quote:Op maandag 17 maart 2008 21:42 schreef PM-girl het volgende:
Merlijn, Thies, zijn jullie er klaar voor? Simon kijkt er al naar uit!
Hier ook nog geen echte woordjes , Moonah.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef Moonah het volgende:
Overigens is hier het vocabulaire uitgebreid met "ngngngng".....De 'ng' van dwingen.
![]()
Oftewel, het schiet nog niet zo op met de woordjes.![]()
Pfieuw!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hier ook nog geen echte woordjes , Moonah.
Ja, idd! Mamamamamamamamama! Bijna nooit gewoon 2x.quote:Buiten ''Mamamamamamama''
Yup, hier (gelukkig) ook. Leuk he?quote:Hij begrijpt wel bijna alles wat we zeggen: ''Doe je muts af, doe je jas uit, steek dat in de vuilbak, waar is ...?, ga je schoentjes halen, geef eens een kusje, ga je zwaaien?...
We vonden het eerst erg lief dat hij 'mamamamamama' tegen me zei, tot we zagen dat hij dat ook tegen zijn papa ging zeggen. Voor hem is het dus eigenlijk gewoon een jammerkreet.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Pfieuw!
[..]
Ja, idd! Mamamamamamamamama! Bijna nooit gewoon 2x.
Ik heb hem nu wel de afgelopen dagen geleerd 'Mama' (nou ja, Mamamamamamama dus) te zeggen als hij iets gedaan wil hebben. Ik werd dat dwingende "Huuuuuh!" echt een beetje zat!
[..]
Yup, hier (gelukkig) ook. Leuk he?
Thies liep hier net met opengeriste slaapzak, en ik moest inwendig even hartelijk lachen om Prinses Lis.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:51 schreef snoopy het volgende:
Ze loopt 's ochtends rond in haar pyamaatje en haar slaapzakje deels opengeritst achter zich aan slepend als een soort prinses met sleep. Het liefst trekt ze daar nog de rubberlaarsjes bij aan die van Anna van Bix zijn geweest. 'UIt' roept ze dan terwijl ze 'Aan' bedoelt![]()
En als ze met die combi achter haar poppenwagentje loopt met haar o-beentjes en daar gekke bekken bij trekt kan ik niet anders doen dan in de lach schieten!
Hé, je steelt mijn tekst!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hier ook nog geen echte woordjes , Moonah.
Buiten ''Mamamamamamama''---- ik wil opgepakt worden... en voe-voe naar hondjes.
En de hele dag ''Da!'' op allerlei manieren, van een vragende ''da'' tot een dwingende ''da''.
Hij begrijpt wel bijna alles wat we zeggen: ''Doe je muts af, doe je jas uit, steek dat in de vuilbak, waar is ...?, ga je schoentjes halen, geef eens een kusje, ga je zwaaien?...
Maar zelf dingen zeggen doet hij nog niet, hij wil wel vanalles de hele dag weten wat het is, hopelijk is hij het dus aan het opslaan tot de dag dat hij ineens alles gaat zeggen...
Kinderfototopic deel 123quote:Op maandag 17 maart 2008 12:42 schreef Vivi het volgende:
Wat klinkt dat lief Snoop
Pics or it didn't happen
Nee, niet echt eigenlijk; Buiten een ''The Fonz'' tas die we gekegen hebben bij zijn geboorte en een t-shirtje dat allang weer te klein is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef PM-girl het volgende:
Heb jij al Fons dingen, behalve natuurlijk het prachtige Fonslied?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |