Ik heb we een hond die bijt. En ja die hond bijt Mikae ook wel eens. Maar alleen als ik erbij benquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Whooh! PV, heb jij een hond die bijt?!
> Nee, mijn ouders hebben die hond nog. En nee: die laten ze nooit bij Kendahl en ook niet alleen in de kamer, etc. etc.
Leuk om van je/jullie te horen, Suzanna!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:24 schreef Suzanna het volgende:
Julia mag ook nog in het lijstje hier. Ik probeer weer eens wat bij te lezen / kletsen hier...
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
Julia is een heerlijk dreumesje. Kletst de hele dag, probeert te lopen (met wankelpasjes), is heel voorzichtig daarmee. En kruipen gaat toch wel sneller. Maarr... ze kan het eigenlijk heel goed! moet alleen wat zelfvertrouwen krijgen.
Voor degenen die haar 'verhaal' nog een beetje herinneren, ze eet nu nog steeds niet geweldig, maar groeit gestaag door. Tis wel een kleintje, maar dat kan ook gewoon haar bouw/genen zijn. Ze is nu 77 cm lang en weegt 9140 gram, met 10 maanden (vier maanden geleden) was dat 9070 gram en 75,5 cm.
Misschien is het een tijdje geleden ook al neergezet hier hoor, maar hoeveel wegen/meten jullie kinders? Ik ben erg benieuwd want heb eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal hier. Geen idee of ze erg 'achterloopt' eigenlijk. Het CB weet haar voorgeschiedenis dus maakt er geen punt van, het belangrijkste is dat ze blijft eten en groeien.
Je hebt wel gelijk hoor. Ik maak me ook geen zorgen maar het valt wel op, dat ze zo klein blijft vind ik. Ze past nog ruim in de maxi-cosi, en Emma was hier volgens mij met 11 maanden al uit de maxi-cosi 'gegroeid' (vooral omdat ze het niet meer leuk vond om achteruit te kijken geloof ik) dus dat lijkt dan heel lang.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Leuk om van je/jullie te horen, Suzanna!
Fijn dat Julia gewoon lekker doorontwikkelt en een lief klein meisje blijft
Maak je geen zorgen om het wegen/meten! Als het cb dat ook niet doet. En vergelijken maakt je ws niet vrolijker. Dat doe ik ook niet meer. Kendahl loopt gewoon gelijk met alle dreumesjes die op 37 weken zijn geboren
Gewoon zo doorgaan, dames!
Behalve bij onze graaf Draculaquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:34 schreef Leah het volgende:
Ah gos, die Tijn...
Hoektanden komen als laatste, normaal gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |