altijd goed om te melden moonah(ik wist het wel)
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:34 schreef bixister het volgende:
Mammietje, dus al jouw foto's staan nog op je camera/geheugenkaartjes? heb je die nooit anders bekeken dan op dat kleine schermpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |