Mijn dochter staat bovenaan!!!
Nah, maar weer eens een up-date over mijn kleine grote meid dan!

Tinka is nog steeds een lichtgewichtje, rond de 10 kilo bij een gemiddelde lengte. Ze is (vanaf geboorte al) een pittige dame die weet wat ze wil. Zo heeft ze bijvoorbeeld 18 maanden bv geëist door domweg amper niets anders te drinken en had ze die dorstlessertjes tot die tijd ook het liefst iedere 3 uur snachts!

Helaas voor haar hield de bv op doordat ik weer zwanger werd en moest ze wel wat anders drinken! Ze was het eerste jaar erg eenkennig (alléén mama was goed, papa kon ook aftaaien!) maar tegenwoordig verleid ze iedereen met haar geflirt!

Ze is zo ondeugend als maar zijn kan en dan is het verdomd lastig om boos te worden op dat olijke koppie dat je zo uitdagend aankijkt!

Alleen als ze slecht in haar vel zit, komt de bijzondere band met mama weer naar voren.

Ondanks zijn getreiter is ze gek op Randy, die ze stug 'broer' blijft noemen. Praten doet ze nog niet duidelijk hoewel er een hoop geoefend wordt op het moment en dan meteen ook in kleine zinnetjes. Haar motoriek is -zeker in vergelijking met Randy- heel goed. Bovenal is ze verschrikkelijk leuk!
Nog een tipje voor het nagelknippen... probeer ze af te leiden door de vingertjes te benoemen (duim, wijsvinger, etc.) afgewisseld met het versje 'op bed op bed, zei duimelot' met gekke stemmetjes erbij. Hielp hier heel goed.
Moonah... met zo'n ervaring achter de rug is dat wel even extra schrikken ja!

Kan je er geen spijlen (of een zijkant) uithalen zodat ie tenminste veilig uit zijn bed kan komen?