abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2008 @ 13:53:41 #276
45621 Suzanna
Mama van...
pi_57431381
Peuterpubergedrag, precies, daar dacht ik ook aan! Maar Julia is wel een stukje minder oud dan Ive (het scheelt 4 maanden maar dat is op deze leeftijd nog heel veel lijkt het wel!) en ik vind het nogal vroeg beginnen.
Enne, ze hebben alledrie vast wel wat van mij meegekregen, ik ben ook redelijk licht ontvlambaar ...

Karin, wat klinkt Meike zielig zeg. Gelukkig reageert ze nog op 'wat zegt de koe dan' dat is wel een goed teken. Fijn dat ze eventjes ergens anders is, kan jij ook even rustig aan doen. Want het vergt veel van je he, een ziek kind...
  maandag 17 maart 2008 @ 15:17:58 #277
24188 Belana
kloon van belana
pi_57432918
bij mij ook een peuterpuber hoor en Julia heeft nog eens 2 voorbeelden ook he

arme Meike, ik hoop echt dat het nu snel beter gaat!
stormy waters...
sailin'
  maandag 17 maart 2008 @ 16:45:55 #278
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_57434583
Peuterpuberteit, nee nog even mee wachten hoor.
Hier eentje die haar vocubalteit aan het ontdekken is, ze kletst de oren van kop, maar gilt af en toe ook kei en keihard (dat de ramen nog net niet kapot zijn...) en ze maakt grommende keelgeluiden.
Op alle manieren is ze met geluiden bezig, ook met geluiden horen. Dan zit ze met haar vinger naast haar oor, zo van hoor je dat wel mama! echt grappig.
  maandag 17 maart 2008 @ 16:52:01 #279
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57434684
Tijn is nogal van de klimmerige.. lage stoeltjes, randjes.. Overal klimt ie op..

Hij heeft nu ontdekt dat ie de TrippTrapp van z'n zus zó kan schuiven dat ie daar ook bij kan om te klimmen..

En dan krijg je dus dit:

en dan vooral heel erg boos worden als je hem er af haalt en de stoel weer terug onder de tafel schuift.. Hij pakt de stoel meteen weer en klimt er weer op

Zus zit nu maar op d'r stoel wat te drinken (stel je voor dat Tijn aan HAAR stoel zit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 17 maart 2008 @ 21:42:42 #280
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57440360
Ai ET! Het is toch wat met die aapjes!

En Owlet, wat goed, je spenenactie! Succes, ik ben dit ook aan het overwegen, maar voorlopig blijft het daarbij

Karin, jeetje, het blijft wel tobben. Beterschap!

Merlijn, Thies, zijn jullie er klaar voor? Simon kijkt er al naar uit!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 17 maart 2008 @ 21:49:29 #281
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57440533
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:42 schreef PM-girl het volgende:

Merlijn, Thies, zijn jullie er klaar voor? Simon kijkt er al naar uit!
Wij zijn er klaar voor!
Leukleukleuk!

Gheghe! Tijn lijkt écht wel op Thies qua klimcapriolen en eetlusten!!

Karin, sterkte maar weer hoor met je grietje. Wat kun je je dan onmachtig voelen he?
Owlet, respeeeeeeeect dat je het gaat proberen doen!

Overigens is hier het vocabulaire uitgebreid met "ngngngng"..... De 'ng' van dwingen.
Oftewel, het schiet nog niet zo op met de woordjes.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_57441529
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef Moonah het volgende:

Overigens is hier het vocabulaire uitgebreid met "ngngngng"..... De 'ng' van dwingen.
Oftewel, het schiet nog niet zo op met de woordjes.
Hier ook nog geen echte woordjes , Moonah.
Buiten ''Mamamamamamama''---- ik wil opgepakt worden... en voe-voe naar hondjes.
En de hele dag ''Da!'' op allerlei manieren, van een vragende ''da'' tot een dwingende ''da''.
Hij begrijpt wel bijna alles wat we zeggen: ''Doe je muts af, doe je jas uit, steek dat in de vuilbak, waar is ...?, ga je schoentjes halen, geef eens een kusje, ga je zwaaien?...

Maar zelf dingen zeggen doet hij nog niet, hij wil wel vanalles de hele dag weten wat het is, hopelijk is hij het dus aan het opslaan tot de dag dat hij ineens alles gaat zeggen...
  maandag 17 maart 2008 @ 22:36:23 #283
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57441811
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Pfieuw!
quote:
Buiten ''Mamamamamamama''
Ja, idd! Mamamamamamamamama! Bijna nooit gewoon 2x.
Ik heb hem nu wel de afgelopen dagen geleerd 'Mama' (nou ja, Mamamamamamama dus) te zeggen als hij iets gedaan wil hebben. Ik werd dat dwingende "Huuuuuh!" echt een beetje zat!
quote:
Hij begrijpt wel bijna alles wat we zeggen: ''Doe je muts af, doe je jas uit, steek dat in de vuilbak, waar is ...?, ga je schoentjes halen, geef eens een kusje, ga je zwaaien?...
Yup, hier (gelukkig) ook. Leuk he?
pi_57441898
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:36 schreef Moonah het volgende:

[..]

Pfieuw!
[..]

Ja, idd! Mamamamamamamamama! Bijna nooit gewoon 2x.
Ik heb hem nu wel de afgelopen dagen geleerd 'Mama' (nou ja, Mamamamamamama dus) te zeggen als hij iets gedaan wil hebben. Ik werd dat dwingende "Huuuuuh!" echt een beetje zat!
[..]

Yup, hier (gelukkig) ook. Leuk he?
We vonden het eerst erg lief dat hij 'mamamamamama' tegen me zei, tot we zagen dat hij dat ook tegen zijn papa ging zeggen. Voor hem is het dus eigenlijk gewoon een jammerkreet.
  maandag 17 maart 2008 @ 22:42:13 #285
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57441969
Ghehe!
Tegen papa zegt hij nog steeds "Huuuuh!"
pi_57442018

Ik hoop wel dat het gegil over gaat zijn als hij eindelijk kan praten...
pi_57442943
Juliette noemt zelfs Myrthe 'mama' En de rest hier klinkt ook bekend, zelfs de driftbuien. Maar ze kan ook erg schattig knuffelend met poppen en barbies enz rondlopen, heel lief
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:45:23 #288
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57446811
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:51 schreef snoopy het volgende:
Ze loopt 's ochtends rond in haar pyamaatje en haar slaapzakje deels opengeritst achter zich aan slepend als een soort prinses met sleep. Het liefst trekt ze daar nog de rubberlaarsjes bij aan die van Anna van Bix zijn geweest. 'UIt' roept ze dan terwijl ze 'Aan' bedoelt
En als ze met die combi achter haar poppenwagentje loopt met haar o-beentjes en daar gekke bekken bij trekt kan ik niet anders doen dan in de lach schieten!
Thies liep hier net met opengeriste slaapzak, en ik moest inwendig even hartelijk lachen om Prinses Lis.
Vooral de Aan/Uit verwisseling!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:04:56 #289
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57447038
Wat klinkt Lis leuk en schattig en lief.

Suzanna: hier begint het nu ook. Ze heeft al een paar keer op de grond gelegen en dat ze boos wilde worden, maar ik moet daar zo van lachen dat ze alleen verbaasd kijkt en vergeet waarom ze boos was. Dramatisch natuurlijk als je de duplo niet in 1 keer goed krijgt.

Beterschap Meike.

Zijn er al grote-mannen-meet foto's?

Wat een klimmer is Tijn, dat lijkt me eng!

Hier is iedereen papa. Alleen als ze verdrietig is, dan zegt ze mama.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:13:57 #290
94046 PM-girl
pi_57447168
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Buiten ''Mamamamamamama''---- ik wil opgepakt worden... en voe-voe naar hondjes.
En de hele dag ''Da!'' op allerlei manieren, van een vragende ''da'' tot een dwingende ''da''.

Maar zelf dingen zeggen doet hij nog niet, hij wil wel vanalles de hele dag weten wat het is, hopelijk is hij het dus aan het opslaan tot de dag dat hij ineens alles gaat zeggen...
Hé, je steelt mijn tekst! Behalve dan dat voe-voe vervangen kan worden door Huhuhihihihu bij paardachtigen.

De driftbuien komen hier ook om het hoekje, vooral wanneer wij hem een grens opleggen.
*
pi_57447662
Echte driftbuien hebben we hier nog niet wel is ze het kletsen van 's morgens vroeg (wakker) tot dat ze gaat slapen aan het oefenen maar dat is alleen maar gezellig eigenlijk. Dit weekend zijn we mee wezen varen met familie op de binnenvaart en dat krijgt ze nu echt door. Voorheen vond ze buiten niet interessant maar nu kroop ze bijna door het raam want ja vogels, water, schepen enz. Allemaal reuze interessant en als je dan nog met papa en oom mee mag naar buiten met je jas aan en muts op en zwemvest is het helemaal geweldig natuurlijk...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_57447732
PM, dit niks voor jullie?

dinsdag 18 maart 2008 @ 12:33:22 #293
94046 PM-girl
pi_57450847
Ha! Leuk! Ik ga zo eens even bekijken of en waar het te krijgen is. We hebben ook al een speelgoedslak met een verhaaltje, Simon de slak Heb jij al Fons dingen, behalve natuurlijk het prachtige Fonslied?
*
pi_57450903
Mikael gister bij de eendjes:

M: Eendje kom maar bloodje (stukje brood in de hand voorover gebukt om eendjes te lokken)
Er komt een eendje aan gezwommen.
M: Eendje kom maar. Mika bloodje
Eendje hapt een stukje brood uit het water en gaat er weer vandoor. Blijkbaar hadden de eendjes geen zin.
M: Eeeeeendje, kom nou bloodje (helemaal zielig kijken omdat er geen eendjes kwamen)
M: HEEEJ KWAK
Ikke:
M: TOMME KWAK (gooit broodje een eind weg) HIER BLOOD
Ikke:
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 14:55:19 #295
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57453789
MeNicole. Ik vind het al heel wat dat Mikael de eendje het brood gunt. Finn probeert het de helft van de tijd zelf op te eten als we de eendjes gaan voeren.

Hoe is het nu met Meike?

Suzanna, Finn had echt zowat vanaf de dag dat ie 1 werd af en toe van die driftbuien. Soms omdat iets niet mocht, maar vaak ook uit frustratie dat iets niet lukte of dat we hem niet begrepen.
pi_57453816
quote:
Op maandag 17 maart 2008 12:42 schreef Vivi het volgende:
Wat klinkt dat lief Snoop
Pics or it didn't happen
Kinderfototopic deel 123
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_57455212
Prinses Lis.

Tijn pas je wel op?

Leuk MeNicole, en wat kletst hij al veel zeg!

Hier ook een flink driftig mannetje. Al werkt negeren toch best goed de laatste tijd. Hij is wat minder driftig.

Sinds deze week kan Damian de klassieke toren van Fisher-Price met die gekleurde ringen maken.
Ik stond er echt van de kijken. Hij maakt het ook echt op volgorde. Hij probeert het net zo lang tot alle ringen op de goede plek zitten. En driftig dat hij kan worden als de ring niet meteen over het paaltje heen wil.
pi_57455213
Dubbel.
pi_57455432
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef PM-girl het volgende:
Heb jij al Fons dingen, behalve natuurlijk het prachtige Fonslied?
Nee, niet echt eigenlijk; Buiten een ''The Fonz'' tas die we gekegen hebben bij zijn geboorte en een t-shirtje dat allang weer te klein is.
Maar mijne man vindt dat maar niks, hij vreest dat men gaat denken dat Fons naar die kerel genoemd is...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:15:19 #300
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57455598
O Snoopy, ik zie het helemaal voor me (die foto helpt ook natuurlijk )
Cas doet dat ook, plap plap (slaapzak) zover open maken als hij kan en dan maar sjeesen door de kamer met de grootste grijns op zijn hoofd, want... zelf gedaan.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')