abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2008 @ 20:48:52 #151
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57270106
Jeeeeuuujj! Dean loopt ook!

Oeh MeNicole, hopelijk valt het mee met de striemen morgen.
Het klinkt overigens wel herkenbaar. Thies zat laatst ook vast in een hoekje bij de verwarmingsbuizen. Ikkreeg hem ook met het nodige wrikwerk pas los...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 10 maart 2008 @ 09:18:26 #152
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57278536
Dean

Nicole, sterkte ermee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_57280126
De striemen vallen mee. Zijn 2 blauwe strepen en de buil die net weg was zit er weer. Hij heeft er nog wel last van want steeds wrijft ie erover heen en dan heel zielig: Daar auw, boem. En dan wijzend richting de keuken!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 10 maart 2008 @ 12:58:40 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57282537
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:27 schreef Sugar het volgende:
Wat knap van Dean, Vief! Heel stoer. Filmpje een keer? Aaaah?
Ik heb al eens eerder geprobeerd een filmpje te uploaden bij YOUTUBE maar volgens mij doe ik iets fout, want het lukt nooit

Oh, en bedankt voor jullie leuke reacties
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 10 maart 2008 @ 13:01:36 #155
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57282571
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:46 schreef MeNicole het volgende:
Mikael is net gevallen. En niet zo'n klein beetje pijnlijk ook Hij zat namelijk vast met zijn hoofd tussen de verwarming die heel heet is en het aanrechtkastje. Ik moest hem echt heel pijn doen om hem eruit te krijgen. Nu heeft ie allemaal rooie striemen in het gezicht. Heb er al een natte doek op gehad. Ik kan niet goed zine wat nu rood is van het vast zitten of dat ie zich toch verbrand heeft aan de verwarming. Ziet er niet verbrand uit maar ja wie ben ik om te zeggen dat dat niet het geval is. Morgen dus maar even nog eens goed kijken. Hij ligt nu helemaal afgemat in bed.
Agossie Mika! Hoe gaat het nu met hem Nicole? al gelezen...gelukkig loopt het met een, letterlijke, sisser af dan..arm ventje ..
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 13:10:33 #156
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57282712
Dean stoere vent

Milo loopt nu ook de hele woonkamer door met een vette grijns op zijn gezicht. Hij vind het zelf ook helemaal geweldig. Afgelopen weekend hebben we uiteindelijk toch maar een autostoeltje voor Milo gekocht. Op lengte zou hij nog wel in de maxi-cosi kunnen (en dat voor een ventje van 13 maanden), maar we merkten dat hij het nu toch wel zat is om tegen de achterbank aan te kijken. Zaterdag hebben we hem ook voor het eerst in het uitklapstoeltje van de winkelwagen gezet en dat vond hij ook helemaal prachtig. Hij zat echt te giechelen van plezier. Dat we daar niet eerder aan gedacht hebben om hem daar in te zetten in plaats van moeilijk doen met de kinderwagen enzo, dit is ook zoveel leuker boodschappen doen trouwens
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 13:12:58 #157
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57282761
Jeetje MeNicole wat zul je geschrokken zijn zeg. Nu heb ik wel het idee dat Mikael nogal een rouwdouwer is en een dare-devil. Gewoon een ontzettend stoer jochie die nu wel 10 x uitkijkt voordat ie weer bij die verwarming komt. Gelukkig lijkt de schade mee te vallen, de grootste schade is aan zijn ego
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 10 maart 2008 @ 13:30:53 #158
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57283012
Dean aan de wandel
En Milo ook al

Jeetje, Slaapmeisje, dat ie nog paste in de MaxiCosi Tijn paste op een gegeven moment met z'n schouders niet meer tussen de zijkanten, alleen als z'n schouders onnatuurlijk naar voren gewrongen waren.

Vanmorgen heeft ie de CB-arts weer even om z'n vingertjes gewonden Helemaal goedgekeurd; liet goed zien wat ie allemaal kan en snapt en zegt. Wel een zwaargewichtje, maar dat is ie al vanaf het begin 12.710 gram en 81 cm. Hij ligt nu lekker z'n MenC-prik weg te slapen (de BMR hebben we even uitgesteld.. mocht hij daarop reageren dan zou ik met een ziek kind kunnen zitten rond de bevalling en dat is niet zo handig natuurlijk. Die doen we als ik de eerste afspraak met de baby heb)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 10 maart 2008 @ 13:36:44 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57283118
Dean zit/past ook nog gewoon in de Maxi Cosi
We gaan ook niet zo heel vaak met de auto, dus het gaat nog wel even zo.
  maandag 10 maart 2008 @ 13:36:44 #160
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57283119
dubbel
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 13:38:14 #161
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57283151
Tijn is inderdaad een zwaargewichtje zeg Het schijnt dat die BMR prik wel een nare is dus maar goed dat je die nog even hebt uitgesteld. Nu die prik achter de rug is, kun je gerust bevallen hoor

Wij zijn pas over een paar weken aan de beurt bij het cb en ik ben heel erg benieuwd dit keer. Waarschijnlijk zal Milo te klein en te licht worden bevonden. Zo gek dat hij met de geboorte zo'n groot kind was (56 cm. en ruim 8 pond) en nu een heel tenger ventje. Eten is helaas geen hobby van hem. Gek met twee ouders die het liefst de hele dag dooreten
pi_57283174
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jeetje MeNicole wat zul je geschrokken zijn zeg. Nu heb ik wel het idee dat Mikael nogal een rouwdouwer is en een dare-devil. Gewoon een ontzettend stoer jochie die nu wel 10 x uitkijkt voordat ie weer bij die verwarming komt. Gelukkig lijkt de schade mee te vallen, de grootste schade is aan zijn ego
Ik moet zeggen dat Mikael nooit bij de verwarming enzo komt. Ook de oven (die precies op zijn hoogte is) komt ie niet aan als die aan is. De verwarming vraagt ie altijd of die heet is en dan gaan we smamen voorzichtig voelen en dan is het goed. Met de oven precies zo. Hij ziet dat die aan is en dan pakt ie mijn hand om samen te kijken. Aankomen doet ie niet want dat is heet. Zo heeft ie ook nog nooit iets heets van tafel gepakt. Koffie en thee laat ie gewoon staan nadat ie een keertje mag voelen. Hij weet dat allemaal zo goed.

En ging het vorige week hier over het niet willen van nagels knippen? Ik wilde gister Mikael zijn teennageltjes knippen. Pak ik het nagelschaartje geeft hij mij al zijn vingertje. Ik moest zo lachen. Eigenwijs koppie en dat kromme vingertje
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 13:40:21 #163
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57283190
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:36 schreef Vivi het volgende:
Dean zit/past ook nog gewoon in de Maxi Cosi
We gaan ook niet zo heel vaak met de auto, dus het gaat nog wel even zo.
Dat scheelt natuurlijk wel. Wij gaan dagelijks met de auto op pad en als Milo ook nog een dik winterjasje aanheeft zit ie inderdaad niet zo lekker meer in de cosi
  maandag 10 maart 2008 @ 14:20:14 #164
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57283859
Dean
Milo ook al lekker aan de wandel

Mika op je auw plek. Kleine wijze vent. Fleur was ook zo. Bij Maud is het nog afwachten. Die is meer van het 'eerst doen, dan pas vragen of kijken of het wel kan.
pi_57284312
Milo ook al aan het lopen, leuk hoor!

Gelukkig is alles goed met Mikael, jij ook al van de schrik bekomen MeNicole?

Damian is de laatste dagen zo vervelend. Hij schreeuwt, gilt en huilt om alles en het liefst zo hard mogelijk natuurlijk, niks is goed.
Ben wel trots op hem. Sinds gister loopt hij eindelijk echt aan 1 handje mee. Eerder vond hij dat zo ontzettend eng, hij durfde het echt niet. Maar nu stapt hij zo de kamer door met me.
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 15:02:26 #166
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57284534
Aaaah dat is ook schattig appelsap. Damian gaat ook ineens hard zeg. Als hij nu al aan 1 handje meeloopt dan duurt het niet lang meer voordat hij echt zelfstandig gaat stappen
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 15:03:13 #167
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57284545
O en met dat schattige bedoel ik natuurlijk dat stappen en niet dat gegil en geschreeuw
pi_57285091
Ik snap wat je bedoelde hoor! Ik vind het ook enorm schattig, vooral het lachje erbij als hij stapt. Zo van: oeh dit is toch eigenlijk wel erg leuk maar ook nog erg eng.
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij los gaat lopen. Hij gaat de laatste tijd best hard. Aan de tafel stapt hij nu zo af en toe een paar pasjes los met zijn handjes in de lucht en dan wel zo dat hij zich snel weer kan vastgrijpen. Maar hij is overal zo bang voor dat het ook nog best een tijd zou kunnen duren.
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 15:53:38 #169
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57285490
Het grappige is dat Milo de langste afstanden aflegt als wij niet kijken (of als hij denkt dat we niet kijken ). Misschien werd hij onbewust toch wat afgeremd doordat mijn hart zowat elke keer in mijn keel zakte van trots en angst dat hij zou vallen.
  maandag 10 maart 2008 @ 17:20:31 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57287093
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het grappige is dat Milo de langste afstanden aflegt als wij niet kijken (of als hij denkt dat we niet kijken ). Misschien werd hij onbewust toch wat afgeremd doordat mijn hart zowat elke keer in mijn keel zakte van trots en angst dat hij zou vallen.
Vanaf je tong zeker?
  maandag 10 maart 2008 @ 18:00:15 #171
45621 Suzanna
Mama van...
pi_57287766
Hier is Julia ook heeeel trots aan het rondstappen... wat leuk al die lopende kindjes he. Het is zoooo schattig, vooral als ze het nog maar net kunnen. Kruipen gaat wel nog veeeeel sneller en vaak genoeg komt ze als een razende naar iets toegekropen (bijvoorbeeld als ik de deur naar de bijkeuken opendoe, dat heeft een grote aantrekkingskracht omdat ik liever niet heb dat ze daar kruipt )
pi_57291448
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vanaf je tong zeker?
Misschien deed ze net handstand
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:37:06 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57304085
Ik ben vanochtend met Dean naar The Little Gym geweest, hij vond het echt superleuk en werd helemaal gek
Hij ligt nu al anderhalf uur in coma
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:54:27 #174
94046 PM-girl
pi_57305530
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:37 schreef Vivi het volgende:
Ik ben vanochtend met Dean naar The Little Gym geweest, hij vond het echt superleuk en werd helemaal gek
Hij ligt nu al anderhalf uur in coma
Wat een leuk iets! Ik kende het niet en heb even gegoogled, maar het klinkt goed. Helaas is er hier in de buurt niet zoiets. Heb je foto's?

O en trouwens, ik heb zojuist een cd van sesamstraat gehaald, met daarop jouw lieveheersbeestjeliedje! Erg leuke cd, met 40 actuele Purk-, Ieniemienie-, Tommie-, Frank- en Aartliedjes!
Hij heet 'vriendjes voor altijd'.
*
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:05:45 #175
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57305735
en waar hebben ze die liggen PM. Klinkt goed.
Vivi lijkt me leuk. *gaat ook even googlen*
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:10:21 #176
94046 PM-girl
pi_57305831
Ik heb de CD gewoon in een muziekzaak gehaald. Via Bol/FRS webwinkels is hij niet leverbaar (ook lastig te vinden), dus ik gokte maar op nog aanwezige voorraad in de winkel!
*
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:31:11 #177
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57306230
Ok. Dan zal ik morgen maar eens het dorp veldhoven op gaan.

En heb ook gekeken op Google maar utrecht en Amsterdam zijn voor Little Gym niet echt in de buurt bij mij.... misschien een vestiging in het zuiden (zuidwest) erbij zou leuk zijn...
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:37:17 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57309689
Het is een franchiseketen dus sla je slag Chaca

Ik heb geen foto's helaas, was te druk bezig met de mini in de gaten houden tijdens zijn Kamikaze-acties

Ik ga alleen geen lid worden denk ik want ik vind het best duur Dan is dreumeszwemmen goedkoper én dichterbij zeg maar . (Maar ja, een gratis proefles is altijd leuk ).

Oh, en goed om te weten, van die CD .
pi_57309792
als jij het al duur vind, dan ben ik wel heel benieuwd hoeveel het kost
die website ziet er iig ontzettend prijzig uit, en vermeld heel tactisch geen prijzen.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:47:14 #180
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57309856
Ik dacht exact hetzelfde P_iglet!
Maar wát leuk ziet het eruit zeg!
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 18:14:57 #181
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57310386
In 2003 kostten twintig lessen van drie kwartier verspreid over een half jaar 270 euro. Volgens een artikel van de Trouw. Maar je sport wel zelf mee als je kind in de groep van 0 - 3 valt
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 11 maart 2008 @ 21:18:21 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57314842
dubbel

[ Bericht 48% gewijzigd door Vivi op 11-03-2008 22:52:09 ]
  dinsdag 11 maart 2008 @ 21:18:31 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57314846
Klopt Macka, en daarboven ook nog 40 euro lidmaatschap. En zelf meesporten is een groot woord hoor, je zal er niet van afvallen zeg maar

Hoewel het echt wel ontzettend leuk was hoor, dat wel, maar ik vind het gewoon behoorlijk aan de prijs, toch wel.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 22:22:31 #184
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57316602
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:52 schreef snoopy het volgende:

[..]

Misschien deed ze net handstand
BE
snoopy

Ik kan het ontzwangeren zeker niet meer de schuld geven?

[ Bericht 0% gewijzigd door Chell op 11-03-2008 23:13:48 (even naampje weggepoetst) ]
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 22:26:01 #185
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57316725
Viev het klinkt heel gezellig dat Little Gym Nu doen Milo en ik ook wel vaak liedjes samen en dan met de handbewegingen erbij (klap eens in je handjes, in de maneschijn etc.) en dat vindt hij ook geweldig. Alleen krijg ik hem vaak niet verder wanneer hij zijn handjes op zijn hoofd doet. Daar blijven die handjes dan ook de rest van het liedje
  dinsdag 11 maart 2008 @ 22:29:46 #186
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57316828
Dat is hier ook zo slaapmeisje
Ook erg grappig als ik 'zomaar' begin te zingen.. dan gaan z'n handjes ook op z'n hoofd, alleen blijven ze dan ter hoogte van z'n oren hangen...

Zou hij iets duidelijk willen maken?

(hij kan trouwens wel kusjes geven sinds vandaag. Als ik zeg 'mama nog een kusje' dan komt ie met z'n mond open op me af.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 22:47:13 #187
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57317364
Mmmmm lekker zo'n kwijlmondje E.T. Hier probeert Milo af en toe een vis te imiteren en zuigt dan zijn wangetjes helemaal in en dan zo'n tuitmondje erbij. Waarschijnlijk probeert hij ook een kus te geven, maar dan moet ik altijd zo om hem lachen dat Milo ook in een deuk gaat. Nog niet erg romantisch dus
pi_57317392
Klinkt leuk Vivi maar wel aan de dure kant en hier veeel te ver vandaag.

Slaapmeisje klinkt bekend, handjes op het hoofdje!

Lief ET kusjes krijgen. Damian geeft al heel erg lang kusjes, van die hele dikke lebbers.
En vaak geeft hij nu ook zijn wang als ik vraag of ik een kusje krijg.

Hoelang wachten jullie met naar de huisarts gaan bij een verkoudheid?
Damian is nu anderhalve week ziek. Geen koorts meer sinds een dag of 2, maar hij blijft wel flink pruttelen. Erg veel slijm zijn keel en met hoesten lijkt hij pijn te hebben want dan gaat hij heel hard gillen en huilen. Hij slaapt er ook moeilijk van. Liggen lijkt hij ook niet zo fijn te vinden. Zou dit iets zijn om mee naar de huisarts te gaan of is het gewoon echt even uitzieken?
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 22:53:27 #189
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57317516
Wat heb je allemaal al geprobeerd om het voor hem makkelijker te maken appelsap? Hier wil het wel eens helpen om zijn hoofdeinde iets omhoog te doen (dekentje onder hoofdeinde matras) en wat Bisolvon druppels te geven om het hoesten te vergemakkelijken. We hebben ook wel een halve ui onder zijn bedje gelegd, maar dat lijkt niet echt te helpen. Je kunt natuurlijk altijd even bellen naar de huisartsenpost en het uitleggen. Dan kunnen zij vaak wel zeggen of het toch zin heeft om even met hem langs te gaan.
pi_57317798
Eigenlijk alles wat je nu zegt, plus neusspray (zoutoplossing) en een finke emmer water naast zijn bed om zijn kamer wat vochtig te houden.
Alleen de Bisolvondruppels heb ik niet, ik wist niet dat je dat mocht gebruiken, dus dat ga ik morgen meteen halen. Hopelijk brengt dat wat verlichting en anders kan ik de huisarts(enpost) altijd nog bellen. Bedankt!
pi_57326174
Als je het niet vertrouwd zou ik er even naar laten kijken Appelsap
Het is niet een "gewone" verkoudheid geloof ik
Meike is echt bijna altijd verkouden, maar daar ga ik niet mee naar de dokter, loop er alleen de hele dag met zakdoekjes achteraan. Leuk dat hij nu aan je hand wil lopen!

Dean! Knap man, los lopen, en mama hard erachteraan zeker!

Jammer dat Milo zo'n slechte eter is, lijkt me best vervelend als je kindje niet goed eet.
Tja en dat winkelwagentje is idd leuk, maar die wagentjes met een autootje eraanvast zijn nog veel leuker!!!
Ik kan Meike erin planten en lekker gaan shoppen. Ze gaat wel steeds staan maar klimt er niet uit ofzo.

Meike ontwikkelt zich ineens supersnel, je kunt haar al zoveel leren!
"pak de auto maar!" en ze haalt de auto op. Vraag: "waar is Meike?" en ze wijst met 2 vingertjes zichzelf aan. En ze kan trapklimmen, en vindt dit geweldig om te doen!!
Natuurlijk sta ik erachter en hebben we normaal de traphekjes dicht, maar als ze verschoond moet worden vraag ik haar of ze mee wil op de trap.... dan gaat het " ap ap" en sprint naar de deur!

Leuke leeftijd!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_57326218
O ja, bisolvon heb ik hier ook weleens gebruikt maar het werd alleen erger
De huisarts zei dat het ook niet goed was voor die kleintjes, omdat dat spul het slijm losmaakt, maar die kleintjes kunnen het nog niet zelf ophoesten, want die hebben dat reflex nog niet, pas vanaf 2 jaar kon dat zei hij. Maar volgens mij zijn huisartsen standaard tegen dat soort dingen en tegen homeopathische dingen.....
  woensdag 12 maart 2008 @ 14:40:24 #193
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57327716
Dat kusjes geven. Jullie krijgen wel kusjes Ken wil alleen een kusje geven als hij daar zin in heeft. Bijna nooit als je er om vraagt.
Nee, maar dat vind ik okee, hoor! Stoer, hij komt gewoon voor zichzelf op! Kusjes afdwingen ben ik geen voorstander van
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:58:48 #194
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_57330241
Lotte geeft alleen maar kusjes aan andere dingen, de deur, de pop, de pop enz. Als wij vragen aan haar of papa een kusje krijgt schudt ze heel hard nee.
Kusjes krijgen doet ze wel graag.
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:16:42 #195
94046 PM-girl
pi_57335875
Ik krijg kusjes en knuffels de hele dag!
*
pi_57350505
pv hier gaat het ook alleen maar als mevrouw er zin in heeft hoor en dat zijn ong 3 kusjes per dag.
dan krijg je ook nog een heerlijke kwijl kus met de tong uit de mond zoals het bij hondjes gaat.
maar neusje neusje komt ze de hele dag doen.

pm wat heerlijk zeg de hele dag en
mama van 3 kids!
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:07:39 #197
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57353527
Hier zijn de kusjes ook op de bon. Kietelen daarintegen vind ze helemaal geweldig. Zowel zelf kietelen als gekieteld worden. Dan komt er een klein vingertje en dan roept ze: tie tie tie...kietie. Heerlijk en als ze gekieteld wil worden gaat ze er helemaal voor liggen...kijkt je aan en vraagt dan: mama...tie, tie, tie? En maar lachen... vanochtend liep ze naar een oppasmaatje (3 maanden jonger) en begon met een kriebelhandje haar te kietelen en maar roepen...kiete kiete kiete...
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:34:57 #198
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57359642
Finn is ook vaak nogal zuinig met kusjes, maar soms moet ineens alles en iedereen een kusje Ik vond het trouwens niet erg dat ie een maand of wat geleden ineens droge kusjes begon te geven, want die natte kledderkusjes waren wel superlief, maar soms wat onhandig
Kietelen vindt ie ook helemaal top en hij doet het nu ook zelf. Echt zo schattig als ie dan met van die gekromde handjes op je afkomt

Momenteel even weinig kusjes en kietels van hem trouwens, want het manneke heeft waterpokken. Gisteren leek hji er nog niet zo'n last van te hebben maar sinds een uur of 12 vanmiddag heeft ie 40 graden koorts en slaapt ie aan 1 stuk door. Alles bij elkaar is ie sindsdien amper een half uur wakker geweest. Gelukkig wil ie wel lekker drinken als ie even halfwakker is.
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:40:39 #199
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57359779
Hier niks kusjes geven hoor! Laat staan vragen om gekieteld te worden, wat schattig Chaca!
Wel kopjes geven en heel veel knuffelen!
En Thies is een heuse percussionist in spé. Erg leuk, op álles wordt getrommeld. De vensterbank, alle tafels en stoelen, mama's benen, zijn eigen buik, de krant, een lege pizzadoos. En niet zo maar trommelen, nee, echt ritmisch!
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:31:46 #200
94046 PM-girl
pi_57361013
Ah, dan kan Thies mooi gaan oefenen op 'In the air tonight'! Ben benieuwd wat voor solo hij volgende week gaat weggeven!
*
pi_57362981
Damian is eindelijk aan het opknappen.

Aah wat klinkt dat lief Chacama.

En Thies aan het trommelen, klinkt ook erg leuk!
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:00:45 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57363699
Jojogirl, wat naar dat hij er zo ziek van geworden is...

Ik 'chanteerde' een van mijn kleine vriendjes wel eens om een kusje. Dan trok ik zijn speen eruit en zei ik kusje? en die kreeg ik dan ook standaard en daarna de speen er weer in.
Werkte trouwens alleen bij mij, niet eens bij papa of mama!
  † In Memoriam † vrijdag 14 maart 2008 @ 00:26:37 #203
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57365585
Lucie doet het tweetalig. De ene keer roept ze 'kusje!' en de andere keer 'tútsje!'. (Papa is Fries) En dan moet er gekust worden. Zodra ze haar jasje aan heeft gaat ze ook iedereen gedag zeggen, ongeacht of hij/zij met haar mee gaat of niet
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 14 maart 2008 @ 08:48:49 #204
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57367956
Daar kan ik niks over zeggen appelsap. Anna is nooit langer dan 2 dagen ziek geweest en ik ging altijd op mijn gevoel af of we de ha moesten bellen of langs moesten gaan. Anderhalve week is wel lang.

Beterschap voor Finn, waterpokken zijn niet leuk.

Wat leuk dat Thies zo trommelt! Wanneer is zijn eerste optreden?

Anna vind het versje van 'daar komt een muisje aangelopen' erg leuk. Ze kan nu rondjes draaien. Zo schattig is dat, dan gaan we dansen en zij draait rondjes tot ze dol is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:06:41 #205
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57369172
Hoe is het eigenlijk met ons Vlaamse Fonske?

Ik had het nog niet verteld hier, maar afgelopen zaterdag is mijn fiets met Storm in het voorzitje, omgevallen. Storm kwam met zijn koppie op een houten bankje terecht en toen op de grond, heel zielig. Ik voelde me uiteraard heel schuldig, want had hem (op een dubbel fietsstandaard weliswaar) gewoon achter me alleen in de fiets laten zitten, terwijl ik met Maria even naar de kippen keek. Ai ai ai. Hij bloedde in zijn mondje en moest vooral heel erg hard en lang huilen. Arm ding. Niets aan over gehouden verder, behalve dan bij mijzelf: schuldgevoel erover. Maar dat ebt wel weg en ik doe het gewoon nooit meer zo.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:15:58 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57369322
Oei Sugar, ik heb zoiets een keer met een oppaskindje gehad, die zat voorin het fietszitje en ik was binnen nog iets vergeten..ik rende nog even snel de gang in en BOEM, daar lag hij in een perkje met rozen (met stekels ook nog). Brullen natuurlijk maar gelukkig had ie op een paar flinke schrammen niets.

God, wat voelde ik me toen ook schuldig zeg.
pi_57369510
ooh wat ellendig sugar. ik heb 't ook wel eens gedaan, zo héél snel heen en weer terwijl er al 1 op de fiets zat, maar dóódeng vond ik 't en doe 't ook nooit weer. ze kunnen zo ongelukkig terecht komen. m'n nichtje heeft zo eens haar heup gebroken. sugar, fijn dat 't meevalt met de schade! wat een schrik he.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:29:15 #208
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57369563
Ik ging niet eens heel snel op en neer, ik ging gewoon met Maria vrolijk naar de kippen kijken en foto's maken. Maar wel dat dubbele standaard, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_57369664
Finn beterschap!

Ai Sugar, wat zielig! Gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden.
Heb het ook wel eens bijna gehad met Damian. Hij zat al voor op de fiets en ik deed even de poort open, 2 meter ervandaan. Hij schommelde zo hard heen en weer dat de fiets omviel maar ik zag het gelukkig optijd dus ik kon hem nog tegenhouden. Maar ik kan me goed voorstellen hoe schuldig jij je moet voelen!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:35:26 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57369682
Ja maar als ie even flink zijn gewicht "in de strijd" gooit haalt zo'n dubbele standaard ook niet veel uit...nou ja, al doende leer je he

Ik had gisteren ook wat leuks; Dean had nogal last van rode billetjes en ik heb hier wel eens gelezen dat het dan goed is om even het blote kontje aan de frisse lucht bloot te stellen .

Oke, dus zo gezegd zo gedaan, ik sta eventjes eten te maken voor Dean en na een minuut of 5 denk ik : "Wat is ie toch stil?!" dus ik kijk in om het hoekje en daar staat meneertje, in een vijver van poep, zijn blokkentafel (met van die fijne noppen, waar van alles tussen gaat zitten) in te smeren met POEP .

Op de vloer was een soort negatieve ruimte ontstaan waar zijn voetjes waren geweest .

Dus ik zeg "WAT DOE JE" en daar schrok ie een beetje van, het mondje werd een vierkantje en het, erg bruine, vingertje ging richting lipje....ik ben nog nooit zo snel in de douche gerend .
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:53:09 #211
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57370041
Whahahaha, Dean en Vivi.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:56:13 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57370103
'T was fijn joh !
pi_57370509
He bah Sugar, wat zullen jullie geschrokken zijn!

Die Dean!
pi_57371679
whahahhaha Dean! Feestnummer! ik vind je echt geweldig

Sugar kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar ja, kan gebeuren toch
Wel sneu voor Storm.....je hebt hem daarna vast extra veel geknuffeld!

Mijn kleine meisje is ziek....:(
ze kreeg gisteravond ineens koorts. vannacht gloeide ze het uit, temp gaf 39 graden aan, dus viel me nog enigzins mee. Maar och wat was ze verdrietig. Kon haar maar moeilijk troosten.
Vandaag nog steeds koortsig en jammerig. Ze wil alleen op schoot, met speen en knuffel in de hand.
Gelukkig eet en drinkt ze wel....
Voor morgen hadden we een afspraak bij de fotograaf, maar die cancel ik maar.

Owlet, gefeliciteerd met je zwangerschap!
pi_57372317
Dean!
Het lijkt me verschrikkelijk om dat te moeten opruimen!

Ach Meike ziek! Vervelend dat ze zo moeilijk te troosten is. Beterschap!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:44:36 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57372600
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 12:31 schreef appelsap het volgende:
Dean!
Het lijkt me verschrikkelijk om dat te moeten opruimen!

Ach Meike ziek! Vervelend dat ze zo moeilijk te troosten is. Beterschap!
Ach, van je eigen kind is het niet zo vies toch?

Meike beterschap! Het heersthoor Karin, Dean is ook niet zo lekker en ik heb het van meer kindjes gehoord. Maar wel zielig altijd he.
pi_57372950
misschien komen de waterpokken er nog wel achteraan, er was hier op Meikes verjaardag een kindje dat vlak daarna de waterpokken kreeg. nou ja, afwachten maar.

Ik had gister op het KDV een kindje waarbij de poep de broekspijpen uitkwam......! Dat was een leuk klusje om op te ruimen haha....
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:24:27 #218
94046 PM-girl
pi_57373489
Sugar, ik heb het toevallig vanmorgen even vlug gedaan, op en neer met simon in de fietsstoel.
Lucky me, denk ik nu.

Vivi! Wat een prachtpost weer!
*
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:28:47 #219
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57375116
Maaaaaarrrrr die Dean!
En zijn moeder die het weer smakelijk weet te vertellen!

Suug, wat erg, die val! Gelukkig lijkt het mee te vallen... op zijn bolletje en een voor jou voor de schrik.

Jojogirl, ik ben gisteren helemaal vergeten om je sterkte te wensen met Finn. Ik was het wel van plan. Beterschap hoor, voor je mannetje!
En Karin ook beterschap voor je Mei(s)ke.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:45:17 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57383362
Is het trouwens normaal, dat een kind dat al wel kan lopen (en ja, ik heb het zelf gezien, en ik heb getuigen!) liever nog een tijd blijft kruipen? Ik vind het zo raar
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:46:05 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57383382
Oh Moonah, Thies krijgt een drumstel voor zijn verjaardag van mij.

Slaapt ie nog bij jullie op de kamer btw?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:54:38 #222
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57383577
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:45 schreef Vivi het volgende:
Is het trouwens normaal, dat een kind dat al wel kan lopen (en ja, ik heb het zelf gezien, en ik heb getuigen!) liever nog een tijd blijft kruipen? Ik vind het zo raar
zeker als kruipen er voor zorgt dat ze er sneller zijn en meer stabiel. Maud kiest er na een lange dag van veel vallen en opstaan ook nog voor. Zeker als d'r grote zus alles eerder probeert te pakken enz. Dan gaat ze over op kruipen en wint ze het meestal en zonder van 'grote' hoogte te vallen.

Ze heeft weer en behoorlijke buil (ei) op d'r hoofd. Ach, in het kader van pasen of zo. Maar de klap was hard genoeg om te controleren of ze niet een hersenschuddig had opgelopen. Mijn kleine tuimelaar....
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:56:39 #223
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57383625
Hoezo slaapt hij nog bij ons op de kamer? Hij slaapt vanaf een maand of 5/6 op zijn eigen kamertje. Alleen af en toe als hij een slechte nacht heeft leg ik hem in het bedje dat nog naast ons bed staat.

En Thies kruipt ook nog wel eens hoor. En hij loopt op zijn knieën. Al moet ik zeggen dat het lopen nu toch echt heel snel toeneemt en hij het ook steeds sneller kan.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:57:50 #224
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57383652
Och Maud! Een Paasei...
Wel sneu hoor.
pi_57383886
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:06 schreef Sugar het volgende:
Hoe is het eigenlijk met ons Vlaamse Fonske?
Goed hoor.
Het is nogal een karakter, maar we hebben enorm veel plezier met hem.
Het baby is er echt wel af nu, hij is zelfs al ingeschreven op school.

Moonah, hier ook zo een drummer in spé! Wij hebben deze in gedachten voor zijn tweede verjaardag.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')