abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57149496
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Whooh! PV, heb jij een hond die bijt?!
> Nee, mijn ouders hebben die hond nog. En nee: die laten ze nooit bij Kendahl en ook niet alleen in de kamer, etc. etc.
Ik heb we een hond die bijt. En ja die hond bijt Mikae ook wel eens. Maar alleen als ik erbij ben
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:24:01 #127
45621 Suzanna
Mama van...
pi_57150797
Julia mag ook nog in het lijstje hier. Ik probeer weer eens wat bij te lezen / kletsen hier ...

25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna

Julia is een heerlijk dreumesje. Kletst de hele dag, probeert te lopen (met wankelpasjes), is heel voorzichtig daarmee. En kruipen gaat toch wel sneller. Maarr... ze kan het eigenlijk heel goed! moet alleen wat zelfvertrouwen krijgen.
Voor degenen die haar 'verhaal' nog een beetje herinneren, ze eet nu nog steeds niet geweldig, maar groeit gestaag door. Tis wel een kleintje, maar dat kan ook gewoon haar bouw/genen zijn. Ze is nu 77 cm lang en weegt 9140 gram, met 10 maanden (vier maanden geleden) was dat 9070 gram en 75,5 cm.

Misschien is het een tijdje geleden ook al neergezet hier hoor, maar hoeveel wegen/meten jullie kinders? Ik ben erg benieuwd want heb eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal hier. Geen idee of ze erg 'achterloopt' eigenlijk. Het CB weet haar voorgeschiedenis dus maakt er geen punt van, het belangrijkste is dat ze blijft eten en groeien.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:54:09 #128
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57151479
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:24 schreef Suzanna het volgende:
Julia mag ook nog in het lijstje hier. Ik probeer weer eens wat bij te lezen / kletsen hier ...

25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna

Julia is een heerlijk dreumesje. Kletst de hele dag, probeert te lopen (met wankelpasjes), is heel voorzichtig daarmee. En kruipen gaat toch wel sneller. Maarr... ze kan het eigenlijk heel goed! moet alleen wat zelfvertrouwen krijgen.
Voor degenen die haar 'verhaal' nog een beetje herinneren, ze eet nu nog steeds niet geweldig, maar groeit gestaag door. Tis wel een kleintje, maar dat kan ook gewoon haar bouw/genen zijn. Ze is nu 77 cm lang en weegt 9140 gram, met 10 maanden (vier maanden geleden) was dat 9070 gram en 75,5 cm.

Misschien is het een tijdje geleden ook al neergezet hier hoor, maar hoeveel wegen/meten jullie kinders? Ik ben erg benieuwd want heb eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal hier. Geen idee of ze erg 'achterloopt' eigenlijk. Het CB weet haar voorgeschiedenis dus maakt er geen punt van, het belangrijkste is dat ze blijft eten en groeien.
Leuk om van je/jullie te horen, Suzanna!
Fijn dat Julia gewoon lekker doorontwikkelt en een lief klein meisje blijft

Maak je geen zorgen om het wegen/meten! Als het cb dat ook niet doet. En vergelijken maakt je ws niet vrolijker. Dat doe ik ook niet meer. Kendahl loopt gewoon gelijk met alle dreumesjes die op 37 weken zijn geboren
Gewoon zo doorgaan, dames!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_57153345
Kaith is nog steeds heel makkelijk met eten en eet nog steeds als een bootwerker. Snoepen daarintegen heeft ze NOG geen behoefte aan. Ze neemt twee happen van een kaakje en dat is het. Het enige wat ze wel graag snoept zijn rozijntjes of een korstje brood. 's Ochtends een kleine fles melk met een boterham en tussen de middag twee donkerbruine boterhammen met beleg en kwark/yoghurt toe. Zoete vla moet ze niet 's Avonds eet ze een flinke prak met fruit toe en tussendoor krijgt ze rond een uur of vier een paar rozijntjes. Maar ze eet zo goed dat ze daar niet eens altijd behoefte aan heeft. Wat ze wel de hele dag door kan doen is drinken. Thee/sap/water en melk. Voor ze naar bed gaat krijgt ze nog 180cc pap maar die gaat de laatste weken niet meer op dus die gaat er snel af denk ik.

Gisteren hebben we stoofschotel met frietjes gegeten inderdaad. Moest in geval van nood iets anders verzinnen. Ze was heel zielig. Ze is niet zo knuffelig (helemaal geen tijd voor namelijk, de wereld ontdekken is veel leuker) en nu hebben papa en mama er ook nog van genoten van het geknuffel dan he niet de reden waarom.

Suus wat leuk dat je je weer even meld.

For the record Kaith was de laatste keer 13 maanden op het bureau 10.240 kg en 85.5 cm. Ze heeft net weer een spurtje gemaakt dus ik ben nu wel weer benieuwd maar ik moet pas in augustus weer voor de exacte lengte.

Nu woog ze afgelopen weekend hier op de weegschaal ongeveer 10.500 kg met bijna 16 maanden.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_57158014
Suzanna, leuk dat je er weer bent

Meike was de laatste keer op het cb 9695 gram en 76,5 cm
Toen was ze 11 maand

Vandaag moest ze de prikken inhalen van vorige maand, toen was ze te ziek om ze te krijgen,
dus vandaag moesten we terug .
Ik had echt een drama verwacht, ze kan zooooooooooooo boos worden!
Maar het ging echt goed, de eerste prik boeide haar niks , de tweede prik riep wel even een reactie op, maar toen ze haar knuffel zag was het weer goed .
Meike reageerde eerder behoorlijk op de prikken, in de zin van een hele week niet lekker zijn ervan. Niet doodziek, maar slecht eten en wat jengelig enz, advies van de arts was om nu 2 uur na de prikken een zetpil te geven en dan 6 uur daarna ook weer. Nu heeft ze om half 3 de prikken gehad, dus half 5 de zetpil en dan moet de volgende dus eigenlijk om half 11. Ze ligt alleen al lekker te slapen , sinds half 8. Ik ga haar niet wakker maken voor een zetpil (de CBarts zei dat ik het er zo slapend in kon brengen, maar dat gaat bij Meike niet werken, dat wordt ze zeker wakker) Ik wacht wel gewoon af wat de nacht brengt, en dan kan ik alsnog een zetpil geven als ze het nodig is.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:45:39 #131
45621 Suzanna
Mama van...
pi_57159457
Karin, dat heb ik eigenlijk nooit gedaan hoor, extra zetpillen geven na de prikjes. Soms, als ze huilerig waren, wel 1 keer, maar nooit meer dan 1 keer eigenlijk. Meestal is dat volgens mij niet nodig.

Hier gingen de prikken wat minder goed dan bij Meike! Julia is echt heeeeeel kwaad elke keer. Krijsen dus zonder traantjes. Verder is ze een heel schattig vrolijk meisje, maar heeft wel een temperamentje hoor, als ze eenmaal boos is dan merk je dat ook flink.

Bedankt voor de vergelijkingen! Wat een verschil met Kaithlynn en Julia trouwens Mibos!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:49:59 #132
45621 Suzanna
Mama van...
pi_57159586
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Leuk om van je/jullie te horen, Suzanna!
Fijn dat Julia gewoon lekker doorontwikkelt en een lief klein meisje blijft

Maak je geen zorgen om het wegen/meten! Als het cb dat ook niet doet. En vergelijken maakt je ws niet vrolijker. Dat doe ik ook niet meer. Kendahl loopt gewoon gelijk met alle dreumesjes die op 37 weken zijn geboren
Gewoon zo doorgaan, dames!
Je hebt wel gelijk hoor. Ik maak me ook geen zorgen maar het valt wel op, dat ze zo klein blijft vind ik. Ze past nog ruim in de maxi-cosi, en Emma was hier volgens mij met 11 maanden al uit de maxi-cosi 'gegroeid' (vooral omdat ze het niet meer leuk vond om achteruit te kijken geloof ik) dus dat lijkt dan heel lang.
Ze is inderdaad gewoon een lief klein meisje. Niet te mager, maar gewoon wat klein. Het enige is dat de kinderarts het wel in de gaten wilde houden omdat haar lengte dus ook heel langzaam vooruit ging (nu iets sneller gelukkig) en dat niet zo snel gebeurt. Als het gewicht wat achterblijft is dat minder zorgwekkend dan de lengte, heb ik me laten vertellen. Maar dat is gelukkig weer wat bijgetrokken, ze maakte zich geen zorgen meer.
pi_57171613
Leg ik net Mikael in bed. Beer kus, Mikael kus, muziekje aan. Dan ga ik stofuigen. Kijk ik na zo'n 15 minuten of ie slaapt ligt ie niet in zijn bed Ligt ie in mijn bed. Lekker onder de deken, beer aan de ene kant van hem hond aan de andere kant. Armpje om de hond heen Lekker te slapen daarzo met zijn tweeen
Jammer dat ik nu geen fototoestel bij de hand heb
Liefde
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:39:56 #134
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57174322
Ik voel me een ontaarde moeder
Tijn was wat huilerig de laatste tijd, wilde niet zo goed slapen, at niet zo goed.. "Niet lekker" dacht ik, verder niks bijzonders..
Sta ik net bij school te wachten, Tijn zit natuurlijk weer lief te lachen naar iedereen en ik krijg een blik in z'n mond.. Zit er gewoon ineens een hele kies! Tja, dat krijg je er van als mama nooit in je mond mag kijken of voelen Daarnet toch even z'n mond goed open gedaan en gekeken en gevoeld.. aan de andere kant zitten zowel boven als onder ook twee witte bulten die op springen staan. Geen wonder dat dat jochie het niet zo naar z'n zin heeft af en toe.

Maar hadden er niet eerst hoektanden moeten komen??
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:34:30 #135
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57180240
Ah gos, die Tijn...

Hoektanden komen als laatste, normaal gesproken .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:30:08 #136
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57181592
Ik ben zulke dingen echt gewoon weer helemaal kwijt

En ik maar denken dat ie gewoon rode wangen van de koorts en verkoudheid had
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:40:51 #137
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57181925
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:34 schreef Leah het volgende:
Ah gos, die Tijn...

Hoektanden komen als laatste, normaal gesproken .
Behalve bij onze graaf Dracula

Achossie Tijntje...
Geeft niks hoor, ET! Ik vergeet ook wel eens dat tandjes bij schrale billen horen enzo. En dan denk ik: wat zittie toch te miepen!
... oh... een kiesje..
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:59:31 #138
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57191673
Ach E.T. ik zie ook niet alle signalen. Bij mij slaat het juist de andere kant uit: als Cas voor alle keren dat ik zei: Komt vast een tand/kies door een tand kreeg, dan had hij er nu ongeveer 100 in totaal.

Cas is nu iets meer dan 20 maanden en ik zit soms met verbazing te kijken hoe snel hij dingen oppikt. Probeert hele gesprekken met je aan te gaan: "Boven? Nu? Ja?"
Is een charmeur eerste klas.
En hij had zich erop toegelegd te kunnen springen vóór hij 2 was. En dat is gelukt.
Hij springt sinds een paar weken echt helemaal los van de grond. Het is net of we een kikker in huis hebben nu. Hij is zo blij met zijn nieuw ontdekte truukje, roept dan ook: "Kikker mama, kikker!"
Ook bij hem hoor je vaak jezelf terug: "Neehee, jahaa!"
Dit is ook weer zo'n leuke leeftijd; baby-af maar nog zo lekker klein.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:41:56 #139
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57198662
Hihi E.T. niets ontaard. Of ik moet me bij je aansluiten. Was Maud gisteren aan het kietelen en zag toen ook ineens de reden van haar veelvuldig, gevroet, gepiep en gezever...

Suzanna. Wat gezellig dat jullie er ook weer bij zijn. Fijn om te lezen dat Julia lekker haar eigen lijntje volgt en dat het misschien dat geen grote eter is, maar wel weer lekker kan eten. Maud was met 14 maanden (na veel ziekte) 77 cm en 9110 gram (geloof ik zo uit mijn blote bol).

En een update van Kaith, lekker om te lezen Mibos. En natuurlijk een op je blauwe plek Kaith.

Hier gaat het ook lekker. De geluidjes worden steeds meer woorden, maar het gewijs en 'gegrom' werken nog steeds het beste. Hoor mijn moeder nog zeggen: Vroeger dan zei jij 'die' en zei ik: zeg maar koekje en dan wist je zus wel te zeggen: Maar, mama dat zegt ze toch!!! En nu doet Fleur dat dus ook voor haar kleine zusje. Maud gromt en wijst en ik vraag dan vervolgens wil je die? En dan zegt Fleur: Nee, mama ze wil dat! Snap dat dan. Heerlijk die grote zussen die je tenminste echt begrijpen.

Oh en had ik vertelt dat het een heerlijk bijdehand grietje is. Deuren moeten dicht, potjes moeten een deksel hebben, de vaat hoort in de keuken, de kussen op de bank en je jas moet altijd aan, want naar buiten gaan kan ook als het al donker is, als het vies weer is, als je net van buiten komt en ga zo maar door.....
pi_57220263
Klinkt lief chacama.....vertederende kleine minimensjes
ET, volgens mij gaat dat bij iedereen zo hoor
Ik heb het eigenlijk net als PV, gooi alles op de tanden, maar madam heeft er nog steeds maar 2...!
Dus als ze een keer mieperig is denk ik ook al gauw dat er een tandje aankomt
Hoor ze op het cb nog zo zeggen; 5 weken geleden; oeh die boventandjes staan op doorbreken, bij sommige kinderen duurt het een paar dagen, bij anderen wel 2 weken....we zijn dus nu 5 weken verder en nog steeds niet doorgebroken.....je kunt ze wel zien zitten onder het tandvlees.
Meike heeft dinsdag de prikjes van vorige maand ingehaald, en wonderbaarlijk genoeg heeft ze weinig last! Tot nu toe was ze vaak wel een week niet lekker ervan. Nu wel een dagje koorts, maar verder heerlijk spelen enz. Fijn is dat!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_57248176
Ik moet zo lachen om het praten van mijn zoon. Hij zit nu steeds in de knoop met jij en ik. Omdat ik steeds tegen hem zeg: Wil jij dat even voor mama doen?, denkt hij dat hij tegen zichzelf ook jij moet zeggen. En dan zegt ie tegen mij ik. En hij word zo boos als mensen hem niet snappen. Neeej jij doen Ja maar ik doe het toch? Nee niet ik doen, jij doen Haha maf kind heb ik toch.
Liefde
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:51:05 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57254058
Ik kom hier even binnenvallen en heel trots melden dat sinds gisteren mijn zoon echt echt ÉCHT loopt, als in, niet meer twee a drie stapjes, maar gewoon, de hele kamer door. Ik ben zo trots op hem
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 9 maart 2008 @ 08:28:22 #143
640 snoopy
peanuts
pi_57257853
Vivi en Dean
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 9 maart 2008 @ 10:50:03 #144
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57258741
Dean
pi_57268746
Mikael is net gevallen. En niet zo'n klein beetje pijnlijk ook Hij zat namelijk vast met zijn hoofd tussen de verwarming die heel heet is en het aanrechtkastje. Ik moest hem echt heel pijn doen om hem eruit te krijgen. Nu heeft ie allemaal rooie striemen in het gezicht. Heb er al een natte doek op gehad. Ik kan niet goed zine wat nu rood is van het vast zitten of dat ie zich toch verbrand heeft aan de verwarming. Ziet er niet verbrand uit maar ja wie ben ik om te zeggen dat dat niet het geval is. Morgen dus maar even nog eens goed kijken. Hij ligt nu helemaal afgemat in bed.
Liefde
pi_57269496
Dean wat goed!

Oei Menicole dat klinkt eng en wat zielig voor Mikael. Een verbranding zie je niet altijd meteen even goed. Zou het dus wel in de gaten houden.
  zondag 9 maart 2008 @ 20:25:28 #147
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_57269553
Au dat klinkt heel pijnlijk...

Je zal wel heel erg zijn geschrokken!
  zondag 9 maart 2008 @ 20:27:08 #148
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57269589
Wat knap van Dean, Vief! Heel stoer. Filmpje een keer? Aaaah?

MeNicole, rot dat Mikael zo hard gevallen was en ook zo naar terechtkwam. Sterkte voor hem en jou.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 9 maart 2008 @ 20:43:10 #149
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57269966
Ach die Mikael, wat is ie hard gevallen dan zeg. Ik hoop dat het meevalt.
Dean goed zeg van hem. Gedaan met je rust Vivi
Lekker douchen!
  zondag 9 maart 2008 @ 20:47:21 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_57270074
Dean woeiiiii
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: